Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

Nu e o jignire, e adevarul. Nu ai 30.000 de posturi?

 

Si priveste postul 243, eu niciodata nu pornesc primul.

 

 

LE ca tot editezi in continuu: Pai cum ai vrea sa ma manifest daca ma tot ataci? Daca azi se vede negru pe alb ca ai deschis discutia, ce dracu ma tot freci, in loc sa iti vezi de afacerea ta si de cele 31000 de posturi in devenire?

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Si daca aveam 30 000 de posturi care-i problema? Crezi ca asta ma defineste ca om?

Fiecare isi petrece timpul liber asa cum vrea.

 

Eu nu te-am jignit cu nimic.

Daca o voi face iti vei da seama.

 

LE ca tot editezi in continuu: Pai cum ai vrea sa ma manifest daca ma tot ataci? Daca azi se vede negru pe alb ca ai deschis discutia, ce dracu ma tot freci, in loc sa iti vezi de afacerea ta si de cele 31000 de posturi in devenire?

 

Eu nu te-am atacat pe tine.

Eu am parerea asta despre Opel Astra si Logan. N-are nici o legatura cu tine.

 

Niste masini groaznice. Nu mi-au placut niciodata. Exact ca majoritatea lucrurilor ieftine pe care piata de consum le-a creat. Lucruri care nu exceleaza cu nimic. Care nu sunt facute cu pasiune. Totul e sa fie ieftine.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e unul din voi mai destept sa puna punct discutiei? Sau iar va bagati pula in orice topic apucati? <_<

P.s. Airbagul se mai si schimba, la maxim 14ani in majoritatea cazurilor. Asa ca as prefera sa fiu in Logan in cazul unui accident cu un e36.

Edited by B-490-RZV
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

@Service Asa e, daca aveam vreun focus era tot aia. Hai ma du-te si vezi-ti de treburi, ca flameul asta ne consuma timpul la amandoi.

 

Sau stai, ca de fapt tie iti place, incerci sa atingi cote maxime de nr de posturi. Pe userul ciupanezu ai 44655 (15.88 per day), scuza-ma ca am zis doar 30000.

 

Da, RZV, ma retrag, cu omul asta nu se termina niciodata.

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu e unul din voi mai destept sa puna punct discutiei? Sau iar va bagati pula in orice topic apucati? <_<

P.s. Airbagul se mai si schimba, la maxim 14ani in majoritatea cazurilor. Asa ca as prefera sa fiu in Logan in cazul unui accident cu un e36.

 

Ce va mai place sa vorbiti urat :)

 

Daca vroiai sa se puna capat discutiei, renuntai la ps :)

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vai ce trist mai pot fi pentru ca mi-am luat doar minusuri pentru postarea "Si cand te gandesti ca cealalta masina implicata in accident a fost totusi un logan . dar daca era un jeepan , oare ce mai ramanea din E36 ..." :(( cum mi-am putut eu permite sa jignesc atatia pisicari prezenti pe acet forum, cand de fapt eu trebuia sa urc in slavi marca BMW. Foarte urat din partea mea :)) Adevarul e ca majoritatea masinilor (80 % cu siguranta) ajunse la o stimabila varsta de ~ 20 de ani , indiferent de marca, sunt cam bune de casat , aici incluzand si piscutele. Sincer decat sa circul cu o pisicuta de 20 de ani implicata in cine stie cate evenimente rutiere si reparata pe la coltul strazii, mai prefer sa circul cu un ford , opel,renault, etc cu 7-8 ani mai tanara. Multi tinerei vor doar a aiba sigla BMW, indiferent de starea masinilor pe care le conduc si cu care isi pune viata in pericol zi de zi.Din pricina unora ca ei suntem numiti majoritatea bmw-istilor cocalari. Nu stiu de ce ,mereu cand vad "baietasi" cu E36,E46, E39 prin oras ,o mare parte din ei sunt tare nervosi si agitati in trafic, pe cand cei cu F10,F01 ,F30 ,E70 chiar si E60,E90 :D sunt mult mai calmi. Eu cred ca cei din urma merg la consum si de aceea :) Marea majoritate a celor care au piscute de 20 de ani sunt cu o situatie financiara nu extrem de buna , si evident ca si intretinere autoturismelor detinute se face nu chiar ca la carte . Se merge pe las-o ca merge s-asa. Oricum LOGANUL a iesit castigator :D imi cer scuze pisicarilor :yahoo: Dumnezeu sa le dea sanatate celor implicati in accident . Edited by Scorpio 82
  • Like 5
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Siguranta nu este in nici un caz punctul forte al unui E36. Ca posesor realizez si accept lucrul asta.

