Jump to content

tampon motor 525d e39 rupt stinga


Recommended Posts

sautare!

 

de la o vreme aveam un zgomot ciudat pe fatza partea stinga ... am dat roata jos incercind sa aflu ce era in neregula crezind ca e de la articulatie... surpriza a aparut acum citeva zile cind a inceput sa mi vibreze prea urit masina cind incercam sa dau inapoi... totodata auzindu se din cind in cind cite un "clank'" pe la motor... am tras frina de mina si am incercat sa plec de pe loc cu capota ridicata ... si am observat ca se ridica prea mult motorul pe partea stinga...era tamponul rupt....nu inteleg cum sa putut rupe ...

 

am fost sa l cumpar NOU de la "baietii" de pe "vacaresti" unde l am gasit mai scump decit la A.B. :) ... IN CONCLUZIE ... BAIETII DE PE VACARESTI SINT NISTE "HOTI" ... :blink:

 

INTR UN FINAL AM AJUNS LA A.B FILARET UNDE AM DAT 80 EURO PE EL COMPARATIV CU 4,8 MIL PE VACARESTI :)

 

L AM schimbat de unul singur ...pot sa spun ca se schimba foarte ushor ... se da scutul jos se scoate filtrul de motorina si incalzitorul cu "tzeava" pentru MOTORINA apoi ai 5 suruburi in total de desfacut care se desfac fara prea mult efort

 

ATENTIE!.... TAmponul este hidraulic si are un furtunas' infipt in el ... nu uitati sa l imtroduceti si in noul tampon ....

 

 

Acum nu mai am nici un zgomot pe fatza iar articulatia care mi dadea de banuit este PERFECTA! :)

 

bafta!

si sper ca am fost de ajutor pentru cei ce se intrebau cum se schimba tamponul motor 525d ....

 

SA FITI IUBITI! :)

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

OOOOO MAN nici nu stiu cum as putea sa iti multumesc ca ai descris mai ales cum se face :) si la mine e dus pe aceeiasi parte :)

 

Insa ce e intereseant ca intreband la service-ul l care obisnuesc sa merg mi-a spus ca trebe sa puna masina pe elevator si ca e munca de 3-4 ore :)

 

Eu zic ca nu ar stica un DIY pe aici sau daca este ma scuzati :)

 

Mai poti sa dai niste detalii cum ai suspendat motoru ca sa inlocuesti tamponul.

 

Ce priveste furtunasul nu cred ca e Hidraulic (Hidraulic=ulei) poate ceva pneumatic :D trebuia sa fie ceva lichid prin el :D

 

inca o data merci pt descriere :blink: astept continuarea :)

Link to comment
Share on other sites

as e, se cam schimba ca si telescoapele (ca si ele sunt telescoape doar ca is pt motor)

 

acuma stii cum ii cand schimi telescoapele normal le schimbi pe toate 4 ca sa fii in "regula" dar merge sa faci si varianta 2 cate 2 nu e recomandat dar daca se poate de ce nu :blink:

 

ce priveste suportii de la motor in total sunt 4: 2 la motor si 2 la cutie

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...540&hg=22&fg=05

 

recomandat e sa ii schimbi pe toti o data ca daca a ajuns sa se duca 1 nici restu nu is in stare mai stralucita :)

Link to comment
Share on other sites

as e, se cam schimba ca si telescoapele (ca si ele sunt telescoape doar ca is pt motor)

 

acuma stii cum ii cand schimi telescoapele normal le schimbi pe toate 4 ca sa fii in "regula" dar merge sa faci si varianta 2 cate 2 nu e recomandat dar daca se poate de ce nu :)

 

ce priveste suportii de la motor in total sunt 4: 2 la motor si 2 la cutie

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...540&hg=22&fg=05

 

recomandat e sa ii schimbi pe toti o data ca daca a ajuns sa se duca 1 nici restu nu is in stare mai stralucita :)

192544[/snapback]

 

baieti problema sta in felul urmator ... 1) in primul rind tamponul costa 3 mil ..de ce sa dai 6 mil sau 10..12 pe toti cind de fapt problema ta face 3 mil .. :blink:

2) in general se rupe cel de pe stinga datorita faptului ca motorul se "sprijina " foarte mult pe el la plecari de pe loc si la orice fel de accelerare la deplasarea pe directia inainte ...adica mai bine spus fizic vorbind .. motorul tinde sa se ridice pe partea stinga astfel "intinzind " si solicitind tamponul sting foarte mult .... la mersul inapoi fortele se muta pe cel din partea dreapta ..

