Jump to content

BMW E60 530xi 272cp, 2008


feitosak1

Recommended Posts

Nu este vorba de carat in spate, dar arata ca dracu, mai vad cate un 5/7 cu ditamai antena pe portbagaj sau pe plafon si arata intr-un mare fel, bine asta e parerea mea personala, eu cel putin nu as pune asa ceva pe masina.

 

Faza nu e ca iei amenda pentru viteza, ci sa nu ramai fara permis, aia e beleaua :D

Link to comment
Share on other sites

Exact Inside. Si mie mi se par la fel de........masinile mai rasarite cu antena aia pe ele.

La fel si cu permisul, amenda mai e cum mai e, dar suspendarea.....plus ca si din amenzi se aduna puncte.

 

On topic - am schimbat foliile de pe geamurile din fata, am pus unele mai transparente. Cu cele care erau pe masina nu vedeam noaptea in oglinzi si la parcare era groaznic. PDC mai poate fi pacalit de cate un stalpisor, o teava pusa de cate un destept pe locul de parcare. Plus ca m-a oprit sj nea Garcea de 3 ori in 2 zile si abia am reusit sa scap fara talon luat. Ultima oara m-a vazut de la 150 de metri cum treceam prin intersectie si a venit dupa mine, a zis ca vrea sa vada ce personalitate sunt de am autorizatie pentru folii pe fata :)))))

Link to comment
Share on other sites

https://www.beltronics.com/store/vector-955.html

 

Iti recomand detectorul de mai sus. Il am si sunt foarte multumit. Mi s-a intamplat foarte des ca ''prin tara'' sa intalnesc radare de tipul vechi, cele montate pe logan,solenza etc.La acestea isi face treaba foarte bine, plus ca prin afara localitatii radarele de pe logan mcv, sunt tinute majoritatea pornite, deci emit permanent undele laser, iar detectorul le sesizeaza fara nici cea mai mica problema.

Edited by Vision335
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Folosesc detector de vreo 6 ani cred, nici eu nici nevastamea nu am luat amenda pentru viteza(in licalitate unde imi permite drumul merg la limita suspendari permisului, adica intre 90-100) nu sunt vitezoman dar merg constant, afara nu excesiv, anul trecut sa defectat cablul de alimentare, cea disperata din cauza asta a fost insa nevastamea, nu sa dat batuta pana cand nu a gasit altul, detectorul chiar nu a fost orice naspa cand l-am cumparat, am dat cred vreo 200 euro pe el acu 6 ani, si-a scos pretul inzecit cred Edited by arabu09
Link to comment
Share on other sites

Eu am beltronics 965 si atata vreme cat a stat pe bord pornit nu m-a luat niciun radar. O data am uitat sa-l pun si imediat am luat amenda. De atunci merg in permanenta cu el si nu am nicio grija. Nu am intalnit niciun pistolar sa vad cum se comporta, dar la vestitele mcv-uri n-are stres.
Link to comment
Share on other sites

Mi-am comandat distantieri (sau distantiere, nu stiu cum e corect) de 20mm pentru spate. Din aluminiu. Daca n-o sa-mi placa cum arata pe masina, o sa ii dau jos. Am facut ceva "masuratori" si desi pe spate am cauciucuri de 275 si pe fata de 245, ecartamentul pe fata e un pic mai mare decat cel pe spate, mi se pare un pic ciudat. Cred ca marind ecartamentul pe spate cu 40mm per total va fi mai ok. O sa fac poze. Abia miercuri sau joi va sosi pachetul, se face pe comanda. Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Nu cred, acum pe spate ecartamentul e mai mic decat pe fata (???). As vrea ca ecartamentul pe spate sa fie mai mare, asta e ideea. Oricum, voi face poze. Daca nu e ok, o sa pun si pe fata. Btw, am comandat de la sursa ta ;).

 

Luni o sa bag masina in service pentru schimbarea absolut tuturor fluidelor, inclusiv freon, filtru aer, toate discurile si placutele, brate inferioare si bucse. Ma bate gandul si cu resoftarea la George, am discutat cu el si imi garanteaza (verbal) 10-12% din CP si NM, cp dar mai ales un cuplu mai mare la turatii joase pe care sa il simt mai puternic, mai ales urban. Ar ramane, ca sa ma conving, sa fac un test Dyno inainte si dupa. Avand in vedere ca am evacuarea schimbata complet (cu galeriile schimbate chiar din motor), cred ca dupa resoftare, la un Dyno as trece de 300CP. Ramane de vazut.

Edited by feitosak1
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am si pe spate si pe fata aceleasi roti, 245/45/17, 8J ET20.

Pe spate am distantieri de 18mm, pe fata 10mm.

Spatele il aliniezi la aripa spate, fata la aripa fata. Nu te uita ca nu da bine spatele daca ai si pe fata. Oricum spatele nu-l poti scoate pana la aripa ca arata urat. Trebuie cativa mm mai in interior.

Fara distantieri si pe fata, o sa arate ca microbuzele cu roti duble pe spate.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma insel,tu ai et 33 pe fata si et 44 pe spate,concluzia este ca iti stau foarte bagate sub caroserie,iti trebuie un ET mai mic,clar suplinit de distantieri :thumbsup:

 

Nu are legatura dimensiunea anvelopelor....

Link to comment
Share on other sites

La integrala au alt ET jantele pentru ca sunt mai in afara butucii.

Dar roata in sine sta tot la fel fata de aripa. Diferenta e doar in curbura jantelor.

 

PS: singurul inconvenient la montarea de distantieri e sablarea mai pronuntata a aripilor in partea de jos, dupa roata.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.