Jump to content

Trasee cu multe curbe si asfalt foarte bun


aitilop

Recommended Posts

cel mai lung drum facut de mine, prin tara, a fost acuma cativa ani, pe traseul cluj - sighisoara - sf gheorghe - tg secuiesc - focsani - bacau - onesti - tg secuiesc - sf gheorghe - sighisoara - cluj.

aproape 1.000 km, dus-intors, doar cu pauze de cafea / mancare / baie.

La intoarcere, portiunea de drum Onesti - Tg Secuiesc a fost superba. Era dimineata devreme, trafic foarte putin, asfaltul foarte bun. Deci bucata asta de drum cred ca a fost cea mai misto pe care am fost eu, in tara. Drumul virajat, cu mici delusoare pe care, cand le treci, nu stii daca urmeaza curba sau nu, drumul era cumva inclinat inspre interiorul curbei in foarte multe zone.. Un drum unde nu cred ca am putut sa merg cu mai mult de 100, dar cred ca eram undeva intre 80 - 100 km/h. Foarte misto. Pasagerei din spate i s-a facut rau, a trebuit sa opresc sa :sick: .

Cred ca e cel mai frumos drum pe care am condus eu vreodata, in tara. Nu e foarte periculos, iti permite o viteza cat de cat ridicata..

Alte drumuri care mi-au facut placere sunt

Sibiu - Rm Valcea,

DN 1A,

Padurea Bogatii,

Piatra Neamt - Poiana Teiului - Vatra Dornei (drumul Vitoriei Lipan :) ),

Cluj-Napoca - Reghin (pe la Apahida si Mociu),

Cluj - Oradea (in special portiunea Huedin - Alesd),

Sebes - Sugag - Voineasa - Calimanesti (Transalpina),

Cheile Bicazului...

Nu stiu acuma cum mai este asfaltul pe multe dintre ele, dar acum cativa ani se putea circula chiar bine pe mai toate drumurile numite mai sus (mai putin Piatra Neamt - Vatra Dornei, unde erau portiuni de drum din dale de beton)

Edited by Rares_CJ
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In acest weekend am mers pe ruta Bucuresti - Ploiesti - DN1A / Cheia - Sacele - DN1 / Ploiesti - Bucuresti.

Sectiunea interesanta are cca. 45 Km, incepe cu putin inainte de Cheia (venind dinspre Ploiesti) si se termina aproape de Sacele. Asfaltul este bun spre foarte bun, dar cu o nota negativa la numeroase curbe de pe DN1A aflate intre intersectia cu DC22 (catre Muntele Rosu) si pana aproape de Sacele, curbe in mijlocul carora te trezesti cu gropi sau asfalt deteriorat.

Sunt insa foarte putine masini si se poate conduce de placere.

 

Din nefericire, traficul intre Ploiesti si Maneciu este foarte aglomerat. Similar pe DN1 intre Brasov si Ploiesti (dar aceasta deja nu mai e o noutate). Asa ca, pentru a ajunge la cei cca. 45 Km de fun, trebuie multa rabdare.

Link to comment
Share on other sites

Cea mai abordabilĂŁ este Tulcea. Poate scot Golful de la naftalinĂŁ si mĂŁ duc. Cu X3-ul am fost.

 

vezi ca pe langa macin, si pe drumul dinspre galati, ori la garvan ori la vacareni e radar ....

Nu il pun ei intre localitati, dar in localitati pe acolo cam e...

Link to comment
Share on other sites

vezi ca pe langa macin, si pe drumul dinspre galati, ori la garvan ori la vacareni e radar ....

Nu il pun ei intre localitati, dar in localitati pe acolo cam e...

 

Eu l-am vazut de multe ori exact in Macin, cum vii dinspre tulcea este panta aia care trece exact pe langa piata si acolo toti au tendinta "s-o lase la vale" sau s-o calce, iar radarul sta exact la trecerea de pietoni (aaa, pe langa radar, te mai ia si cu trecerea de pietoni).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hai să scriu aici, poate intereseaza pe cineva. După localități se poate trasa destul de ușor un traseu pe hartă.

