Jump to content

Pierdere ulei e46 2004 150cp


Recommended Posts

Salutare, este vb de e46 2004 150cp, desfacand scutul de motor am observat pe partea stanga a motorului (pe partea turbinei) pata de ulei , stiind ca turbina a fost reconditionata am fost la firma care s-a ocupat de ea sa verifice, cel de acolo mi-a spus ca ar fi epuratorul de gaze ( desfacand tubul negru de intra in turbina) bun epuratorul este OEM model nou din plastic,in 7000km de cand am facut schimbul mi-a pierdut cam 600ml de ulei, din ce am citit nu prea ar avea nimic epuratorul de gaze.. adica nu-mi pot da seama de ce imi mananca ulei , acest mecanic de a desfacut-o mi-a spus ca nu exista joc in axul tubinei ( nu suiera, trage normal masina) am mai citit pe net si am inteles ca ar putea fi capacul de la culbutori( nu stiu daca am scris corect inca nu stiu ce este ala) orice sfat ar fi bine primit, cu ajutorul forumului am schimbat si termostatul de la motor, termostatul egr ! multumesc frumos !

 

 

orice sfat este util, sa pot incepe de undeva, nu vreau sa ma duc pe la service, sa schimb degeaba tot motorul ! tot ce am schimbat la masina am schimbat singur si a iesit de minune cu ajutorul vostru !

Link to comment
Share on other sites

Verifica o-ring-ul pompei de vacuum. Piesa 2 de aici: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3330&hg=11&fg=45

O-ring-ul original este de 61x3.5mm dar, din experienta, iti pot spune ca va curge si cu dimensiunea asta. Pana nu am pus 61x4mm nu am scapat de pierderile de ulei din zona pompei de vacuum.

 

Deasemenea poti inlocui piesa 6 si furtunul 7 de aici: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=13_0962&hg=13&fg=20

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

@djtaotao,de unde pot cumpara piesele alea?sa iau dimensiunea de o recomanzi tu!

@srb_alex , aia ar fi garnitura de la turbina sau gresesc? la fel de unde pot achizitiona.

 

mentionez ca am idee cat de cat,sunt mai greu de schimbat decat termostatul de motor?va intreb in ideea ca as vrea singur sa le montez!

 

 

atentie,cei de la service mi-au zis ca problema ar fi uleiul de la epurator care se duce direct spre turbina.. au legatura si piesele de mi le-ati spus? pata pe motor s-ar putea sa fie prin piesa aceea mai exact cotul de iese pe langa filtrul de aer dar de ce am foarte foarte mult ulei in tubul de pleaca spre turbina

 

inca ceva,va multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

@djtaotao,de unde pot cumpara piesele alea?sa iau dimensiunea de o recomanzi tu!

@srb_alex , aia ar fi garnitura de la turbina sau gresesc? la fel de unde pot achizitiona.

 

mentionez ca am idee cat de cat,sunt mai greu de schimbat decat termostatul de motor?va intreb in ideea ca as vrea singur sa le montez!

 

 

atentie,cei de la service mi-au zis ca problema ar fi uleiul de la epurator care se duce direct spre turbina.. au legatura si piesele de mi le-ati spus? pata pe motor s-ar putea sa fie prin piesa aceea mai exact cotul de iese pe langa filtrul de aer dar de ce am foarte foarte mult ulei in tubul de pleaca spre turbina

 

inca ceva,va multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Toate piesele se pot lua de la orice magazin de piese auto care se respecta.

Piesa 6 recomandata de srb_alex este aceeasi piesa 6 din postul meu anterior. Se gaseste, probabil pe comanda, la orice magazin de piese auto.

 

Uleiul care curge prin cot este normal. Este bagat prin furtunul 7 din linkul meu de mai sus. Furtunul in timp se largeste si lasa sa curga ulei prin locurile prin care ar trebui sa etanseze.

 

Toate piesele astea se pot schimba cu minimum de efort.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

perfect,multumesc mult,insa asta era intrebarea,nu dauneaza turbinei uleiul ala de curge nu? eu mai mult de asta eram speriat:) nu de pata de pe motor:) citisem ca daca este scurgerea mare de ulei acesta este trimis in camera de ardere si dupa trece masina pe ulei
Link to comment
Share on other sites

perfect,multumesc mult,insa asta era intrebarea,nu dauneaza turbinei uleiul ala de curge nu? eu mai mult de asta eram speriat:) nu de pata de pe motor:) citisem ca daca este scurgerea mare de ulei acesta este trimis in camera de ardere si dupa trece masina pe ulei
Link to comment
Share on other sites

uleiul tau e prea subtire, sa zici mersi ca nu consuma mai mult, totusi schimba-l cu alt grad mai mare, daca etansezi garnitura nr 6 scapi de pete de ulei in scut, poti monta coliere si pe furtunul subtire de la epurator

turbina cand are joc la rece sau la cald la 90 grade?

Link to comment
Share on other sites

uleiul tau e prea subtire, sa zici mersi ca nu consuma mai mult, totusi schimba-l cu alt grad mai mare, daca etansezi garnitura nr 6 scapi de pete de ulei in scut, poti monta coliere si pe furtunul subtire de la epurator

turbina cand are joc la rece sau la cald la 90 grade?

 

 

 

turbina a fost verificata la cald, de cei de la service-ul unde a fost reconditionata si mi-au zis ca nu are joc axul,si ca pierderea de ulei ar fi din cauza filtrului epurator.. ca vezi doamne era foarte mult ulei pe conducta de ducea in turbo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.