Jump to content

Baterie =E46 316i=


nick58

Recommended Posts

originala nu stiu cat are ..pot sa-ti  spun doar ca a mea  are  63 ah ..este Varta ,,,azi am observat  cand i-am scos  borna de minus

191083[/snapback]

 

Mie mi-au pus anul trecut tampiti aia de la Ausburg o Varta de 55A :blink: :) . Iar acum am probleme cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza cati amperi are o baterie originala !

Incearca sa cumperi una cu cat mai multi amperi !  :blink:

191098[/snapback]

tin sa te contrazic aici. Intr-adevar conteaza foarte mult curentul la pornire dar amperajul acumulatorului e f bine sa fie la fel cu cel al bateriei originale si nu mai mare deoarece alternatorul nu va reusi sa o incarce la maxim niciodata iar viata bateriei va scadea

Edited by cipus
Link to comment
Share on other sites

tin sa te contrazic aici. Intr-adevar conteaza foarte mult curentul la pornire dar amperajul acumulatorului e f bine sa fie la fel cu cel al bateriei originale si nu mai mare deoarece alternatorul nu va reusi sa o incarce la maxim niciodata iar viata bateriei va scadea

191822[/snapback]

 

Nu conteaza daca alternatorul e de 65A si bateria de pe masina e de 90A (adica, mai mare decat curentul alternatorului) !

Alternatorul v-a reusi sa incarce bateria complet, daca toti consumatorii de pe masina nu depasesc cei 65 Amperi ! Bineinteles, cu o perioada mai mare de timp, dar nu foarte mare, asta in conditiile in care si alternatorul functioneaza fara probleme !

 

In general, problemele legate de baterie apar si din cauza alternatorului !

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza daca alternatorul e de 65A si bateria de pe masina e de 90A (adica, mai mare decat curentul alternatorului) !

Alternatorul v-a reusi sa incarce bateria complet, daca toti consumatorii de pe masina nu depasesc cei 65 Amperi ! Bineinteles, cu o perioada mai mare de timp, dar nu foarte mare, asta in conditiile in care si alternatorul functioneaza fara probleme !

 

In general, problemele legate de baterie apar si din cauza alternatorului !

192014[/snapback]

 

Eu unul as evita solutiile noastre romanesti de genul "lasa ca merge asa". Intradevar merge dar e recomandat sa folosim ceea ce a gandit/proiectat/testat producatorul.

Link to comment
Share on other sites

nick58, vezi aici pe site-ul de la Varta, ce baterii recomanda ei pentru masina ta ! Din cate vad eu, recomanda 3 tipuri: 55Ah, 70Ah si 75Ah !

Si daca vrei sa te uiti si pe aici, poate te ajuta postul asta mai vechi !

 

Eu unul as evita solutiile noastre romanesti de genul "lasa ca merge asa". Intradevar merge dar e recomandat sa folosim ceea ce a gandit/proiectat/testat producatorul.

192070[/snapback]

 

Era o reclama mai demult, cu Florin Piersic care spunea:

"Multi stiu, putini cunosc... "

 

Nu cred ca asta este o solutie "lasa ca merge si asa".

Banuiesc ca, toti aveti acumulatori R6 (cele pentru telecomenzi de TV, pentru CD Player-e, aparate foto, etc) si bineinteles si incarcatoarele pentru ele.

Ganditi-va ca acumulatorul R6 este bateria masinii iar, incarcatorul este alternatorul. Un acumulator R6 are vreo 1600 mAh (1,6 Ah) si durata lui de incarcare este de 16 ore. Asta inseamna ca incarcatorul (alternatorul) genereaza un curent de 100 mAh (0,1 Ah).

 

100 mAh x 16 h = 1600 mAh

 

Acelasi principiu se foloseste si la telefoanele mobile (oare cati dintre voi, nu v-ati luat acumulatoare mai mari fara sa schimbati incarcatorul ?!!!).

 

Cum am spus si mai sus, problemele care apar cu acumulatorii, se datoreaza in mare parte alternatoarelor sau incarcatoarelor, pentru ca in ele se afla si circuitele de protectie la supraincarcare. Daca, unui alternator nu ii functioneaza acest circuit, el va incarca acumulatorul la infinit, incalzindu-l. Prin incalzire, ce se intampla ? Incepe sa fiarba lichidul din baterie, care ori da p'afara ori se evapora. Si uite asa se strica bateria !