 

 

Am avut posibilitatea și am decis în ultimul moment să plec într-o scurtă plimbare. Cum timpul era limitat la o zi, am zis să nu merg mult și nici să mă duc departe. Așa că am băgat o tură prin Dobrogea. După cum spuneam, mi se părea cea mai abordabilă rută pentru mine.

 

 

 

Am mers București - Cernavodă.

 

M-am plimbat puțin prin Cernavodă, nu mai fusesem. M-am și păcălit cu un drum (nici din navi nu înțelegeam exact unde vine și oricum nu e prima dată) care avea oarece indicator și era asfaltat fix cât să crezi că e de urmat. România.

 

Undeva după Cernavodă am oprit pe un drum (de țară, un praf am făcut acolo de numa') care părea frecventat și chiar am avut confirmarea mai târziu.

 

http://s13.postimg.org/6hgh80zuv/photo_01.jpg

 

Era un loc pentru grătare presupun. Ce se vede pe jos sunt puține gunoaie, grosul fiind ascuns printre copaci.

 

Nu știu cum este în mod normal acolo, dar părea să fi fost oarece inundație pentru că era o fâșie cu apă nu foarte mare cu pești și o mulțime de amatori prin zonă. În rest, liniște.

 

Apoi am luat-o spre Dunărea - Capidava - Hârșova. Drumul oarecum decent, cu porțiuni care mi se păreau proaste atunci, nu știam că se poate și mai rău, cum aveam să aflu chiar mai târziu. Drum este EUROPEAN!!! nu vreo stradă uitată de lume. Era bună o cameră pe bord, deja am cam uitat exact ce și cum.

 

Pe ici pe colo sunt cetăți uitate de lume (chiar uitate). La unele am oprit. Capidava a fost una dintre ele. Imediat am găsit niște câini dornici de atenție. Nimic amenajat, informații aproape inexistente.

 

http://s18.postimg.org/nbtwetfwp/photo_04.jpg

 

Am întâlnit un tip cu o bicicletă ciudată și mult bagaj, îmi pare rău că nu i-am făcut o poză. Destul de interesant să mergi așa singur, dar părea de cursă foarte lungă treaba.

 

Vizitatori erau însă. Tipul de mai sus și o excursie cu o trupă de pitici foarte mici (ce pricep ei din pietrele alea, greu de spus) care era pe picior de plecare (toți de fapt). Plus fauna locală :)

 

http://s24.postimg.org/mfoyiuzgl/photo_05.jpg

 

Și ceva mai aproape de apă. Nu este o iluzie optică, un cal paște fericit pe capota mea.

 

http://s13.postimg.org/moweyy2kn/photo_06.jpg

 

Am consumat ceva benzină prin Hârșova și am luat-o spre Ostrov - Traian - Măcin. M-am plimbat puțin și prin Măcin.

 

De la Măcin am luat-o spre Isaccea prin Jijila. Drumul cu bune și rele. Am văzut și Isaccea.

 

Din Isaccea am luat-o spre Tulcea. Mai fusesem la Tulcea, n-am zăbovit prea mult. Mai departe am plecat spre Murighiol. E, și aici am prins o porțiune de drum parcă bombardat. Puțin spus de fapt. Am mers km buni aproape că era mai repede împinsă.

 

Cred că pe această bucată însă am văzut astea. Perisajul foarte frumos.

 

http://s9.postimg.org/slp7vn1xb/photo_11.jpg

 

Prin Murighiol cică ar fi rost de turism. Hm, nu era nici o mișcare. De aici am luat-o spre Enisala prin Sarichioi și mi-am adus aminte de localitatea asta pentru că era foarte îngrijită.