 

 

eu unul nu ma leg la cap daca nu ma doare ...

 

in interiorul tamponului exista un ulei ... care miroase f.f.f. urit :) ... are ca un fel de burduf plin cu ulei ... furtunul care intra in el nu stiu exact ce rol are si nici nu ma intereseaza in mom de fatza ... am observat chestia cu uleiul la cel rupt' la cel nou nu aveam cum sa vad uleiul pentru ca nu l am spart intentionat :) ....

 

PROCEDEUL DE SCHIMBARE MAI DETALIAT

SE PUNE MASINA PE 2 CAPRE ( FATZA MASINII LOGIC) SE DA JOS ROATA STINGA PENTRU A NU INCOMODA ... SE DA JOS SCUTUL DE SUB MASINA ...

 

SE DA JOS FILTRUL DE MOTORINA PLUS INCALZITORUL DE MOTORINA IMPREUNA CU TZEAVA ACEEA GROASA DE AER -PRECIZEZ CA PARTEA DIN ALUMINIU A INCALZITORULUI DE MOTORINA NU TREBUIE SCOASA DEFINITIV DIN CONDUCTE ...TREBUIE DOAR INPINSA INTR O PARTE SA NU INCOMODEZE ..ADICA SPRE DREAPTA...

 

ODATA AJUNSI LA TAMPON SE DESFACE SURUBUL DE PRINDERE DE PE MOTOR ... APOI TAMPONUL RAMINE PE SUPORTUL DE PE SASIU ,SUPORT CARE ESTE PRINS CU 3 SURUBURI ... ( DESTUL DE USOR DE DESFACUT) ... TREBUIE SA FIE CINEVA DEDESUBT SA TINA CONTRA (DACA ESTE CAZUL) ... ODATA DESFACUTE ... SE FOLOSESTE UN CRIC DE DACIE CARE SE BAGA SUB MOTOR PE PARTEA STINGA SI SE RIDICA MOTORUL PINA CE PERMITE SCOATEREA TAMPONULUI IMREUNA CU SUPORTUL DE PE SASIU .... NU UITATI CA INTRE CRIC SI MOTOR SA PUNETI O PANA DE LEMN ( ADICA BAIA DE ULEI ) ... SI CAM ASTA E TOT ! ... NU UITATI SA BAGATI INAPOI FURTUNASUL DE AER SAU CE O FI ' EL .....

 

 

POATE IN CUVINTE PARE FOARTE GREU DAR VA ASIGUR CA NU ESTE ... PLUS CA CE FACI CU MINA TA E BUN FACUT!!! :)

 

NU AM INCREDERE IN NICI UN MESERIAS MAI ALES IN MECANICI ... TOTI VOR SA SI FACA TREABA MAI REPEDE SI SA IA BANUL ...

 

INTRADEVAR DUREAZA VREO 3 ORE ..E SI NORMAL ... ATI IA O ORA SA DESFACI MASINA PINA SA AJUNGI LA TAMPON ... :D ... dar pentru cei ce se dedica masinii o sa fie o experienta noua si interesanta ....

 

 

pentru alte detalii ... va raspund cu placere atita timp cit am o solutie!

 

bafta!

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
baieti  problema sta in felul urmator ... 1) in primul rind tamponul costa 3 mil ..de ce sa dai 6 mil sau 10..12 pe toti cind de fapt problema ta face 3 mil .. :blink:

  2)    in general se rupe cel de pe stinga datorita faptului ca motorul se "sprijina " foarte mult pe el la plecari de pe loc si la orice fel de accelerare la deplasarea pe directia inainte  ...adica mai bine spus fizic vorbind .. motorul tinde sa se ridice pe partea stinga astfel "intinzind " si solicitind tamponul sting foarte mult ....  la mersul inapoi fortele se muta pe cel din partea dreapta .. 

