Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

Am incercat si eu sa ii explic acestui individ sa ma lase cu texte de astea ieftine, made in germania si specialisti aia multi care lucreaza pentru masinile noastre dar nu prea a inteles. O sa vada singur pe pielea lui ce inseamna cateodata TCM, cand imi va face o vizita sa ii repar vreun ecu stricat cu softurile alea profi.

 

 

 

 

 

Nu mai face tu atat pe meseriasul penrtu ca mai de graba voi ardeti ECU rile, asa cum mi-ati facut si mie iarna trecuta cand am venit cu un E 46 pe roti la voi si in loc sa-mi rezolvati problema pe care o aveam (consum anormal :18 L/100km ) mi l-ati stricat de tot.Si tu si marele CHEKY care reprezentati DIMSPORT SUNTETI NISTE HOTI SI IRESPONSABILI.Asa cum va place sa primiti laude pentru resoftarile reusite ,la fel ar fi trebuit sa va asumati raspunderea unei greseli si sa-mi reparati pe banii vostrii ECU, pentru ca masina mergea cand am venit la voi.In schimb ,ati dat-o ca niste copii nevinovati din colt in colt incercand sa va disculpati ca nu e vina voastra.Un prieten bun mi l-a recomandat pe Checky si l-am tratat civilizat ,ca pe un om cu onarea si am pus botul atunci la explicatiile lui ieftine de genul:"Domne eu n-am pus decat BDM-ul pe el, n-aveam cum sa-l ard.Masina avea ceva inainte, nu e vina mea" .Pe mine toata "afacerea" asta m-a costat atunci 800 euro pentru ca a trebuit sa-mi iau ECU nou ca sa nu mai spun de nervi, stat fara masina aproape 3 saptamani,platforma etc etc.Si in timpul asta marii meseriasi de la DIMSPORT isi vedeau linistiti de treaba lor.Deci in concluzie s-au comportat ca niste incepatori ,iresponsabili departe de pretentiile pe care le au ei si DIMSPORT.In schimb eu am fost finut si n-am facut tiganie si am pierdut 800 euro.Omul din greseli invata ,acum a trecut mai mult de un an de atunci si nici masina macar n-o mai am.Ca sa-mi mai recuperez acum banii de la ei pare tardiv pentru ca am doar 3 variante :

 

1) Prin OPC ,dar nu mai am dovezi.

2) Sa mi-i dea de buna voie, nicio sansa pt ca NU AU ONOARE SI OBRAZ;

3) Aici nu mai mentionez ca nu vreau sa promovez violenta pe site <_<.

Link to comment
Share on other sites

Pe scurt Dimsport si-a dat cu firma in cap....poti sa faci 1000 d emasini reusite, perfecte si cu oameni multumiti, daca apar 2 persoana care spun clar ca au avut probleme la aceeasi firma sunt convins ca multa lume de pe acest forum care a citit topicul acesta nu va mai merge la Dimsport, cat costa un ECU? 800eur..3-4 remapari... daca il plateau atunci toata lumea ar fi fost corecta si multumita, asa prin reclama negativa sunt sigur ca au pierdut mai mult de 3-4 clienti...
Link to comment
Share on other sites

Mihai, eu sunt convins ca sunt mai mult de 3-4 cazuri. Mie imi miroase a diletantism....

 

 

 

Probabil s-au facut membrii pe acest site ca sa agate 2-3 clienti dat au uitat faptul ca lumea e mica si nu stii peste cine dai.Si iti pui la avatar si emblema aia............

Link to comment
Share on other sites

Mihai, eu sunt convins ca sunt mai mult de 3-4 cazuri. Mie imi miroase a diletantism....

 

E plina tara de ei...oricum de acum treburile ar trebui sa fie clare...nu mai trebuie sa ne bazam pe altu...mai bine prevenim noi din timp si intrebam pe cei care se ocupa de masina care sunt responsabilitatile lor in caz ca masina nu mai porneste sau se inatmpla ceva indiferent ca e sau nu vina lor, daca iti spun ca nu isi asuma nici o raspundere pt ECU, turbo etc etc atata timp cat masina ESTE LA EI indiferent ca masina are 60.000km sau 600.000km atunci la revedere. o firma care se respecta macar atat sa ofere "garantie" nu doar "garantie pe soft". daca nu-ti permiti sa schimbi o turbina sau un ECU de 800 sau 1000eur pe banii tai dupa 3-4 ani de lucrat in domeniu....atunci lasa-te frate si pune lacat pe firma aia!

