Jump to content

Motor N47 177CP


cosmin_mitran01

Recommended Posts

Nici o parere..nimeni? :rolleyes:

E lant. Clar ca buna ziua.

 

REferitor la ulei, eu de la ultimul schimb folosesc 5W40 pentru PD, care merge si la DPF.

Cu uleiul BMW dupa un drum de 200-300 de km, motorul in ralati parca era tractor. Acum toarce la fel de frumos ca si dupa 20 de km.

Link to comment
Share on other sites

Nici o parere..nimeni? :rolleyes:

 

O verificare la reprezentanta costa in jur de 300-400 lei, dute fa o verificare si ti se vor lamuri toate necunoscutele si nesigurantele pe care le ai, aici gasesti pareri, reprezentanti celor care au produs aceasta masina sunt cei mai in masura sa te lamureasca

Link to comment
Share on other sites

Se aude un clantanit in fundal care n-ar trebui sa se auda! Iti dai seama mai ales cand era pe la roata stanga!

 

Dar ce masina este asta cu motor N47, dar cu caroseria veche/interior de non-LCI? Daca tot are N47 ar fi trebuit sa fie varianta de facelift si anume, faruri, capota, portbagaj, lampi spate! In interior la fel! oricum la interior nu difera prea mult cele din 2007 non-LCI de LCI! Interiorul au inceput sa-l retuseze de la cele din 2007!

 

Sti de ce are combinatia asta? N47 cu non-LCI? Chiar e prima oara cand vad un astfel de model! Poate doar daca s-a schimbat motorul!

Link to comment
Share on other sites

In ceea ce priveste lantul - la unele se aude mult mai rau, din partea mea ar trebui sa pui stetoscopul la un service bun si vei fi mai sigur de unde provine exact zgomotul.

 

Compresorul de clima - cand il pornesti zgomotul e destul de pronuntat (vajaiala specifica) - trebuie verificata si instalatia de freon (e posibil sa aiba nivelul scazut,max la e90 e 700g) si vazut daca necesita completare cu ulei in instalatie.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Multumesc baieti, cand o sa fac rost de bani acolo o s-o duc. Multi mi-au spus ca daca o duc la reprezentanta..nu voi face mare lucru..pentru ca nici acolo nu sunt extraordinari in meserie..si ma vor pune fara prea multe dubii si probleme sa schimb vibrochenul chiar daca zgomotul nu provine de-acolo..nu de altceva dar acum cu criza asta..nu e rau sa vina unul si sa zica: ce are de face asa?, ei: se rezolva, schimbam aia, aia..si poate fi ceva minor: de ex o fulie, o rola, etc....Deci nu stiu, daca e cineva de prin pitesti sau cunoaste service-ul din gavana care e printre cele mai renumite "la nea bebe"..am fost acolo si chiar el mi-a spus ca asta nu e zgomot de lant..e doar fulia de cauciuc care transmite zgomot sub masina..Culmea: l-am intrebat daca e sigur, s-a enervat si pe mine..si mi-a zis ca daca il mai intreb o data nu stiu ce nu imi face..:))..Tot el mi-a spus ca a fost o alegere cam proasta cu tipul asta de motor..majoritatea pica..acum, poate nu ma innumar printre "fericitii", doamne ajuta! Cineva pe site cu acest tip de motor, la voi cum se manifesta, se aude acest zgomot? ;)

 

Multumesc la fel octavian pentru urari! :rolleyes:

Edited by cosmin_mitran01
Link to comment
Share on other sites

Am reusit...sper ca merge..nu prea a iesit cum trebuie dar a iesit..dati click in pagina pe video.. :rolleyes: -

 

https://plus.google.com/u/0/106537272889770055193/posts

 

Asta e zgomot de lant toata ziua... Pune banii la ciorap ca nu-i de joaca. Poate sa-ti confirme chiar Bebe din gavana ca a venit la el un e90 (rosu) cu lantul rupt si i-au schimbat motorul. A fost vreo 10.000 de lei toata treaba...Daca il schimbi la timp scapi cu vreo 2500-3000 maxim.

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Asta e acum..sunt mai multi posesori pe forum cu zgomotele astea, si merg demult..sa speram ca nu se intampla nimic..Daca se intampla aia e, nici nu mai stau sa il rectific, direct in germanica sa iau un motor cu totul.. :rolleyes:

 

lol..hai ca o dam in manele acum , Nu iti permiti nici sa mergi la o verificvare in service , sa vezi daca e fulie sau alt zgomot , ceri parerea autorizata (LOL) si ferma a forumului si visezi ca in caz de probleme te duci cu sacosa si cumperi un motor nou din germania . Hai mergi in delta linistiti si mai da-o dracu de masina ca prea o pupi undeva degeaba . Drum bun . :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Salut!

parerea mea e ca ar trebui sa faci o verificare cat mai rapida a lantului de distributie ca sa fi linistit si sa nu mai umbli foarte mult cu masina pana nu o verifici..asta ca sa nu te coste plimbarile de acum o caruta de bani....si daca nici acum nu iti permiti o vizita la service nu stiu cum veri rezolva problemele majoare care vor aparea daca mergi in continuare cu ea

orice sunet aparut nou la motor indica o viitoare problema urmata de o defectiune

si legat de ulei la km care spui ca ai are eu iti recomand ulei 5w40 deoarece este putin mai gros decat 30 si e foarte indicat avand in vedere temperaturile foarte foarte mari de la noi

eu personal bag Castrol EDGE Turbo Diesel 5w40 si sunt foarte multumit

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

In primul rand iti urez sa ai parte de ea ca e frumoasa foc!

In al doilea rand, iti dau un exemplu de un E90 320i din 2007 luat din germania la inceputul anului cu 9k euro + drum si alte taxe.

Asa ca la cat ai dat pe ea poti sa-i schimbi si tu lanturile si sa o aduci la pretul ei real

 

L.E. Spala-i motorul ala ca e pacat de ea.

Edited by Cristi_S
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult Cristi, masina, la caroserie, bucsaraie, interior e tun, e impecabila pe interior, maine seara plec la drum..deabia astept sa ii fac "proba"..Oricum am vazut ce poate..am luat 180 fara mari eforturi pe o distanta scurta...nici nu mi-am dat seama cand, e o diferenta mare..fata de alte masini, atat ca tinuta de drum, performante cat si consum . Cu masina asta ai sanse mari sa ramai fara permis, te indeamna pur si simplu sa o calci. Am mai mers si cu alte masini..dar nu la fel de naravase ca ea..:)), exclus cele cu motoare 2,5, 2,7 sau 3,0..La consum sunt super multumit de ea, nu imi vine sa cred ce putin consuma.:) :rolleyes: In ceea ce priveste spalatul, o s-o spal cand vin de-acolo, sa nu fac alte belele acum. Mie putin teama sa nu se intample ceva..ar putea cineva sa imi puna o poza..cu zonele pe care ar trebui sa le feresc sau sa pun folie ceva pe ele?:)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nu stiu cati de multi stiu de treaba asta, dar o vizita la dealer, mai ales daca aveti asigurare, se pare ca BMW a decis sa faca niste recehmari pentru potentiale probleme de lant - intinzator(are):

iata un link, cred util celor cu prea "vestitul" N47 :excl:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.