 

E, pe întreg drumul tot vezi diverse atracții turistice uitate de lume și mai puțin cunoscute, dar Enisala este poate cea mai cunoscută și asta s-a văzut la fața locului. Oarecum. Drum de acces asfaltat, ceva indicatoare, decent. Ăsta a fost și singurul cu taxă de vizitare (pe care, evident, n-am plătit-o pentru că n-am găsit cui).

 

În parcare (micuță, dar suficient pentru câți turiști am "văzut" eu acolo) era ceva balegă, presupun că de la niște vaci care mișună prin zonă. Cel în roșu nu poate fi el (B....), pentru că ăla nu suportă roșu. Erau la foarte mare depărtare, dar până să ne dumirim noi de cum stau treburile pe acolo, omul în roșu aproape ajunsese la cetate. Când ne-a văzut s-a întors inexplicabil.

 

http://s3.postimg.org/c49pjg7df/photo_12.jpg

 

O parte din acest drum de acces avea un lanț decorativ.

 

http://s13.postimg.org/jj7oedbif/photo_20.jpg

 

Cam mult lanț și-o fi spus românul pentru că o parte din el fusese subtilizat și după câte se pare, cu repetiție.

 

http://s7.postimg.org/jbg535x5n/photo_18.jpg

 

Bine, am tot uitat să menționez câinii, am întâlnit aproape la orice oprire, indiferent unde. N-or fi nici ei proști, cam știu pe unde opresc turiștii (ăia care nu erau, acum cel puțin).

 

Dar zona este foarte frumoasă și merită zăbovit acolo poate chiar preț de o zi, de dimineață până seara. Eu n-am putut prinde apusul, dar am auzit că este deosebit. Cu altă ocazie.

 

http://s21.postimg.org/acsva6xlj/photo_13.jpg

 

La cetate multă mizerie, nici o informație esențială, nimic cu adevărat orientat spre turism. În alte țări, în amplasări similare, găseam un ghid foto (cu imagini care nu-s accesibile turistului pentru că nu e înzestrat cu darul zborului sau nu se află acolo la momentul potrivit), un suvenir (sau 20) etc.

 

Plus că zona are potențial de plimbări mai mult sau mai puțin organizate (asta dacă nu te atacă vreun bou, o chestie nu departe de adevăr, dar e o altă poveste).

 

http://s21.postimg.org/dkxcn8jvb/photo_14.jpg

 

http://s21.postimg.org/rarvw16zb/photo_15.jpg

 

http://s21.postimg.org/5cvf28ryv/photo_17.jpg

 

Și un ultim cadru acolo și de altfel din mica excursie.

 

http://s21.postimg.org/5zpqe0zh3/photo_19.jpg

 

Apoi am plecat spre casă. În Babadag pe lângă faptul că Ioana m-a băgat pe un sens unic, era să mă intre și cineva în mine. Noroc că am frânat foarte tare și am oprit la timp. Drum foarte frumos de la Babadag spre Constanța (sau spre Ovidiu mai corect spus), lipsit de radare. Prinsesem însă un mare filtru pe la început, dar care m-a sărit. Nu știu dacă doamna de la rutieră a fost impresionată de mașină sau nu, dar acolo am fost singura mașină care a trecut. Se fac și controale pentru rovignetă, cu ceva camere. Altfel, încă mă întreabă lumea despre mașină și se uită la ea cam peste tot pe unde ajung. Nici nu știu cum să iau treaba asta, eu nefiind mare amator de asemenea chestii.

 

La Ovidiu am urcat pe o oarece autostradă (așa îmi imaginam atunci, am aflat că e o centură, A4), în lucru, cu diverse limitări, dar OK. Am mers după o mașină de poiliție oarecum legal o perioadă, până a ieșit.

