Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

Legile sunt ok , problema e cu mentalitatea, bunul simț, infrastructura și aplicarea legii. Că orice român adevărat le vedem pe ultimele 2.

Daca legile sunt OK, atunci nu sunt aplicate corect(!) SAU au prea multe lacune (scapari) care nu fac lucrurile clare si cu directie precisa; indreptarea/repararea lucrurilor ... spre o normalitate, siguranta, general acceptata.

 

Pe de alte parte ce crezi tu ca ar indrepta lucrurile in tara prin mentalitate si bun simt... acesti doi termeni sunt atat de lipsiti de gust (in zilele noastre!), in sens de a se merita tinut cont de ei cand telefonul inteligent din buzunar te face sa te simti atat de important si de bine, ca si un lucru arhi-suficient, ca sa mai faci un efort sa lasi altora din jur impresia ca tu ai avea o mentalitate mai rasarita si un bun simt bine intretinut, din alte surse decat goagle.. si farcebook...

In fine, e greu de explicat in cuvinte, poate de aceea ai si pus problema asa, ca sa fie cat mai complicat, sa nu rezolvam nimic, nici macar discutand aici.

 

Parerea mea ramane ca cei alesi de noi, prin legile care le voteaza TREBUIE sa "transpire", sa "reiasa" daca vrei bunul-simt, mentalitatea... adica cultivat cu forta legii scrise bine. "Forta" sa te faca sa gandesti mai mult cand vrei sa faci ceva.., nu lasat la latitudinea oricarui cioflingar DACA MERITA SAU NU, in ceea ce spui tu ca e important de aratat: mentalitate si bun-simt!

 

Sau altfel, unde, in Europa de est; unde, la granita cu Turcia si alte lumi??

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

 

Ce noroc au avut pietonii si cel de pe B3... sunt curios daca i-a fost atinsa masina...

 

Din pacate, trecutul pe rosu e un sport national la noi. Cred ca e una din putinele situatii in care as fi de acord sa iti vina amenda acasa si suspendat permisul, pe baza camerelor din interectie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Scrie in articol ca avea 70 de ani soferul vinovat. Se poate sa fi patit ceva (medical vorbind) pt o fractiune de secunda.

N-am fost atent.

 

Chiar asa, la cati ani, cand esti batran, se mai verifica daca esti in minimele abilitati de a conduce o masina pe drum public

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Desi nu e cu BMW si desi probabil il stie toata lumea deja, cred ca filmarea merita vazuta. Din pacate daca adormea soferul de microbuz probabil toti supravietuiau. Cum sa tragi de volan spre stanga? Indiferent ce se intampla, nu spre stanga.

 

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/filmul-accidentului-de-cosmar-din-vrancea-a-fost-declansat-planul-rosu.html

Link to comment
Share on other sites

cred ca unu a vrut sa se fereasca iar celalalt sa corecteze traiectoria si din pacate s-au intalnit la mijloc, (nu vad sa fi franat violent, nici unul din ei !!!) fiatul este in culpa dupa parerea mea.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pai da ca la noi itp/ul il fac necalificatii cu scoala profesionala, conform EU pentru inspector itp trebuie sa ai o facultate de profil dar la noi sacalii cu 10 clase fac legea la rar , si inginerii se duc ca necalificati pe unde apuca, asa se procedeaza la noi, unul care are ASE este din primul job director tehnic si una care nici nu a terminat un management e pusa direct in Ceo

asa cum un inspector itp castiga 1500/2000 si un necalificat pe santier 8000/10000

una fara bac cu o postliceala la vrajeala intra asistenta deci ce sa mai vorbim de corectitudine cand si pentru permis de conducere trebuie sa ai 10 clase si altii se fac asistente medicale fara bac

asa ca intr-o tara de analfabeti care isi iau grade ce sa le spui ca bai nene ai dezechilibru cam mare pe fata ai grija ca trebuie sa schimbi franele alea, o sa spuna LASA MA CA STIU EU MAI BINE CA NICI LA CAMION NU TINEAU TOATE ROTILE ......

nu ai cu cine cand legile sunt asa aiurea, in mod normal itp =frane noi, ca stiti ca franele mele sunt bune..... da dar in 2 ani nu vor mai fi bune deci normal ca sa ma asigur eu ca ai frane te pun sa le schimbi, deci itp= frane noi, tobe noi, tot ce e far stop matuit schimbat, si sa vedeti cum dispar cazaturile de pe strada

Edited by BOASKA
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In prezent pentru a putea parcurge cursul de inspector ITP trebuie sa ai o facultate tehnica( AR, Transporturi) terminata, in plus autovehiculele de transport persoane mai vechi de 10( sau 12 nu stiu sigur ) ani fac inspectiile tehnice doar la RAR nu la orice statie ITP.
Link to comment
Share on other sites

cred ca unu a vrut sa se fereasca iar celalalt sa corecteze traiectoria si din pacate s-au intalnit la mijloc, (nu vad sa fi franat violent, nici unul din ei !!!) fiatul este in culpa dupa parerea mea.