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

Lasa-te frate si pune lacat pe firma aia.....

 

... sau deschide-ti o firma de pompe funebre, acolo nu trebuie sa acorzi garantie si nici servicii post garantie. Greselile iti sunt acoperite cu pamant.

Link to comment
Share on other sites

Am primit o sesizare telefonica chiar de la prietenul pagubitului care ne-a indrumat spre acest forum.

 

Problema se pune in felul urmator, masina sosita la noi acum un an si ceva a venit cu problema legata de calculator (consum mare dupa o resoftare facuta de cineva cu soft de pe alt model). Pana aici toate bune si frumoase, ideea este ca atunci cand am incercat sa il citim n-am reusit sa accesam calculatorul de niciun fel si de asemenea dupa ce l-am pus pe masina aceasta pornea, mergea putin balbait si se oprea (din cate imi aduc aminte). Nu stiu exact cum s-a intervenit asupra lui inainte, poate am gresit noi cand am incercat sa il citim sau poate avea ceva si ghinionul a facut sa nu mai mearga la noi. Chiar cineva a spus mai devreme ca orice se poate intampla cand lucrezi in acest domeniu. Cert este ca nestiind cauza acestei probleme (masina mai pornea dar se oprea), am incercat sa gasim o solutie sa gasim buba sau sa vedem ce s-a intamplat cu acest ecu. Masina a plecat de la noi pe platforma catre service BMW pentru a afla cauza problemei. In functie de raspuns stiam ce aveam de facut sau nu. Cred ca aici s-a ivit neintelegerea, mica cearta cu clientul carea vroia sa plece in acel moment cu masina pe rotii asa cum a venit, lucru imposibil daca nu stiam care este cauza defectiunii. Masina a plecat intr-un final la service-ul BMW pe platforma, insa de atunci nu a mai ajuns la noi si nici clientul nu a mai sunat sa ne spuna cauza defectiunii sau daca ecu este defect si trebuie inlocuit. Dupa cum am zis, ecu nu era la prima interventie si de aceea eram putini suspiciosi. Este greu sa-ti dai seama imediat care este buba cu el. De altfel nu excludem si varianta unei greseli umane, chiar daca este o rutina poti gresi in orice moment din neatentie. Se intampla de multe ori cand clientii stau langa tine in timp ce lucrezi la ecu, cu toate ca au sala de asteptare separata.

 

Nu este primul calculator care se intampla sa nu mai mearga, facem tuning din 2002 insa fiecare masina la care au fost probleme a plecat de la noi cu ecu nou inainte de a stii care a fost cauza defectiunii special pentru a nu imobiliza masina foarte mult timp. In toti acesti ani din 2002 pana in prezent numarul de calculatoare defecte raportat la numarul de masini facute este foarte mic. Daca stau si imi aduc aminte, lista nu este deloc mare si va pot enumera modelele: Volvo v40 Ecu Siemens (rezovat ecu nou), Peugeot 307 Ecu Siemens (ecu nou), RangeRover ecu Siemens (rezolvat ecu nou) si anul trecut acest BMW 318 Ecu Bosch. Eu nu imi aduc aminte sa fii fost si altele, insa de fiecare data s-a rezolvat asa cum am scris la fiecare, cu ECU NOU cumparat de la reprezentanta si nu din dezmembrari cum mai fac altii. Se pare ca acest BMW nu s-a rezolvat pentru ca asa cum s-a scris mai sus clientul "a fost finut" si nu ne-a mai contactat.

 

Telefonic am rezolvat acum si aceasta problema (financiara), cred ca se putea rezolva si inainte daca eram contactati ca si astazi.

 

Nu incerc acum sa scot basma curata, s-a gresit intr-un fel sau altul insa de fiecare data clientul a plecat cu masina functionand de la noi sau service dupa rezolvarea problemelor. Nu suntem singurii care fac rescriere de soft, chiar si la reprezentantele BMW se fac astfel de rescrieri si pot apare defectiuni. De multe am fost contactati de service-uri sa reparam ceea ce si ei au stricat.

 

Daca tot suntem antrenati in aceasta discutie pe arie de tuning si mai exista alte nemultumiri ale clientilor la adresa noastra va rog sa le postati aici. Nu ne-am ferit niciodata sa raspundem intrebarilor directe.

