Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Motoarele din ziua de azi sunt reglate pentru reducerea emisiilor.Sunt foarte multi parametrii modificati si foarte multe compromisuri facute pentru reducerea emisiilor poluante.

Mai multe detalii nu dau pentru a evita polemici interminabile(aviz Bavaria)

 

Tu scrii doar pentru a contrazice. Reply-urile tale nu au nimic constructiv si nimic nou.Inveti de pe net diverse parti dintr-un intreg. Ai notiuni foarte limitate despre tehnica auto.

Scrii doar pentru a te afla in treaba si aroganta ta nu are limite. Stelutele ar trebui sa se dea dupa calitate nu dupa cantitate.

Salut George i mi cer scuze dar nu am stiu unde sa postez ca acolo unde mi ai trimis tu nu merge uite iti dau toata seria de la masina WBAVC31090KU41754 Ce te mai rog imi zici terog avantaje si dezavantaje dupa resoftare am inteles ca sint cam fragile turbo pe modelul asta iti multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
In cazul meu pe un E60 525D 2005 default 177cp cutie automata l-am ridicat la 240cp cu AC Schnitzer , maximum de putere fiind 245cp. Am circa 60.000km de atunci si nu am avut probleme in afara de galeria de evacuare pe care am spart-o destul de tare , dar am pus galerie de fonta de pe modelul vechi E39. In concluzie recomad , scump dar merita.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare, pentru cine imi poate da un sfat pertinent va multumesc anticipat.

Am masina din semnatura (316 diesel 116 cp - 2010).

Sunt multumit de masina dar cateodata (avand in vedere ca am avut glk 170 cp) simt nevoia de ceva mai multa putere. Concret:

- de la 116 cp la cat as putea sa ii maresc puterea fara sa ii afecteze in NICI UN FEL capacitatile, calitatile motorului, componentelor etc.

- ce presupune marirea puterii motorului?

- dupa cresterea puterii exista riscul ca motorul sa inceapa sa consume ulei?

- odata cu cresterea puterii consumul de combustibil va creste?

- la reprezentanta bmw se poate face asta ? sau unde altundeva unde sa existe si o garantie?

 

va multumesc inca odata

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ai putea sa ajungi undeva la 140 CP , fara nici un fel de probleme. Nici consumul nu o sa-ti creasca semnificativ. O sa sesizezi ceva crestere doar cand conduci mai sportiv. Cresterea puterii se face prin modificarea softului , numai ca in cazul tau ECU are tuning protection . O sa fie putin mai scump .

Ia legatura cu George de aici de pe forum .

Link to comment
Share on other sites

salutare, pentru cine imi poate da un sfat pertinent va multumesc anticipat.

Am masina din semnatura (316 diesel 116 cp - 2010).

Sunt multumit de masina dar cateodata (avand in vedere ca am avut glk 170 cp) simt nevoia de ceva mai multa putere. Concret:

- de la 116 cp la cat as putea sa ii maresc puterea fara sa ii afecteze in NICI UN FEL capacitatile, calitatile motorului, componentelor etc.

- ce presupune marirea puterii motorului?

- dupa cresterea puterii exista riscul ca motorul sa inceapa sa consume ulei?

- odata cu cresterea puterii consumul de combustibil va creste?

- la reprezentanta bmw se poate face asta ? sau unde altundeva unde sa existe si o garantie?

 

va multumesc inca odata

 

Daca este cel cu pompa EDC16 si cred ca sigur este aprox 170 cp ( 318d pompa EDC16 de la 116 la 170 pe dyno ).

Link to comment
Share on other sites

salutare, pentru cine imi poate da un sfat pertinent va multumesc anticipat.

Am masina din semnatura (316 diesel 116 cp - 2010).

Sunt multumit de masina dar cateodata (avand in vedere ca am avut glk 170 cp) simt nevoia de ceva mai multa putere. Concret:

- de la 116 cp la cat as putea sa ii maresc puterea fara sa ii afecteze in NICI UN FEL capacitatile, calitatile motorului, componentelor etc.

- ce presupune marirea puterii motorului?

- dupa cresterea puterii exista riscul ca motorul sa inceapa sa consume ulei?

- odata cu cresterea puterii consumul de combustibil va creste?

- la reprezentanta bmw se poate face asta ? sau unde altundeva unde sa existe si o garantie?

 

va multumesc inca odata

 

Salut

 

Mai mult ca sigur este un EDC17 cu TP active, se va face in BootMode.

Implica desfacerea capacului de la ECU.

 

O crestere moderata este unde la 25-30CP.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut! Sper ca postez in topicul in care trebuie.

 

Ma intereseaza pentru E92-ul meu - 2007/03 231cp 500NM PW18598 - interfata cu care sa pot citi / scrie ECU complet (in vederea DPF off / EGR off / eventual chiptuning)

M-am tot documentat dar nu reusesc sa imi dau seama daca am ECC16 sau EDC17 - as dori sa fac scrierea softului direct prin OBD2.

