Jump to content

achizitionare E60 2008-2009


feitosak1

Recommended Posts

ai fii surprins cate persoane cunosc care au recuperat sume de genul. si conduc masini de la 60k in sus.

tot astia se duc si sa isi ia banii pe asigurare la motor inapoi ca le ramasese 1-2 luni cand au vanduto, si asig la motoare sunt in jur de 150 ron pe 6 luni.

 

deci nu fiti asa siguri ca nu aveti surprize.

Link to comment
Share on other sites

Posibil, cunosc si eu oameni de genul asta. Dar, stii cum e? Fie iei masina din DE si platesti 3.000E taxa, fie o iei din Ro si speri sa nu fie recuperata.....oricum o dai , statul te ****.

 

 

In alta ordine de idei, ce parere aveti despre firmele care se ocupa de inmatricularea de masini? Adica le faci o procura notariala si ei se ocupa de tot pentru tine, contra unei sume de bani. Am gasit vreo 2 firme d-astea pe google. Ideea e ca n-am timp sa stau 3 ore la cozi si sa mi se spuna ca mai trebuie nu stiu ce hartie, sa ma duc pe la Adm Fiscala, etc&etc. Plus ca n-am mai facut asta niciodata si nu stiu de unde sa incep. Plus banii cheltuiti pe benzina........Totusi, exista vreun risc sa isi inmatriculeze masina pe numele lor? :)))))

Link to comment
Share on other sites

Nicio parere despre firme?

 

 

Am fost cu masina la test la BMW Filaret. Kilometrii par reali, dupa istoric (avea 69.000 in febr. 2011, 84.000 in mai 2012 si acum are 98.800). S-au schimbat la ea in ultimii 2 ani: 3 injectoare (2 o data si 1 alta data), un amortizor si un racitor-ulei-cutiedeviteze. Mecanicul mi-a spus ca nu e lovita, mi-a si aratat cu lanterna lonjeroanele si ce se mai poate vedea.

Mici probleme care trebuie remediate: un furtunas care face legatura intre vasul cu antigel si radiator, scapa putin antigel (se vad pete mici verzi pe radiator). Un amortizor curge usor. 2 bucse - mi-a zis ca nu mai tin inca 5.000km. Un senzor ACU da o eroare (senzor de mirosuri exterioare care activeaza recircularea aerului). Placutele de frana mai tin 8.000 km, asa spune iDrive. Cam atat, alte erori nu au aparut.

Link to comment
Share on other sites

Posibil, cunosc si eu oameni de genul asta. Dar, stii cum e? Fie iei masina din DE si platesti 3.000E taxa, fie o iei din Ro si speri sa nu fie recuperata.....oricum o dai , statul te ****.

 

 

In alta ordine de idei, ce parere aveti despre firmele care se ocupa de inmatricularea de masini? Adica le faci o procura notariala si ei se ocupa de tot pentru tine, contra unei sume de bani. Am gasit vreo 2 firme d-astea pe google. Ideea e ca n-am timp sa stau 3 ore la cozi si sa mi se spuna ca mai trebuie nu stiu ce hartie, sa ma duc pe la Adm Fiscala, etc&etc. Plus ca n-am mai facut asta niciodata si nu stiu de unde sa incep. Plus banii cheltuiti pe benzina........Totusi, exista vreun risc sa isi inmatriculeze masina pe numele lor? :)))))

eu la un moment dat am apelat la o asemenea firma, insa nu a fost vorba de nici o procura....ei au umblat peste tot si eu am mers doar cand a trebui sa semnez la politie (fiind in Brasov, oras mic, ei avand relatiile facute, a fost poate mai usor).....stiu ca s-au dus cu masina si la rar sa faca identificarea(fiind masina din alt judet) , dar nu am facut nici o procura

 

Nicio parere despre firme?

 

 

Am fost cu masina la test la BMW Filaret. Kilometrii par reali, dupa istoric (avea 69.000 in febr. 2011, 84.000 in mai 2012 si acum are 98.800). S-au schimbat la ea in ultimii 2 ani: 3 injectoare (2 o data si 1 alta data), un amortizor si un racitor-ulei-cutiedeviteze. Mecanicul mi-a spus ca nu e lovita, mi-a si aratat cu lanterna lonjeroanele si ce se mai poate vedea.

Mici probleme care trebuie remediate: un furtunas care face legatura intre vasul cu antigel si radiator, scapa putin antigel (se vad pete mici verzi pe radiator). Un amortizor curge usor. 2 bucse - mi-a zis ca nu mai tin inca 5.000km. Un senzor ACU da o eroare (senzor de mirosuri exterioare care activeaza recircularea aerului). Placutele de frana mai tin 8.000 km, asa spune iDrive. Cam atat, alte erori nu au aparut.

nu suna rau deloc.........

