Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
salut

am facut ieri un chiptuning . motorul trage nebun si a scazut si consumul . multumesc

 

A scazut consumul de ieri pana azi? :twoup: Inseamna ca avea ceva consum masina.

In general scade consumul cu 15% si creste puterea cu 38%.Cel putin asta s-a intamplat la masina mea dupa ce am facut ciptuning.

Link to comment
Share on other sites

salut

am facut ieri un chiptuning . motorul trage nebun si a scazut si consumul . multumesc

 

A scazut consumul de ieri pana azi? :twoup: Inseamna ca avea ceva consum masina.

In general scade consumul cu 15% si creste puterea cu 38%.Cel putin asta s-a intamplat la masina mea dupa ce am facut ciptuning.

am resetat calculatorul de bord pe consum cand am plecat de acasa pt a face tuningul. dupa 50km parcursi am scos 6.1% consum. la intoarcere , dupa tuning , am resetat din nou consumul si pt acelasi traseu am scos 4.9% . cred ca e simplu , nu?

Link to comment
Share on other sites

Fratilor, cum n-aveti ce face si va faceti praf masinile :)

Chip tuning-ul e un mare rahatzel, orice ar zice unii sau altii. In timp, cedeaza turbina, cel putin. :)

Daca tot vreti sa faceti ceva, schimbati si turbina si e alta treaba. Daca nu, lasati fratilor masinile asa ca au suficienti cai, pe cuvant.

Ma rog, treaba voastra, daca nu va pasa de masini sau le vindeti sau va permiteti sa schimbati diverse fara rost pe parcurs :(.

Numai bine :(

 

am un prieten, are un 320D din 2000, i`a facut CHIPTUNING, masina tragea mortal, tipul conduce sportiv, cam in 6 luni i`a dat motorul peste cap. de`aia sunt putin sceptic in legatura cu chiptuning`ul, avand in vedere ca si eu conduc cam sportiv!

 

 

Pfff, exact ce ziceam mai sus fara sa fi vazut asta inainte:) Desigur, daca mergi cu masina linistit merge si acest chip tuning de doi lei mult prea laudat. Dar daca-ti place sa mergi mai sportiv si faci asta des, s-a dus dracu daca-i chipuita :D

 

E cazul sa-mi fac si eu chip tuning :twoup: . Se pare ca se reduce consumul, creste puterea si se prelungeste si viata motorului si a anexelor.

 

Chiar ma gandesc sa fac dublu chip tuning, sa creasca si mai mult puterea sa scada si mai mult consumul si sa tina mai mult motorul.

 

 

Haha, buna asta :D

Si as adauga faptul ca ce n-au facut tantalaii aia de la BMW, fac senzational marii specialisti in chiptuning :D

Creste puterea, consumul se reduce enooorm de mult, ca doar de aia avem BMW sa nenorocim masinile prelungindu-le viata motorului si a anexelor (sper ca-mi permiti sa te citez:) ) pentru 0,5 - 1 l /100 km in minus :punk:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare tuturor,

as vrea sa stiu si eu ce se intimpla daca as resofta BMW E34 '93 M60B40

vreau sa adaog ca e masina de weekend si in intervalul vineri 18.30 - duminica 00.00 o rupem, odata am reusit performanta sa ardem 450 litri de benzina in acest interval.

Cred ca deja v-ati imaginat care ii soarta unui M60B40.

Astept recomandari si solutii fialbile...

Multumesc Anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Salutare...un E46 320d 136cp cat m-ar costa si ce performante ating?

Nu e chiar asa simplu, adica niste valori si ...gata! Depinde in ce stare e masina ta ASTAZI, cati din cei 136 CP initiali, mai trag la masina!

In general, o crestere de putere si cuplu de 25% este "safe"!

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Salut! sunt un nou posesor al acestei marci BMW, si nou printre voi pe acest forum, detin un bmw 320i (e46 coupe) 150cp, vreau sa stiu daca se merita sa ii pun CIP ? Astept si pareri PRO / CONTRA si la ce putere as aduce masina cu CIP, Multumesc !!! Edited by ReSp3cT
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut Am un Land Rover Freelander cu motor de Bmw td4, un baiat a incercat sa re softeze. Dupa ce a terminat resoftarea am facut proba si nu se simte nici o mica diferenta. El a zis ca numai dupa cateva sute de km o sa se simte diferenta. baiatu era din Brasov si a zis ca numai cu asta se ocupa si sa dau bani si dupa trei zile daca nu se simte diferenta im da bani inapoi. Intrebarea mea este chiar poate sa se intampla ca dupa resoftare sa nu se simte nici o mica diferenta? Si unde sa ma duc la cine ca sa pune un soft ca lumea sa meraga masina simtitor mai bine.
Link to comment
Share on other sites

Salut, dupa resoftare intr-un test drive trebuia sa-ti dai seama ca e alta masina :). Masina ta are stock 160cai, 400nm, la ce valori a spus ca ajunge dupa resoftare?

 

ps: cu o resoftare safe ar trebuii sa ajunga la 195-200cai, 470-480nm.