 

Inclin momentan intre Kess v2 si Galletto v54 (clone) dar am inteles ca la EDC17 ar trebui sa deschid ECU-ul?

Edited by flo_sb
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare baieti. Am un e60 530d 2003,218 cai,euro 3 fĂŁrĂŁ DPF de fabrica,cutie manuala.Mi-am pus chip la unul din baietii de pe forum de vreo 5 luni de la 218 la 260.am fĂŁcut cu masina in jur de 20.000 km de cand l-am pus si sunt foarte multumit.trage mai bine de jos,urca mai repede in ture,suna mai frumos la turatii ĂŽnalte.Se simte extraordinar pe treptele 3,4,5,6. Despre consum nu pot sa dau detalii,pentru ca nu sunt foarte atent la acest aspect. Dezavantaje pana acum ar fi:

-scoate o idee mai mult fum

-treptele 1 si 2 au devenit destul de brutale

-din cauza cuplului mĂŁrit "smuceste" ceva mai tare la schimbarea in treapta inferioarĂŁ la turatii joase in special din treapta 2 in 1

Am scris aceste randuri in speranta ca pot ajuta pe cineva la fel de nedumerit cum am fost eu sa ia o decizie in privința cipului. Daca aveți ĂŽntrebĂŁri va rĂŁspund cu plĂŁcere. Masina are in prezent 280.000 km

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutari tuturor,

 

Imi cer scuze daca sunt off topic .

Detin un BMW E60 530D,218 CP, 2005 si am un laptop pe care vreau sa il folosesc pentru a face back-up la softul de la masina (maparea masinii sau cum naiba ii spune).

 

Intrebari :

 

1. Ce fel de conectori - cabluri, mufe - am nevoie sa il conectez de la masina pe USB ?

2. Ce fel de program am nevoie pentru a vedea softul masinii si pentru a face back-up si restore evident dupa?

 

Mentionez ca softul actual e "CIP-uit", modificat si vreau sa folosesc versiunea originala pt oras iar ce-a modificata pt exterior si nu vreau sa bazai omu ori de cate ori am eu nevoie .

 

Multumesc

Zi buna,

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

se merita fac chiptuning la un 530d / 245 cp / automat / 2010 ?! si daca da, unde imi recomandati? (pret-calitate)

eu sunt din pitesti dar pot veni in bucuresti pentru asta.

pana acum am fost proprietar de masini din grupul VAG (2.0, manuale) si imi faceam chiptuningul la TCM Turbo in Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Oferta valabila si pentru zona Transilvania, Jud Cluj ,Salaj , Alba etc mai precis Turda, pentru cine este din zona si doreste servicii de chiptuning , DPF OFF , EGR OFF, si mai nou Swirl flaps off inclusiv EDC17- anulare clapete galerie de admisie si din soft.(cele care se pot rupe si intra in motor), DTC OFF - anulare coduri de eroare inclusiv edc17. La DPF OFF serviciul este complet inclusiv partea mecanica (golire sau inlocuire teava). Pt 2 sau mai multe masini ma pot deplasa in zona (doar pt modificari soft). Modificari Custom la cerere pentru turbo mai mare , conversie geometrie electronica - vacuum etc
Link to comment
Share on other sites

nou! se poate realiza chip-tuning profesional pt o gama larga de masini in Constanta.

cei interesati sa ma contacteze.

super softuri la preturi competitive.

 

Feed-back de la zeci de masini de la noi de prin Cta.

Pentru un e36 320i ma intereseaza un pret. Mersi!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hai ca asta-i tare! Ai nevoie doar de un pix, ceva de genul: 177CP 210CP, 350Nm 450 Nm. Gata, n-a fost greu :D

 

pentru limitatorii de cuplu,boost,viteza,turatie,timpi si cantitate de injectie,pt.anulare de senzori(inclusiv dpf) ai nevoie doar de un pix si o adresa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Oferta valabila si pentru zona Transilvania, Jud Cluj ,Salaj , Alba etc mai precis Turda, pentru cine este din zona si doreste servicii de chiptuning , DPF OFF , EGR OFF, si mai nou Swirl flaps off inclusiv EDC17- anulare clapete galerie de admisie si din soft.(cele care se pot rupe si intra in motor), DTC OFF - anulare coduri de eroare inclusiv edc17. La DPF OFF serviciul este complet inclusiv partea mecanica (golire sau inlocuire teava). Pt 2 sau mai multe masini ma pot deplasa in zona (doar pt modificari soft). Modificari Custom la cerere pentru turbo mai mare , conversie geometrie electronica - vacuum etc

 

Salut, ai ceva soft tuning de 165-170 cp pentru 320d de 136 cp?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.