Jump to content

Vaporizator - Bmw e46


Recommended Posts

Salutare!

 

1.Masina: Bmw 320d - e46 2002 facelift

2.Problema: Vaporizator A/C fisurat, evident a piedut tot freonul.

3.Neclaritati:

a)cum se cupleaza efectiv noul vaporizator de tubulatura? Ce sistem de imbinare?(inca nu am apucat sa dau bordul jos ca sa vad cum e acolo, iar pe net nu am gasit nimic clar).

b)In afara de vaporizator ce altceva mai trebuie schimbat?) Garnituri, oring-uri, etc.?

c)Ce stiti despre vaporizatoarele de la NISSENS.

 

Am rugamintea sa ma ajutati cu niste raspunsuri la intrebarile de mai sus. Banuiesc ca mai sunt persoane care s-au mai lovit de problema asta.

Multumesc mult! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Merci scufi pentru reply.

Nu am ce freon sa mai recuperez ca nu mai are deloc.

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=64_0819&hg=64&fg=30/

Pe realoem am vazut ca sunt mai multe piese/repere de la 1 pana la 8....acum nedumerirea mea este ce ar mai trebuie schimbat in afara de O-ringuri si evaporator/vaporizator.

 

Bineintele ca la final o sa fie verificata instalatia la presiune, ai dreptate.

Link to comment
Share on other sites

adica asta

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=64_0778&hg=64&fg=60

 

 

este montat in drp.(parca) langa condensator (radiator ac)

 

la reperul 6

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/q/v/138.png

 

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=64_0770&hg=64&fg=60

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

daca ia aftermarket costa foarte putin pana in 100ron , eu zic ca merita schimbat.

 

iar pe viitor sa schimbe freonul si uleiul la 2 ani, deoarece se pierde din freon si instalatia lucreaza in presiune cu aer, e drept ca exista o supapa pt extra presiune , insa nu per total nu e ok.

 

 

eu din mai 2011 si pana in mai 2013 mai aveam din 650g freon ,doar 405, instalatia functiona perfect chiar si asa .

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

pare complicat, dar este destul de simplu, pe mine cel mai rau m-a enervat scosul grilei din mijloc..cea cu rotita rosie/albastra..in rest,suruburi si desfacut..mai sunt enervante si suruburile de tin capacele de langa parbriz..sunt suruburi lungi si merg foarte greu

 

ce poate parea complicat ar fi partea cu aeroterma..cand o ai jos din masina si vrei sa scoti vaporizatorul din ea :)..nu stiu ce sa-ti zic, greu nu mi s-a parut per total

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
sincer nu stiu cum s-a fisurat vaporizatorul, banuiesc ca in decursul anilor s-a degradat aluminiul ala. Ce am aflat prin service-urile prin care am umblat in perioada asta este ca e destul de comuna problema asta la Bmw-uri. Cel putin asa sustineau mecanicii. Edited by Gelu 320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.