 

Navigația arăta la pornire vreo 780km, dar am ajuns să fac peste 850 (am uitat exact cât, undeva la întoarcere pe autostradă aveam vreo 850). Sunt bucăți foarte frumoase de drum, cu asfalt bun sau decent, multe serpentine și liber sau aproape liber (am făcut și 40-50 fără să văd o mașină și nu o dată). Dar sunt și bucăți ceva mai proaste. Este de oprit uneori, dacă ai unde. Sunt chestii interesante. Am văzut o vulpe, foarte mulți popândăi (n-am mai prins așa de mulți niciodată), gâze de tot felul (e de mers și de pozat la orele potrivite), păsări etc. De exemplu am găsit niște găuri locuite.

 

http://s22.postimg.org/uj53h6jdd/photo_07.jpg

 

http://s22.postimg.org/fbp3wtrip/photo_08.jpg

 

http://s22.postimg.org/huasxid8x/photo_09.jpg

 

Din păcate n-am aparat să prind păsărica în splendoarea ei.

 

 

Mașina s-a comportat bine. Pe anumite porțiuni inevitabil am prins și gropi, gropane. Sunt 101% convins că nu aș fi scăpat fără pană cu jantele ei pe 19" (nu regret că le-am înlocuit și le-am scos la vânzare). De altfel am și oprit o dată să verific, a fost prea mare șocul. Nu mi-a fost limitat accesul pe nici un drum lateral, cu excepția unei benzinării unde am atins la intrare. Iar, ROMÂNIA!

 

Foarte tare n-am mers, în bunul stil mioritic pe multe viraje este pietriș, nisip, o groapă amplasată strategic, OAMENI (iau un viraj în orb și la ieșire un nene pe mijlocul drumului se uita la mine).

 

Viteza medie a fost 78km/h, consum pe bord 9.4% și cam asta fu ziua. Aș repeta cu mici rezerve experiența (mai ales acea bucată de drum distrusă și altele destul de neplăcute, chiar și pe Confort, pentru că pe Sport nici nu se pune problema), mai mult pentru foto și căscat ochii, dar este greu să ajungi la locul potrivit, la ora potrivită.

 

Sunt obosit, sper să fi fost coerent cât de cât. Îmi pare rău că am uitat exact porțiunile de asfalt ce merită alergate. Dar oricum sunt întrepătrunse (cel puțin așa cum am luat eu traseul) și de bucăți proaste sau foarte proaste.

 

Apoi acasă am mers cu X3-ul și au reînceput discuțiile cu nevastă-mea cu privire la (ne)vânzarea X3-ului. E drept, sunt din lumi total diferite. Nu se compară confortul din X3 cu cel din Golf. Totuși mașina stă, concedii lungi nu vor exista prea repede, poate e momentul și pentru altceva, cu oglinzile nu mai suport să se repete ceva (nici n-am mai înlocuit motorul rupt, așa-l las indiferent ce se întâmplă). Sper să ajungem la o înțelegere zilele astea.

Edited by c6t9
Link to comment
Share on other sites

Nu e urâtã, e prost gestionatã. Am vrut sã opresc la o cetate, nu era loc nicãieri. Complet aiurea, nu e ceva abordabil la o drumetie. Oricum nu mai fusesem, trebuia vãzut.

 

Au mai fost si situatii aiurea. Pe o linie dreaptĂŁ m-au depĂŁsit 2 masini si apoi le-am prins la primele viraje de mĂŁ urcam pe ei. Si s-a mai repetat figura. Nici nu mergeam tare.

 

Ăn rest, la ce drumuri avem n-am cum sĂŁ ĂŽmping ĂŽntr-o zi o Transilvania. Dar ĂŽn mare parte am fĂŁcut-o.

 

Benzinarul de 2l turbo cu DSG.

Edited by c6t9
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hai să vă mai dau un traseu interesant. Chiar am întâlnit un coleg cu BMW la urcarea spre Babele :)

 

Eu am urmărit meteo, măcar din prognoză să nu fie vreme rea. Altfel drumul e cam degeaba pentru că exclude orice plimbare pe jos și de asemenea s-ar putea să nu vezi nimic sus.

