Jump to content

bataie la cald e46


kalutumic

Recommended Posts

tachetu suna la rece nu la cald, nu mai umbla cu masina!

Esti sigur?

Eu zic ca tachetii si/sau culbutorii pot suna si la cald si la rece.

Daca erai mai aproape, iti prezentam masina ce am avut-o, cu joc la rola unui culbutor si cu bataie numai dupa ce se intalzeste motorul.

Link to comment
Share on other sites

E destul de grava problema. Nu mai circula cu masina.

 

+1, la cald presiunea de ulei creste odata cu scaderea vascozitatii. Nu mai circula cu masina, cel mai probabil ai un cuzinet obosit. Daca nu ai mers mult cu bataia asta, ai sanse sa poti schimba cuzinetii si uleiul. Daca mai mergi cu ea, vei afecta vibrochenul.

Link to comment
Share on other sites

Bataia de motor care se manifesta la cald este cel mai probabil o bataie de fusta. ( in principal o bataie de piston).

Numai circula deloc cu masina

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124938-service-premium-bucuresti/page__st__800

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

fratica, dar tu chiar nu pricepi romaneste ????

 

nu stie nimeni sa ghiceasca ce are masina ta..... mergi la mecanic, pe forum nu o sa gasesti rezolvarea, mai ales ca n-ai pus niciun filmulet sau ceva din care sa isi dea cineva seama ce are motorul tau

 

repet si eu, dupa cei de mai sus, MERGI LA SERVICE ! 8)

Link to comment
Share on other sites

Cel mai rau caz,, cuzinet invartit pe arbore , arbore zgariat, bloc motor zgariat, piston ciupit. Solutia 1000 euro motor sh plus manopera. Scump nu?
Link to comment
Share on other sites

problema rezolvata.rog toti asa zisi cunoscatori in ale mecanicii sa/si tina parerile pt ei daca nu au habar cu ce se mananca bmw/urile.dar sa revenim la problema.am fost la dudu,asta dupa ce robert din ferentari mi/a zis ca ar fi fusta la piston care bate.deja cautam alt motor pe net,disperat si sunat toti prietenii cu bmw/uri am ajuns la dudu(un baiat de nota 50).ajuns la atelierul lui a trebuit sa astept ceva timp ca era cu capul intr/un cabriolet din 2004.a deschis capota,am dat cheie,aude motorul,inchide capota sii zice....bai nene motorul asta merge perfect.bataia e de la o bujie sau bobina din capul bujiei.am inebunit dupa asta.eu deja eram obisnuit cu ideea ca tre sa dau 1000 e pe alt motor(dupa spusele lui robert).in fine,a doua zi am desfacut stut bar,dat incinta filtrului de polen jos,capacele de pe motor i/l sun pe dudu sa/mi spuna ce sa fac(eram la munca).el mi/a zis ca sa trec pe la el ca are ceva timp pt mine sa vada el cum arata bobinele si bujiile.ajuns la el a scos toate bobinele si bujiile si sa vezi problema,erau 2 desfacute.sa mirat si el de cum am mers atata timp.in fine pus totul la loc,dat cheie si ...motorul merge perfect.cu alte cuvinte motorul meu m54 IS THE BEST.multam celor care si/au dat cu parerea dar nici pe departe nu era vreo problema de genu celor de mai sus.drumuri bune.....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.