Jump to content

suspensie ridicata


micutuj

Recommended Posts

Poate nu ai ales corect suspensia. E posibil sa fie potrivita pt o motorizare mai mare.

anu trecut am schimbat amortizoarele ( bilstein ) si arcurile( KYB) aduse dupa serie sasiu , si acuma am schimbat arcurile ceva mai ieftine ( am zis ca s mai slabanoage) si masina tot sus sta de fata.

am masurat distanta de pe pamant pana la aripa , pe fata 71 cm pe spate 64 cm .

Link to comment
Share on other sites

Vezi dupa vreo 500 km daca se mai aseaza. Daca nu, sigur e ceva gresit acolo. Ori piese pt diesel sau pt motor mai mare ori sunt montate gresit.

Nu ai cumva codul de la arcuri si telescoape, sa verificam daca sunt pt motorizarea ta?

Link to comment
Share on other sites

haideti sa vedem ce spuneti dupa ce vedeti codurile de pe piese. deci prima data am pus arcuri KYB cod RH2580 si amortizoare Bilstein cod 22-103130( cod de stanga) astea le am schimbat anul trecut si de o saptamana am schimbat arcurile am zis sa pun ceva mai naspa CS GERMANY cod 14.101.540.

 

aici si o poza cu arcul vechi OE si cu arcul nou KYB , arcul nou ii mai scurt se vede clar la capatul din dreapta cu vreo 4-6cm

post-1662-0-82551700-1370637047_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Din ce am gasit, amortizorul se potriveste la : 316i Sedan, 318i Sedan, 320d Sedan, 316ci, 318ci.

 

Si arcul KYB cod RH2580 e pt 316i.

 

 

Arcul CS GERMANY cod 14.101.540 , e o alternativa la arcul Kayaba RH2584, arc care e pentru:

325i 09.00 - 02.05 141 192 2494 6 M54256S5; M 54 B 25

318 d 09.01 - 03.03 85 116 1951 4 M 47 D 20; M47204D1

318 d 03.03 - 02.05 85 116 1995 4 M47N204D4

320 d 04.98 - 09.01 100 136 1951 4 M 47 D 20; M47204D1

320 d 09.01 - 02.05 110 150 1995 4 M47N204D4

 

Cred ca tocmai am gasit problema ta.

 

Arcurile sunt pt motoare diesel (mult mai grele) sau pentru motorul de 2,5i , care din nou, e mult mai greu decat al tau.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Acum problema lui este defapt greseala de identificare a vanzatorului. Mai mult ca sigur tipul de la magazin a facut echivalenta in TECDOC dupa codul de KYB, gresit, trebuia sa iti caute echivalente dupa codul de original. In tecdoc daca dai cautare dupa codul RH2580 ai echivalenta 14.101.540, dar daca faci cautare dupa original surpriza, pt masina ta trebuie 14.101.543
Link to comment
Share on other sites

Apropo de asta, eu chiar nu inteleg de ce le-a schimbat.

 

El zice:

 

haideti sa vedem ce spuneti dupa ce vedeti codurile de pe piese. deci prima data am pus arcuri KYB cod RH2580 si amortizoare Bilstein cod 22-103130( cod de stanga) astea le am schimbat anul trecut si de o saptamana am schimbat arcurile am zis sa pun ceva mai naspa CS GERMANY cod 14.101.540.

 

 

Dar nu prea am inteles motivul. Erau ok dar le-a schimbat doar asa sa fie schimbate?

Eu stiam ca se schimba doar daca sunt ceva probleme cu ele, gen s-au rupt.

Doar arcul nu prea se uzeaza, eventual se mai lasa dar ar trebui sa se lase in mod egal toate cele 4.

Dar totusi, in 12 ani cat are masina sa fie deja la al treilea set de arcuri, nu prea gasesc un motiv.

Link to comment
Share on other sites

Eu ii recomand H&R :D

Eu le-am ales in detrimentul celor Eibach si nu regret nici un moment. :thumbsup:

 

Si sa sti ca ar fi o idee foarte buna sa isi puna Eibach sau H&R. Scapa de toate problemele astea cu incompatibilitati, o sa obtina si putin drop si stabilitate marita.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

arcurile nu le am schimbat din plictiseala , nici cu arcurile KYB masina nu statea cum trebuie nici cu cele de la KS Germany

 

Apropo de asta, eu chiar nu inteleg de ce le-a schimbat.

 

El zice:

 

 

 

 

Dar nu prea am inteles motivul. Erau ok dar le-a schimbat doar asa sa fie schimbate?

Eu stiam ca se schimba doar daca sunt ceva probleme cu ele, gen s-au rupt.

Doar arcul nu prea se uzeaza, eventual se mai lasa dar ar trebui sa se lase in mod egal toate cele 4.

Dar totusi, in 12 ani cat are masina sa fie deja la al treilea set de arcuri, nu prea gasesc un motiv.

Motivul : m i sa rupt un arc pe fata si am daca trebuiau schimbate arcurile am zis sa schimb si amortizoarele ca asa ii normal , dupa ce am schimbat suspensia fata, masina era prea ridicata, toti spuneau o sa se mai lase , a trecut 1 an si nu s a lasat , atunci am zis sa schimb iarasi arcurile KYB cu cele CS GERMANY si masina sta tot ridicata nu le am schimbat doar sa fie schimbate

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.