 

Am plecat fără vreo pregătire în acest sens, s-a nimerit. Nici măcar n-am apucat să iau alt obiectiv la aparat, numai fixul de 50. Singurul lucru la care m-am gândit a fost că acolo-i frig, așa că ne-am luat câte o bluză cu mânecă lungă și glugă, de munte, prin care nu trec apa și vântul, dar ușoare. Hainele groase pentru asemenea drum n-au sens (gen geacă și cravată). Recomand și încălțari pentru munte, mă felicit că nu le-am puat pe cele pentru condus.

 

În București era cald destul de serios deja și nu-mi imaginam cum va fi acolo exact. Puțină răcoare la munte mi se părea de vis.

 

La plecare aglomerație maximă, într-un final nimeresc și la o benzinărie unde nu era coadă (unde e criza?). MOL. Pus jazolină și eram gata de drum.

 

Aveam eu un punct intermediar pe GPS, intersecția cu drumul spre Bolboci (care apropo, pare practicabil, dacă mai prind o zi din asta și vremea să-mi permită, cred că mă duc în recunoaștere, fiind prea obosit de data asta).

 

Aproape de Sinaia activez GPS-ul și fac stânga spre Târgoviște. Aglomerat și nu prea, dar se făcuse un trenuleț frumușel în spatele unui autocar. Îmi zic eu, ăsta (autocarul) merge cu noi clar. Ne târâiam așa. Totuși omul cu bun simț ne-a făcut loc când a putut și am trecut.

 

Dintr-o dată Ioana țipă (mă avertizează, pardon) să virez brusc la dreapta. Hai la dreapta, puțin circumspect. Scria acolo ceva de drum înschis (se lucrează la el de ceva vreme ce-i drept), dar cam trecuse perioada (am apucat să văd o dată limită prin 2012). Merg ce merg și iar de un indicator cu drum închis, se lucrează. Eu nimic, dau înainte. Și dau și dau până dau de un mare excavator care ocupa șoseaua toată. Na belea, mai treci dacă ai pe unde. No, ce să fac, întorc și asta era, altă dată. Eram puțin dezamăgit că bătusem drumul până acolo.

 

Și cum veneam eu înapoi (spre casă în principiu, deși nu luasem o decizie în acest sens, mai văzusem pe hartă un drum spre Bolboci și de acolo spre Babele, dar știu că e cam distrus) îl văd pe nenea cu autocarul. Îi fac semn că nu am putut să trec, el îmi face semn că merge. Între timp după el un cârd de mașini. Era clar că ăștia mergeau toți unde doream să ajung și eu. Întorc și hai după autocar. Ce să vezi, s-a mutat excavatorul. Nenea cu autocarul aducea niște tineri la Piatra arsă, pentru ceva pregătire sportivă poate (sau tabără), nu mi-am dat seama, 90% erau cu ochii în telefon și butonau (ajung imediat și unde am văzut asta).

 

Îl prind pe domnul cu autocarul. Cu ocazia asta am văzut și că R-ul se comportă aproape ca un diesel, ținea turele sub 2000, mai mult pe la 1600, unde are vreo 200NM (X3-ul are vreo 450), suficient cât să miște mașina OK. Prinde un loc unde să tragă pe dreapta și iar ne lasă să depășim. La răscrucea cu drumul spre Bolboci era drum închis în dreapta spre Babele (deși este asfaltat), și drum deschis spre Bolboci (deși este pietruit). O luăm toți spre Babele. Mergem ce mergem și dintr-o dată se termină asfaltul. Asfaltul e bun (destul de bun) până la o altă răscruce, cea a drumului spre Babele (închis cu bariere pe ambele părți pentru că e rezervație și până să fie închis, erau mașini care urcau și posibil să urce încă - după ce pleacă jandarmii cred - pentru că apăruseră în zonă foarte multe 4x4 când am plecat foarte multe, se uitau oamenii la mine ca la mașini străine) și a drumului spre cabana Piatra arsă. Spre cabană nu e mult de mers (poate 1-2km), dar cu o mașină ca a mea mai ales, este interesant. Erau câteva porțiuni problematice. Dar se poate foarte ușor lăsa mașina la urcarea spre Babele, lucru care se cam și întâmpla de altfel.

