Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

Construim, hai sa bagam pe drumurile publice si autocamioane de cariera. Nu exista nici un fel de respect fata de cetatean / contribuabil. Aia din skoda care au murit facuti pateu sunt doar tragedie pt familiile lor, pt stat, doar un certificat de deces.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Mircea-Si inca nu sunt sigur care e ideea ta. Oricum nu am auzit nicaieri in lume sa fie interzis vreun tip anume de de autovehicol pe drumurile publice. Iar in USA daca te uiti la comparatia G31 vs Toyota Tundra care am postat-o pe undeva in zona aici, situatia e aproape similara, mai putin greutatea.

Totusi care e propunerea ta?

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Romulus said:

O varianta ar fi sa fi lovit bordura din dreapta din neatentie. Oricum soferul a platit si el cu viata.

DN1 - Google Maps

Nu stiu daca asta este podul, cred ca nu, dar mai caut. Se vad "bordurile".

Si nu mai construim autostrazi?

S-a izbit in parapetul de la pod din ce am inteles, este o poza si cu camionul rasturnat jos si nu are nici un cauciuc spart.

IMG_7219.thumb.jpeg.c7475af45c9d8e1f61b72a0ad0da06ca.jpeg

Edited by Alex3245
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Romulus said:

@Mircea-Si inca nu sunt sigur care e ideea ta. Oricum nu am auzit nicaieri in lume sa fie interzis vreun tip anume de de autovehicol pe drumurile publice. Iar in USA daca te uiti la comparatia G31 vs Toyota Tundra care am postat-o pe undeva in zona aici, situatia e aproape similara, mai putin greutatea.

Totusi care e propunerea ta?

Bănuiesc ca Mircea se refera la faptul ca șoferii de pe aceste camioane ar trebui mai bine verificați când pleacă în cursa, mulți umbla bauti sau au băut sera - noapte, muncesc mult mai mult de 8 ore și nu i verifica nimeni ce încărcătură pun pe mașini. 

Deci, un șofer cu multe ore peste program, obosit și cu  ceva alcool în el, mașina uzata excesiv, drumuri proaste etc.. Sunt factori care duc la astfel de evenimente. 

Statul, ar putea impune o legislație mai stricta, controale mai dese etc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aici se vede mai jos roata de pe care e sarita anvelopa... si janta indoita/lovita

 

 

img

"Poliţiştii rutieri, poliţiştii de la transporturi şi echipele medicale sunt la faţa locului pentru desfăşurarea intervenţiei medicale şi cercetarea împrejurărilor producerii accidentului. Din primele cercetări efectuate, se pare că în urma unei explozii la o roată, un autocamion a intrat în coliziune cu un autoturism, după care a căzut de pe viaduct în apropierea terasamentului căii ferate, incidentul fiind soldat cu trei victime. Trafic feroviar este blocat şi pe magistrala 200 Sibiu - Braşov", a transmis purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliţie Judeţean (IPJ) Sibiu, Luciana Lazăr, potrivit Agerpres.

Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/accident-cu-3-morti-pe-dn1-in-avrig-un-camion-a-trecut-peste-o-masina-apoi-s-a-prabusit-de-pe-un-pod-2716627
 

Edited by sskkaa
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Lospaa said:

Bănuiesc ca Mircea se refera la faptul ca șoferii de pe aceste camioane ar trebui mai bine verificați când pleacă în cursa, mulți umbla bauti sau au băut sera - noapte, muncesc mult mai mult de 8 ore și nu i verifica nimeni ce încărcătură pun pe mașini. 

Deci, un șofer cu multe ore peste program, obosit și cu  ceva alcool în el, mașina uzata excesiv, drumuri proaste etc.. Sunt factori care duc la astfel de evenimente. 

Statul, ar putea impune o legislație mai stricta, controale mai dese etc

cu asta sunt cu totul de acord, daca asta vroia sa spuna.

Link to comment
Share on other sites

Nicăieri în lume nu cred sa fie interzis sa circuli cu mașina mare pe șosele, or fi excepții dar și acolo probabil ca sunt permise speciale etc, totodată nu cred ca exista tara în lume unde sa se depășeasca  gabaritul asa cum se depășește la noi în țară. Și aici consider ca tot statul este vinovat. Pe de o parte împovărează transportatorii în asa hal încât ca să supraviețuiasca nu le rămâne alta alternativa decât sa încalce legea, pe de alta parte închide ochii la multe nereguli conștient fiind, zic eu. Un cerc vicios valabil mai în toate domeniile de altfel. Ori nu este legislație ori dacă este nu se aplica... 