 

 

  eu unul nu ma leg la cap daca nu ma doare ... 

 

in interiorul tamponului exista un ulei ... care miroase f.f.f. urit  :)  ... are ca un fel de burduf plin cu ulei ... furtunul care intra in el nu stiu exact ce rol are si nici nu ma intereseaza in mom de fatza ... am observat chestia cu uleiul la cel rupt'  la cel nou nu aveam cum sa vad uleiul  pentru ca nu l am spart intentionat  :)  ....

 

    PROCEDEUL DE SCHIMBARE MAI DETALIAT

SE PUNE MASINA PE 2 CAPRE ( FATZA MASINII LOGIC) SE DA JOS ROATA STINGA PENTRU A NU INCOMODA ... SE DA JOS SCUTUL DE SUB MASINA ... 

 

  SE DA JOS FILTRUL DE MOTORINA PLUS INCALZITORUL DE MOTORINA IMPREUNA CU TZEAVA  ACEEA GROASA DE AER    -PRECIZEZ CA  PARTEA DIN ALUMINIU A INCALZITORULUI DE MOTORINA NU TREBUIE SCOASA DEFINITIV DIN CONDUCTE ...TREBUIE DOAR INPINSA INTR O PARTE SA NU INCOMODEZE ..ADICA SPRE DREAPTA...

 

  ODATA AJUNSI LA TAMPON  SE DESFACE SURUBUL DE PRINDERE  DE PE MOTOR ... APOI TAMPONUL RAMINE PE SUPORTUL  DE PE SASIU  ,SUPORT CARE ESTE PRINS CU 3 SURUBURI  ... ( DESTUL DE USOR DE DESFACUT) ... TREBUIE SA FIE CINEVA DEDESUBT SA TINA CONTRA (DACA ESTE CAZUL) ...  ODATA DESFACUTE ...  SE FOLOSESTE UN CRIC DE DACIE  CARE SE BAGA SUB MOTOR PE PARTEA STINGA SI SE RIDICA MOTORUL PINA CE PERMITE SCOATEREA TAMPONULUI IMREUNA CU SUPORTUL DE PE SASIU .... NU UITATI CA INTRE CRIC SI MOTOR SA PUNETI O PANA DE LEMN  ( ADICA BAIA DE ULEI )  ... SI CAM ASTA E TOT    !    ... NU UITATI SA BAGATI INAPOI FURTUNASUL DE AER SAU CE O FI ' EL    .....

    POATE IN CUVINTE PARE FOARTE GREU DAR VA ASIGUR CA NU ESTE ... PLUS CA CE FACI CU MINA TA E BUN FACUT!!!    :)

 

NU AM INCREDERE IN NICI UN MESERIAS MAI ALES IN MECANICI ... TOTI VOR SA SI FACA TREABA MAI REPEDE  SI SA IA BANUL ... 

 

  INTRADEVAR  DUREAZA VREO 3 ORE ..E SI NORMAL ...  ATI IA O ORA SA DESFACI MASINA PINA SA AJUNGI LA TAMPON ... :) ... dar pentru cei  ce se dedica masinii o sa fie o experienta noua  si interesanta ....

pentru alte detalii  ...  va raspund cu placere atita timp cit am o solutie! 

 

bafta!

192982[/snapback]

 

Hei

am patit si eu asta. am gasit tamponul la 1 milion (second)

l au schimbat unii la un "semiservice"

ideea e ca al meu n a mers perfect adica avea o chestie (probabil aia cu furtunul despre care vorbiti ca eu nu m am bagat sub masina) care era mai apropiata de surub si normal ca nu mai intra in locasul prevayut

tipii au taiat chestia aia si l au montat asa. pana acum merge ok (am mers vo cateva mii) da la ce m as putea astepta?