 

Am ales însă să urc și eu până la cabană.

 

Poate vă întrebați ce dracu căutam eu cu R-ul pe acolo. Motivul principal este că vreau să văd dacă mașina poate să înlocuiască într-o marjă decentă X3-ul. Până acum toate drumurile au fost fără incidente, fără să ating sau să am probleme de acces.

 

Bun, cum spuneam am ajuns la cabană. Între timp a venit și autocarul cu mulți adolescenți. Cum s-au dat jos, cum cu ochii în telefon. Cu un alt nene pe care l-am găsit acolo am vorbit și i-am sugerat să mut eu mașina (și el) și să întoarcă autocarul mai sus. Zis și făcut, hai să mut mașina. Dar stai, nu mă vedeau tinerii. Pur și simplu nu se mișcau, ăstia cred că dau BAC-ul anul viitor. Într-un final am mutat amândoi mașinile și a întors autocarul. Apoi am plecat într-o plimbare. Chipurile scurtă.

 

http://s7.postimg.org/fv20nnh8b/photo001.jpg

 

Plin la cabană, plin peste tot de fapt. Nu mă așteptam la așa aglomerație de oameni și mașini acolo.

 

Nu mi s-a părut că am mers prea mult, adică n-am atacat astea, ne-am plimbat doar prin zonă.

 

http://s7.postimg.org/q3uhth5a3/photo002.jpg

 

Dar când ne-am întors ne-am dat seama că de fapt eram cam departe de mașină.

 

Erau ceva nori, cam neprietenoși. Acolo nici ceva zăpadă nu este exclus să te prindă. Sus pe munte încă erau locuri cu zăpadă.

 

http://s7.postimg.org/z5dmktsl7/photo003.jpg

 

Se pare că un animal gigant trecuse pe acolo. Știu că pe la noi au fost ceva dinozauri și posibil să mai fie. N-am prea putut să prind urma cum trebuie pentru că atât intra în cadru. Data viitoare musai să iau ceva mai larg.

 

http://s7.postimg.org/y0ez1pgqj/photo004.jpg

 

Mă rodea totuși drumul spre Babele. Eu speram să fie asfalt până acolo (nu așa aiurea, dar nu prea pot merge mult și de acolo aș fi vrut să fac un efort pentru Crucea Caraiman). M-am uitat ce m-am uitat la drum și am decis să o luăm pe jos. Am presupus că este relativ aproape.

 

Cabana am lăsat-o în urmă.

 

http://s7.postimg.org/p0adhikmz/photo006.jpg

 

Și mașina pe un câmp.

 

http://s7.postimg.org/f6t64piij/photo005.jpg

 

Astfel am plecat noi spre Babele. Fără să știm mai bine. După vreo oră de urcat îmi crescuse o inimă nouă. Și știți voi cum sunt lucrurile noi, vor să se facă remarcate, observate. Păi bătea inima asta de numa', poate poate mă simt și fac ceva pentru ea.

 

Cu greu am ajuns la Babele. N-am băgat de seamă că e soare, pe creastă bătea un vânt care uneori te îngheța. Acolo cred că erau cam 5°C așa cum ni se părea nouă. Când am plecat noi pe la 14 și ceva, jos la mașină erau 12.5°C, fără să bată vântul.

