Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

cand se schimba bujiile la diesel


m_mihai_i

Recommended Posts

Mai am cateva zile si ma duc sa fac revizia

si nu stiu daca sa schimb si bujiile

aveti idee bujiile la diesel merg tot timpu stau incinse sau numai cand porneste masina?

ce ziceti sa pun ulei GTD Magnatec este LongLife adica pot sa merg cu el 15.000 km?

ce marca de bujii merg BERU or fi potrivite ca marca

filtrele le iau Mann

s-ar putea sa schimb si placutele pe care le pun Ate Continental dar originale vin pe TEXTAR care ati auzit ca sunt mai bune?

mi-as dorii tare mult sa nu imi scartaie franele si sa franeze ca acum

faza e ca la reprezentanta mi-au cerut 4mil si ceva pe TEXTAR si pe ATE am un pret de vreo 3mil max e dif de 1.7mil

nu stiu ce sa fac poate ma ajutati cu idei sugestii pareri

va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Mai am cateva zile si ma duc sa fac revizia

si nu stiu daca sa schimb si bujiile

aveti idee bujiile la diesel merg tot timpu stau incinse sau numai cand porneste masina?

ce ziceti sa pun ulei GTD Magnatec este LongLife adica pot sa merg cu el 15.000 km?

ce marca de bujii merg BERU or fi potrivite ca marca

filtrele le iau Mann

s-ar putea sa schimb si placutele pe care le pun Ate Continental dar originale vin pe TEXTAR care ati auzit ca sunt mai bune?

mi-as dorii tare mult sa nu imi scartaie franele si sa franeze ca acum

faza e ca la reprezentanta mi-au cerut 4mil si ceva pe TEXTAR si pe ATE am un pret de vreo 3mil max e dif de 1.7mil

nu stiu ce sa fac poate ma ajutati cu idei sugestii pareri

va multumesc

190927[/snapback]

Nu, merg tot timpul. Se incalzesc doar cand pornesti si este temperatura scazuta.

Cu GTD as merge doar 10000, daca vrei sa mergi mai mult, pune SLX.

 

PS: Mentioneaza si despre ce masina e vorba :blink:

Link to comment
Share on other sites

am inteles

si bujiile ai idee ce vin stoc

sunt bune beru cand sa le schimb cand nu mai porneste la rece

dati-mi si mie un sfat

190940[/snapback]

N-am idee, ca nu am avut probleme ca sa le schimb.

Cu schimbatul, nu am inteles exact, ai probleme acum cu pornitul? Daca nu mai porneste la rece nu inseamna ca sigur sunt bujiile, sau reciproc, daca ai probleme cu bujiile nu e garantat ca nu o sa mai porneasca motorul deloc. Daca ai problema cu una dintre ele, apare pe tester.

Link to comment
Share on other sites

nu am nici o problema dar ma intrebam si eu nu se schimba decand cand pica de ex asta e a doua revizie de cand am masina si nu am schimbat bujiile si cine stie de cand le are si neamtu

masina are 170.000

chiar nu au un interval

la 153.000 a avut service2 scrie pe carte

Link to comment
Share on other sites

eu la km aia ai tai nu m-am baga sa pun ulei 0W30 dar fiecare face ce vrea cu masina lui :blink: oricum nu prea cred ca e indicat din cauza prafului de pe strazile noastre sa mergi 15000km cu nici un ulei.. eu la maxim 10.000km l-as schimba..

si la 170.000km as baga ulei mai gros...

off topic: ce mai faci nu mai vii pe la intalniri? vezi ca e una duminica poate poti sa ajungi si tu :)

Link to comment
Share on other sites

Nu ma numesc Alin dar pot sa iti spun si eu ca nu se schimba doar daca testerul indica.

 

Asta deoarece ele sun active cateva secunde inainte de pornire cand pe LCD-ul de la ceasuri indica "Vorglughen" (scuze daca am gresit Germana nu e punctu meu forte ) sau Preheating".

 

Pe alte variante este un LED "Glow Plug" post-2935-1171213046_thumb.jpg de culoare Galben si cu o spirala.

 

La acele modele dotate cu acel led daca clipeste ledul inseamna ca una dintre bujii e arsa :blink: avind in vedere comportamentul ledului

 

Cand bujiile sunt active ledul sta aprins

 

Cand ledul se stinge poti sa pornesti motorul asta e bine sa respecti mai ales iarna

 

Ledul lumineaza intermitent = o sau mai multe bujii arse

 

Sper ca e clar ceea ce priveste bujiile incandescente :)

Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sa schimbi bujiile doar de dragul de ale schimba... (daca nu ai nici o problema ).

Refritor la ulei, eu am pus 0w40 BMW LongLife 04, masina e 530D si are 180k km. Chestia cu uleiul mai vascos si cu consumul ma lasa rece...poate pentru dacii sa fie valabil. Inainte am avut 0w30 si am mers 20k km fara nici un consum de ulei.

