Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

Pare un seria 3 cu un passat? Oricum BMW arata incredibil de bine la capitolul habitaclu.

 

http://www.youtube.com/watch?v=nAmP5Stsc70

 

Conducatorul auto din VW Passat si prietena lui au avut leziuni incompatibile cu viata iar conducatorul din BMW si fiul sau, au fost dusi la spital.

 

Nu stiu din ce an sunt masinile dar cred ca e important de vazut cum se comporta masinile la un asa accident cu felicitari pentru BMW.

 

Cred ca masele masinilor sunt similare, ciocnirea pare fara multe elemente de rotatie, relativ aproape de axa longitudinala, iar diferentele sunt de viata si moarte dintre cele doua masini. Passatul pare mult mai vechi decat seria 3.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Nu este cu BMW dar....eu circul cel putin o data pe an pe acel drum, si da, este foarte periculos!

Din cate pot eu observa cred ca cel cu ford alb nu era atent la drum (probabil telefon), apoi cand a ridicat privirea a vazut duba rosie si s-a speriat.

RIP....

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=tA6zEkckpI8

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Groaznic instinctul asta pe care-l au unii de a trage de volan stanga pentru a evita. Moartea e in stanga, mai bine mergea drept sau vira dreapta. Macar nu lua si pe altii nevinovati cu el. Am vazut femei ocolind animale similar si omorand 5 oameni pe contrasens, dar animalul a supravietuit.

 

Si sti si drumul acela, e similar cu cel Dej - Cluj-Napoca, ingrozitor de periculos. Are un doar o singura banda pe sens si o banda de urgenta considerabila. Cred ca este o idiotenie absolut criminala a face un asa drum. Cei de la noi nu pricep nimic. Nu inteleg ca acea banda nu este pentru circulatie si ca urmare se intampla mai multe lucruri pe asa drumuri: unii mai viteji si criminali provoaca frustrare si nervi, fortand ca cei din fata sa se dea la o parte pe acea banda de urgenta pe care nu e permisa rularea si altii mai cretini, forteaza depasirile ca doar cei din fata pot evita prin dreapta.

 

Incredibil cat de multi morti si raniti genereaza asa un drum proiectat fara cap si sincer nu ii inteleg sensul. Ori il faci normal cu o banda de mers si din cand in cand parcari laterale, ori il faci clar cu doua benzi.

 

Ar trebui trasi la raspundere proiectantii unor asa absurditati.

 

Cuvantul corect este acostament, care de obicei nu e pavat. Dar daca-l paveaza si marcheaza cretin, devine capcana a mortii...

 

mUcPbw6.jpg

 

Acest accident dupa mine clar are ca si cauza favorizanta proiectarea defectuoasa a drumului.

 

Se stie ca drumul este o capcana a mortii...

 

Cu doar câteva ore înaintea accidentului cu patru morți, o femeie de 27 de ani a pierit într-un alt accident. Vorbim despre o şosea cu o statistică neagră. O dată la cinci zile, un om moare pe drumul european E85. Anul trecut, aici au avut loc peste 170 de accidente grave, în urma cărora 76 de oameni şi-au pierdut viaţa.

 

Nu e o asa statistica o dovada clara ca ceva nu e in regula? Dam vina in continuare pe viteza? Sigur, viteza excesiva este cauzatoare de accidente, dar viteza in sine nu e niciodata. Altele sunt cauzele, daca viteza a fost cea legala.

 

Pana la urma viteza cu care ne deplasam e unul din lucrurile care ne diferentiaza de maimute si toti dorim sa o marim, atata timp cat o facem in siguranta. Viteza excesiva e cea cauzatoare de decese.

 

UXuNoXN.jpg

 

Nimeni nu a inteles nimic dintr-un asa drum.

Link to comment
Share on other sites

Am fost eu chiar acolo la accidentul de pe e85.

 

Masina mica era facuta zob, nu mai avea nici plafon. Cealalta, un passat cred, era putin mai bine.

 

A sosit si un echipaj intr'un elicopter smurd care a incercat resusictarea dar nu au reusit.

 

Am stat vreo 2 ore pe loc pana au reusit sa curete dupa care am plecat.

 

Confirm ca drumul este execrabil si smecherii te obliga sa te dai pe bucata mica din dreapta plina de gropi sa treaca ei. Eu nu ma dau decat in cazuri exceptionale. Sa depaseasca pe unde a fost proiectat sa depasesti(adica pe contrasens).

Link to comment
Share on other sites

@Romulus, iti dau perfecta dreptate!

 

Cel cu Fordul alb are vina, dar cel din Fordul albastru parca a dormit si el la volan...a schitat doar o frinare (si asta cu doar cateva ms inainte de impact), desi ala cu Fordul alb a intrat la el pe sens de ceva timp.

