Jump to content

BMW E60 530xi 272cp, 2008


feitosak1

Recommended Posts

benzina de 95 de la Luk (care mi-a stricat 2 masini de tuns iarba si 3 trimmere, in decurs de cateva luni

Eu nu as baga benzina de la Lukoil decât dacĂŁ nu as avea de ales și as baga cantitatea minima de care as avea nevoie, urmând sa alimentez ulterior din alta parte.

Link to comment
Share on other sites

benzina de 95 are un continut foarte ridicat de sulf , grupul VAG pentru orice motor pe benzina turbo vandut nu recomanda benzina cu cifra octanica mai mica de 98 , imi pare rau sa aud ca pui in 328 nou nout benzina de 95

Compari grupul VAG cu BMW ? Uite cum vad eu treaba,deschid usita la rezervor,scrie 95,de ce as pune cifra octanica mai mare ? Hai sa incheiem ca poluam topicul omului. :thumbsup:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu poluam. Pana la urma, fiecare face ce vrea si ce crede ca e bine. O diferenta de 25 ron la un plin ma face sa ma gandesc ca merita o benzina cu cifra octanica mai mare.

 

@Rares: tocmai asta spuneam, ca am bagat de la Luk in masini de tuns iarba si producatorul (Sti**) mi a recomandat sa pun benzina de 100.

Link to comment
Share on other sites

benzina de 95 are un continut foarte ridicat de sulf ,

Pe asta de unde ai scos-o? :)

Ia uite ce scrie la specificatii aici:

http://www.omv.ro/portal/01/ro/omv_ro/Clienti_Persoane_Fizice/Carburanti/OMV_MaxxMotion_95

Atat benzina de 95 cat si cea de 100 au fix aceeasi cantitate de sulf: max 10mg/kg.

 

grupul VAG pentru orice motor pe benzina turbo vandut nu recomanda benzina cu cifra octanica mai mica de 98 , imi pare rau sa aud ca pui in 328 nou nout benzina de 95

Daca cei de la VAG au incercat sa mai castige cativa cai prin marirea raportului de compresie atunci asta e, trebuie sa pui de 98 daca asa zic ei.

 

Daca motorul este proiectat sa mearga cu benzina de 95, atunci este absolut inutil sa pui benzina de 98 sau de 100.

Link to comment
Share on other sites

ultimul offtopic - dar in Romania controlul calitatii este aproape inexistent , daca are cineva posibilitatea sa cumpere 0.5L de benzina de 95 de la diverse benzinarii si sa ii faca o fisa de control chimic , sunt chiar curios ce valori o sa iasa vs fisele alea standard care apar peste tot

 

eu am vazut o diferenta clara intre benzina de 95 si cea de 99/100 la toate masinile avute ( 318i , 325i , 530i ) cu benzina de 95 motorul suna altfel , raspunul la acceleratie este altfel , per total masina se simte diferit , multi zic ca e placebo , poate este nu contest , nu ma intereseaza si nu ma afecteaza pe mine cu nimic , dar avand in vedere cat de mica este diferenta intre ele nu vad de ce sa mergi cu ceva inferior , daca era o diferenta majora gen aia de 95 era 5 roni si aia de 100 era 6.5 roni atunci da era altceva

 

in concluzie folositi ce benzina vreti

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

benzina de 95 are un continut foarte ridicat de sulf , grupul VAG pentru orice motor pe benzina turbo vandut nu recomanda benzina cu cifra octanica mai mica de 98 , imi pare rau sa aud ca pui in 328 nou nout benzina de 95

Nu prea ai dreptate aici. Eu am 2.0tfsi, iar pe capacul de la rezervor scrie in felul urmator: Minim CO (cifra octanica) 91, recomandat 95.

 

Feitosak, vrei neaparat placute+discuri originale? Daca iei ATE nu crezi ca ar fi ok? La fel si la filtre, daca iei Mann..

Link to comment
Share on other sites

Da ai dreptate, BMW nu fabrica placute, discuri, filtre etc. Insa standardul de calitate la cele OEM este de cele mai multe ori mult mai ridicat decat la cele aftermarket. Sa nu fii surprins daca un set de placute OEM te tine cat doua seturi de placute aftermarket, acelasi lucru fiind valabil si pentru discuri.
Link to comment
Share on other sites

Cum vrei tu, e o diferenta de cca 1000lei intre discuri+placute originale si cele ATE. Probabil merita, nu stiu ce sa zic..

Legat de benzina, baga 3 plinuri de 95 consecutiv, iar apoi baga 3 plinuri consecutiv 99/100. Daca observi vreo imbunatatire, baga 99/100, daca nu...nu :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Sincer, nu mi se pare mare o diferenta de 1000 ron la 4 discuri si 4 perechi de placute. Ramane sa vad si ce spun cei de la service, chiar nu vreau sa ma bag peste ei si sa ma duc eu cu discurile in portbagaj.

