Jump to content

Detalii bmw 320d 177cp


FUO

Recommended Posts

negativ (mai degraba bubui decat bubitza) : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/

 

 

Pozitiv : consum mic, cuplu bun

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Mai bine cauti un E90/E91 cu motor M47 fabricat pana pe la finalul lui 2007. Din 2008 a aparut faceliftul impreuna cu motorul N47 de 177CP, motor cu probleme la distributie in sensul ca se rupe lantul :( Oricum sunt diferente mici intre un NFL si un FL! Singurul lucru vizibil la FL sunt lampile spate! Arata mult mai bine! In rest, detalii putine si nesesizabile! Ahh si la interior as adauga navigatia CIC fata de cea veche CCC! Asta daca vrei cu navi! Nu e o regula nici cu acel motor N47 ca trebuie sa pice, dar daca citesti topicul mentionat de "malasorte" vei vedea ca au picat distributiile si la 50k KM, poate la altii a tinut peste 200k. E o loterie!
Link to comment
Share on other sites

Ma mor cu voi cu search-ul vostru . Pune un om o intrebare . Ii dati sa citeasca un topic de cateva sute de pagini ?goodjob.gif

Motor n47 :

Consum :10-12% in Bucuresti , 6% extern

Revizie : Filtre Mann + Ulei Bmw LL04 5w30+manopera(service multimarca) = 750RON. Reviziile se fac conform BMW la 2ani/26.000km . Ar fi bine sa fie facute cam la 12.000km/1an

Posibile probleme :

1.Cutia Steptronic nu este un monument de fiabilitate . Daca nu se fac schimburi de ulei la fiecare 100.000-120.000km are obiceiul sa se defecteze (nu am , asa am citit p-aici ...si nu numai). Manuala este foarte buna , fiabila , foarte precisa si bine etajata .

2.Distributia . Costul unui schimb de distributie este de aproximativ 3500Ron , daca stiu eu bine (service independent). Daca lantul "devine zgomotos" si nu este schimbata distributia , exista riscul sa se rupa , cu daunele evidente . Partea buna este ca o distributie zgomotoasa nu poate fi ascunsa , deci nu ai cum sa fii surprins . Se aude un zornait , ce vine din spatele motorului si creste in intensitate odata cu cresterea in ture a motorului .

Alte probleme deosebite nu sunt . Poate crapa orice , oricand , dar nu neaprat repere importante .

La m47 , versiunea de 320d 2005-2008 163cp , din cate stiu, crapa frecvent turbinele , la n47 nu mai este o problema cu turbinele . E bine de stiut ca nu exista kit oficial de reparatie pt turbo , ceea ce inseamna cel mai probabil una noua ( aprox 7000Ron ).

Nici m47 nici n47 nu sunt perfecte , dar buba cu distributia este mai usor de identificat si posibil mai ieftin de remediat .

Ca si ideie nici Audi nici Mercedes nu mai fac masini infailibile . Orice ai cumpara din segmentul asta ( mai putin Lexus probabil ) va avea o problema cunoscuta si pararecunoscuta , care va avea un cost similar de remediere ....sau sun je paranoic? ninja.png

P.S. Si 318 are acelasi motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

cum sa nu existe kit de reparatie turbo m47?...te asigur eu ca este, si e mult mai ieftin ca un schimb de distributie la n47

 

 

ce mai trebuie sa stii, e ca n47 are filtru de particule a carui viata nu e infita si costa cam 1600 de euro schimbatul, iar forta motorului e cam aceiasi de si are 15cp in plus, cuplul e la fel, cea mai buna varianta dupa parerea mea e n47 163cp efd cu 380nm cuplu!

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.