Link to comment
Share on other sites

eu pun Motul Specific LL-04 5W-40 , in cartea de la masina mea ( motor N52B30 ) specifica ca se poate pune 5W-30 sau 5W-40 , eu pun Motul pentru ca am certitudinea ca este original si foarte bun ( Motul fiind foarte apreciati pe partea de motorsport ) , pe cand la Castrol / BMW OEM nu prea am aceeasi certitudine , uleiul BMW tinde sa devina apa chioara dupa 3-4.000 de km si motorul incepe sa sune a rajnita , acum nu zic ca orice ulei BMW este prost sau contrafacut dar prefer sa nu ma risc , sunt patit cu Castrol made in UE la vechiul 325i

 

incerc eu sa pun pozele direct

 

http://imageshack.us/a/img845/1585/7t94.jpg

 

http://imageshack.us/a/img837/4081/nur1.jpg

 

http://imageshack.us/a/img822/5456/6ovd.jpg

 

http://imageshack.us/a/img818/5163/qu87.jpg

 

http://imageshack.us/a/img199/9733/pu3.JPG

 

http://imageshack.us/a/img692/2159/mbwk.jpg

 

http://imageshack.us/a/img15/2405/rkz5.jpg

 

Din poze arata foarte bine masina se vede ca are doar 100.000 km , nu imi place evacuarea aia M5 style , in rest e fara repros masina

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

Mie tocmai evacuarea aia imi place :) Acum, gusturile......

 

Este Hamann, si scoate un sunet care te excita (glumind un pic) :p

 

Ce zici, merg jante de 19? Sau e ok asa?

 

Daca tot am dat atatea detalii, sa mai dau unul, cel mai important: Maine o cumpar, 16.300E.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

e foarte bun pretul , poti sa mergi pe 19 fara probleme , 245/35/19 fata si 275/30/19 pe spate astea sunt dimensiunile ideale , ca modele cele mai cautate sunt style 128 sau style 172M sau style 166 cele de pe M5 ( personal nu ma omor dupa ele )

 

172M

 

http://img222.imageshack.us/img222/7656/5er19mfelgenvorneke0.jpg

 

128

 

http://i2.photobucket.com/albums/y31/h4rvsingh/BMW%20545i%20Sport/IMG_4139.jpg

 

166

 

http://www.m5board.com/photopost/data/500/07_m5_3.JPG

Link to comment
Share on other sites

Problema e ca e xDrive, nu stiu daca se pot pune style 128....

 

Style 172M imi plac. Alea de M5 - nu.

 

 

O intrebare. Maine ma vad cu proprietarul si mergem la sectia financiara de la sectorul de care apartine, unde (zice el) e si un birou din asta la care se fac contracte de VC auto, si apoi sa scoata fisa fiscala sa mi-o dea. Dubiul meu: mergend cu atatia bani la mine, cat de periculos sau inconstient e sa ma vad cu el undeva, sa ma urc cu el in masina si sa risc sa fiu talharit? Poate suna ciudat si aourea, dar e totusi o intrebare. Ce alternative am? Nu pot nici sa ma duc cu masina mea, si nici n-am pe cine sa iau cu mine maine. Merci.

Link to comment
Share on other sites

am uitat ca e Xdrive , atunci doar style 128 in setupul de X3

 

referitor la problema cu banii , recomand sa te mai duci cu cineva , sa te duci cu masina ta , si la intoarcere persoana cu care esti iti conduce masina cu care ai venit si tu pleci cu E60'ul

Link to comment
Share on other sites

BMW OEM nu prea am aceeasi certitudine , uleiul BMW tinde sa devina apa chioara dupa 3-4.000 de km si motorul incepe sa sune a rajnita , acum nu zic ca orice ulei BMW este prost sau contrafacut dar prefer sa nu ma risc , sunt patit cu Castrol made in UE la vechiul 325i

Ai pus punctul pe i. Putini au inteles chestia asta dar e perfect adevarat. Desi eu folosesc Rheinol, cert e ca sunt imbunatatiri evidente in comportamentul si sunetul motorului fata de uleiul bmw si nu voi mai folosi vreodata uleiul asta asa zis "OEM", facatura de prima mana.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat azi pe o cutie de BMW Original din care pusese un mecanic, la Filaret, intr-un seria 7. Scrie ca e facut in Deutschland. Pana acolo sa ajunga magaria, ca in reprezentanta (sau service reprezentativ, cum vreti sa-i ziceti), sa ajunga ulei "chinezesc" pe care sa scrie MAde in Germany? Daca e adevarat, inseamna ca nici intr-un automobil livrat de nou nu mai ai vreo incredere.............
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred, sau nu zic ca sunt carcotasi. Posibil ca oamenii sa fi patit ceva cu un ulei prost. Dar mie personal imi vine greu sa cred ca in reprezentanta nu se baga in motor un ulei original. Cat pana mea sa coste? CRed ca s-ar risca enorm la un eventual control. La Skoda, uleiul Aral recomandat si vandut de ei costa ~40 ron/L. Cat poate costa BMW original....... Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa te iei dupa toti carcotasii. <_<

Uleiul magic BMW l-am luat de la un dealer BMW din Germania, luat in cutie cu cod bmw si 12 bidoane de 1L. Era original, acelasi ulei care il au si reprezentantele din Romania. Si sunt patit cu el , asa ca stiu ce zic din experienta...si nu sunt singurul care a avut probleme cu el. S-au facut si o gramada de teste in care uleiul bmw a reiesit ca fiind prost calitativ in comparatie cu alte uleiuri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.