Jump to content

F01 roti spate virate si blocate


Recommended Posts

si nu m-am suparat :p asta e adevarul nu mi-am pus curu nici in F01 nici in F10 nu mi le permit si asta e.sau ma rog poate ca pot sa iau vreo cazatura cu ultimii bani din buzunar si dupa aia sa fac foamea sau la prima piesa care cade sa ma uit la el.
Link to comment
Share on other sites

Sunt si eu off topic (scuze) dar tot veni vorba de cazane vs astea mai noi: un prieten de-al meu viseaza de ani de zile la un e60 si la un momendat imi spune "ba,acum nu-mi permit sa mi-l iau ca-i scump, dar peste 10-15 ani tot o sa-mi iau un seria 5 e60"....
Link to comment
Share on other sites

Unul din clienti mei a avut un F01 nou noutz si la 10000 de km a dato inapoi pentru ca se saturase sa mearga din saptamana in saptamana la reprezentanta sa ii mai reseteze o noua eroare aparuta. Masina am conduso,,, 750il era si pot spune ca mergea superb, cuplu impresionant, tinuta de drum impecabila ... materiale inauntru mai de prin china dar merge per total arata super. totul era sa nu iei la bani marunti pielea, plasticul samd.

Acum aceeasi persoana are si S klass la care la 20000 de km i a cazut motorul si pana la 100000 a schimbat 2 cutii deci nici Mercedes nu rupe cu fiabilitatea. Mai are o smecherie cand virezi maxim dreapta smulge senzorul abs din fuzeta.( asta e un deliciu)

In ziua de azi bani si pasiune sa ai ca teste fac ei pe bani tai.... Important e sa fii fanatic si sa le gasesti scuze si cel mai important sa ramai dedicat brandului. Daca nu faci asta se vor gasi suficienti chinezi care sa compenseze tradarea ta.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Nu-i vorba de aia,ci la ce facea alex230ro referire...

 

Stai linistit alex,ca-s multi in situatia pe care ai descris-o tu in ultimul post. :laugh:

 

eu am vorbit serios ce am zis in postul la care se referea d-rive ,evident ca nu am pretentia ca toata lumea sa fie de acord cu mine.

Link to comment
Share on other sites

Io, ca guru curu ce sunt, daca ma citeati cu ceva vreme in urma v-am zis ca F10 e momentul de cotitura BMW. E drept, F01 a fost deschizator de noua era dar pe F10 s-au pus prima data toate chestiile astea mistocute si abia apoi la F01.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

BMW cele mai fiabile? eu pe pielea mea si experienta mea pot contrazice pe oricine. Dar se lungeste si topicul asta.

Legat de mula electornica poate m-am exprimat gresit, am vrut sa zic multa electronica de cacat. Un S class w220 o sa aiba intotdeauna mai putine probleme decat un E65 CLAR. Mie 760Li de la 78 mii pana la 110 mii km mi-a papat vreo 10 mii euro. Mcpherson pe limuzina, bate vesnic.

 

Unul din clienti mei a avut un F01 nou noutz si la 10000 de km a dato inapoi pentru ca se saturase sa mearga din saptamana in saptamana la reprezentanta sa ii mai reseteze o noua eroare aparuta. Masina am conduso,,, 750il era si pot spune ca mergea superb, cuplu impresionant, tinuta de drum impecabila ... materiale inauntru mai de prin china dar merge per total arata super. totul era sa nu iei la bani marunti pielea, plasticul samd.

Acum aceeasi persoana are si S klass la care la 20000 de km i a cazut motorul si pana la 100000 a schimbat 2 cutii deci nici Mercedes nu rupe cu fiabilitatea. Mai are o smecherie cand virezi maxim dreapta smulge senzorul abs din fuzeta.( asta e un deliciu)

In ziua de azi bani si pasiune sa ai ca teste fac ei pe bani tai.... Important e sa fii fanatic si sa le gasesti scuze si cel mai important sa ramai dedicat brandului. Daca nu faci asta se vor gasi suficienti chinezi care sa compenseze tradarea ta.

 

Nici o masina nu e la fel ca alta. Eu am un s500 4matic si in 100 mii km s-au schimbat 2 bucsi, ulei/filtre, filtru cu baie cutie, un calculator de la nush ce modul, ceva senzor prin cotiera ( se incalzea cotiera ff tare ) subwooferu din spate h/k si cam atat. Nici o problema majora inca. Se spune ca pica cutiile la modelul asta, inca nu am avut probleme insa si DACA pica cica pica doar partea electrica acre e vreo 1500 euro, nu e o avere. Motorul e super, doar ca vibreaza cam tare pt benzina.

Insa da, cunosc pe cineva aici in cj care are model identic dar fara 4matic si a avut numai belele cu ea, si a cumparat-o de noua. Insa cineva sa nu aiba probleme cu e65 sau f01 n-am auzit.

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

In punctul asta m-am oprit sa citesc postul tau.

 

 

CatalinBMW, nu am nicio urma de indoiala ca si Mercedes este in top insa in ceea ce priveste noile tehnologii, BMW e no.1! Si asta n-o spun eu ci altii care chiar sunt avizati.