 

Am facut cunostinta cu acest tip de drum acum cativa ani, pe linga Iasi. Cate flash-uri si urlete la depasire cu urari de mama mi-am luat pentru ca circulam asa cum stiam eu ca e corect, pe banda de mers, nu pe acostamentul acela lat. Si eram inocent, era prima data cand circulam pe asa ceva si nu stiam ca "obiceiul local" e sa il tratezi ca pe un drum cu 2 benzi pe sensul de mers.

 

Nu inteleg cine a avut ideea de a proiecta asa ceva, nu stiu pe ce legislatie se bazeaza, de ce nu e schimbata si de ce romanul tine sa il trateze ca 2 benzi.

 

 

Viteza ucide, dar indisciplina in trafic e sursa nr 1 de accidente in Romania. De cate ori revin si circul prin tara, ma crucesc. Nerabdare, indiferenta, viteza si teribilismul sint incredibile. Cineva ma bestelea ca indraznesc sa circul cu peste 130 km/h in Germania pe autostrada, ca pun in pericol pe restul participantilor. Sorry, dar in Romania esti in pericol din momentul in care te sui in masina.

 

Atita vreme cat starea asta de lucruri e tolerata si pedepsele sint mici si rare, o sa fie din ce in ce mai grav. Franta a avut probleme FFFF mari la inceputul anilor '90. A scos-o la capat cu innasprire de legislatie si controlul des si crunt. Ca nr de decese raportat la diverse sintem pe primul loc, chiar dublu fata de media UE.

 

Consider ca permisele se dau foarte usor si abaterile se pepdepsesc neglijabil de aspru. In plus, proiectarea de drumuri si semnale se face la botul calului, amatoristic.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Niciuna din ele nu pare fi o masina mica... mie-mi pare un ford focus alb si un ford sau vw sedan negru cel putin de talia focus, daca nu mai mare...

 

9d5Yh3M.jpg

0cwE1Kr.jpg

 

Ingrozitor.

 

Daca intra in duba rosie, cat mai drept posibil, avea mari sanse sa supravietuiasca. Viteza relativa dintre duba si Fordul alb pare a fi 30-40 km/h. Acum sigur, se putea rasturna ulterior, dar sigur nu dezastru care-l vedem in film.

 

Mie imi pare ca si al doilea e tot Ford. Focus sau Mondeo, nu imi dau seama.

Link to comment
Share on other sites

Am fost eu chiar acolo la accidentul de pe e85.

 

Masina mica era facuta zob, nu mai avea nici plafon. Cealalta, un passat cred, era putin mai bine.

 

Cred ca i-au decupat plafonul la Focusul alb Cmax cred ca este, sa extraga mai bine victima.

Celalalt era tot un Focus, albastru, de Bacau.

Edited by Nordschleife
Link to comment
Share on other sites

Sunt 2 Focusuri si intradevar, acesta este cel mai periculos drum din Romania pe care am circulat eu (din cele cu circulatie intensa). Toti chiar considera ca sunt 2 benzi pe sens si de aici au rezultat o groaza de accidente foarte grave. Intr-un timp mergeam pe acest drum aproape saptamanal si aproape de fiecare data erau accidente serioase pe el.

@Nordschleife: Pe camera pare intarziata reactia soferului masinii albastre dar camera nu reda foarte bine viteza. Nu zic ca nu putea face ceva dar e posibil sa fie inselatoare imaginea.

Link to comment
Share on other sites

Cel cu Fordul alb are vina, dar cel din Fordul albastru parca a dormit si el la volan...a schitat doar o frinare (si asta cu doar cateva ms inainte de impact), desi ala cu Fordul alb a intrat la el pe sens de ceva timp.

 

 

 

Pai la fordul alb era o soferita cu copilul ei, in fordul albastru era un sofer de 7x ani (instincte mai slabe)...

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Acest tip de drumuri est eidiot proiectat, construit, (pai cat plm mai costa sa il faci cu doua benzi si o mini banda de urgenta), si sunt la fel utilizate si exploatate, in marea majoritate a timpului. Ceea ce pentru mine inseamna ca idiotia, amatorismul si lipsa oricaror preocupari pentru siguranta rutiera sunt de fapt atributele traficului in Romania. Exemple negative putem gasi si in alte tari, insa pentru cei ce viziteaza prima oara Romania la volan este o experienta traumatizanta, obositoare si stresanta. De fiecare data cand vin in tara in vacante observ o involutie, deoarece infrastructura este aceeasi (insuficienta/proasta), numarul de masini creste (si masini cu cat mai multi cp, sa poti depasi , frate, ca asa e la noi), iar lipsa oricarei educatii rutiere, agresivitatea, nesimtirea devin caracteristice majoritatii soferului roman.
Link to comment
Share on other sites

@Romulus, iti dau perfecta dreptate!

