Jump to content

Problema BMW 318i


Recommended Posts

Am cumparat recent un BMW 318i (94) , proprietarul mi-a spus ca are probleme la rulmentul de la ambreiaj si mi-a spus ca are un kit nou nout in portbagaj trebuie doar schimbat .

 

Cand apesi pe ambreiaj (cand masina este oprita) se duce pedaua foarte repede ca si cum ai impinge un fir de ata , nu se opune nimic , nu poti sa schimbi viteza cand apesi pe ambreiaj. Trebuie sa o pui in viteza si sa mergi cu ea asa , si sa schimbi viteza la 1600-1700 turatii (se schimba usor la turatiile astea fara sa apesi pe ambreiaj) , cel putin el asa mi-a adus-o in curte.

 

Sunt curios daca doar asta ar fi problema si cam cat costa manopera la un mecanic sa desfaca motorul in 2 sa puna kit-ul nou ?

 

Cam la ce pret m-ar duce toata treaba asta ? Alta problema ar mai avea sau nu m-a mintit in legatura cu ambreiajul. Tin sa precizez ca , cu o zi innainte am mers eu cu masina un test drive si doar cand apasai pe ambreiaj scartaia ca si cum ar fi cureaua la o masina , dar cand luai piciorul de pe ambreiaj nu mai scartaia si merge foarte bine , m-am dus in a 2-a la 80km/h (s-a dus foarte repede la 80km/h). Dar ieri cand am cumparat-o si am vrut sa plec cu ea , a inceput sa miroasa a ars , si mi-a spus ca nu mai merge trebuie neaparat schimbat kit-ul sau sa mergi asa cum mi-a adus-o el , dar nu vreau sa ma risc , pot strica tot motorul.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu de ce ai cumparat-o in starea asta, dar fiecare cu ale lui... cat despre masina, mergi la un service ca nu poate nimeni sa ghiceasca in carti aici pe forum, de ce nu iti merge sau de ce face urat! Nu iti cere nimeni bani daca intrebi la mai multe service-uri cat te costa manopera!

bafta !

Edited by roshu2010
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce ma sperie pe mine este ca atunci cand apas pe ambreiaj cand masina este oprita , apesi pe ambreiaj foarte usor ca si cum ai apasa cu piciorul pe o ata , nu opune rezistenta.. Sper sa fie doar rulmentul de la ambreiaj si discul ala sa nu se fi stricat si altceva sa ma coste mai mult ..
Link to comment
Share on other sites

problema ta este la ambreiaj nu are nici o legatura cu rulmentul de presiune ... toata treaba te consta .... 200 ron manopera ( maxim 300 ron ) daca este pompa de presiune a ambreiajului este 100 ron la dezmembrari OEM .. ori poate fi cilindrul de pe cotie care costa cam tot 100 ron ... daca vrei ti le pot oferi eu pe amandoua la 150 ron.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.