 

Sper ca nu sunt singurul posesor de BMW de pe forumul asta, care a facut Fizica in scoala generala !

 

Va las pe voi, sa calculati in cat timp incarca un alternator de 65Ah bateriile urmatoare: 55Ah, 65Ah, 70Ah, 75Ah, 90Ah si 100Ah si de ce un acumulator R6 care are nevoie de 16 ore ca sa se incarce, nu pateste nimic, iar un acumulator de masina se strica daca sta un pic mai mult la incarcat ?

 

Alte intrebari ? (Le-as prefera de la persoane care stiu exact ce vorbesc !)

Link to comment
Share on other sites

Apropo de telefoane mobile.Se vorbea intr-un timp ca sunt nush ce fel de incarcatoare...sau nush ce le face ca incarca mai mult.Adica forteaza bateria si tine mai mult in st-by.

Eu nu prea m-as risca.Daca telefonu ala are o baterie standard de ce sa nu respect.

 

Si in a doilea rand nush daca e posibil.Nu am facut fizica in liceu decat vreo 2 ani si saraca profa...cata panarama a mai avut pe la ore...numai ea stie :blink:

Link to comment
Share on other sites

nick58, vezi aici pe site-ul de la Varta, ce baterii recomanda ei pentru masina ta ! Din cate vad eu, recomanda 3 tipuri: 55Ah, 70Ah si 75Ah !

Si daca vrei sa te uiti si pe aici, poate te ajuta postul asta mai vechi !

Era o reclama mai demult, cu Florin Piersic care spunea:

"Multi stiu, putini cunosc... "

 

Nu cred ca asta este o solutie "lasa ca merge si asa".

Banuiesc ca, toti aveti acumulatori R6 (cele pentru telecomenzi de TV, pentru CD Player-e, aparate foto, etc) si bineinteles si incarcatoarele pentru ele.

Ganditi-va ca acumulatorul R6 este bateria masinii iar, incarcatorul este alternatorul. Un acumulator R6 are vreo 1600 mAh (1,6 Ah) si durata lui de incarcare este de 16 ore. Asta inseamna ca incarcatorul (alternatorul) genereaza un curent de 100 mAh (0,1 Ah).

 

100 mAh x 16 h = 1600 mAh

 

Acelasi principiu se foloseste si la telefoanele mobile (oare cati dintre voi, nu v-ati luat acumulatoare mai mari fara sa schimbati incarcatorul ?!!!).

 

Cum am spus si mai sus, problemele care apar cu acumulatorii, se datoreaza in mare parte alternatoarelor sau incarcatoarelor, pentru ca in ele se afla si circuitele de protectie la supraincarcare. Daca, unui alternator nu ii functioneaza acest circuit, el va incarca acumulatorul la infinit, incalzindu-l. Prin incalzire, ce se intampla ? Incepe sa fiarba lichidul din baterie, care ori da p'afara ori se evapora. Si uite asa se strica bateria !

 

Sper ca nu sunt singurul posesor de BMW de pe forumul asta, care a facut Fizica in scoala generala !

 

Va las pe voi, sa calculati in cat timp incarca un alternator de 65Ah bateriile urmatoare: 55Ah, 65Ah, 70Ah, 75Ah, 90Ah si 100Ah si de ce un acumulator R6 care are nevoie de 16 ore ca sa se incarce, nu pateste nimic, iar un acumulator de masina se strica daca sta un pic mai mult la incarcat ?

 

Alte intrebari ? (Le-as prefera de la persoane care stiu exact ce vorbesc !)

192123[/snapback]

 

Merci pt site-ul cu Varta :blink: M-am lamurit!10X :)

Link to comment
Share on other sites

...

Va las pe voi, sa calculati in cat timp incarca un alternator de 65Ah bateriile urmatoare: 55Ah, 65Ah, 70Ah, 75Ah, 90Ah si 100Ah ...

 

Alte intrebari ? (Le-as prefera de la persoane care stiu exact ce vorbesc !)

192123[/snapback]

Nu o sa vezi prea curand MASINI cu alternatoare de 55 A, pana si loganul are de 100 A (cel DCI de 125)...

Nu o sa strice niciodata o baterie de 75A pusa pe o masina cu baterie de 60A din fabricatie, doar ca o sa se incarce intr-un timp mai lung. Daca vrei, compar-o cu un butoi umplut la un debit constant, unul de 75l se umple in mai mult timp decat unul de 60, insa si daca-l golesti cu acelasi debit, se goleste in mai mult timp...

