Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

 

pentru cine are nedumeriri sa arunce un ochi in trending pe YT ... copilasii care vin din urma vor sa fie numa bosi / smecheri / pesti / etc etc .... peste 10-15 ani o sa fie tare frumi pe la noi

 

Asta se promoveaza in continuare dupa Revolutie. Asta ne invatau si pe noi parintii nostri proaspat iesiti din comunism. Sa fim descurcareti, sa nu fim tolomaci sa ne fraiereasca altii, sa fim smecheri cu alte cuvinte. In functie de cat de tupeist erai, aceasta cultura inflorea mai mult sau mai putin in fiecare copil, adolescent de pe atunci. De ce credeti ca au supravietuit multe metehne de pe atunci chiar si acum?!!? Una dintre ele este cea cu datul banilor, cadourilor, atentiilor atunci cand mergi la medic ori sa beneficiezi de un serviciu de la un functionar al statului. Posibil ca cei cu scoala mai multa, care au lucrat sau lucreaza in afara au mai renuntat la acele obiceiuri, au inceput sa aibe alte principii din cauza ca nu mai au multe neajunsuri si se pot concentra pe alte aspecte ale vietii. In rest ,e inca multa saracie in jurul nostru, oameni care poate n-au fost atat de norocosi si in acelasi timp sunt inconjuarati de astfel de specimene, bosi, pesti, smecheri, manglitori, etc, prin urmare astia ultimii au devenit modele pentru primii. In felul asta li se perpetueaza specia.

Link to comment
Share on other sites

 

Cat am plans eu pe tema asta, cel putin jumatate din accidentele grave din tara ar putea fi evitate prin marcaje MULT mai bine realizate si proiectare corecta a drumurilor.

 

Eu as zice MERSI si cu marcajele neconforme, macar sa fie o linie alba, ceva orice. Sunt o groaza de drumuri care nu au nici un fel de marcaj si stau asa cu lunile, nu pe mijloc, nu pe margine, nimic. Muzicutele deja sunt SF pentru noi.

Link to comment
Share on other sites

La noi e singura tara unde mi se pare ca marcajele sunt puse pe strazi absolut la misto. Semne de lucrari uitate cu anii, limitari de viteza fara sens, zone periculoase fara limitari de viteza, seturi de marcaje din diferite epoci lasate pe asfalt si asa mai departe. Chiar si in Bulgaria, o tara mai saraca, marcajele sunt mult mai ok.
Link to comment
Share on other sites

Eu m-am referit la tot ansamblul de design, proiectare si executie a drumurilor publice. ProTV s-au legat strict de executia "muzicutelor" pentru ca sunt prevazute in acel contract de 6 milioane de euro care l-au vazut ei. Consider ca cineva ca Recorder, ar trebui sa faca o analiza super complexa a lipsei de infrastructura pe drumurile existente: marcaje, semne, "muzicute", semne de contructie uitate cu anii, intersectii cu geometrie aiurea, benzi de accelerare si decelerare proaste, semnalizari ale lucrarilor tarzii, samd. Recent am intrat pe o portiune in reparatie semaforizata unde cineva la ambele capete a rotit, semaforul cu 90 de grade.

 

SQBFY0Y.png

sVAX7cX.png

tSEdD4a.png

 

 

Pana si in reportajul ProTV, se pot vedea cretinatati ale reporterului.

 

1. Stationare pe banda de urgenta pentru filmare. Asta este o cretinatate. Ar trebui sa stationezi pe banda de urgenta DOAR cu motiv super intemeiat (probleme tehnice, etc). Chiar in reportajul lor dau exemplu acel accident infiorator in care nu una, ci trei masini stationau pe banda de urgenta si n-am idee cat de justificat o faceau.

 

Pe banda de urgenta se intampla accidente infioratoare.

 

Mai apoi reporterul ProTV cu mintea lui cat o nuca, e parcat pe o banda de accelerare la capat. Si iese de pe ea, fara nici o accelerare. Astea sunt tampenii proteviste.

