Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

Acul s-a blocat la 80km/h insa conform calculelor preliminare, distanta parcursa in ce apare pe filmare s-a facut in 5 secunde si sunt 162m. De aici rezulta o viteza de deplasare de aprox 115km/h insa erau deja pe franare (stopurile erau aprinse cand au pierdut controlul volanului).

Cel putin asta au relatat cei de la ProTV...

  • Crying 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg o chestie.

In mod normal remorcile nu ar trebui sa aiba, obligatoriu dpdv legal, bara aia orizontala in spate, plasata f jos, astfel incat sa coboare f jos zona de impact si sa dimineze drastic posibilitatea de a intra cu masina sub remorca?

Sau daca exista, de ce nu sunt indeajuns de solide astfel incat sansele sa o rupi si sa intri sub tir sa fie minime?

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, edit said:

Eu nu inteleg o chestie.

In mod normal remorcile nu ar trebui sa aiba, obligatoriu dpdv legal, bara aia orizontala in spate, plasata f jos, astfel incat sa coboare f jos zona de impact si sa dimineze drastic posibilitatea de a intra cu masina sub remorca?

Sau daca exista, de ce nu sunt indeajuns de solide astfel incat sansele sa o rupi si sa intri sub tir sa fie minime?

Buna remarca, in plus la cata tehnologie exista si cat se investeste in siguranta masinilor, 100 de airbaguri etc, de ce stalpii fata nu sunt suficient de rezistenti incat sa sustina un asemenea impact, 100 km/h nici nu este o viteza SF.

Link to comment
Share on other sites

Este mare, însă nu atât de mare.

Da știu ca orice viteza peste 50 km afectează organele, cel mai important fiind creierul, însă de multe ori problema apare in cazuri in care intra fiarele prin tine, nu mai ai timp sa vezi daca cumva ti au fost afectate organele ca mașina este rupta in doua sau făcută pachet, automat răni imposibile cu viața.

 

De aceea am zis, daca cumva ar fi lovit o mașina si ei ar fi avut centurile si asa mai departe, teoretic ar fi avut niste vânătăi, un cap spart, ceva de genul..

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Romulus said:

Trist dar tipic pentru mașini puternice pe mâna unor tineri plini de bravadă.

Aici consider ca este sursa problemei. Ne este tuturor foarte clar, intrucat am fost cu totii tineri, chiar daca unii mai linistiti din fire, iar altii mai "cocosi".

Stim bine ca cea mai riscanta combinatie este a da o masina puternica pe mana unui tanar insotit de amici, si/sau - cel mai periculos - fete. Parintii sunt primii care ar trebui sa fie responsabili, dar deceniile de dupa Revolutie au aratat ca aceasta responsabilitate aproape ca nu exista: daca tatal are bani, automat baiatul tatii primeste bolid imediat dupa ce isi ia permis de conducere, chiar daca (sau mai ales daca) progenitura nu are niciun scop, ocupatie si responsabilitate in viata.

Iar intrucat parintii nu sunt in stare sa tina lucrurile in frau, poate ar trebui introdusa in lege o limita de putere a masinii, pana la o anumita varsta. Parca pentru motociclete exista, dar in corelatie cu vechimea permisului, nu cu varsta "pilotului".

  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

E un A6 din imagini (model precedent). Pe masina aia se pune si 20 TDI de 150 de cai si chiar cred ca e o motorizare destul de populara.  Ce a facut in imagini, facea si cu 120 de cai lejer. Posibil faptul ca era intr-o masina premium sa "ambitioneze" un sofer incepator, indiferent de putere dar nu prea poti sa dai vina strict pe putere in acest caz. Sau, daca se merge la extrem - da, cu un Spring era greu sa o "comiti" atat de rau.

Nu este acelasi lucru ca in imaginile cu Lamborghini tunate care scapa de sub control la liniute (parca pe langa BV era). Acolo este intradevar puterea si lipsa de experienta. Dar un accident la ~100 km/h il faci cu orice masina (indraznesc sa cred ca daca avea tractiune spate era si mai grav).

L.E. Vreau sa completez ca sa nu fiu inteles gresit. Nu sustin ca e normal sau corect sau bine ca parintii sa dea pe mana copiilor masini, mari, puternice etc. Prima mea masina era o Bora de 90 de cai. Dar nu accept discursul PROTV care daca a vazut o emblema de Audi, BMW sau Merc, automat concluzioneaza ca masina este prea (puternica, bolid, etc). Asta desi majoritatea acestor masini au motoare diesel, cu cmc mic, etc. Adica un Passat cu acelasi motor nu ar mai fi fost bolid. Evident, nu am de unde sa stiu, poate era RS6...