O importanta mai mare are curentul de pornire, care trebuie sa fie cat mai mare (la acelasi amperaj, adica 60 Ah, FULMEN-ul meu are 640A la pornire fata de 510A un ROMBAT de 60Ah). Cu o baterie cu 510A la pornire risti sa nu dai decat o cheie scurta la -25 grade la un motor de 2l, pe cand cu 640A poti sa-ti permiti sa mai dai 2-3 chei, in caz ca nu-ti porneste din prima.

Link to comment
Share on other sites

@SlowDeath : Nu crezi ca este deplasata remarca ta apoteotica : "Alte intrebari ? (Le-as prefera de la persoane care stiu exact ce vorbesc !)"

 

Aceasta agresivitate iti este sustinuta si de altceva decat de vorbe ? Din postul tau nu-mi prea pare. Parerea mea ...

Link to comment
Share on other sites

[Era o reclama mai demult, cu Florin Piersic care spunea:

"Multi stiu, putini cunosc... "

 

Teoria e buna dar stii ca uneori exista diferente mari intre teorie si practica. Iar in cazul nostru daca masina e folosita pe distante scurte acumulatorul nu va fi niciodata incarcat ceea ce va duce la durata de viata mai mica.

Link to comment
Share on other sites

De ce te-ai enervat?  :blink:

192355[/snapback]

 

Nu m-am enervat ! Am uitat sa pun si o fatza zambitoare ! :)

Sunt sigur ca atunci s-ar fi inteles altceva ! Scuze !

 

@SlowDeath : Nu crezi ca este deplasata remarca ta apoteotica : "Alte intrebari ? (Le-as prefera de la persoane care stiu exact ce vorbesc !)"

 

Aceasta agresivitate iti este sustinuta si de altceva decat de vorbe ? Din postul tau nu-mi prea pare. Parerea mea ...

192283[/snapback]

 

Aceasta "agresivitate", este sustinuta si de altceva: scoala, practica, atestate... !

Imi pare rau, daca nu ai inteles asta din postul meu. Nu am nici o intentie sa te jignesc... asa ca ma opresc aici, prefer sa ramana doar parerea mea si sa nu o impartasesc cu nimeni ! :)

Link to comment
Share on other sites

nick58, a avut nevoie de ajutor, eu i-am dat un sfat si altii au sarit sa spuna ca e gresit ceea ce spun eu. Doar au spus, atat ! Nu au dat si o explicatie logica ! Eu am incercat sa-mi sustin vorbele cu explicatii logice. Din cate vad eu, nimeni nu-mi contrazice explicatiile, dar se simt lezati !

 

Pai, fratilor, daca stiti ajuta-ti-l voi pe om, daca nu stiti nu vorbiti doar de dragul de a vorbi ca sa va creasca numarul de posturi, nu de alta dar e posibil sa-l induceti in eroare pe cel care cere ajutor. Si in loc sa-l ajutam... !

 

[Era o reclama mai demult, cu Florin Piersic care spunea:

"Multi stiu, putini cunosc... "

 

Teoria e buna dar stii ca uneori exista diferente mari intre teorie si practica. Iar in cazul nostru daca masina e folosita pe distante scurte acumulatorul nu va fi niciodata incarcat ceea ce va duce la durata de viata mai mica.

192386[/snapback]

 

Ce spui tu, e corect ! Dar, este valabil si pentru bateriile originale ale masinii !

Si ca sa se inteleaga corect, nu conteaza atat de mult distanta cat timpul !

Un kilometru, poti sa-l faci si in 30 de minute chiar 1 ora, daca e trafic... ceea ce nu distruge bateria, deoarece motorul merge, alternatorul incarca, bateria e fericita (apar alte probleme, dar asta e alta poveste).

La fel, un kilometru il poti face si in 2-3 minute, ceea ce nu ajuta asa de mult bateria, deoarece alternatorul nu apuca sa incarce nici macar ce s-a consumat la pornire !

Cine foloseste masina doar ca sa mearga pana la colt sa-si cumpere paine, e treaba lui, inseamna ca are destui bani sa-si cumpere si baterii ! :blink:

Daca nu, ar fi bine sa porneasca motorul din cand in cand macar 15 minute, sambata duminica sau cand are el timp liber !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.