 

Ultima imagine e cand am dat fata cu inamicul. Si am coborat "bordura" aia in graba.

 

Sigur, a fost greseala mea, pentru ca ERA totusi semn de atentie semafor. Dar nevazand semaforul, am presupus ca e lipsa. La final m-am uitat dupa semafor, crezand ca nu am vazut eu semaforul. Si asa si era, nu-l vazusem, pentru ca un binevoitor il rotise la ambele capete cu 90 de grade. Si daca-l vedeam si era verde, ce puteam sa fac? Sa nu ma dau jos de pe unica banda existenta cand si cei de la celalalt capat probabil nu vazusera semaforul si n-aveau idee daca e verde, galben, maro sau albastru?

Link to comment
Share on other sites

Ai marcaje trase peste o mare de gropi pe care nu mai stii pe unde sa le ocolesti...

Pe autostrada cand incerci sa depasesti vine cate un magnat cu 200 si te face sa tragi fortat dreapta ca sa treaca el, in austria si germania pe autostrazi politia circula cu masini fara inscriptii si forteaza din spate ca sa vada ce reactii ai, in secunda doi cand ai depasit viteza legala apare politzei stop , dupa explica-le lor ca venea tare din spate si ai accelerat si tu si nu te-ai mai uitat la vitezometru

Pe urma noi nu avem autostrazi, si marcajele nu se respecta, au facut de ex o benzinarie noua si vin turistii din cocarlati taie dubla continua pe un dn ca sa nu se mai duca pana la sens sa intoarca... jmecheri de jmecheri... cu tiage....daca aveam 10 km mai mult il luam pe unul in plin , culmea ca pe prima banda era un tir si nici nu l-am vazut cand a sarit peste benzi .... ce dispozitive acustice, ca la astia nu se pune decat stabilopozi de delimitare intre sensuri...atat functioneaza si pe sensul de mers fiecare cat de lunga e jmecheria

Ati vazut la unguri 30kmh in oras, radare fixe, ce liniste si frumos se circula, poti sa observi poduri, podete viaducte, sosele ptr bici, prima data cand am trecut pe langa budapesta construiau M0 acum treci nici nu iti dai seama ca budapesta e in spate de mult, la noi pe varianta bucuresti, pleci flacau si pana ajungi acasa ai barba carunta

In orice alta tara exista cel putin o ruta ocolitoare functionabila in cazul ca pe soseaua x se repara sau este un accident, la noi imbatranesti pana reusesc sa scoata fiarele de pe strada, daca se asfalteaza treci printre muncitori , frate mai la stanga ca nu pot sa tin cotul pe geam la masina...

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Recent am intrat pe o portiune in reparatie semaforizata unde cineva la ambele capete a rotit, semaforul cu 90 de grade.

 

SQBFY0Y.png

 

Cine a intors semafoarele alea la 90 grade e penal dac se intampla accident...

Cum mama dracului sa iti treca prin cap sa le intorci la 90 grade??

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai se pun semafoarele doar cand se lucreaza pe respectivul tronson de drum, din lipsa de personal sau comoditate, atunci cand ambele sensuri de circulatie se elibereaza de utilaje se opresc semafoarele rutiere, eu asa vad treaba , nu stiu daca o vad si corect dar nu le vad in cazul de fata utilitatea

In deal si dupa cotitura drumului nu se poate dirija de oameni decat prin statii si pot aparea ambuteiaje, asa semaforul a e verde celalat e rosu si invers toata ziua no problem

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Pai se pun semafoarele doar cand se lucreaza pe respectivul tronson de drum, din lipsa de personal sau comoditate, atunci cand ambele sensuri de circulatie se elibereaza de utilaje se opresc semafoarele rutiere, eu asa vad treaba , nu stiu daca o vad si corect dar nu le vad in cazul de fata utilitatea

In deal si dupa cotitura drumului nu se poate dirija de oameni decat prin statii si pot aparea ambuteiaje, asa semaforul a e verde celalat e rosu si invers toata ziua no problem

 

Pai semafoarele NU erau oprite si din pacate nu era loc de circulat pe ambele sensuri de mers. Si diferenta de nivel intre partea de drum asfaltata si cea in lucru era de aprox 40cm. Adica nu prea puteai sa te dai jos.