Edited by Dok
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios daca mai apar plangeri? La prima citire par baieti de treaba si seriosi,dar masina chiar daca mergea prost,cand a plecat trb sa merga la fel sau mai bine,putin interes din partea voastra dadea dovada de PROFESIONALISM!
Link to comment
Share on other sites

Nu mai ponegri pe altii si vezi ca tu EXPRT CHIPTUNING ar trebui sa nu mai fii nevoit sa mai dai explicatii,iar daca ai pierderi de memorie sa nu-ti mai aduci aminte si pe altii atunci dau crezare pagubitului,pentru ca nu ai capacitatea barbateasca de asumare a responsabilitatii atunci cand dai chix.

AI GRIJA CU CINE TE RAZBOIESTI,CACI O SA INVETE DE LA TINE ARTA RAZBOIULUI

Mult noroc si cat mai putine ECU busite si clienti cu sutul in fund

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa il duceti la DIICOT ca va scoteau aia informatile de pe el <_<)

anyway si eu sunt de parerea ca daca se buleste masina cat timp este la o firma de tuning , firma trebuie sa plateasca pagubele plus ceva despagubire la client.

Link to comment
Share on other sites

Masina a plecat intr-un final la service-ul BMW pe platforma....

Nu suntem singurii care fac rescriere de soft, chiar si la reprezentantele BMW se fac astfel de rescrieri si pot apare defectiuni. De multe am fost contactati de service-uri sa reparam ceea ce si ei au stricat.

Hai ca asta m-a rupt,recunosti trimiti masina platforma,dupa care te lauzi ca repari ECU dupa ce le strica reprezentantele.

Atentie oprestete,nu mai vorbi vorbe ,te contrazici singur si pici in penibilitate

Link to comment
Share on other sites

@moise: n-as vrea sa-ti enumar calculatoarele stricate de TCM ca n-am atatea degete la maini si picioare, numai in ultima vreme stiu eu de vreo 4-5 buc. Toata lumea greseste, insa cand strici mai mult de 1-2 buc pe an atunci sigur este o problema. N-as vrea sa-mi aduc aminte de ecu Bosch 7.4.5 de pe 1.6i Peugeot 307 care la stricat Voinea sau TCM Germania si eu l-am platit personal. Tu esti un dealer TCM care in momentul asta incearca sa isi faca reclama pe un forum si in momentul de fata stie prea putin istoria firmei cu care colaboreaza.

 

Il stiu si pe Scandy, nu este el chiar usa de biserica asa cum spune, dar fiind un forum BMW doua ecu BMW stricate sa zicem ca ii ajung, restul nu conteaza.

 

LE: dar pe ce ai vrea sa trimiti o masina la service? Si reprezentantele fac rescrieri de soft sau codari si atunci cand dau gres, ecu devin inutilizabile pe interfetele de diagnoza.

Edited by Dok
Link to comment
Share on other sites

Iar arunci cu noroi in altii,asa fac ... cand sunt fara replica,eu am folosit spusele tale si ale colegilor de forum,nu am facut reclama,singur ti-ai dat cu barda-n ouo,si acum vorbesti subtire despre altii.

Sa ne intoarcem la lucruri serioase.

Stie cineva de un 318 i din 1994,cutie automata resoftat in ultimii 4 ani, daca da am un client,dar vrea garantii spune el SOLIDE,ma gandeam sa-l trimit la DimS....,dar e cocitadin cu mine,si ma fac de cacao,asa ca mai bine intreb poate se rezolva de altii.

Link to comment
Share on other sites

Si reprezentantele fac rescrieri de soft sau codari si atunci cand dau gres, ecu devin inutilizabile pe interfetele de diagnoza.

 

Un calculator care nu mai accepta softul sau nu mai comunica cu testerul nu este stricat, "ars".

Prin stergerea totala a softului exista riscul de a sterge softul care exista din fabrica si care ajuta la comunicarea cu testerul.

Acest soft se poate reinstala, insa este drept, nu orice reprezentanta poate face asta.

 

 

 

ps

 

 

Eu inteleg sa comenteze clientii despre serviciile unei firme de tuning, dar voi va denigrati singuri. <_<

Oricum, nu am avut niciodata incredere intr-o firma care isi face reclama acuzand alta firma.Este dovada de amatorism, si asta este ultimul lucru pe care mi l-as dori daca as face chiptuning la masina.

Link to comment
Share on other sites

Da asa este ai dreptate, insa ceva s-a intamplat atunci cand noi am vrut sa aflam ce informatii se afla in acel ecu.

