Jump to content

Schimbare antigel cu probleme


sL!cK

Recommended Posts

Ziua buna la toata lumea. Luminati-ma si pe mine in legatura cu povestea asta va rog .

 

Acum ceva timp am vrut sa schimb antigelul masinii,dupa ce am citit topicurile in legatura cu alegerea antigelului ce trebuie bagat in instalatie( la mine era altceva decat ce trebuia pe masina). Zis si facut...am trecut la treaba.

 

Am luat antigel 3l hepu G12,3l apa distilata,am amestecat 50-50,am scos vechiul antigel (urmarind DIY de pe forumul asta).

 

Acum incep semnele de intrebare ...am ajunns la partea cu surubul de pe blocul motor. Foarte greu de scos, adevarat,dar am reusit intr-un final...si surpriza,l-am desfacut si nu a curs nimk de acolo,niciun pic de antigel.

 

DE CE ??? Asta e prima nelamurire.

 

Acum ..am lasat asa si am trecut la turnarea antigelului in instalatie.Am urmat pasii din DIY intocmai.

 

Am slabit surubul de aerisire,am inceput sa pun antigel..asteptand sa vina antigel pe surubelul ala de aerisire. Am turnat pana cand tija acea rosie de nivel a ajuns la maxim,a si trecut si pe la surub tot nu a venit antigel. Asta e a 2a nelamurire. De ce nu a curs antigel pe la surubelul ala????

 

Am completat cat trebuie cu antigel?

 

Poate fi vreo defectiune ? Pe viitor o sa am probleme?

Link to comment
Share on other sites

in mod normal, ar trebui sa-ti "inghite" 6 litri fara sa fie nevoie sa faci nimic. daca nu a iesit lichid de la aerisire, toarna pana sus. apoi pune contactul si da drumu la caldura, ar trebui sa iese astfel. (atentie! trebuie sa-ti inghita 6 litri, daca nu?, ceva nu este in regula, radiator sau altceva infundat)

 

in mod normal aerisirea se face cu motorul oprit, si se toarna 6 litri de lichid, atunci ar trebui sa iese lichidul de la aerisitor.(sau 6.5litri)

Link to comment
Share on other sites

Au intrat aproape 6 litri,fara putin,a mai ramas un pic pe fundul sticlei.

 

Dar de ce nu vine lichid pe acolo??

 

Si cu surubul ala de pe bloc...e dubios. Lam desfacut si nu a curs nimk.

 

Sa incerc sa il desfac acum ,sa vad daca este ceva acolo?

Link to comment
Share on other sites

Aerisirea se face cu motorul pornit si clima pe maxim la 32 grade cu busonul scos. Se completeaza pana cand curge cursiv antigel pe la aerisitor

 

 

In DIY nu spune nimic despre motor pornit.

 

Doar cheie in contact,contact pus,clima pe cald la maxim si atat.

 

Trebe sa pornesc motorul si cu busonul scos???

 

Asta sa fie cauza pentru care nu a intrat tot antigelul?

Link to comment
Share on other sites

Pai pompa de apa merge doar cu motorul pornit :)

Ai grija sa fie motorul rece cand scoti busonul.

min: 09.30

 

 

Foarte corect ce spui tu si logic...

 

O sa mai cumpar antigel si ..il pun cu motorul pornit de data asta.

 

Sper sa nu mai imi ramana din antigel de data asta.

 

Dar ..vad ca esti veteran pe aici ...spune-mi te rog de ce nu a curs antigel atunci cand am desfacut surubul care se gaseste pe blocul motor??????

 

Care-i shpilu'????

 

E defecta masina mea?

 

Sau am desfacut alt surub??

 

Cu toate ca acolo sub galerie mam uitat foarte atent si nu mai exista alt surub.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.