Link to comment
Share on other sites

Sotia cu un picior amputat si sotul cu fractura deschisa.

 

Culpa, Drept Penal (lat. culpa "vina") Forma a vinovatiei, prevazuta in cap. I, t. II, art. 19, C. pen., partea generala. Fapta este savarsita din culpa cand infractorul prevede rezultatul faptei sale, dar nu-l accepta, socotind fara temei ca el nu se va produce; cand infractorul nu prevede rezultatul faptei sale, desi trebuia si putea sa-l prevada. Ea poate fi: culpa cu prevedere, culpa simpla, imprudenta, nebagare de seama. Culpa cu prevedere (usurinta, temeritate), cand faptuitorul a prevazut rezultatul faptei sale, nu l-a acceptat, sperand in mod usuratic ca el nu se va produce. Culpa simpla (greseala), cand faptuitorul nu a prevazut rezultatul faptei sale, desi trebuia si putea sa-l prevada. Nesocotinta sau imprudenta (comportare nechibzuita), cand faptuitorul a actionat nechibzuit. Nebagarea de seama, cand faptuitorul a lucrat fara atentia necesara. Nepricepere sau nedibacie, cand faptuitorului i-au lipsit cunostintele si deprinderile practice necesare efectuarii activitatii respective. Culpa comuna, cand rezultatul este urmarea actionarii culpabile a infractorului si a persoanei vatamate. In literatura juridica, culpa este gradata in culpa lata (culpa grava), culpa levis (culpa usoara) si culpa levissima (culpa foarte usoara), care pot conduce doar la individualizarea pedepsei. Conform legii penale romane, fapta care consta intr-o actiune savarsita din culpa constituie infractiune numai atunci cand, in lege, se prevede in mod expres aceasta, iar fapta care consta intr-o inactiune constituie infractiune, fie ca este savarsita cu intentie, fie din culpa, afara de cazul cand legea sanctioneaza numai savarsirea ei cu intentie.

 

Sursa: EuroAvocatura.ro, Culpa , Drept Penal, Coordonator avocat Marius-Catalin Predut, titular MCP Cabinet avocati.

 

https://www.google.com/maps/@47.6577703,23.5479702,3a,75y,263.36h,80.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1sIDuvSRrh2UkIRtpK9QQ2ww!2e0!7i13312!8i6656

 

Aici s-a intamplat. BMW-ul a facut stanga si imediat pe dreapta e banca in cauza. Probabil a accelerat sa prinda "galbenul" la semafor si a derapat.

 

Adica a prevazut rezultatul faptei dar nu l-a acceptat socotind fara temei ca nu se va produce sau nu a prevazut desi trebuia.

Link to comment
Share on other sites

capul nu prea l-a ajutat, scria intr-un articol ca s-a dat jos si ranjea, asa se intampla cand toti alienatii iau permis, si mai rau de cate ori am spus ca pulifricii de 20 de ani trebuie sa plateasca 1500e 2000e asigurare auto in primii ani la bolizi , twingo tati fiesta polo maxim

 

daca peste tot in europa se incearca ingradirea accesului la masini cu risc mare de accident, daca peste tot in europa se circula pe autostrazi la noi pe drumuri comunale, daca peste tot se incearca civilizarea populatiei si la noi se practica indobitocirea in masa, astea sunt consecintele

Edited by BOASKA
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu se știe daca ranjea, la cum se pricep romanii se inventeze si sa ĂŽnfloreascĂŁ de dragul bârfei.

 

Mașina a intrat in derapaj pe Dr spate (dsc Off de tot ), a tras dreapta de volan ca sa o echilibreze si a pierdut controlul. Probabil nici nu a luat piciorul de pe acceleratie sau sa apese frâna, a accelerat ĂŽncontinuu.

Este doar o pĂŁrere ĂŽnsĂŁ eu zic in proporție de 90% ca am dreptate.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.