 

Discurile perforate au vreun efect dpdv al eficientei?

Link to comment
Share on other sites

4 discuri si 2 seturi de placute :rolleyes: . Si eu am spus 1000lei alegand cele mai scumpe discuri si placute de la ATE, poti alege si TRW/Bosch sau alte firme, cu aia 2800lei pt OEM cumperi de 2 ori placute+discuri Bosch si iti mai raman bani. Si nu cred ca sunt de 2 ori mai proaste placutele/discurile Bosch, oricat de faine ar fi cele OEM.
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca la un moment dat o sa o vand :D Ca va fi peste 8 luni, peste 1 an, peste 2, peste 4, habar n-am. Depinde de mai multi factori. Momentan am luat-o ca sa o tin, si o sa ii pun benzina de 100 si piese OEM :rolleyes: . Daca o sa o vand, o sa anunt prima oara aici pe forum, si pe tine in mod special :D Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Sunt recomandate la o utilizare intensa, avand o racire mai buna. La o utilizare normala nu ar fi diferente.

Perforatiile sau santurile de pe fata discurilor nu sunt atat pentru racire, cit pentru eliminarea apei si gazelor ce apar in timpul franarii.

Cele gaurite sunt aiurea, am avut si eu si uzeaza foarte rapid placutele. Cele cu santuri arata bine si nici nu reduc vizibil durata de viata a placutelor.

Link to comment
Share on other sites

Cum vrei tu, e o diferenta de cca 1000lei intre discuri+placute originale si cele ATE. Probabil merita, nu stiu ce sa zic..

Legat de benzina, baga 3 plinuri de 95 consecutiv, iar apoi baga 3 plinuri consecutiv 99/100. Daca observi vreo imbunatatire, baga 99/100, daca nu...nu :rolleyes:

 

M-ai facut curios si m-am uitat de diferentele de pret la discuri. Cele din oferta BES (OEM, dupa cum spun ei), ma costa 980 ron pe fata si 620 ron pe spate (toate discurile). Pe Autokarma de ex. cele mai scumpe discuri Bosch pentru fata sunt 494 ron bucata, deci ~1000 ron perechea, iar ATE gasesc la 425 ron bucata, deci 950 ron perechea. Deci, tot pe acolo e pretul, nu e vreo afacere cu aftermarket.

Link to comment
Share on other sites

M-ai facut curios si m-am uitat de diferentele de pret la discuri. Cele din oferta BES (OEM, dupa cum spun ei), ma costa 980 ron pe fata si 620 ron pe spate (toate discurile). Pe Autokarma de ex. cele mai scumpe discuri Bosch pentru fata sunt 494 ron bucata, deci ~1000 ron perechea, iar ATE gasesc la 425 ron bucata, deci 950 ron perechea. Deci, tot pe acolo e pretul, nu e vreo afacere cu aftermarket.

 

850 perechea..ma indoiesc ca la 490lei-fata/310lei-spate gasesti discuri OEM, eu am gasit ATE cu striatii la 410lei (ingaraj.ro, lumea-auto.ro). Daca se confirma preturile de la BES, iar discurile sunt OEM, atunci pune-le.

P.s. Daca sunt 1600lei discurile, asta inseamna ca placutele sunt 1100lei? Pt ca tu ai mentionat un pret de cca 2900lei, cu manopera inclusa.

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

Discuri fata - 980

discuri spate -- 620

placute fata - 520

placute spate - 390

senzori uzura - 90x2=180

manopera 200

-----------------------

total - 2890 ron.

 

Asta e devizul de la BES.

 

In orice caz, vineri voi schimba doar uleiul si filtrele, fara cel de aer. In functie de constatari, o sa vad ce mai trebuie. Eu am cerut pretpentru discuri si placute sa vad la ce sa ma astept.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Ei asa spun, atat in mailul trimis, cat si telefonic, cand am intrebat din nou, pentru confirmare. Eu nu pot sa sustin ca sunt originale, n-am niciun interes, spun doar ce mi-au spus ei. Oricum, o sa vad la fata locului. Cine stie, poate la ei "originale" inseamna "agrementate", si sunt chiar ATE, e foarte posibil.

 

De fapt, daca BMW nu produce placute si discuri, ce inseamna "Original BMW"?

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

La BES se lucreaza exclusiv cu piese OEM. Asa mi-au spus cand am fost acolo. Nu inteleg ce vi se pare iesit din comun la pretul unui disc de frana, e prea ieftin sau cum?

 

Ca fapt divers, tot la fel costa si la diverse magazine online de piese OEM.

Edited by buldy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.