Daca toti posesorii de E36 ar gandi la fel ca tine ar fi mult mai putine tragedii. Am avut si eu E36 pana acum vreo 2-3 ani si eram constient ca nu ma protejeaza mai deloc la accidente.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E36 e un cazan sinistru la un accident serios. In ultimii ani toate accidentele mai serioase cu E36 au fost tragedii. O fii ea inca frumoasa, emblematica pt BMW, performanta inca, dar la siguranta e zero.

 

eu am vazut si foarte multe stiri cu masini mult mai noi rupte in bucati sau incolacite pe stalpi, fara nici o sansa pentru pasageri. oricat de sigure sunt, nu realizati ca nu prea ajuta in accidentele la viteze mari? cu cat e mai nou masina cu atat mai rapida si daca o duci la limita o faci pe propria raspundere.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu am vazut si foarte multe stiri cu masini mult mai noi rupte in bucati sau incolacite pe stalpi, fara nici o sansa pentru pasageri. oricat de sigure sunt, nu realizati ca nu prea ajuta in accidentele la viteze mari? cu cat e mai nou masina cu atat mai rapida si daca o duci la limita o faci pe propria raspundere.

Aici vorbim de E36, nu de alte masini. Fireste ca la viteze mari nici o masina nu e sigura dar E36 e total nesigura chiar si la viteze medii. Eu am avut accident cu un Mercedes E320 fabricatie 2006: la aprox 100-110 km/h am lovit un cap de pod, apoi m-am rasturnat de cateva ori. In afara de cateva vanatai superficiale n-am avut nimic, m-am dat singur jos din masina. La e36 nu aveam scapare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aici vorbim de E36, nu de alte masini. Fireste ca la viteze mari nici o masina nu e sigura dar E36 e total nesigura chiar si la viteze medii. Eu am avut accident cu un Mercedes E320 fabricatie 2006: la aprox 100-110 km/h am lovit un cap de pod, apoi m-am rasturnat de cateva ori. In afara de cateva vanatai superficiale n-am avut nimic, m-am dat singur jos din masina. La e36 nu aveam scapare.

 

Tu compari o masina echivalenta cu E60 versus E36. Sunt de acord ca cel mai probabil nu ai fi scapat asa usor dar E36 e o masina decenta, care condusa cu simt al responsabilitatii, aduce placere soferului.

 

A, ca boul ala CJ XX ATY, era si beat si E36-le a fost lovit din lateral si s-a indoit tare, sunt de acord. Impactul lateral e grav la orice masina, indiferent de marca sau vechime.

 

Se blameaza E36 tare mult pe ultimele 2-3 pagini. Am avut unul 3 ani, nici un accident, per total am fost multumit de masina. Si culmea, eram la prima masina, tractiune spate fata ABS sau ASC, piciorul mai greu pe acceleratie.

 

Integritatea masinii tine de capacitatea soferului de a preveni sau evita un impact.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Prima mea motocicleta a fost un Yamaha R1 (pt cine nu stie 1.000 cmc, 180 de cai putere, aprox 180 de kg). Pe toti ii auzeam in jurul meu ca motocicleta aia o sa ma omoare. Le-am demonstrat ca daca esti calculat si nu faci imprudente sunt foarte mari sansele sa nu se intample nici o nenorocire, dar eram constient ca motorul ala e moarte sigura.

Pe acelasi principiu incerc sa spun ca daca esti constient ca masina nu te protejeaza foarte bine in caz de accident deoarece este o masina proiectata in anii 80, cu alte standarde si alta tehnologie, si nu faci excese si imprudente, E36 este o masina care te poate duce cu placere oriunde ai nevoie.

Ca am facut o comparatie cu masini din clase diferite sunt de acord, dar am vut sa subliniez ca masina poate face diferenta dintre viata si moarte intr-un accident mai serios.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Integritatea masinii tine de capacitatea soferului de a preveni sau evita un impact.

 

Asta este poveste.

 

Nimeni nu porneste la drum cu gandul ca va face accident. Se pot intampla multe la drum. Soferul, in cazul in care altul greseste grav, devine irelevant in ecuatie. Intervine masina care daca este un cazan, va fi trist pentru pasageri si soferul nevinovat.

