Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

Pai eu oricum nu mai am garantie la masina in momentul de fata si nici la vremea respectiva nu mai aveam.Oricum si cu garantia e discutabila treaba,nu toti se uita daca ai soft la motor daca ti-a picat de exemplu unitatea de navigatie sau nu mai merge trapa.Oricum daca ai ceva pile se rezolva si cu garantia in cazul in care ai chip.
Link to comment
Share on other sites

[...] reclama pe un topic de discutii [...]

 

 

Eu mi-am facut la ei in bucuresti la un passat tdi 131cp la 165cp dupa 1000km a inceput sa-mi patineze ambreajul, dupa care l-a refacut la 155cp mi-a distribuit din cuplu in partea superioara de turatii ca la benzinar, dupa 1000-2000 km a inceput sa scoata fum , dupa care am revenit la normal ca vroiam sa vand masina si sa nu se sperie cumparatorii

 

Nush ce sa zic de ei,

Edited by BoBo
Link to comment
Share on other sites

[...] reclama [...]

 

 

Eu mi-am facut la ei in bucuresti la un passat tdi 131cp la 165cp dupa 1000km a inceput sa-mi patineze ambreajul, dupa care l-a refacut la 155cp mi-a distribuit din cuplu in partea superioara de turatii ca la benzinar, dupa 1000-2000 km a inceput sa scoata fum , dupa care am revenit la normal ca vroiam sa vand masina si sa nu se sperie cumparatorii

 

Nush ce sa zic de ei,

 

 

am auzit si eu ceva neplaceri in legatura cu ei.....

Link to comment
Share on other sites

Nush daca am voie sa scriu am facut la www.nu_am_voie_cu_publicitate_pe_topicul_asta.ro

eu cred ca sint oki,

acum 1 saptamana era oki,acum nu mai e ok?

Nu spu ca totul este perfect,dar cred ca nu au facut o diagnoza inainte si probabil erau unele probleme de uzura la vw.

Stii ca resoftarea se face la fiecare client in parte cum doreste, si nu se da copy-paste peste file,si ca exemplu am postat ce s-a scos din 530 d

Edited by BoBo
Link to comment
Share on other sites

eram sigur... <_< Succes in afaceri !!

 

ps: nu vreau sa pornim o discutie contradictorie pentru ca sunt sigur ca nu se va termina niciodata :) , sunt cazuri si cazuri, masini si masini... ideea e ca cine ofera calitate buna si un pret acceptabil sta in fata.

Link to comment
Share on other sites

De acord,deci ti-a placut cum sustin si apar un lucru de care sunt convins si in care cred,afacere asta nu este o afacere, am 41 ani si in spate am alte lucruri,tuningul si investita de zeci mii eur am facut-o din pasiune si vreau sa cred ca am ales parteneri ok,iar discutii sunt deschis cu oricine ptr.ca mereu e ceva de invatat si noutati apar mereu

Te salut si respect pentru tot forumul.

post-24485-1237309111_thumb.jpg

post-24485-1237309155_thumb.jpg

Edited by BoBo
0 pub
Link to comment
Share on other sites

<_< credeti ca pe pagina anterioara nu se vede graficul?

 

ps: cu cat sa marit presiunea in turbina? ce modelul de 218cp stock? e automata , manuala?

 

daca e manuala mi se pare ok puterea obtinuta (si fara riscuri prea mari), dar daca e automata...... nu prea vad bine cutia in viitor.

Link to comment
Share on other sites

<_< credeti ca pe pagina anterioara nu se vede graficul?

 

ps: cu cat sa marit presiunea in turbina? ce modelul de 218cp stock? e automata , manuala?

 

daca e manuala mi se pare ok puterea obtinuta (si fara riscuri prea mari), dar daca e automata...... nu prea vad bine cutia in viitor.

