Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Probleme racire motor


Recommended Posts

Salutari la toata lumea, detin un bmw e46 316 din 2000 .. dupa 15 km de rulaj imi creste temperatura la motor ... am fost la un service auto autorizat pe calculator de diagnoza mi-a dat ca am explozie necontrolata intre pistoanele 3 si 4 ... mi sa recomandat sa schimb garnitura de _chiulasa_ ... asta am si facut ... tot atunci mi sa schimbat si furtunul de colecteaza gazele nearse din motor ... cel care vine din capacul de la culbutori ... ca era spart ... de atunci intampin problema cu temperatura la motor de cand mi sa schimbat acel furtun .... la bmw motorul in interiorul lui lucreaza sub vacum ... la mine problema cu temperatura este din cauza acelui vacum ca imi face o presiune prea mare de vacum la care imi creste temperatura lui ... si tot o data se aude si un zgomot ciudat adica un suierit ca de curea ... dar, .... daca ai desfac busonul la motor pe unde se adauga ulei in motor ... motorul are tendinta sa moara ... dar atentie ... dispare acel suierit "zgomot de curea" si scade si temperatura motorului ... va rog frumos dati-mi niste sfaturi ... am uitat sa precizez .. am schimbat garnitura de _chiulasa_ ... acel frutun de preia gazele din capacul de culbutori .... am schimbat radiatorul cu altul nou ... am schimbat pompa de apa cu alta noua ... dati-mi si mie un sfat ceva .. ms mult ! Edited by Wheley
Link to comment
Share on other sites

termostat blocat pe inchis sau un dop ceva pe furtune, pune mana pe furtunul de tur cand e cald motorul vezi este fierbinte si tare

cel de retur e doar cald, vezi daca iti porneste ventilatorul, daca ii scoti mufa ar trebui sa porneasca

 

uite aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/81661-avertizare-furtunuri-carbonizate-pcv-check-engine-etc/

gasesti problema cu "suieratul" acum 2 zile am rezolvat-o si eu

mai rasfoieste forumul si vezi ca este un subiect si pe tema asta cu incalzirea motorulu

mergi si la alt mecanic

Link to comment
Share on other sites

termostat blocat pe inchis sau un dop ceva pe furtune, pune mana pe furtunul de tur cand e cald motorul vezi este fierbinte si tare

cel de retur e doar cald, vezi daca iti porneste ventilatorul, daca ii scoti mufa ar trebui sa porneasca

 

uite aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/81661-avertizare-furtunuri-carbonizate-pcv-check-engine-etc/

gasesti problema cu "suieratul" acum 2 zile am rezolvat-o si eu

mai rasfoieste forumul si vezi ca este un subiect si pe tema asta cu incalzirea motorulu

mergi si la alt mecanic

 

Care Mufa zici tu sa io scot? aia de la termostat sau ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.