Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

2 hours ago, Romulus said:

Stiu, inteleg, te cred. Deci nu stim sigur, dar presupunem?

 

E adevarat ca @edit presupune numai ca are mult sens in directia in care privind in modul cel mai firesc cu putina situatia din filmare pur si simplu cand ai Casco NU poti sa procedezi asa!

De ce? Pentru ca asigurarea Casco va creste in anul urmator si s-ar putea sa nu iti mai permiti (in sensul sa iti cheltui banii bucuros ca Casco nu a crescut  din cauza unui accident cauzat de tine) sa ai Casco..

Iar asta nu o fac decat cei care chiar nu vor sa fie implicati in vreun accident din cauza lor. Doar asa poti tine Casco jos ca si cost.

53 minutes ago, lospa alin said:

Înnebunești la volan la un moment dat, am testat personal, pe la Adjud am început sa nu mai merg legal 100%,ma luase capu... 

Poti sa faci si pauza de cafea.. ni trebuie sa te fortezi...

O regula nescrisa a autostrazilor este aceea ca oricat de mult benzi ai pune (3-4 chiar) omul (soferii) le vor ocupa la fel de haotic!!! De ce? Din cauza ca vor sa se "simta" in siguranta.. 🤯

In siguranta in afara orasului nu esti decat stationat in peco.. si nici acolo.. 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, edit said:

Da, lipsa drumurilor e probl mare.

2 hours ago, MihaiGSM said:

Pe E85, unul din drumurile pe care l-am parcurs timp de 10 ani [...] De vreo 2-3 ani incoace e ca si inexistenta pe acest "drum al mortii", unde traficul a devenit si exagerat in unele momente ale zilei.

Si eu sunt de parere ca infrasctructura subdimensionata si prost intretinuta este o cauza principala a accidentelor.

"Utilizez" relativ frecvent DN2, de mai bine de 30 de ani. Am fost martor la toate transformarile prin care a trecut. De cativa ani, valorile de trafic au devenit prea mari pentru capacitatea acestui drum. Am abordat relativ recent, intr-un alt topic, efectul aglomeratiei asupra comportamentului uman.

Pentru traficul de pe DN2 nu se mai poate face nimic altceva, decat urgentarea finalizarii autostrazii A7. Desi nu sunt de acord, inteleg totusi capitularea Politiei in fata traficului. In fapt, DN2 are doar o banda pe sens, plus un acostament mai lat. Sunt deja decenii de cand Politia inchide ochii si accepta ca traficul pe DN2 sa se desfasoare de facto  in regim 2+2 benzi. Cand un TIR vrea sa depaseasca un alt TIR, toe ce face este sa dea un "flash" si sa intre in depasire. Este treaba celor care merg regulamentar pe contrasens sa se dea la o parte, sau sa moara intr-un accident de care nu sunt vinovati.

Experimentul recent, pe o sectiune DN2 dintre Bucuresti si Urziceni, cu amenajare 2+1 benzi alternand, s-a dovedit a nu fi o solutie viabila, ducand la ambuteiaje si alte probleme, tot din cauza aglomeratiei.

Astept cu nerabdare finalizarea A7...

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lospa alin said:

Cat despre mersul haotic pe autostrăzi, vreau sa cred ca daca le aveam pana acum poate capata si soferul roman o oarecare educație rutiera, sa zic asa. 

Asta o crezi tu. Eu nu cred o iota. Si stii de ce zic asta? Pentru ca circuland si in Romania dar si in afara destul de mult inteleg altfel traficul.. asa cum ai zice ca toti percepem traficul cu, care ne confruntam in mod diferit.. eu ca si altii, ca nu sunt singurul (ar fi culmea 😉 ) imi cam dau seama camd un roman e in spatele volanului in afara tarii.. alearga masina de parca e la furat... pe autostrada. 

Autostrada trebuie sa iti fie cam data din nastere sa zic asa, ca sa o "intelegi" ca exista inca de acolo... si ca e normal sa faci altfel decat atunci cand inveti respectarea regulilor in oras.. (in tarile care exista autostrazi serioase toti carr le folosesc stiu cam cat fac de la A la B si stiu si ca pot fi arsi serios daca nu se comporta regulamentar (ca in Franta unde chiar te ard daca nu tii drepta.. sau nu semnalizezi la schimbarea sensului) simplu..

Cum tratezi autostrada e predat/inteles/stiut doar teoretic la scoala.. asa ca..

Pentru ca asa pot si eu si de aceea e usor de identificat.

Dar hai sa nu ajungem as vorbim despre persoane. Eu am comentat la videoul postat mai sus. Acolo imi axez comentariile.

Am mai zis de autostrada pentru ca asa procedeaza psihologic omul in general. Autostrada ramanand cel mai periculos si serios loc unde accidentele nu sunt deloc usoare!

56 minutes ago, Romulus said:

Drum normal cu 2 benzi pe sens nu e totuna cu autostrada, deși ambele au același număr de benzi. Iar dn2 nu are 2 benzi pe sens.

Da, asa e. Dar asta nu garanteaza ca prrzenta unri autostrazi in viata noastra va fi tratata altfel de noi soferii... ca nu invatam asa brusc sa fim mai civilizati pe autostrada (sa tinem dreapta mai putin decat in situatiile cand "depasim")... cand intram pe ea. Toti ne grabim si mai intotdeauna altii ne incurca. 😉

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Eu pe autostrada afara merg cu 140(bulgaria 150), pt ca stiu ca in ritmul asta ajung super repede...doar sa ma preseze careva ridic ritmul pana reusesc sa ma retrag in banda 1.

In tara intotdeauna 160+ ca sa imi mai scot din timpul pierdut aiurea.

Edited by edit
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Romulus said:

În plus, bărbatul avea şi permisul suspendat încă din luna august, atunci când a refuzat, la un alt control în trafic, prelevarea de mostre biologice.

Astia merita vreo 2 ani cu executare si trimisi la maturat ca poate le mai ies figurile de bombardieri din cap, plus vreo alti 5 ani fara permis.

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.