 

cu siguranta ti-ai dat seama ca este manuala ," 6trepte,tractiune spate,4 roti,una de rezerva" dar trebuia de la tine o mica floricica sa pui la indoiala calitatea filei de tuning,vad ca vrei sa continui sa pui -(minus) la firme recunoscute pe piata ,si care muncesc din 2003 sa fie la inaltime,si sigur nu este singura si recunosc si celorlalti meritele lor in eforturile si investitiile atit umane cat si tehnice,de asemeni recunoaste ca si ceea ce stii este dupa multe ore de nesomn si munca si pasiune,ia spune ce firma "agreezi"?

da 160KW si 500Nm

Edited by moise robert
Link to comment
Share on other sites

Decat sa va contrati mai bine spuneti in detaliu modificarile operate.

Am multe nedumeriri de genul:

-cu cat se modifica avasul la injectie? il mariti constant pe toata plaja de turatie sau in salturi?

-as vrea sa vad un grafic cu variatia presiunii turbinei. O crestere mare a presiunii la turatii joase dauneaza grav fiabilitatii.

-

Link to comment
Share on other sites

<_< credeti ca pe pagina anterioara nu se vede graficul?

 

ps: cu cat sa marit presiunea in turbina? ce modelul de 218cp stock? e automata , manuala?

 

daca e manuala mi se pare ok puterea obtinuta (si fara riscuri prea mari), dar daca e automata...... nu prea vad bine cutia in viitor.

 

cu siguranta ti-ai dat seama ca este manuala ," 6trepte,tractiune spate,4 roti,una de rezerva" dar trebuia de la tine o mica floricica sa pui la indoiala calitatea filei de tuning,vad ca vrei sa continui sa pui -(minus) la firme recunoscute pe piata ,si care muncesc din 2003 sa fie la inaltime,si sigur nu este singura si recunosc si celorlalti meritele lor in eforturile si investitiile atit umane cat si tehnice,de asemeni recunoaste ca si ceea ce stii este dupa multe ore de nesomn si munca si pasiune,ia spune ce firma "agreezi"?

da 160KW si 500Nm

 

 

"daca e manuala mi se pare ok puterea obtinuta " reiese un minus din afirmatia asta? eu nu cred. O seara placuta

 

ps: nu am cum sa contest calitatea fisierului (fara sa al vad), calitatea se vede in timp.

Link to comment
Share on other sites

Decat sa va contrati mai bine spuneti in detaliu modificarile operate.

Am multe nedumeriri de genul:

-cu cat se modifica avasul la injectie? il mariti constant pe toata plaja de turatie sau in salturi?

-as vrea sa vad un grafic cu variatia presiunii turbinei. O crestere mare a presiunii la turatii joase dauneaza grav fiabilitatii.

-

se modifica 2-3-4 grade pe admisie (in functie de tipul modificarii).

Presiunea turbo e in poza atasata. E crescuta cu 0,16bar la masina noastra. Vezi forma curbei , valorile in functie de RPM etc.

 

Multumit?

am adus alta dovada,nu vorbe.

va multumesc pentru rabdare

post-24485-1237317581_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca multi dintre voi nu au citit subtitlul acestui topic. <_<

Nu vreau sa mai vad multumiri aduse unuia sau altuia sau raspunsuri din partea celeilalte parti implicate.

 

Discutati strict cauze, efecte, evolutii, impresii - dar fara trimiteri de tip publicitar. Pentru asta exista topicurile dedicate.

Este al doilea si ultimul avertisment pe care il dau.

 

Mersi.

 

Domnul moise_robert, sper ca macar acum m-am facut inteles, daca pagina anterioara a scapat vederii dvs.

Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca multi dintre voi nu au citit subtitlul acestui topic. <_<

Nu vreau sa mai vad multumiri aduse unuia sau altuia sau raspunsuri din partea celeilalte parti implicate.

 

Discutati strict cauze, efecte, evolutii, impresii - dar fara trimiteri de tip publicitar. Pentru asta exista topicurile dedicate.

Este al doilea si ultimul avertisment pe care il dau.

 

Mersi.