Pe parte de siguranta colaboreaza de mai multi ani cu Mercedes cei de la BMW.

 

In fine, plecasem de la a combate niste afirmatii incorecte ale unor colegi. In ideea asta am spus eu ceea ce am spus despre BMW.

eu tocmai ca auzisem ca Mercedes este peste BMW la tehnologii, cu exceptia motorului si cutiei; adica Gadget-uri, Mercedes e fruntas in comparatie cu BMW;

Asta cel putin era int-o revista acum vreo 2 ani cred, atunci cand comparau A8 cu 7 si S classe (evident ca nu comparau gadget-urile de pe a8(2011) cu S classe 2006)

Link to comment
Share on other sites

BMW cele mai fiabile? eu pe pielea mea si experienta mea pot contrazice pe oricine. Dar se lungeste si topicul asta.

Legat de mula electornica poate m-am exprimat gresit, am vrut sa zic multa electronica de cacat. Un S class w220 o sa aiba intotdeauna mai putine probleme decat un E65 CLAR. Mie 760Li de la 78 mii pana la 110 mii km mi-a papat vreo 10 mii euro. Mcpherson pe limuzina, bate vesnic.

 

 

 

Nici o masina nu e la fel ca alta. Eu am un s500 4matic si in 100 mii km s-au schimbat 2 bucsi, ulei/filtre, filtru cu baie cutie, un calculator de la nush ce modul, ceva senzor prin cotiera ( se incalzea cotiera ff tare ) subwooferu din spate h/k si cam atat. Nici o problema majora inca. Se spune ca pica cutiile la modelul asta, inca nu am avut probleme insa si DACA pica cica pica doar partea electrica acre e vreo 1500 euro, nu e o avere. Motorul e super, doar ca vibreaza cam tare pt benzina.

Insa da, cunosc pe cineva aici in cj care are model identic dar fara 4matic si a avut numai belele cu ea, si a cumparat-o de noua. Insa cineva sa nu aiba probleme cu e65 sau f01 n-am auzit.

 

nici soferii nu-s identici, unu-i tembel, altu´dobitoc...

Link to comment
Share on other sites

Nu exista masina perfecta, toate au probleme iar BMW este una dintre cele mai fiabile marci pe plan mondial in ciuda faptului ca este cea mai complexa masina de serie mare.

 

@d-rive,cred ca de aici a tras el concluzia. :sorcerer:

 

ON:Si eu zic ca S-class este peste F01 mai ales la confort, "lucs" s.a.m.d :rolleyes:

Edited by junioralex
Link to comment
Share on other sites

E65 are mcpherson, ca matiz, dacia, etc. Cea mai ieftinescu suspensie si nasoala.

Nu stiu cine-a zis mai sus ca sunt cele mai fiabile:)

Cea mai proasta combinatie sa mergi pe un mcpherson pe o masina de 2 tone. Parerea mea e ca mai eficient ar fi o suspensie de tip multilink, e si mai simpla dpdv constructiv.

Link to comment
Share on other sites

asa am zis si eu, de aia am si dat masina. Desi avea dynamic drive si prostii, din cauza acestui setup pe suspensii masina nu statea nicicum cum trebuie pe curbe. Jaguar s-type statea mult mai bine pe curbe si nu avea nici un fel de suspensie adaptiva sau electronica, cu niste amortizoare monroe la 450 lei bucata. pt simplul fapt ca avea double wishbone.
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca noul S va matura pe jos cu F01, cu toate ca la aspect nu te da pe spate. E oarecum normal, avand in vedere diferenta de lansare.

 

la categoria asta este S si S wannabe.

 

S-ul e sef in clasa lui ;)

 

Rolande, iar ai luat-o pe aratura :LMAO:

 

OK daca vrei sa asculti parerea unui om care a avut peste 15 masini in 8 ani e ok, daca nu crezi e iar ok, eu mi-am exprimat parerea din experienta MEA.

Nu lucrez la mercedes sau la ceva firma concurenta, e parerea mea. Are si BMW partile lui bune insa la fiabilitate nu stau deloc bine si nici la confort.

Pentru a nu extinde topicul asta prea mult o sa ma abtin cu comentariile din punctul acesta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Rolande, F01 e cu mult peste S la capitolul tinuta de drum. Ca dinamica ma refer, nu confort.

Tu faci un amalgam din toate masinile care le-ai avut si iti spui parerea dar... compari mere cu pere.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Da, BMW fiabil. Lol.

 

Am un asociat care si-a cumparat in 2008 E90 320d ( nou de la MHS).

Pana acum i-au picat: motorul , turbina, fulia si m-a sunat azi ca brusc nu-i mai schimba vitezele.(cutie automata)

Toate astea s-au intamplat dupa ce masina a iesit din garantie :p

 

Deci da, poate sunt fiabile in garantie si nici atunci nu e o garantie.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Eu personal sunt multumit de BMW, am avut un E90 la care n-am rectificat decat turbina in 3 ani si 60000km, am luat-o la 120000 din Germania, foarte multumit, apoi un X3 din 2008 il am si acum la care tot turbina am rectificat-o, in rest nimic, foarte multumit, iar acum incerc F01 care....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.