Link to comment
Share on other sites

Pai tu ca stat tii agenti ARR cu salarii de 3-4000lei pe luna, si te miri cand inchid ochii la toti transportatorii pentru spagi si mita? Cautati numa cate articole sunt pe tema asta unde multi au fost saltati de DNA, si multi inca nu sunt saltati ca ung mai departe alte rotite ale sistemului... partide politice samd...

 

5 minutes ago, Alex3245 said:

Mie tot imi pare ca luat aceasta bordura de beton:

image.thumb.png.101749d2149db7c7c6cec45c42e94d63.png

A sarit prea urat sa fie doar o explozie la una din rotile dublate.

Daca te uiti atent, roata cu probleme e cea pe partea stanga, dinspre axul drumului, nu avea cum sa dea cu aia de bordura 🙂 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mda, deci explozia la pneu, l-a deviat in parapet, iar dupaia... se poate vedea.

Oricum, uitandu-ma din nou pe imagini, viteza camionului mi se pare foarte (exagerat de) mare avand in vedere conditiile de drum, curba, pod, etc...

Edited by sskkaa
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, sskkaa said:

Pai tu ca stat tii agenti ARR cu salarii de 3-4000lei pe luna, si te miri cand inchid ochii la toti transportatorii pentru spagi si mita? Cautati numa cate articole sunt pe tema asta unde multi au fost saltati de DNA, si multi inca nu sunt saltati ca ung mai departe alte rotite ale sistemului... partide politice samd...

 

Daca te uiti atent, roata cu probleme e cea pe partea stanga, dinspre axul drumului, nu avea cum sa dea cu aia de bordura 🙂 

Nu am vazut partea cu roata, dar la cum s-a ridicat camionul putea sa fie doar de la parapet. Dar acum are sens, ca a bubuit aia si apoi a ajuns in parapet.

7 minutes ago, Mircea-Si said:

Mama, cum arata skoda.

Link to comment
Share on other sites

Sâmbătă am fost oana la Iași. Pe e85, înainte de Filipești (între Bacău și Roman) este un loc unde intra/ies pe/de pe sosea camioanele care lucrează la autostrada. Bătaie de joc absolută. Ar trebui că la intrarea pe drum sa fie amenajata o zona unde sa fie verificate camioanele. Nu să iasă de pe câmp direct pe sosea. Era plin de bolovani (bolovani cat pumnul nu pietricele) pe sosea pe câțiva zeci de metri. Se merge cu 100-110 și te trezești ori că arunci tu un bolovan din ăla spre alții ori ca-ti zboară unul pe lângă mașină. Noroc că drumul e drept, cu vizilbilitate, lumea incetinea și făcea slalom.

Link to comment
Share on other sites

 

1 minute ago, Remvirg said:

Sâmbătă am fost oana la Iași. Pe e85, înainte de Filipești (între Bacău și Roman) este un loc unde intra/ies pe/de pe sosea camioanele care lucrează la autostrada. Bătaie de joc absolută. Ar trebui că la intrarea pe drum sa fie amenajata o zona unde sa fie verificate camioanele. Nu să iasă de pe câmp direct pe sosea. Era plin de bolovani (bolovani cat pumnul nu pietricele) pe sosea pe câțiva zeci de metri. Se merge cu 100-110 și te trezești ori că arunci tu un bolovan din ăla spre alții ori ca-ti zboară unul pe lângă mașină. Noroc că drumul e drept, cu vizilbilitate, lumea incetinea și făcea slalom.

Si cand te gandesti ca nici mizerie nu ar trebui sa fie din cauza lor...

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Remvirg said:

Sâmbătă am fost oana la Iași. Pe e85, înainte de Filipești (între Bacău și Roman) este un loc unde intra/ies pe/de pe sosea camioanele care lucrează la autostrada. Bătaie de joc absolută. Ar trebui că la intrarea pe drum sa fie amenajata o zona unde sa fie verificate camioanele. Nu să iasă de pe câmp direct pe sosea. Era plin de bolovani (bolovani cat pumnul nu pietricele) pe sosea pe câțiva zeci de metri. Se merge cu 100-110 și te trezești ori că arunci tu un bolovan din ăla spre alții ori ca-ti zboară unul pe lângă mașină. Noroc că drumul e drept, cu vizilbilitate, lumea incetinea și făcea slalom.

Exact asta mi s a întâmplat și mie, m am pomenit cu ditamai bolovanul în parbriz, ma mir ca nu s a făcut bucăți parbrizul, a rămas semn, a înflorit, nu știu cum sa ma exprim mai bine, cam unde e senzorul de ploaie, m am bucurat ca nu a căzut pe cupola. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Remvirg said:

Sâmbătă am fost oana la Iași. Pe e85, înainte de Filipești (între Bacău și Roman) este un loc unde intra/ies pe/de pe sosea camioanele care lucrează la autostrada. Bătaie de joc absolută. Ar trebui că la intrarea pe drum sa fie amenajata o zona unde sa fie verificate camioanele. Nu să iasă de pe câmp direct pe sosea. Era plin de bolovani (bolovani cat pumnul nu pietricele) pe sosea pe câțiva zeci de metri. Se merge cu 100-110 și te trezești ori că arunci tu un bolovan din ăla spre alții ori ca-ti zboară unul pe lângă mașină. Noroc că drumul e drept, cu vizilbilitate, lumea incetinea și făcea slalom.