 

Din pacate nu e doar Fiat-ul in culpa. Oribil, dar manevra de evitare (sau frana, ce-o fi fost) face ca in final coliziunea sa se fi produs pe sensul opus de mers a microbuzului. Practic daca soferul microbuzului nu ajungea pe contrasens incidentul nu se producea. Acum motivul pentru care a ajuns pe contrasens e evitarea unui caine, a unei carute, sau chiar a Fiat-ului e mai putin relevant. Fiat-ul practic a ajuns pe contrasens, fara dubiu, dar - si aici e important - a revenit pe banda lui. Avem video si vedem clar, dar gandeste-te ca fara video, singurele informatii erau de la martorii oculari (putin probabil) si urmele criminalistice de pe sosea, urme care il pun vinovat pe cel cu microbuzul, care nu era pe banda lui.

 

Nu sunt avocat si nici nu am pregatire legala, dar din ce "i-a spus lu' tata un om..." esti responsabil pentru manevrele prin care eviti o coliziune. Nu poti spune, "m-am speriat" si am tras de volan stanga, ca el vedea pe sensul meu. Ala e sensul tau! Acolo esti legal, si nu esti responsabil. Daca treci pe sensul opus ai trecut in tabara celor vinovati. Daca ocolea prin dreapta, sau nu facea nici un fel de manevra, nici o reactie (cum am spus la inceput, daca atipise tocmai) nu era vinovat in nici un fel. Asa, s-a speriat, a facut manevra de evitare gresita si s-a lovit de fiat-ul care revenise deja pe banda lui. Deci dupa mine, in mod evident culpa grava.

Link to comment
Share on other sites

pai da ca la noi itp/ul il fac necalificatii cu scoala profesionala, conform EU pentru inspector itp trebuie sa ai o facultate de profil dar la noi sacalii cu 10 clase fac legea la rar , si inginerii se duc ca necalificati pe unde apuca, asa se procedeaza la noi, unul care are ASE este din primul job director tehnic si una care nici nu a terminat un management e pusa direct in Ceo

asa cum un inspector itp castiga 1500/2000 si un necalificat pe santier 8000/10000

una fara bac cu o postliceala la vrajeala intra asistenta deci ce sa mai vorbim de corectitudine cand si pentru permis de conducere trebuie sa ai 10 clase si altii se fac asistente medicale fara bac

asa ca intr-o tara de analfabeti care isi iau grade ce sa le spui ca bai nene ai dezechilibru cam mare pe fata ai grija ca trebuie sa schimbi franele alea, o sa spuna LASA MA CA STIU EU MAI BINE CA NICI LA CAMION NU TINEAU TOATE ROTILE ......

nu ai cu cine cand legile sunt asa aiurea, in mod normal itp =frane noi, ca stiti ca franele mele sunt bune..... da dar in 2 ani nu vor mai fi bune deci normal ca sa ma asigur eu ca ai frane te pun sa le schimbi, deci itp= frane noi, tobe noi, tot ce e far stop matuit schimbat, si sa vedeti cum dispar cazaturile de pe strada

 

 

Situatia ce o descrii tu, e deseori intalnita la stat. Ce privati vezi tu sa-si angajeze proaspat absolventi pe functii de director general sau CEO?

 

Plus ca nu am vazut necalificati care sa castige 10000 pe luna. Poate exista, atunci ce-l opreste pe inspectorul ala ITP sa mearga ca muncitor necalificat? Nimic, sa-i dea inainte.

 

Si da, acolo a fost o manevra de evitare, nu putem zice ca nu a avut franele ok, sau ceva probleme. Poate daca isi pastra directia microbuzul, Fiat-ul doar il rascheta.

Dar a intervenit instinctul de supravietuire, majoritatea au reflexul de a evita tragand stanga.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.