 

Am un prieten, fost coleg, care a murit strivit in al sau Astra. Mergeam cu el la masa si radea cum nu se mai deschid usile de la astra cand o ridica pe cric. Apoi au murit 3 din 4 izbiti frontal de un tuareg. A murit pe loc atat soferul cat si pasagerul din spatele lui. Cel din dreapta a murit mai tarziu. Pasagerii si soferii din Tuareg au refuzat internarea :rolleyes:

 

Opel astra, un rahat sinistru cand vine vorba de siguranta. Mori strivit in ea. Nu stiu ce generatie era. Cam ca aceiasi generatie cu E36-le. Plus minus dar pe acolo. Din pacate vad mult prea multe prin trafic :(

Link to comment
Share on other sites

E36 e un cazan sinistru la un accident serios. In ultimii ani toate accidentele mai serioase cu E36 au fost tragedii. O fii ea inca frumoasa, emblematica pt BMW, performanta inca, dar la siguranta e zero.

 

Cineva sa-l anunte si pe mecanicul forumului, el inca crede ca e36 e mai sigur intr-un accident decat masini 2007-2008-2009, alte marci decat Bmw, doar pentru ca este un bmw. Probabil e nostalgic.

 

 

F adevarat ce zici, dar pe vremea aia, ala era standardul la siguranta, mai exact e36=golf 3=ford escort=astra F=etc. Dumnezeu sa-l ierte, dar ar fi murit in oricare din astea, ba chiar in coliziune cu un Touareg, poti sa ai o masina cu o generatie sau doua mai noua, ca tot aia e. E doar un calcul de mase, 2t vs. 1.2t.

  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Cineva sa-l anunte si pe mecanicul forumului, el inca crede ca e36 e mai sigur intr-un accident decat masini 2007-2008-2009, alte marci decat Bmw, doar pentru ca este un bmw. Probabil e nostalgic.

 

La cine faci referire?

Link to comment
Share on other sites

Din pricina unora ca ei suntem numiti majoritatea bmw-istilor cocalari. Nu stiu de ce ,mereu cand vad "baietasi" cu E36,E46, E39 prin oras ,o mare parte din ei sunt tare nervosi si agitati in trafic, pe cand cei cu F10,F01 ,F30 ,E70 chiar si E60,E90 :D sunt mult mai calmi.

Spui asta pentru ca ai E60.

 

Nu ai de ce sa pui E60 si E90 in aceeasi clasa cu F-urile aparute.

Sa fim seriosi, se poate lua E60 la sub 10 000 euro, chiar si 6500-7000.

Deci nu e vreo masina exclusivista, iar majoritatea E60-urilor de pe strazile Romaniei sunt masini foarte uzate.

 

Cineva sa-l anunte si pe mecanicul forumului, el inca crede ca e36 e mai sigur intr-un accident decat masini 2007-2008-2009, alte marci decat Bmw, doar pentru ca este un bmw. Probabil e nostalgic.

Tot n-ai trecut peste?

Eu n-am zis ca ar fi mai sigur decat masini recente.

Am zis doar ca nu este o capcana a mortii asa cum consideri tu.

 

Opel astra, un rahat sinistru cand vine vorba de siguranta. Mori strivit in ea. Nu stiu ce generatie era. Cam ca aceiasi generatie cu E36-le. Plus minus dar pe acolo. Din pacate vad mult prea multe prin trafic :(

 

Pai da, Opel-urile vechi erau groaznice.

Calibra si Vectra erau implicate in accidente grave din care rar scapau cu viata toti ocupantii masinii.

 

Astea mai noi au inceput sa fie un pic mai bine facute, dar alea vechi chiar sunt praf.

Plus ca rugineau groaznic. Tabla foarte proasta.

 

Apropos de ceea ce ziceai cu usile... Cand am fost la un test de offroad facut de BMW au oprit un X3 astfel incat sa ramana la o urcare doar pe 3 roti si ne-au aratat ca usile se deschideau si se inchideau fara probleme.

 

Cu E36 o mare problema e ca oamenii care vad ca au rugina nu fac nimic pentru a rezolva problema, merg asa.

Eu nu pot sa ridic pe cric 7 din 10 E36-uri. Intra cricul in prag. La unul s-a si strambat usa din cauza asta. Acum intrebarea logica e de ce trec ITP-ul cu asa masini? Retorica, desigur.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.