Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

Eu nu am vazut, imi dai un link?

 

"ÂŞoferul maÂşinii a murit Âşi alte persoane, ĂŽntre care un copil, au fost rĂŁnite, dintre care douĂŁ sunt ĂŽn stare gravĂŁ. Patru victime sunt din maÂşinĂŁ Âşi una din microbuz."

 

Ma indoiesc ca jurnalistii stiu ce scriu. 4 victime din masina si una din microbuz. Probabil totusi soferul F10 a murit.

Link to comment
Share on other sites

"Pe Drumul European 60, ĂŽn apropiere de Huedin, mașina ĂŽn care se aflau doi soți și fetița lor de un an și trei luni a intrat pe contrasens și s-a izbit frontal de un microbuz. Șoferul - ĂŽn vârstĂŁ de 35 de ani din Suceava - a murit, iar soția și fata lor au fost grav rĂŁnite. "

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/tragedia-romanilor-intorsi-de-sarbatori-din-franta-filmul-accidentului-cu-5-victime.html

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am vazut, imi dai un link?

 

"ÂŞoferul maÂşinii a murit Âşi alte persoane, ĂŽntre care un copil, au fost rĂŁnite, dintre care douĂŁ sunt ĂŽn stare gravĂŁ. Patru victime sunt din maÂşinĂŁ Âşi una din microbuz."

 

Ma indoiesc ca jurnalistii stiu ce scriu. 4 victime din masina si una din microbuz. Probabil totusi soferul F10 a murit.

https://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/accident-rutier-grav-in-cluj-soldat-cu-un-mort-si-patru-raniti--181346.html

DacĂŁ te ĂŽndoiești cĂŁ jurnaliștii știu ce scriu de ce mai dai share la știrile astea?te contrazici..

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar jurnalistii din ziua de azi sunt 0. Eu inteleg ca cel din turism ( adica bmw) a murit. La cum arata interiorul la f10 vs minivan sincer eu cred ca cel din bmw a avut cel mai putin de suferit. Dar daca cel din minivan a avut centura pusa si cel din bmw nu....... Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Acum l-am vazut si eu. Sa ajungi sa mori intr-un f10 nu este asa usor. Intr-adevar a intrat intr-un minivan, dar totusi. Banuiesc ca nu purta centura. Masina nu arata asa rau in interior.

La 150+km/h( asa viteza se pare ca o avut)cu impact frontal nu prea mai conteaza modelul masini si nici centura nu mai ajuta.

Ii vorba de impactul pe care il simte corpul si organele vitale.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Adevarat. Dar totusi un f10 are 1600 kg si un vw transporter are undeva la 1400 kg. Premium vs comercial. De ce dau banii pe premium???

 

Calin vezi cat de deformat este bmw vs vw. Mie mi se pare ca minivanul este mai deformat. Asta din pozele respective

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Adevarat. Dar totusi un f10 are 1600 kg si un vw transporter are undeva la 1400 kg. Premium vs comercial. De ce dau banii pe premium???

 

Calin vezi cat de deformat este bmw vs vw. Mie mi se pare ca minivanul este mai deformat. Asta din pozele respective

Greutatea este foarte apropiata intre cele doua modele +- 100 kg.

Dar diferenta nu a fost facuta de greutate zic eu ci de dimensiune ,avantaj Mercedes pt inaltime la care habitaclul este mult mai protejat.

post-22171-0-11656700-1546132403_thumb.jpg

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Conteaza foarte mult inaltimea (punctului/centrului de greutate daca vreti..) a celor doua vehicole.

 

Se stie foarte bine ca un impact intre un SUV si un autoturism, cei din SUV vor fi teferi/intregi iar cei din "turism" nu prea.

Sa lasam airbagurile deoparte ca nu isi prea au rostul.. Testele de siguranta care se fac se fac la anumita viteza cu un obiect stationar/fix.

Sa nu uitam ca in cazul unui impact frontal a doua masini vitezele se aduna.

Asta e (si) parerea mea. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dupa starea masinilor viteza relativa in momentul impactului a fost de cel putin 100 km/h. Mult peste cei 50 km/h uzuali in testele de impact.

 

Spune intr-un articol ca se intorceau din Franta: 2000+ km. Am facut cativa ani o distanta asemanatoare din Belgia(o zi jumate) si m-am lasat de sportul asta. Timp pierdut, oboseala dar mai ales periculos. Am experimentat odata senzatia de oboseala extrema: adormeam fractiuni de secunda si ma "trezeam" dintr-o extremitate in alta a benzii pe care rulam pe autostrada. Am avut luciditatea sa ma opresc in prima parcare si sa dorm.

 

Plus ca: 1400+ km pana la granita cu Romania ii faci usor pe autostrazi intr-o zi. S-ar putea si mai mult daca am avea autostrada. Asa insa cu 200 km autostrada + 400 drum national pana la Bucuresti drumul e lung si obositor. Cel mai mult am reusit o medie de 70 km/h. Dar mers pe alocuri cu 110-120 si fara sa admir peisajul. Altfel media normala e spre 60 km/h.

Edited by mike2005
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.