Jump to content

Pornire la cald 525tds - senzor temperatura


timelord

Recommended Posts

Salutare comunitate,

 

De 2 zile ma chinui cum un motor 525tds , motor m51. cum toti pe forum vorbeau ca ar fi copul hidraulic m-am dus si l-am schimbat (2100 ron + TVA, cu tot cu reglaj pe banc la rep BOSCH Bucuresti, pe sos alexandriei) . cand am pus pompa pe masina face la fel. Sa inebunesc. Cei de la BOSCH nu ca pompa e buna si este in parametrii ca au verificat-o si reglat-o.

 

Pana la urma am scos mufa care intra in senzorul de apa , adica mufa din piesa 10 de aici :

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

Cu mufa scoasa din senzor porneste la sfert de cheie, la rece la cald fara probleme. Cum ii bag inapoi mufa in senzor abia porneste dupa 5-7 secunde de dat la automat, la cald.

 

Am schimbat senzorul respectiv si degeaba, la fel face, porneste f f f greu la cald, deci ceea ce imi indica ca senzorul era bun si altceva e problema.

 

Am pus-o pe tester, nici o eroare.

 

Ceva sfaturi ?

Multumesc anticipat

Edited by timelord
Link to comment
Share on other sites

revin de la masina

stie cineva cum pot pacalii senzorul de temp de pe _chiulasa_ si sa-l fac sa-mi dea curent la bujii indiferent daca motorul e cald sau rece?

am observat ca atunci cand motorul este cald bujiile din motor nu se mai aprind, calc considera ca tb sa porneasca asa. Mecanicul a zis ca nu mai are compresie cand e cald. daca scot mufa din senzor de temp atunci bujiile se aprind indiferent daca motorul e cald sau rece.

 

deja ma gandesc sa cumpar un alt motor, SH.

Edited by timelord
Link to comment
Share on other sites

Salut, daca ai un link ar fi super, si eu caut de ceva vreme si nu gasesc pe cineva sa-mi faca treaba asa, sa pacaleasca senzorul de temperatura si sa-mi porneasca bujiile chiar daca motorul e cald.

 

Este un topic despre un coleg care montează ceea ce vrei tu.

Edited by karen20dec
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
sper cu acest raspuns sa va rezolvati odata pentru totdeauna problema cu acest tds .toti vad ca spun ca e o problema care vine de la acel cap hidraulic di pompa de injectie.cineva fenteaza pornirea cu senzorul de temperatura, darproblema baieti este de la distibutie.. repet distributie.. cineva se intreaba cum distributie daca e totul pe lant?? .. simplu.. lanturile in timp se consuma,mai pe romaneste se intind de cativa milimetri buni.o sa va dati seama cand le veti compara cu cele noi.la rece tds isi modifica avansul prin senzorul de temp.dar la cald calculatorul masinii nu mai modifica avansul..deci daca diatr.noastra la cald e cu 3,4 mm fara avans datorita lantului, motorul porneste ffff greu
Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Verificati si bateria, la pornire automat porneste pompa din rezervor, venitlatorul, farurile , Bujia incandescenta  si apoi electromororul cere 2.2KW. Daca nu poate livra suficienta putere pentru a face compresie in timp scurt cu siguranta va porni foarte greu si nu din prima

  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.