Link to comment
Share on other sites

Salut, dupa resoftare intr-un test drive trebuia sa-ti dai seama ca e alta masina :). Masina ta are stock 160cai, 400nm, la ce valori a spus ca ajunge dupa resoftare?

 

ps: cu o resoftare safe ar trebuii sa ajunga la 195-200cai, 470-480nm.

Salut. Am o intrebare: daca softul e prea nou si are ....."detector de chip-uire" :laugh: , trebuie desfacut calculatorul?

merci

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

am masina softata si resoftata de mult,(E39 ,2.0d), nu are nimic gen turbina sau alte chestii, merge foarte bine si am scos tot ce se putea scoate din motoru ala

 

am 2 intrerbari pentru sceptici:

 

turbinele se strica la masini nesoftate, fara cip tunning??????????? s-au numai cele softate se strica?

 

motoarele s-au "dus" din cauza softului???? s-au mai sunt si alte cauze, gen: intretinere proasta?? :blink:

 

 

 

 

PAREREA MEA este ca : turbina tine mult si bine cu sau fara soft daca stii sa schimbi corect vitezele

 

ajuns la detinatie sa mai lasi motoru pornit cateva minute ca turbina sa se raceasca

 

cand pornesti motoru sa mergi linistit si sa schimbi la turatii mici pana cand motoru ajunge la temperatura optima (90 grade)

 

 

sunt cateva reguli care eu cred ca sunt corecte si pe care le respect

 

nu am avut nici o problema cu turbina , dar cred ca si norocul face parte din joc

Link to comment
Share on other sites

am masina softata si resoftata de mult,(E39 ,2.0d), nu are nimic gen turbina sau alte chestii, merge foarte bine si am scos tot ce se putea scoate din motoru ala

 

am 2 intrerbari pentru sceptici:

 

turbinele se strica la masini nesoftate, fara cip tunning??????????? s-au numai cele softate se strica?

 

motoarele s-au "dus" din cauza softului???? s-au mai sunt si alte cauze, gen: intretinere proasta?? :blink:

 

 

 

 

PAREREA MEA este ca : turbina tine mult si bine cu sau fara soft daca stii sa schimbi corect vitezele

 

ajuns la detinatie sa mai lasi motoru pornit cateva minute ca turbina sa se raceasca

 

cand pornesti motoru sa mergi linistit si sa schimbi la turatii mici pana cand motoru ajunge la temperatura optima (90 grade)

 

 

sunt cateva reguli care eu cred ca sunt corecte si pe care le respect

 

nu am avut nici o problema cu turbina , dar cred ca si norocul face parte din joc

 

Fireste ca INTRETINEREA masinii este o cauza importanta in durata vietii motorului! Schimbarea consumabilelor la timp (adica, mai devreme cu mult de recomandarile BMW), consumabile de calitate, lichide si lubrifiati de calitate etc, prelungesc viata motorului. Si, un soft "civilizat" in combinatie cu o utilizare "civilizata" a masinii, nu vor "ucide" turbina sau altceva! (daca ai o crestere de putere moderata si o folosesti pentru depasiri - in special, este ok. Daca ai un soft "agresiv" si faci "liniute", nu te astepta la viata lunga a motorului).

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am o intrebare: daca softul e prea nou si are ....."detector de chip-uire" :laugh: , trebuie desfacut calculatorul?

merci

Cu stima

 

 

Salut, unele dintre masinile de generatie noua 2009+ ( BMW e printre ele )au protectie antituning , acestea au ECU EDC17 TRICORE IROM/XROM,la BMW se intalnesc urmatoarele tipuri de ecuri: MED17.46 ; EDC17CP09 ; EDC17CP02. In momentul de fata pentru aceste tipuri de ecuri (TRICORE IROM/XROM) singura solutie pentru a le resofta e prin desfacerea fizica a ecului. Daca se incearca resoftare prin mufa de diagnoza OBD2 masina nu va porni cu fisierul modificat, va porni doar cand se va scrie fisierul original inapoi.

 

Cu respect,

George.

Link to comment
Share on other sites

Salut, unele dintre masinile de generatie noua 2009+ ( BMW e printre ele )au protectie antituning , acestea au ECU EDC17 TRICORE IROM/XROM,la BMW se intalnesc urmatoarele tipuri de ecuri: MED17.46 ; EDC17CP09 ; EDC17CP02. In momentul de fata pentru aceste tipuri de ecuri (TRICORE IROM/XROM) singura solutie pentru a le resofta e prin desfacerea fizica a ecului. Daca se incearca resoftare prin mufa de diagnoza OBD2 masina nu va porni cu fisierul modificat, va porni doar cand se va scrie fisierul original inapoi.

 

Cu respect,

George.

Mda! Asa stiam si eu, dar am vrut sa verific!!! Partea nasoala e, ca - de cate ori vrei sa faci o modificare, trebuie sa desfaci ECU!!!

Adica, daca o faci pe dyno si vrei sa ajungi la un rezultat, trebuie desfacut pentru fiecare corectie/ajustare!!! Poti sa si ..inebunesti!! :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.