Link to comment
Share on other sites

Hei

am patit si eu asta. am gasit tamponul la 1 milion (second)

l au schimbat unii la un "semiservice"

ideea e ca al meu n a mers perfect adica avea o chestie (probabil aia cu furtunul despre care vorbiti ca eu nu m am bagat sub masina) care era mai apropiata de surub si normal ca nu mai intra in locasul prevayut

tipii au taiat chestia aia si l au montat asa. pana acum merge ok (am mers vo cateva mii) da la ce m as putea astepta?

208203[/snapback]

 

 

Daca nu este conectat furtunul de vacuum vor fi vibratii mai mari la motor.

Link to comment
Share on other sites

sautare!

 

    de la o vreme aveam un zgomot ciudat pe fatza  partea stinga ... am dat roata jos incercind sa aflu ce era in neregula crezind ca e de la articulatie... surpriza a aparut acum citeva zile cind a inceput sa mi vibreze prea urit masina cind incercam sa dau inapoi... totodata auzindu se din cind in cind cite un "clank'" pe la motor...  am tras frina de mina si am incercat sa plec de pe loc cu capota ridicata ...  si am observat ca se ridica prea mult motorul pe partea stinga...era tamponul rupt....nu inteleg cum sa putut rupe ...

 

  am fost sa l cumpar  NOU de la "baietii"  de pe  "vacaresti"  unde l am gasit mai scump decit la A.B.    :) ...  IN CONCLUZIE  ... BAIETII DE PE VACARESTI SINT NISTE "HOTI"  ... :blink:

 

  INTR UN FINAL AM AJUNS LA  A.B  FILARET UNDE AM DAT 80 EURO PE EL  COMPARATIV CU 4,8 MIL  PE VACARESTI :)

 

L AM schimbat de unul singur ...pot sa spun ca se schimba foarte ushor ... se da scutul jos se scoate filtrul de motorina si incalzitorul cu "tzeava" pentru MOTORINA apoi ai  5 suruburi in total de desfacut care se desfac fara prea mult efort

 

ATENTIE!....  TAmponul este hidraulic si are un furtunas' infipt in el ... nu uitati sa l  imtroduceti si in noul tampon ....

  Acum nu mai am nici un zgomot pe fatza  iar articulatia care mi dadea de banuit este PERFECTA! :)

 

  bafta!

              si sper ca am fost de ajutor pentru cei ce  se intrebau cum se schimba tamponul motor 525d ....

 

                  SA FITI IUBITI! :)

190706[/snapback]

 

 

 

si eu am schimbat tampoanele de curand. m-au costat 75 euro/buc , tampoane OEM bmw germania.

PS. montajul a fost facut acasa :)

Link to comment
Share on other sites

si eu am schimbat tampoanele de curand. m-au costat 75 euro/buc , tampoane OEM bmw germania.

PS. montajul a fost facut acasa :)

208333[/snapback]

 

salut... :D nu se merita sa te duci cu masina sa ti o faca nimeni ..atita timp cit stii sa o faci singur.. toti mecanicii sint niste nenorociti...daca nu te pricepi deloc si nu ai cit de cit idee despre problema pe care o ai la masina te maninca de viu nenorocitii astia' ... eu am fost la un service cind am avut problema cu tamponul in ideea sa mi spuna ce se intimpla si mi au spus ca e articulatia varza la masina si ca deaia' troncane ...ma costau piesele vreo 15 mil ... :blink:

 

ati dai seama cum ar' fi fost sa schimb toata partea stinga ??...si sa ma sui in masina sa faca la fel ??.... CONCLUZIA ESTE CA TOATE FIINTZELE DE LA PARAMECI INCOACE' SINT MECANICI

 

SI NU UITATI FRATILOR CA SI LA BMW ROMANIA ... lucreaza tot PARAMECI :)

 

 