 

 

Pai tocmai acolo e buba...."s-a intamplat cand VOI ati incercat sa aflati ce informatii se afla in acel ecu"...prin urmare nu e nimeni absurd sa se rezolve in 10 min schimbarea unui ECU, normal sa fie dus cu platforma la BMW si sa se diagnosticheze masina dar dupa ce vine omu cu rezultatul de la BMW ar trebui sa suportati "repunerea" pe picioare a masinii indiferent care ar fi fost problemele masinii (ma repet putea sa aiba motorul ars, turbina sparta, injectoare sarite afara sau un simplu ECU). Daca vreti sa "jucati" ca la carte, faceti o scurta verificare a masinii inainte sa o chipuiti, asta daca aveti sculele necesare, dupa care verificare sa spuneti: "e posibil sa cada ECU sau mai stiu eu ce....nu facem chipul sau il facem pe raspunderea ta" sau "putem face fara probleme chipul" (caz in care va asumati complet responsabilitatea).

 

P.S. Acuma daca firma Dimsport ar fi corecta l-ar suna pe domnu cu BMW-ul din cu "neintelegerea" si i-ar plati noul ECU (pe baza facturii) si asa ati mai putea avea sanse la noi clienti...probabil...dadeam si eu un exemplu de reabilitare <_<

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

Il stiu si pe Scandy, nu este el chiar usa de biserica asa cum spune, dar fiind un forum BMW doua ecu BMW stricate sa zicem ca ii ajung, restul nu conteaza.

 

HA HA HA, asta e tare. Vi si te bagi in seama pe un post care acum 2 ani a inceput in urma resoftarii unui E87 118d, post facut de

catre client pentru a impartasi impresiile cu cei de pe forum. Tin sa mentionez ca nu am rugat pe nimeni niciodata sa imi faca reclama

sau sa posteze lucruri false ( rog pe TOTI clientii mei care sunt membrii pe forum sa confirme ) , toti clientii au fost rugati ca daca sunt

membrii pe forum si nu ii deranjeaza sa posteze aici impresii despre SC POWER CHIP SRL si resoftarea facuta la noi. Se poate confirma

ca am cerut clientilor sa posteze exact impresiile fie ele bune sau rele, daca un client era nemultumit putea sa spuna si altora era normal

dar uite ca nu au fost reclamatii DELOC. Am curaj sa afirm ca de cand am firma de tuning nu am nici macar 1 client care sa plece nemultumit

de la mine, rog sa se dovedeasca contrariul.

Asa sa revenim, vi si te bagi in seama pe acest forum dupa ce am discutat cu ceky si i-am zis ca m-am saturat de zeii chiptuning-ului si de

cei care strica ECU si trateaza clientii ca si cum ei ar fi de vina, CULMEA iese la iveala ca si voi ati facut acelasi lucru desi radeati de altii si

acum te trezesti tu sa spui ca si Scandy a stricat 2 ECU de BMW HA HA HA.

Nu te supara dar mi-am stricat ECU de la masina mea INTENTIONAT testand un echipament chinezesc. NU am voie sa imi stric singur masina?

Daca vreau sa imi fac turbina sa sara in aer maine sa vad cat fum da nu am voie?

Stiti prea bine ca acum mult timp am facut o intelegere verbala cu mai toate firmele de tuning ( TCM, DimSport, MBM Tuning, RBN, etc ) ca

eu Scandy sa imi vad de treaba mea, sa fiu prieten cu toti si sa nu ma apuc sa spun pe forumuri de cate ori stricati un ECU sau este un client

nemultumit de resoftarea facuta.

OK, am respectat asta pt ca oricum toti luati echipamente de tuning de la mine si e OK mai fac un ban, e bine pt toti si oricum nu ma intereseaza

ce faceti voi.

Mi-a ajuns si nu am mai suportat sa aud de zeul tuning-ului ( TCM ) si l-am rugat pe moise_robert sa nu mai posteze aici cat de profesionalisti sunt,

el s-a conformat se terminase discutia elegant, nu era necesar sa vi tu Dok sa te bagi in seama, ai venit, ei bine uite ca au aparut si lucruri rele despre voi, mai bine iti vedeai de treaba, las-o asa si hai sa lasam clientii sa vb despre ce impresii au ei dupa chip tuning pe acest post.

Numai bine, am incheiat mesajele pe acest topic.