 

Domnul moise_robert, sper ca macar acum m-am facut inteles, daca pagina anterioara a scapat vederii dvs.

 

Da,pe cel de la 15,33 nu l-am observat.

Nu am vrut sa fac reclama ci doar am adus o informatie de pe piata de tuning,fara preturi sau ceva de genul THE BEST ,dar la insunari fara dovezi concrete de genul ....am auzit si eu de rau ca X sauY a facut au dres ceva ,atunci probabil direct implicat am luat pe o linie diferita de subiect,chiar pare rau ca am fost luat de val,dar stop.

Afisarea graficului cred ca nu treb sters ptr. ca era o informatie pentru posesorii de bmw sa stie pina unde poate fi dusa performanta unor modele, motorizari bmw, nu doar sa scriu,ci si cu o dovada ce de multe ori multi nu pot sustine afirmatiile lor,la fel cum si la cererea membrilor am atasat si graficele de presiune la turbina,a hartii remapate ce nu face parte din reclama ci din informatii concrete si reale despre tuning .

Link to comment
Share on other sites

cand ai facut vw-ul?

 

anul trecut

 

 

Nush daca am voie sa scriu am facut la www.nu_am_voie_cu_publicitate_pe_topicul_asta.ro

eu cred ca sint oki,

acum 1 saptamana era oki,acum nu mai e ok?

Nu spu ca totul este perfect,dar cred ca nu au facut o diagnoza inainte si probabil erau unele probleme de uzura la vw.

Stii ca resoftarea se face la fiecare client in parte cum doreste, si nu se da copy-paste peste file,si ca exemplu am postat ce s-a scos din 530 d

 

da , ei au facut o verificare cu testerul, doar atat, dupa ce i-am pus softul original nu a mai patinat nici ambreajul si nici nu a mai scos fum.

Masina am vandut-o si e ok acum chair sapt trecuta am vb cu proprietarul cu care sint prieten , el stia de toate astea si e ok , omu e multumit

Probabil ca au facut copy-paste

Oameni mi-au zis ca la alta masina nu mai imi iau nici un ban , da nu mai ma risc eu

Link to comment
Share on other sites

o versiune mai "race", stiu ce poate un 530d e60 resoftat din propia experienta, o mica "racheta" pe roti <_<

 

ma bucur ca ai observat ca nu e copy paste dupa file din budapesta,DA?ci lucrat fata de standard de, diplomat .specialist in chiptuning.

Edited by moise robert
Link to comment
Share on other sites

o versiune mai "race", stiu ce poate un 530d e60 resoftat din propia experienta, o mica "racheta" pe roti :unsure:

 

ma bucur ca ai observat ca nu e copy paste dupa file din budapesta,DA?ci lucrat fata de standard de, diplomat .specialist in chiptuning.

 

Eu nu inteleg de ce aberati voi aici cu chiptuningul.Adevarul este ca altii fac hartile, modificarile, voi doar programati un computer cu un soft primit din Ungaria/Germania/etc, si aia este treaba.

Care dintre voi modifica soft-ul personal?Cine este specialistul in ciptuning si unde a facut specializarea? :)

 

 

"daca e manuala mi se pare ok puterea obtinuta " reiese un minus din afirmatia asta? eu nu cred. O seara placuta

 

ps: nu am cum sa contest calitatea fisierului (fara sa al vad), calitatea se vede in timp.

 

Poti sa ne spui unde ai facut specializarea in ciptuning si ce pregatire ai in domeniu?

 

am auzit si eu de rau ca X sauY a facut au dres ceva ,atunci probabil direct implicat am luat pe o linie diferita de subiect,chiar pare rau ca am fost luat de val,dar stop.

Afisarea graficului cred ca nu treb sters ptr. ca era o informatie pentru posesorii de bmw sa stie pina unde poate fi dusa performanta unor modele, motorizari bmw, nu doar sa scriu,ci si cu o dovada ce de multe ori multi nu pot sustine afirmatiile lor,la fel cum si la cererea membrilor am atasat si graficele de presiune la turbina,a hartii remapate ce nu face parte din reclama ci din informatii concrete si reale despre tuning .