 

http://s7.postimg.org/uedr2szqz/photo012.jpg

 

În zonă aglomerat cum spuneam, ceva de speriat. Sus la Babele plin plin de lume. Și de ciobani și oi. Nu prea aveai ce poze să faci, altele decât cu tine și Babele sau alte pietre de pe acolo. Comerțul în floare, 3 lei porumbul fiert sau copt, dar n-am luat. Probabil mai erau chestii pe acolo, dar asta avea succes major.

 

Un cioban bătea un berbec pentru că era... berbec și părăsise turma. Numai în cap dădea, nu știu de ce. În zonă cam de două ori mai multe oi decât oameni, niște câini și un măgar (nu ciobanul, altul). Ciobanul e aici în poză, surprins în nimicnicia lui.

 

http://s7.postimg.org/nlde6j8xn/photo007.jpg

 

De la Babele până la Cruce ar mai fi vreo 2h de mers lejer, dar n-am mai putut.

 

Ceva nori pe cer, parcă și vedeam că mă întorc încă o oră pe vreo furtună (deși urcarea mi-a luat o oră și jumătate, dar îmi imagineam coborârea mai rapidă).

 

http://s7.postimg.org/49wftol4r/photo008.jpg

 

Am plecat în condițiile astea. Și am tăiat-o de-a dreptul încât am ajuns la mașină mai repede decât m-aș fi așteptat. Eram mort. La condiția mea un asfel de efort e cam mult sincer. Adunat să fi tot urcat constant vreo 2 ore. Nu pare cine știe ce, dar pentru mine este. Nu mai repet figura prea curând.

 

Când am ajuns la mașină, câmpul meu devenise o parcare în toată regula. Am ieșit din "parcare" (cu un cioban care bombănea pe acolo, probabil că i-am ocupat câmpul, cine știe) și am plecat spre casă, fericit că am un scaun pe care să stau. Ah, în mod evident că mașina era păzită de un dulău. Nu se poate fără câini, indiferent unde mă duc.

 

Am oprit și să văd niște "oi" mai altfel, dar ciobanul jura că-s câini. Eu nu-l cred. Blănoșii-s la fel de buni precum oile. Desigur nu dau lapte, dar cine e perfect?

 

http://s7.postimg.org/xeuljcb23/photo009.jpg

 

Încă o oprire pentru admirat peisajul (am vrut să opresc și la venire, însă acolo era absolut plin și nu am avut loc).

 

http://s7.postimg.org/dy9vwtfy3/photo010.jpg

 

Drumul este ușor de găsit și practicabil 99% (dacă nu e cumva blocat de lucrări), cu orice mașină și puțină atenție.

 

Sunt vreo 300 de km dus-întors (din București). Media de viteză a fost 60km/h, consum 6.6 (mi l-a stricat puțin Bucureștiul, aglomerat și la plecare și la venire). Am mers numai pe DN1.

 

S-a descurcat onorabil partea întunecată a Golfului.

 

http://s7.postimg.org/gyqqdcr97/photo014.jpg

 

Nu știu de unde e atât de mult praf, l-am șters, am făcut un drum, plină de praf :(

 

A, am uitat soarele, m-am bronzat. Sau ars :D. Acolo sus pe munte, unde nu-mi simțeam capul de frig. Se mai întâmplă și accidente. Chiar n-am simțit ceva, abia acasă am observat.

 

Cam asta a fost plimbarea, cam ăsta a fost R-ul la iarbă verde.

 

http://s7.postimg.org/mkd5hery3/photo013.jpg

 

Dacă mai apuc, mai bag o tură pe undeva și revin cu impresii.

 

În ton cu topicul, pe porțiunea asfaltată se poate merge destul de tare, dar e cam îngust drumul și nu se vede în toate virajele. Dar când se vede, se poate merge. Evident că-s numai viraje până în drumul spre Târgoviște.

 

PS. Unele imagini nu le pot pune la vedere pentru că-mi spune că am prea multe.

Edited by c6t9
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.