Jump to content

BMW E60 530xi 272cp, 2008


feitosak1

Recommended Posts

pune de 10mm pe fata si 20mm pe spate si o sa fie perfect , dar cauta sa fie cu prindere dubla , adica distantieru il prinzi de butuc si roata de distantier cu alt set de prezoane

 

Pai am inteles ca la dimensiuni sub 20mm nu prea gasesc cu prindere dubla.

 

Pai abia au intrat,ca nu sunt conforme,F10-le are alta configuratie,uita-te pe datele tehnice,asta incerc sa iti spun.Cum a mentionat si Cosmin,la e60 ET-ul este 20,iar la F10 este,cel putin pe spate 44.

 

Pai pentru Xdrive trebuie ET mai mare de 20, nu intra orice janta de E60

Link to comment
Share on other sites

Pe E60 xDrive din cate stiu, trebuie 8J ET43 pe fata, 9J ET55 pe spate.

Jantele tale (daca vad bine, Styling 351) sunt ET33 pe fata si ET44 pe spate.

 

Deci automat iti sta cu 10mm mai in interior si fata si spatele. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am distantiere.

Distantiere au doar 5 gauri si prezoane mai lungi sa treaca prin distantiere pana in butuci.

Flansele sunt cele care spui tu, cu gauri pentru prezoanele vechi si inca 5 gauri cu filet pentru prezoane noi.

Link to comment
Share on other sites

https://www.beltronics.com/store/vector-955.html

 

Iti recomand detectorul de mai sus. Il am si sunt foarte multumit. Mi s-a intamplat foarte des ca ''prin tara'' sa intalnesc radare de tipul vechi, cele montate pe logan,solenza etc.La acestea isi face treaba foarte bine, plus ca prin afara localitatii radarele de pe logan mcv, sunt tinute majoritatea pornite, deci emit permanent undele laser, iar detectorul le sesizeaza fara nici cea mai mica problema.

 

Faci ceva pe el. Am avut Beltronics Vector 995 (in teorie mai bun decat 955) si intr-un sat in jud buzau, mergeam dupa un tip care avea cam 90 km/h. Radar dupa o curba, pornit instant, ne-a luat pe amandoi. Nici n-am apucat sa pun frana.

 

A doua zi l-am pus de vanzare.

Link to comment
Share on other sites

Am facut 2 poze in care se vede mai bine diferenta de ecartament. Mie tot mi se pare ca pe fata n-ar fi nevoie de distantiere. Sau mai bine zis daca pun si pe fata, ar mai anula din efectul vizual al celor de pe spate.

 

 

http://imageshack.com/a/img20/4117/mv79.jpg

 

http://imageshack.com/a/img855/3993/68x7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum se vede mai bine. Parerea mea e ca nu ai nevoie de 20 pe spate. Iar pe fata deloc. De ce n-ai masurat? Asa la plesneala e mai greu.

Eu am masurat inainte si stiam exact in mm cat vreau sa fie.

Urmareste sa ai cam cu 5mm mai putin pe spate.

Link to comment
Share on other sites

Ce si cum sa masor? Distanta de la aripa pana la cauciuc?

 

Sa am cu 5mm mai putin pe spate, in ce sens? Adica distanta de la aripa la cauciuc sa fie de 5mm?

 

Pe spate e ok de 20mm, nu iese in afara aripii. Totusi pe fata si mie mi se pare ca, chiar si cu 10mm, ar iesi din planul aripii.

Link to comment
Share on other sites

Cu un liniar sau ceva asemanator lung de vreo 60cm, il pui pe cant sprijinit de roata si masori cati mm e de la planul rotii pana la buza aripii. Sper ca am reusit sa ma fac inteles cat de cat

Si spuneam ca distanta aia sa fie cam cu 5mm mai mica pe spate decat pe fata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.