Edited by scandy
Link to comment
Share on other sites

Ca se inchei subiectul cu ECU-ul meu stricat acum un an la DIMSPORT ,spun pe scurt urmatoarele:

 

Am fost iarna trecuta cu un E 46, 2002, 2 l benzina, 143 cp la acesti baieti sa vad de ce masina consuma asa de mult (18-19l/100 km).Mi-au demontat ECU si cand au vrut sa comunice cu el nu s-a putut, mi-au spus ca e ceva in neregula cu el.Am stat cateva ore ,am dat 7000 de telefoane peste tot sa intelegem ce se intampla, dar degeaba.Cand l-am pus pe masina ,motorul pornea, balbaia 1-2 sec, si se oprea imediat.De aici am mai spus ce s-a intamplat: platforma.....BMW Otopeni....ECU nou ....800 euro.La vremea aia baietii de la Dimsport nu si-au asumat nicio vina motivand ca nu aveau cum sa strice ei calculatorul ca nu au umblat in soft, ca masina fusese cipuita oricum inainte, ca nu au putut comunica din prima clipa cu ECU etc.

Acum 2 zile m-am decis sa il sun pe Ceky sa-mi fac dreptate. I-am propus sa impartim vina si sa-mi dea jumate din paguba.Inca o data nu am fost avar si am pus problema intr-un mod elegant.Am spus, domne masina avea ceva oricum, fusese cipuita inainte (la BMW Otopeni), voi ati stricat-o de tot, in fine, hai sa facem juma-juma. A fost de acord si ieri mi-a platit 400 euro.Pentru mine e un subiect inchis.Ramane o enigma ce s-a intamplat atunci cu masina mea, de ce s-a stricat de tot...?Oricum dupa ce am pus ECU nou n-a fost nicio schimbare, mergea si consuma identic.Problema consumului venea de la termostat si sonda lambda.Nu mai conteaza, noi sa fim sanatosi.Bafta tuturor!

Link to comment
Share on other sites

Perfect, o solutie eleganta, mi se pare corect din moment ce nici tu nu aveai un calculator perfect si neatins.

Nu ar fi fost chiar 100% corect ca sa te duci la Ceky cu un calculator in care se umblase initial si poate cu ceva probleme si sa

primesti unul nou pe cheltuiala lui, ai fost un client realist si intelegator.

Problema rezolvata, propun sa revenim la scopul initial al acestui topic. Cine si-a mai facut chip tuning, pe la ce firme si care sunt impresiile

dupa modificare <_<

Edited by scandy
Link to comment
Share on other sites

Ca se inchei subiectul cu ECU-ul meu stricat acum un an la DIMSPORT ,spun pe scurt urmatoarele:

 

Am fost iarna trecuta cu un E 46, 2002, 2 l benzina, 143 cp la acesti baieti sa vad de ce masina consuma asa de mult (18-19l/100 km).Mi-au demontat ECU si cand au vrut sa comunice cu el nu s-a putut, mi-au spus ca e ceva in neregula cu el.Am stat cateva ore ,am dat 7000 de telefoane peste tot sa intelegem ce se intampla, dar degeaba.Cand l-am pus pe masina ,motorul pornea, balbaia 1-2 sec, si se oprea imediat.De aici am mai spus ce s-a intamplat: platforma.....BMW Otopeni....ECU nou ....800 euro.La vremea aia baietii de la Dimsport nu si-au asumat nicio vina motivand ca nu aveau cum sa strice ei calculatorul ca nu au umblat in soft, ca masina fusese cipuita oricum inainte, ca nu au putut comunica din prima clipa cu ECU etc.

Acum 2 zile m-am decis sa il sun pe Ceky sa-mi fac dreptate. I-am propus sa impartim vina si sa-mi dea jumate din paguba.Inca o data nu am fost avar si am pus problema intr-un mod elegant.Am spus, domne masina avea ceva oricum, fusese cipuita inainte (la BMW Otopeni), voi ati stricat-o de tot, in fine, hai sa facem juma-juma. A fost de acord si ieri mi-a platit 400 euro.Pentru mine e un subiect inchis.Ramane o enigma ce s-a intamplat atunci cu masina mea, de ce s-a stricat de tot...?Oricum dupa ce am pus ECU nou n-a fost nicio schimbare, mergea si consuma identic.Problema consumului venea de la termostat si sonda lambda.Nu mai conteaza, noi sa fim sanatosi.Bafta tuturor!

 

 

 

 

Bine ca ai rezolvat pana la urma problema!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.