Edited by mkdan2004
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Eu ce cred este că idioții au refăcut pasajul unirii coborând plafonul la o înălțime foarte non-standard și neobișnuită. Plus că aparent semnalizarea nu este corectă, iar avertizoarele de crash, s-au dovedit tocmai că ucid oameni, nu doar provoacă zgomot. Nu am idee dacă e legal să cobori plafonul unui tunel oricât și să te speli pe mâini că e semn de circulație corect. Altfel coboară mâine plafonul la 1,50m și trebuie să ne uităm toți dacă avem umflate roțile prea tare sau nu. Cred că sunt ceva reguli internaționale și dacă e așa sper ca cei vinovați să plătească.

Link to comment
Share on other sites

Si eu cred ca ceva nu e OK dupa lucrarile de "reabilitare". Nu tin minte astfel de incidente inainte de reabilitare iar pasajul a fost inaugurat in 1987.

 

PS: constructia pasajului in 1987 a durat 34 de zile (nu e o eroare) + 6 luni lucrari pregatitoare, mai putin decat reabilitarea 🙂

Edited by neo_andersson
  • De acord! 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pur și simplu au luat ceva decizii cu implicații grave. Știu că au adăugat țevi de aerisire contra incendiilor... Dar aș fi curios cineva cu bune cunoștințe de legislație rutieră și construcții să explice clar.

 

De ce se întâmplă atât de multe accidente la Pasajul Unirii? Răspunsul prefectului Capitalei - HotNews.ro

Toni Greblă spune că totul e legal.

image-2022-11-10-25894923-41-marcaje-noi

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Romulus said:

Eu ce cred este că idioții au refăcut pasajul unirii coborând plafonul la o înălțime foarte non-standard și neobișnuită. Plus că aparent semnalizarea nu este corectă, iar avertizoarele de crash, s-au dovedit tocmai că ucid oameni, nu doar provoacă zgomot. Nu am idee dacă e legal să cobori plafonul unui tunel oricât și să te speli pe mâini că e semn de circulație corect. Altfel coboară mâine plafonul la 1,50m și trebuie să ne uităm toți dacă avem umflate roțile prea tare sau nu. Cred că sunt ceva reguli internaționale și dacă e așa sper ca cei vinovați să plătească.

Nu au coborât,s au ridicat de jos prea mult.

Probabil din cauza infiltratiilor

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Nici poveste.

Quote

Buletin de București a solicitat firmei care a executat reabilitarea, Bog ‘ Art, detalii privind dimensiunile finale ale pasajului și ce anume au presupus lucrările mai exact. Am vorbit cu Alexandra Pascu, managerul de proiect, care ne-a explicat că porțile de intrare au 3.5m înălțime cu o marjă de câțiva centrimetri în plus și că pasajul are între 3.6 și 3.7m, pe toată lungime sa. Inițial, pasajul ar fi avut 3,8m dar după casetarea și montarea iluminatului, înălțimea s-a mai redus. Sistemul de ventilație nu este montat în tavan, ne asigură Alexandra Pascu, care susține că singurii de vină pentru incidentele produse sunt șoferii care nu respectă indicațiile de pe panourile rutiere. Lucrarea a fost deja recepționată de Primăria Sector 4.

 

S-a caseta tavanul.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, wolf20 said:

Înainte,pasajul avea 4.80.Îl făcuse Ceaușescu sa intri în picioare pe tanc.😄

-50 tavanul,4.30.Restul e de jos.

Ce voiai să zică,că sunt prosti? 

Eu am locuit fix acolo la iesirea spre Tineretului 5 ani si nu mi s-a parut ca s-a urcat podeaua. Iar experta spune ca nu. Habar nu am.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Romulus said:

Eu am locuit fix acolo la iesirea spre Tineretului 5 ani si nu mi s-a parut ca s-a urcat podeaua. Iar experta spune ca nu. Habar nu am.

Ba da.

La ploi se inunda pasajul,și au modificat canalizarea.Probabil au vrut sa prindă un colector mai sus.

Înainte nu erau furtunile de acum.

Și nici atâtea mașini. 

Edited by wolf20
  • Fara comentarii 1
Link to comment
Share on other sites

Trist rău. Aparent erau 2 șoferi, unul a coborât la Salonic ca a făcut toxiinfecție alimentară.

Apoi au apărut imagini cu autocarul secunde înainte de coliziune. A schimbat banda, și nu a trecut pe sub lanțurile de presemnalizare. Și cel mai probabil aerul condiționat de deasupra era peste limita de înălțime. 

Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai ce sa faci atâta timp cat arată clar panoul ca este limita de 3,5 M! 
 

E ca si cum ar fi o intersecție cu semnul “ Stop” care înaintea avea prioritate… normal ca vor fi multe accidente după ce 20 de ani acolo ai avut prioritate si acum ai stop.

Lumea nu se uita si poate si eu as fi făcut aceeași greșeala, însă nu poți sa zici ca ei sunt vinovați.

Vinovati ar fi fost daca nu era semn cu limita de inaltime. 
 

Acum ca bine ar fi fost făcut mai înalt.. asta e, asta a ieșit, când o sa se audă in toată țara de accidente grave de genul, o sa știe lumea “Aa asta e pasajul ala cu limita de inaltime mica” 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.