Sunt patit, 

Mi-a sarit in parbriz un bolovat cat pumnul dintre rotile unei basculante, am facut amiabila...bine, dupa scandal, certuri samd...m-am dus in santier dupa sofer, m-am certat cu seful santierului ca nu are grija de camioanele lui etc.

M-am dus la service pentru constatare, iar gunoaiele de la alianz tiriac nu m-au despagubit, ca nu am cum sa demonstrez ca piatra a sarit de la camionul respectiv.

Piatra mi-a sarit in Bucuresti pe Barbu Vacarescu, iar camionul iesise din santierele de la pipera.

Mai tarziu am aflat ca exista o intelegere tacita intre asiguratori sa nu te despagubeasca in astfel de situatii.

De atunci mi-am montat camera pe masina, sa fie acolo.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai casco e nasol cu RCA si asigurari, dar daca ai facut amiabila si ala a recunoscut, semnat, ti-a dat copie polita, nu prea inteleg cu nu ai fost despagubit? Ce ai facut pana la urma?

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Romulus said:

dezvolta te rog.

Dupa incident am avut o discutie cu un director al unei firme mari de asigurari si mi-a zis sa stau linistit ca nu o sa ma despagubeasca nimeni “ca exista o intelegere tacita sa nu despagubeasca pagubitul daca ii sare o piatra in geam”

7 hours ago, sskkaa said:

Daca nu ai casco e nasol cu RCA si asigurari, dar daca ai facut amiabila si ala a recunoscut, semnat, ti-a dat copie polita, nu prea inteleg cu nu ai fost despagubit? Ce ai facut pana la urma?

Am facut amiabila, ma mers la constatare(comuna Pantelimon, unde este showroom Peugeot), au facut aia poze, etc

La final mi-au zis ca nu poate sa ma desbagubeasca pentru ca nu am cum sa dovedesc ca bolovanul a sarit de la basculanta respectiva, poate am avut eu parbrizul spart si am vrut sa dau vina pe un “biet” sofer si asa am ramas cu paguba. 
Intre timp am Vandut masina si aia a fost. 

Link to comment
Share on other sites

Din moment ce ala si a asumat vina si a semnat amiabila, cum adica nu pot dovedi aia ca piatra a sarit de la camion? E stupid... si ireal 🤦

Eu am schimbat pe Casco parbriz dar nu m a intrebat nimeni nimic, totul a decurs normal si fara probleme...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sskkaa said:

Din moment ce ala si a asumat vina si a semnat amiabila, cum adica nu pot dovedi aia ca piatra a sarit de la camion? E stupid... si ireal 🤦

Eu am schimbat pe Casco parbriz dar nu m a intrebat nimeni nimic, totul a decurs normal si fara probleme...

Inteleg ca era vorba de decontat parbriz spart pe RCA-ul basculantei, probabil ca este mai greu de dovedit de unde a sărit piatra. Pe Casco se schimba fără probleme.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sskkaa said:

Din moment ce ala si a asumat vina si a semnat amiabila, cum adica nu pot dovedi aia ca piatra a sarit de la camion? E stupid... si ireal 🤦

Eu am schimbat pe Casco parbriz dar nu m a intrebat nimeni nimic, totul a decurs normal si fara probleme...

Pe casco il schimbasem si eu cu un an inainte si la fel, totul a decurs fara probleme, dar pe RCA problema a fost complet diferita. 

Just now, enders said:

Pe casco il schimbasem si eu cu un an inainte si la fel, totul a decurs fara probleme, dar pe RCA problema a fost complet diferita. 

 

4b4adc49-2061-447d-a110-1c98c3a25747.jpeg

9 minutes ago, enders said:

Pe casco il schimbasem si eu cu un an inainte si la fel, totul a decurs fara probleme, dar pe RCA problema a fost complet diferita. 

 

4b4adc49-2061-447d-a110-1c98c3a25747.jpeg

Ma intreb daca bolovanul trecea prin parbriz si ma ranea, tot la fel statea situatia ?

Link to comment
Share on other sites

Eu m-as fi tiganit cu ei... daca nu aveai amiabila facuta si toate cele, inteleg ca era mai greu sa dovedesti, dar asa cu toate actele semnate...

E bine de stiut totusi ca exista spete de genul...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.