Jump to content

achizitionare E60 2008-2009


feitosak1

Recommended Posts

idrive cu mai multe butoane e cic, celant e ccc

 

le: de fapt, e ccc pana in septembrie 2009, dupa a venit cic.

din sep 2008 pana in aug 2009 e ccc cu controler nou

ccc pana in septembrie 2008, dupa a venit cic

 

Condu tu masina, sa simti cum se prezinta, cum raspunde. Cu ocazia asta simti si un eventual ambreiaj "vibrant".

Link to comment
Share on other sites

Bitz, caut benzina, m-am decis.

 

Luni va merge proprietarul la ANAF sa scoata adeverinta. Cand va fi in posesia ei (si dupa ce verific daca e reala), programam testul, daca e ok totul, ne intelegem la pret si batem palma. Sper sa fie ok.

 

Vezi ca un prieten a avut probleme mari cu N53 pe un 3-ar cabrio , motor refacut , ambreaiaj si volant schimbata , toate pana in 120k km, acum nu stiu daca sunt probleme generale sau a avut el ghinion , cauta si pe forumuri de afara , pe aici nu au multi 3.0 benzina N53 . Ce pot sa iti zic ca sta bine cu consumul , pe autostrada la 120 kmh ia si 6 , in Buc cam 17-18 in aglomeratie...

Link to comment
Share on other sites

este @Acero aici pe forum, are 530i. Are 160.000km, i-am citit topicul, am vazut ca n-a avut probleme.

 

Acum.................stii cum e, se poate intampla orice. Dar vorba aia, diesel nu, benzina nu.....:))))) Hybrid nu-mi iau :p

 

Ii voi face un test serios, la un service specializat exclusiv pe BMW (nu la reprezentanta, pentru ca am auzit vorbe nu prea laudative).

 

For the record: daca masina are cea mai mica problema, nu o cumpar. Ma refer la probleme ascunse de proprietar, nu la o bucsa fisurata.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

N52-ul fiind valvetronic are zgomotul acela specific motoarelor de acest fel , N53 nu mai este valvetronic "N53 is an improvement of the N52 Naturally Aspirated (NA) engine mainly since it has gasoline direct injection technology and can burn stratified. N53 unlike its predecessor does not have Valvetronic due to space limitations in the cylinder head."

 

LE : problemele specifice acestor motoare vin de la o proasta proiectare a cilynder head'ului , si anume o ungere defectuoasa , problemele de cele mai multe ori au aparut datorita intervalelor colosale dintre revizii adica 25-30.000 km si uzura pronuntata datorita folosirii masinii foarte des la drumuri scurte fara a ajunge uleiul la temperatura optima .

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

Feitosak, iti recomand sa bagi Petrom99. Eu am incercat si Alto101 (cand exista) si Omv100 in cicluri de 4plinuri consecutiv si nu am observat diferente semnificative in calitate. Si daca am observat ceva, mai mult ca sigur era placebo. In schimb, daca faceam 2 plinuri consecutive cu 95 deja aveam consum putin mai mare si zgomot mai mare la rece, iar masina per total era putin mai lesinata. Acum bag aproape exclusiv Petrom99, diferenta la un plin fata de 95 e de cam 25lei, eu consider ca merita :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

M-am intalnit cu proprietarul si am vazut actele masinii. Situatia sta in felul urmator:

 

1. primul proprietar: Unicredit Leasing, din 2008 pana in 2010.

2. Al doilea proprietar, cel care a facut leasingul, a inmatriculat-o pe firma lui dupa ce a platit tot, 2010-2011. De fapt este tot primul proprietar, doar ca e trecui la pozitia a doua in CI a masinii.

3. Al treilea proprietar - cel actual, a luat-o de la primul in 2011. De fapt masina e pe numele bunicii lui, asta e mai putin important.

 

Acum: primul proprietar (am fost azi la el impreuna cu actualul proprietar - sunt amici) sustine ca leasingul i-a platit si taxa de inmatriculare in 2008, cand a luat masina. Banuiesc ca e adevarat, ca altfel nu se putea. Spune ca n-a recuperat-o, pentru ca valoarea era mica, cateva milioane. Plus ca el personal nu o putea recupera cat timp masina era a Unicreditului. La fel, nici firma de leasing nu putea recupera taxa ulterior, dupa ce masina a trecut pe numele lui.

Pentru mai multa siguranta, i-am spus sa scoata adeverinta sa o vsd si eu, desi pare logic tot ce au spus ei (nu vad de ce ar deschide cineva un proces pentru o taxa de 300-500-900 ron).

 

Ce parere aveti?

 

Altceva: As vrea (pana scoate adeverinta) sa fac un test masinii. Aveti idee unde ar fi cel mai ok?

 

Merci

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

nu mai poti fi sigur de o masina ca are taxa platita nici dupa ce iei adevererinta aia de la financiar,a patit-o cineva.

Esti sigur doar dupa ce face si politia ultimele verificari , dar e deja tardiv ca se presupune ca deja ai cumparat-o

Link to comment
Share on other sites

Daca are hartia e ok , gresesti acolo unde spui ca nu o mai putea recupera pt ca a vandut-o.Se poate recupera in termen de 5 ani taxa indiferent daca mai ai masina sau nu...

 

 

Pai si daca eu o inmatriculez pe numele meu si un fost proprietar isi recupereaza taxa peste 2 ani, sa spunem, doar nu ma pune pe mine statul sa platest taxa, nu? Ar fi chiar ca in jungla.

Link to comment
Share on other sites

Pai si daca eu o inmatriculez pe numele meu si un fost proprietar isi recupereaza taxa peste 2 ani, sa spunem, doar nu ma pune pe mine statul sa platest taxa, nu? Ar fi chiar ca in jungla.

 

Nu te pune nimeni sa platesti tu taxa dar in momentul in care vei vrea s-o vinzi si tu (daca vei vrea), urmatorul cumparator este obligat sa achita taxa, si cred ca nu se va inghesui nimeni sa plateasca 2-3000€ degeaba la stat doar de dragul ca fostii proprietari (cei dinaintea ta) si-au recuperat taxa.

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

nu mai poti fi sigur de o masina ca are taxa platita nici dupa ce iei adevererinta aia de la financiar,a patit-o cineva.

Esti sigur doar dupa ce face si politia ultimele verificari , dar e deja tardiv ca se presupune ca deja ai cumparat-o

Poti da mai multe detalii? Eu din cate stiam politia nu are acces la baza de date referitoare la taxa, altfel nu vad de ce te-ar mai fi trimis la ANAF dupa adeverinta.

Link to comment
Share on other sites

Nu te pune nimeni sa platesti tu taxa dar in momentul in care vei vrea s-o vinzi si tu (daca vei vrea), urmatorul cumparator este obligat sa achita taxa, si cred ca nu se va inghesui nimeni sa plateasca 2-3000€ degeaba la stat doar de dragul ca fostii proprietari (cei dinaintea ta) si-au recuperat taxa.

 

Teoretic ai dreptate, doar ca taxa la masina asta a fost de cateva sute de lei, ca a fost cumparata de la Bavaria. Nu stiu cine deschide proces pentru 400 ron. La un Q7 2011 a platit un prieten de-al meu 500 ron (sau cam asa ceva) taxa aia, masina noua. Daca era o suma mare era tentant sa fie recuperata, dar la 100E....mai mare e bataia de cap.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.