 

Acum cateva zile am facut ITP-ul si, spre surprinderea mea, nu am avut nici o problema cu noxele.

Edited by valllentin
Link to comment
Share on other sites

merci mult am inteles acum cum dta treaba cat despre ulei nu stiu ce sa zic in carte spune ca merge si 5 si 0 w in functie de climat 0 pt mai multa iarna 5 pt mai multa vara acum eu am zis ca e mai mult cald decat frig si nu prea tin fi;ltrele la prafu nostru sa mergi 20.000 cu ele si am zis ca 15.000 e arhi suficient
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma care e faza cu "praful de pe strazile noastre" ? Hai, ca in cazul microfiltrului mai inteleg, dar de ce trebuie sa schimbi uleiul dupa un numar mai mic de km decat iti indica computerul masinii? Eu stiu ca numarul de km pana la revizie pe care ti-i arata masina sunt rezultatul unor masuratori/calcule/etc , in functie de mai multi factori ca stilul de mers al fiecaruia, uzura, samd. Nu e un vorba de un simplu counter in spatele numarului ala de km. Oare nu e o informatie aiurea aruncata pe piata de mecanicii care vor sa faca un ban in plus? De ce sa il cred pe 'Nea Ghita care imi zice ca din cauza ca nu a trecut masina de gunoi luna, asta trebuie sa ii schimb masinii uleiul mai des. Sau nemtii s-or fi gandit ca masinile lor vor merge numai pe marmura?
Link to comment
Share on other sites

s-ar putea sa schimb si placutele pe care le pun Ate Continental dar originale vin pe TEXTAR care ati auzit ca sunt mai bune?

mi-as dorii tare mult sa nu imi scartaie franele si sa franeze ca acum

faza e ca la reprezentanta mi-au cerut 4mil si ceva pe TEXTAR si pe ATE am un

 

cauta placute de frina bosch ca sint facute tot de textar si sunt mai ieftine

am schimbat si eu trei bujii ca erau arse si pe masina erau beru

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma care e faza cu "praful de pe strazile noastre" ? Hai, ca in cazul microfiltrului mai inteleg, dar de ce trebuie sa schimbi uleiul dupa un numar mai mic de km decat iti indica computerul masinii? Eu stiu ca numarul de km pana la revizie pe care ti-i arata masina sunt rezultatul unor masuratori/calcule/etc , in functie de mai multi factori ca stilul de mers al fiecaruia, uzura, samd. Nu e un vorba de un simplu counter in spatele numarului ala de km.  Oare nu e o informatie aiurea aruncata pe piata de mecanicii care vor sa faca un ban in plus? De ce sa il cred pe 'Nea Ghita care imi zice ca din cauza ca nu a trecut masina de gunoi luna, asta trebuie sa ii schimb masinii uleiul mai des. Sau nemtii s-or fi gandit ca masinile lor vor merge numai pe marmura?

192391[/snapback]

Eu am aceeasi parere cu tine, nu prea cred in folclorul asta cu uleiul si praful. Ma bazez pe gadirea nemteasca...si nu pe cea romaneasca.

Link to comment
Share on other sites

Eu am aceeasi parere cu tine, nu prea cred in folclorul asta cu uleiul si praful. Ma bazez pe gadirea nemteasca...si nu pe cea romaneasca.

192949[/snapback]

am mai spus asta dar o sa repet :)

ci cit uleiul este folosit mai multi km cu atit el se uzeaza mai mult si proprietalile lui scad ... eu unul schimb uleiul cam la 5000 km ...daca am bani ... este stiut de cind lumea si pamintul ca uleiul proaspat prelungeste cu mult viata motorului ..

 

cit despre "povestea" cu " mie nu mi consuma nici 100grame la 10.000 km ..baieti ... sa fim seriosi ...va rog!... o masina chiar noua fiind tot consuma ulei ... atita timp cit producatorul declara in cartea masinii foarte CLAR ca masina are un consum de ulei cuprins intre x si y cantitate' . :blink:

 

DACA VREI POTI MERGE SI 100.000 KM CU UN ULEI ...DAR ASTA NU INSEAMNA CA E OK PENTRU MOTORUL TAU ...nu stiu daca ati vazut reclamele la unele uleiuri cind aia spun " ati protejeaza motorul chiar si 200.000km"

 

numai bine!

Link to comment
Share on other sites

am mai spus asta dar o sa repet :blink:

ci cit uleiul este folosit mai multi km  cu atit el se uzeaza mai mult  si proprietalile lui scad ... eu unul schimb uleiul cam la 5000 km ...daca am bani ... este stiut de cind lumea si pamintul ca uleiul proaspat prelungeste cu mult viata motorului ..

192966[/snapback]

Tu schimbi de cate ori vrei tu...e treaba ta...eu spuneam ca daca neamtu' recomanda ceva, ma bazez pe recomandarea lui.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.