AAA era sa uit ... inca o poveste de cosmar ... inainte am avut un logan de 1,6 pe care la un mom dat l am zgariat pe aripa spate .. ..am zis sa nu ma duc la nea' caisa' din coltul gardului sa mi o faca ... si am dus'o la MERIDIAN AUTO ca deh' sint oameni seriosi vorba' aia ... camere de supraveghere ,oameni capabili ...in fine ...desi era o zgarietura (la propriu) a stat masina 2 sapt la ei .. .ma duc la ei dupa vreo 3 zile (vorbisem cu ala' la tel si mi a spus ca e gata si ma pot duce sa o iau) si gasesc masina cu stopul spart si bara sparta pe partea dreapta ( o lovisera cu alta masina) ... cind am ridicat o ..avea in plus vreo 8 km ... motivatia a fost " domne' drumul intre tinichigerie si vopsitorie" ...desi probabil stiti MERIDIANUL .. intre vopsitorie si tinichigerie erau vreo 200 m :) ..

 

:) asta v am spus'o tot..asaaa ca sa va arat din nou ca train in ROMANIA si ca nimeni nu si da interesul in ceea ce face :)

 

bafta si 500.000 km fara probleme majore :D

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

...ca sa nu mai spun ca am auzit si chestii de genul ..ca te duci la Porsche (sper ca am scris bine) romania si ca dai nu stiu cit pe revizia masinii si se intimpla sa platesti uleiul si de fapt sa nu ti fi facut nici un schimb ..sau sa ti schimbe filtrele cu unele curatzate de la alte masini si tu sa le platesti de noi .... eeeheeh' mai baietzi mah '... sintem prea mici si prea prosti pentru o lume atit de versata si de smecherita ... deaia' se intorc romanii plini de bani din afara ..pt . ca aia sint prea corecti si nu pot concepe CEEA CE NOI AICI CONCEPEM INCA DIN FASHA'

 

SI ANUME ...SA SMECHERESTI,SA PROSTESTI , SA FRAIERESTI , SA PACALESTI ... SI NU ORICUM TRADITIONALA AAALLBA NEAAGRA!! :)

 

 

 

SA FITI IUBITI! :blink:

Link to comment
Share on other sites

...ca sa nu mai spun ca am auzit si chestii de genul ..ca te duci la Porsche (sper ca am scris bine) romania si ca dai nu stiu cit pe revizia masinii si  se intimpla sa platesti uleiul si de fapt sa nu ti fi facut nici un schimb  ..sau sa ti schimbe filtrele cu unele curatzate de la alte masini si tu sa le platesti de noi ....    eeeheeh'  mai baietzi mah '... sintem prea mici si prea prosti  pentru o lume atit de versata si de smecherita ...  deaia' se intorc romanii plini de bani din afara ..pt . ca aia sint prea corecti  si nu pot concepe  CEEA CE NOI AICI CONCEPEM INCA DIN FASHA'

 

  SI ANUME ...SA  SMECHERESTI,SA PROSTESTI , SA FRAIERESTI , SA PACALESTI ... SI NU ORICUM  TRADITIONALA  AAALLBA NEAAGRA!! :)

      SA FITI IUBITI! :blink:

208402[/snapback]

 

 

realiste si chiar inspaimantatoare afirmatiile tale;poate ca cea mai buna idee ar fi sa eviti reprezentantele si sa te straduiesti sa te imprietenesti cu un mecanic auto de incredere si sa mergi pe mana lui(daca chiar ti-ar fi tovaras poate nu te-ar

,,traduce''asa cum se practica);

oricum,mi-a placut termenul ,,PARAMECI'' folosit in expresiile tale;

Numai de bine !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
as e, se cam schimba ca si telescoapele (ca si ele sunt telescoape doar ca is pt motor)

 

acuma stii cum ii cand schimi telescoapele normal le schimbi pe toate 4 ca sa fii in "regula" dar merge sa faci si varianta 2 cate 2 nu e recomandat dar daca se poate de ce nu :D

 

ce priveste suportii de la motor in total sunt 4: 2 la motor si 2 la cutie

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=22&fg=05

 

recomandat e sa ii schimbi pe toti o data ca daca a ajuns sa se duca 1 nici restu nu is in stare mai stralucita :D