 

Cel cu Fordul alb are vina, dar cel din Fordul albastru parca a dormit si el la volan...a schitat doar o frinare (si asta cu doar cateva ms inainte de impact), desi ala cu Fordul alb a intrat la el pe sens de ceva timp.

 

Am facut cunostinta cu acest tip de drum acum cativa ani, pe linga Iasi. Cate flash-uri si urlete la depasire cu urari de mama mi-am luat pentru ca circulam asa cum stiam eu ca e corect, pe banda de mers, nu pe acostamentul acela lat. Si eram inocent, era prima data cand circulam pe asa ceva si nu stiam ca "obiceiul local" e sa il tratezi ca pe un drum cu 2 benzi pe sensul de mers.

 

Nu inteleg cine a avut ideea de a proiecta asa ceva, nu stiu pe ce legislatie se bazeaza, de ce nu e schimbata si de ce romanul tine sa il trateze ca 2 benzi.

 

 

Viteza ucide, dar indisciplina in trafic e sursa nr 1 de accidente in Romania. De cate ori revin si circul prin tara, ma crucesc. Nerabdare, indiferenta, viteza si teribilismul sint incredibile. Cineva ma bestelea ca indraznesc sa circul cu peste 130 km/h in Germania pe autostrada, ca pun in pericol pe restul participantilor. Sorry, dar in Romania esti in pericol din momentul in care te sui in masina.

 

Atita vreme cat starea asta de lucruri e tolerata si pedepsele sint mici si rare, o sa fie din ce in ce mai grav. Franta a avut probleme FFFF mari la inceputul anilor '90. A scos-o la capat cu innasprire de legislatie si controlul des si crunt. Ca nr de decese raportat la diverse sintem pe primul loc, chiar dublu fata de media UE.

 

Consider ca permisele se dau foarte usor si abaterile se pepdepsesc neglijabil de aspru. In plus, proiectarea de drumuri si semnale se face la botul calului, amatoristic.

 

 

Numar 16 cadre de franare inainte de impact la Focusul negru/albastru. Dar nici macar o urma de a evita dreapta. Pe de alta parte legal nu ii poti atribui nici o vina. Dar... Si aici marele "dar"... Pe langa toate cauzele accidentului, neatentia, drumul, ce-o mai fi, trebuie vazut: daca se purtau centuri. Si foarte important e luare aminte. Poti muri cu dreptatea in brate daca nu esti pregatit in orice secunda sa actionezi. Ambele maini pe volan si atentie sporita la tot drumul nu doar 10m in fata capotei. Anticipare, preventie, etc. Un sofer antrenat frana cu pedala la podea MULT inainte, cand Focusul alb a virat foarte usor dreapta initial. Si acolo si acel sofer, trebuia sa infunde pedala in podea si sa vireze in ABS spre dreapta. Asta e sport national, conducatori cu privirea 10m inainte. Am fost nu odata cu soferi care au franat cand a franat masina din fata, desi eu as fi pus frana 10 secunde inainte cand 3-4 masini in fata franau deja. A N T I C I P A R E!

 

Asta se cheama scoala soferi degeaba. Te invata sa iei examenul. Politistul examinator mi-a spus cand m-a trecut: "no acum du-te si invata sa conduci!" si mare dreptate avea.

 

Exista o solutie simpla dupa mine, avand in vedere ca inveti sa conduci singur in trafic dupa examen: cand treci examenul ti se ofera un carnet temporar de incepator pentru un an. Iar dupa un an, treci examenul adevarat, in care arati tot ce stii cu un examinator dur. Care vrea sa vada tot. In caz de urgenta ce faci, cum te asiguri, cum accelerezi la urcari pe autostrada, cum depasesti, etc. La sange. Ai un an un carnet temporar sa nu poti spune ca nu te-a lasat cineva sa chiar inveti. Lamaia obligatorie si dupa un an examen la sange.

Link to comment
Share on other sites

Pai la fordul alb era o soferita cu copilul ei, in fordul albastru era un sofer de 7x ani (instincte mai slabe)...

 

Speculatie: cred ca femeia s-a intors la copil si a vazut prea tarziu ca intra in cel din fata si cel din fordul albastru, la 7x de ani nu prea avea ce sa reactioneze...dar m-as astepta la jde ani de experienta la volan sa "citeasca" un pic circulatia si sa poata actiona din timp, nu la reflex pe moment la incident.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.