Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

ATENTIE !

 

In aceasta sectiune se pot discuta DOAR probleme tehnice. Fara oferte sau cereri de oferta.

 

NU sunt permise oferte de produse si servicii. Pentru aceasta exista sectiunea de MP.

Link to comment
Share on other sites

Turbina nu tine numai 200 000km, am pe cineva in familie care face diagnoze la masini si a descoperit cu stupoare ca acele masini nu aveau doar 100 000-150000 sau 1600000 km aduse din germania ci peste 300 000 km , am vazut personal golf IV TDI 130 cp adus din germania dat inapoi la 120 000 si in realitate avea 420 000 km .....nu cred ca ati vrea sa fiti in pielea proaspatului proprietar <_<) motorul se comporta foarte ok ....nemtii merg normal cu masinile

Am vazut si bmw 320cd 150 cp cu 600 000km anu trecut ...cu carte de service ....masina functiona impecabil si nu-i schimbase niciodata turbina, masina e vanduta in romania dar cu alti km si anume 160 000 ....

 

In mod normal un motor diesel trebuie sa tina milioane de km ....daca sunt schimbate consumabilele la timp ...nu o spun eu ci mecanici de la reprezentante si nu numai ...de aici a a parut si fenomenul chiptuning care bineinteles ca dauneaza ...cine spune ca nu dauneaza ABEREAZA CU GRATIE

 

Romanul cum isi ia masina da in ea pana iese untul ...mai ales daca e BMW

 

P.S. Poate unii dintre voi va intrebati cum se pot afla km reali ....exista ultima versiune de vag-com pt (vw.skoda,seat si audi) si daca km sunt dati inapoi din bord nu si din ECU atunci se pot afla km reali ....

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de parere ca cine cumpara o masina sh cumpara masina, nu km masinii.

 

Corect <_<

 

Am un echipament care poate verifica la BMW numarul de KM stocati in calculatorul cutiei de viteze, KM din modulul de ABS si tester cu care pot sa vad

de cate ori a fost resetat intervalul de service.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de parere ca cine cumpara o masina sh cumpara masina, nu km masinii.

 

Corect <_<

 

Am un echipament care poate verifica la BMW numarul de KM stocati in calculatorul cutiei de viteze, KM din modulul de ABS si tester cu care pot sa vad

de cate ori a fost resetat intervalul de service.

 

 

dau roade?

Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti de astea: (sunt pt masini mai vechi la care merge cu inlocuirea fizica a cip-ului)

 

http://motors.shop.ebay.com/merchant/racin...armrsZ1QQ_fromZ

 

http://stores.shop.ebay.com/autowerks-perf...634Q2ec0Q2em322

 

Sunt foarte ieftine dar asta nu inseamna ca sunt proaste, acel tip de EEPROM nu are protectie la citire deci oricine cu putine cunostinte de electronica il poate clona la infinit dar totusi m-as simti mai bine daca as sti ce firma le-a dezvoltat.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa va zic o chestie dupa chiptuning...E tare merge mult mai bine, sigur fiabilitatea va fi mai mica, si ca prim efect negativ care l-am observat ar fi patinarea ambreiajului!!!.

in viteza 3-a pe la 2500 ture si in masina cu 2 oameni+bagaje mi-a patinat ambreiajul cand am apasat acceleratia la maxim. Va mai zic ca disc+placa+volanta le-am schimbat acum 3 luni deci nu are cum sa fie ambreiajul obosit. Am studiat un pic si discul de ambreiaj la 318d e de 224mm iar la 320d e de 240mm. Se pare ca 224mm nu sunt de ajuns ca sa tina la cuplu ~335nm+2 pasageri+bagaje. Asta asa printre altele

Link to comment
Share on other sites

Acum vreo jumatate de an, scandy mi-a resoftat masina, 318d -2003. Am facut cam 15000 de km de atunci si pot spune ca nu au aparut probleme deosebite, ma temeam pentru ca aveam vreo 140000 km si ma gandeam sa nu distrug motorul sau componentele acestuia. Resoftarea am facut-o pt a ma ajuta de surplusul de putere in depasiri mai stranse si nu pt a forta inutil masina. Singura problema e ca ambreajul s-a cam uzat si trebuie sa-l schimb, in rest nici urma de fum sau altceva. Parerea mea este ca merita sa resoftezi masina doar daca este in stare foarte buna si nu o forjezi rau pt ca altfel incepe sa pice cate ceva...si cel mai imprtant trebuie respectata o intretinere corecta....
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

in germania, unii considera mai calitativ tuningu prin BDM (legarea direct pe hardware), nefolosind interfata OBD2 pentru conexiune (pentru a nu pica bateria in timpul flashingului)...... aceasta operatie e destul de riscanta, fiind necesara desigilarea ecului (care din fabrica e vidat, supus testelor de rezistenta,etc)..... lipirea se face apoi cu "mastic" - sau silicon.... nefiind intocmai sigilat ... la anumite interperii poate fi expus riscului....

george nu cred ca are nici o vina, si nu poti logic strica un DDE printr-un soft fie el oricat de prost. daca-l strici, ii strici softu din el nu pe el ca si componenta hardware....

Link to comment
Share on other sites

hai bavaria sa fim seriosi .... lucrez in domeniu... tocmai asta fac. SCRIU softul pentru ECU la masini (DDE cum zic unii aftersale)....

oricat de prost fac softu nu se strica HARD niciodata.... decat daca ma joc cu fire pe el si fac scurt, dar din soft nu se strica !!!

 

PS : softu total, cu strategii de injectie and other stuff.....nu doar calibrarile ca la remapare....

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.