 

baieti problema sta in felul urmator ... 1) in primul rind tamponul costa 3 mil ..de ce sa dai 6 mil sau 10..12 pe toti cind de fapt problema ta face 3 mil .. :twoup:

2) in general se rupe cel de pe stinga datorita faptului ca motorul se "sprijina " foarte mult pe el la plecari de pe loc si la orice fel de accelerare la deplasarea pe directia inainte ...adica mai bine spus fizic vorbind .. motorul tinde sa se ridice pe partea stinga astfel "intinzind " si solicitind tamponul sting foarte mult .... la mersul inapoi fortele se muta pe cel din partea dreapta ..

 

 

eu unul nu ma leg la cap daca nu ma doare ...

 

in interiorul tamponului exista un ulei ... care miroase f.f.f. urit :P ... are ca un fel de burduf plin cu ulei ... furtunul care intra in el nu stiu exact ce rol are si nici nu ma intereseaza in mom de fatza ... am observat chestia cu uleiul la cel rupt' la cel nou nu aveam cum sa vad uleiul pentru ca nu l am spart intentionat :twoup: ....

 

PROCEDEUL DE SCHIMBARE MAI DETALIAT

SE PUNE MASINA PE 2 CAPRE ( FATZA MASINII LOGIC) SE DA JOS ROATA STINGA PENTRU A NU INCOMODA ... SE DA JOS SCUTUL DE SUB MASINA ...

 

SE DA JOS FILTRUL DE MOTORINA PLUS INCALZITORUL DE MOTORINA IMPREUNA CU TZEAVA ACEEA GROASA DE AER -PRECIZEZ CA PARTEA DIN ALUMINIU A INCALZITORULUI DE MOTORINA NU TREBUIE SCOASA DEFINITIV DIN CONDUCTE ...TREBUIE DOAR INPINSA INTR O PARTE SA NU INCOMODEZE ..ADICA SPRE DREAPTA...

 

ODATA AJUNSI LA TAMPON SE DESFACE SURUBUL DE PRINDERE DE PE MOTOR ... APOI TAMPONUL RAMINE PE SUPORTUL DE PE SASIU ,SUPORT CARE ESTE PRINS CU 3 SURUBURI ... ( DESTUL DE USOR DE DESFACUT) ... TREBUIE SA FIE CINEVA DEDESUBT SA TINA CONTRA (DACA ESTE CAZUL) ... ODATA DESFACUTE ... SE FOLOSESTE UN CRIC DE DACIE CARE SE BAGA SUB MOTOR PE PARTEA STINGA SI SE RIDICA MOTORUL PINA CE PERMITE SCOATEREA TAMPONULUI IMREUNA CU SUPORTUL DE PE SASIU .... NU UITATI CA INTRE CRIC SI MOTOR SA PUNETI O PANA DE LEMN ( ADICA BAIA DE ULEI ) ... SI CAM ASTA E TOT ! ... NU UITATI SA BAGATI INAPOI FURTUNASUL DE AER SAU CE O FI ' EL .....

 

 

POATE IN CUVINTE PARE FOARTE GREU DAR VA ASIGUR CA NU ESTE ... PLUS CA CE FACI CU MINA TA E BUN FACUT!!! :D

 

NU AM INCREDERE IN NICI UN MESERIAS MAI ALES IN MECANICI ... TOTI VOR SA SI FACA TREABA MAI REPEDE SI SA IA BANUL ...

 

INTRADEVAR DUREAZA VREO 3 ORE ..E SI NORMAL ... ATI IA O ORA SA DESFACI MASINA PINA SA AJUNGI LA TAMPON ... :) ... dar pentru cei ce se dedica masinii o sa fie o experienta noua si interesanta ....

 

 

pentru alte detalii ... va raspund cu placere atita timp cit am o solutie!

 

bafta!

spune-mi si mie te rog , cum iti dai seama ca este tamponul rupt?

cum le controlez?

ms

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...
  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.