Jump to content

BMW E60 530xi 272cp, 2008


feitosak1

Recommended Posts

Il poti face la XpertAuto

Eu acolo l-am facut (inlocuire pasla aia pt incalzire+retapitare)si am fost foart3 multumit.Mi-au dat si volan la schimb pe durata "operatiunii" :)

nu mai sunt disponibili , ca lucrau ff bine si eu am facut un volan la ei

Link to comment
Share on other sites

Pentru posturile de mai sus scriu.

 

Am un vecin care e neamt si e insurat cu o romanca, a venit in concediu in tara si l-am intrebat cum sta treaba cu masinile produse pentru alte tari in afara Gemaniei, mi-a zis asa:

 

Masinile care se fac pentru germani sunt mai scumpe cu cateva mii si au alta calitate. Alta denumire sunt masini dedicate special pentru tarile Uniunii Europene, bineinteles alta calitate, acum nu stia daca difera de la tara la tara, dar a zis ca e posibil.

 

Mi-a mai zis ca si masiniile dedicate special pietii pentru America au o calitatea mai ridica. M-ai spunea ca unii germani cumpara masinii dedicate Uniunii Europene deoarece sunt mai ieftine. Voi credeti ce vreti asta a zis un german, nu un colorat sau ce mai credeti voi cu numere de germania.

 

Daca altii de pe forum cred ca stiu mai bine decat un german si se pare ca noi ca natie de romani le stim pe toate si cand unii incearca sa ii lumineze se cred ei mari destepti.

  • Like 1
  • Downvote 20
Link to comment
Share on other sites

Noaptea mintii... Poti verifica seria unei masini din DE cu una similara achizitionata de noua din Romania si vei vedea ca au aceleasi coduri pentru diverse piese (motor/suspensie.....). Unde sa fie calitatea superioara daca piesele sunt la fel? Edited by LEOZRX
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Branevl, parerea mea e ca e imposibil sa fie asa. Ar insemna linii separate de productie, s-a mai discutat........ar fi mult mai costisitor decat sa le faca pe toate la fel.

 

Este foarte posibil ca o masina la care se constata un mic defect sa fie orientata spre o anumita piata, asta nu neg. Sau una lovita la 0km, reparata si trimisa prin Est, o va cumpara cineva pana la urma.

 

Dar cand o masina ca a mea e facuta pe comanda, ce fac aia la uzina, o fac special mai proasta, ca merge in Romania?

 

BMW e o marca premium, totusi. La Renault e plauzibil ce spui, au fabrici prin toate tarile de mana a doua si a treia, in timp ce BMW, din cate stiu eu (sper sa nu gresesc), produce numai in Germania si SUA (apropo, Seria 5 se produce la o singura uzina, la Dingolfing, ar fi mai presus de imaginatie sa aiba linii de productie separate pentru 3-4-5 zone ale lumii).

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Intrebare: am inlocuit bujiile si bobinele acum 2 ani in Iulie. S-ar recomanda sa le inlocuiesc din nou, acum dupa 2 ani, mai ales inainte de iarna?

Nu prea vreau sa mai las ceva neinlocuit la timp, sa schimb doar cand apar probleme.

nu!bujiile la M54 cel putin au ca si perioada de inlocuire 80.000 km,la mine erau ok la 75.000,bobinele se înlocuiesc doar daca ai missfire si atunci poti inlocui doar cea cu probleme,multa lume le inlocuieste pe toate deoarece se considera ca daca a picat una in teorie nici celelante nu mai au mult.In practica am vazut/auzit ambele cazuri inlocuit o bobina si mers mult si bine,si inlocuit o bobina picat alta anul viitor inlocuit si aia picat alta dupa inca un an.

banuiesc ca vrei sa stai linistit dar chiar nu e cazul sa le inlocuiesti.

edit- in ritmul asta o sa ai ceva clienti când o sa vinzi masina .inclusiv pe mine :shifty:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Nu mai continui, credeti ce vreti, de parca castig eu ceva daca zic ca difera calitatea. Da, neamtu e un prost si mananca cacat , vrea sa ii enerveze pe unii pe forum.

 

Nu exista asa ceva. Aveam un prieten care lucra la Porsche Nord, cu asta se ocupa, vindea masini. Si mi-a spus ca e o prostie, ca aia in germania primesc un cod, atat. Codul ala contine culoarea, optionalele samd. Habar n-au ei unde pleaca masina respectiva. Ei primesc doar codurile pe baza carora se fac masinile, ulterior pleaca unde trebuie, dar codurile intra unul dupa altul in linia de productie.

 

Cat despre nemti, m-am lamurit cu ei. Aroganti si complexati de superioritate, dar n-au 4 coaie, tot oameni sunt si ei.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Aberatie mai mare decat asta cu masinile facute special pentru nemti nu exista...exista diferente la masinile facute pentru SUA si pt piata asiatica, dar in Europa e aceeasi masina, indiferent de unde o cumperi. Singurele diferente intre tari in Europa sunt legate de posibilitatile de configurare a masinii, unde se ofera fie pachete de dotari, fie dotari individuale.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar cum a explicat cel de sus dar sunt diferente.Cel putin la marcile non premium.

 

Fiecare masina cand iesie de pe banda, primeste o nota ca bebelusul la nastere. Cele care au o nota mica ( sub nota de trecere) sunt trimise la dealeri cu seria de caroserie taiata pentru piese de schimb. Cele premiante sunt tinute pentru europa de west, iar cele cu note mai mici, dar peste nota de trecere sunt trimise in est.

 

Voi chiar credeti ca robotii industiali fac TOAte masinile perfect egale? Nu mai dau un rateu mic, un plastic care nu sta chair cum trebuie, o grosime a lacului care nu e chiar perfecta? Voi credeti ca daca iese un ford cu grosimea lacului mai subtire cu cativa microni decat norma, aia caseaza masina?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sau alt exemplu. La firma unde lucreaza prietena mea au comandat in 2010 7 seria 3. Masina ei a fost produsa in 06.2008 desi ei au cumparat-o in 01.2010.

 

DE ce a tinut neamtul un BMW pe stoc un an si opt luni? Nu cred ca nimeni in toata europa asta de west nu a comandat un kkt de 318 alb cu piele neagra si xenoane?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bun asta se poate intampla la masinile preconfigurate care stau la dealeri pe stoc. Dar daca iti comanzi masina cu dotarile dorite si combinatia de culori cum iti mai trimit tie rebutul?

 

Cred ca rebut e prea mult spus. Probabil ca diferentele intre ele nici nu le observi. Probabil ca daca nu o au deja pe stoc si ti-o fac pentru tine...ti-o dau cum iese.

 

O sa ma uit sa vad daca mai gasesc VIN_ul masinii despre care v-am zis. Sunt curios daca in VIN decoder apare ca e facuta pentru RO sau nu. Daca apare, ori schimba ei acolo in momentul ce se vinde masina, ori e special facuta pentru piata din RO.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.