 

Pana unde poate fi dusa performanta unor modele?Care este limita?De exemplu la un 335i care este puterea maxima la care poate fi dus motorul fara sa fie probleme de fiabilitate?Care este limita de putere stabilita de BMW AG pana la care poate fi marita puterea fara afectarea fiabilitatii?Hai sa vedem informatiile reale si concrete.

Banuiesc ca prin chiptuning nu se afecteaza fiabilitatea motorului, doar se scade consumul si se mareste puterea. <_<

 

ps

 

Am observat ca esti inspector.Ce fel de inspector?Ce inspectezi? :bashwall:

 

ps2

 

Tot la cererea membrilor, care este garantia oferita in urma chiptuningului?Ceva concret.Se strica motorul, turbina, ambreiajul,...cine constata( si cum) daca a fost defect de fabricatie sau a fost datorita ciptunigului?De fapt, exista vreo garantie...?

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Grafic DYNO cu ce se poate scoate din bmw 530 d e60 la cererea clientului mai agresiv dar nu peste limita de pericol cutie viteze si motorizare,transmisie manuala 218cp/500Nm stoc

 

Care este limita de pericol pentru cutie si motorizare?Banuiesc ca exista o limita pentru cutie si una pentru motor.Care este luata in calcul?Sau sunt identice? <_<

Link to comment
Share on other sites

Raspunsuri la intrebari adresate mie

-nu am afirmat ca sunt specialist chiptuning si modific eu hartile ci sunt reprezentant TCM TURBO care are ing.diplomat specialist chiptuning, cu specializare in Germania la TCM Turbo Fahrzeugtechnik Gmb,chiar si acum este plecat in Germania pentru a se pune la punct cu ultimile noutati in chiptuning,eu incerc sa tin pasul si sa invat mai departe pentru ca e un domeniu compex chiptuningul

-Modificarile se fac folosind cel mai bun soft de editat . WinOLS este numele lui si este produs de compania germana EVC ( Vizitati http://www.evc.de/en/service/links.asp si o sa regasiti si compania noastra alaturi de partenerul german si cele mai importante nume in ale Chiptuningului in Europa).

-in momentul cand un client doreste o versiune mai race decat cea standard,care pe situl fiecarei firme se regaseste in dreptul fiecarei motorizari si model de masina,modificari care sunt trecute in cartea de identitate a masinii in afara tarii,se mai poate adauga cam 1-5%la putere si 5-8%la cuplu dar in prealabil se discuta cu cei de la TCM Turbo Fahrzeugtechnik Gmb cu experienta si baza de date din 1991

-Limita de motor si cutie data de BMW AG nu se vor gasi ,dar se pot aproxima de specialisti si de aceea nu se da garantie cind depasesti valorile standard de modificat,cine da , da pe riscul sau stiinta lui,la acest 530d TCM a dat+asigurare separata la firma de asigurari

Se pare ca si la noi se lucreaza sa se recunoasca de RAR modificarile de chiptunig,dar mai dureaza.

-In momentul cand am facut investitia in dyno , am fost impreuna cu reprezentantul pe romania al lui MAHA Maschinenbau in germania pentru training,care dupa absolvire ei dau titulatura de inspector ce este trecuta direct din program la cei ce sunt autorizati sa lucreze cu el,dar stii ca nu se foloseste Dyno doar pentru putere si cuplu ci si pentru alte masuratori ale motorului,impreuna cu celelelte adaptari de analizatori si senzori,cu simulare de rampa,incarcatura,etc.In luna iunie trebuie sa ajung la ei pentru ca implementeaza un nou soft.

-BMW 335i biturbo ECU -stoc 306CP si 400Nm cu soft normal ajunge la 365CP si 510Nm

Edited by moise robert
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.