Jump to content

BMW E60 530xi 272cp, 2008


feitosak1

Recommended Posts

Eu cred ca voi apela la SRZ, chiar daca e mai scump cu 60ron, sunt mai aproape de mine si vopsesc electrostatic si etrierii. In ianuarie-februarie ar dura 48h. TopWheels nu vopseste etrieri.

 

As fi vrut sa vopsesc si butucul de la fiecare roata, niciuna dintre firme nu vopseste, spun ca nu se baga pentru ca nu rezista vopseaua.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Am facut decarbonizarea. Nu pot sa spun ca simt ceva wow, dar ceva-ceva se simte. Probabil la un diesel de capacitate mica se simte mai bine.

Am iesit pe A1 (recomandarea e sa se mearga 30-40 de minute la o turatie mai mare). Era cam aglomerat si mai mult de a 3-a la 4000rpm nu prea am avut unde sa merg. Ce simt ca e schimbat in bine e raspunsul in pedala, asta chiar se simte, e mai vioaie la turatii joase. La turatii inalte oricum tragea foarte bine masina, folosesc benzina Mol Plus 100, e greu sa simt vreo schimbare.

Mi s-a spus ca ar trebui sa scada si consumul, voi urmari aspectul asta, de curiozitate. Una peste alta, nu imi pare rau ca am facut asta, mi se pare ca masina merge mai curat. Sunt curios sa vad cum porneste maine dimineata la rece.

Am facut si o dezinfectare cu ozon a climatizarii.

Doua poze de azi.

post-62201-0-64067100-1511784769_thumb.jpg

post-62201-0-95143500-1511784823_thumb.jpg

Edited by feitosak1
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ideea ar fi ca baga in motor hidrogen+oxigen in loc de aer si astfel arderea e mult mai puternica. Cel putin asa spun ei.

 

Probabil hidrogen, care adre altfel decat amestecul aer/combustibil clasic; insa ma gandesc, temperatura de ardere nu se schimba? Si oare ce fac in acest timp sondele lambda.... pare ceva destul de empiric.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai simtit diferente majore e de la faptul ca motorul tau fiind benzinar nu a avut depuneri asa mari precum cele diesel folosite mult timp urban, deci era destul de "curat" in interior. Cauta pe pagina lor de fb filmulete cu motoare diesel care la prima accelerare dupa finalizarea procedurii lasa nori negri de fum.
Link to comment
Share on other sites

Asta am zis si eu mai devreme, ca probabil la diesel se simte mai puternic. O schimbare am simtit si eu, chiar am fost foarte atent cum mergea masina inainte si dupa.

 

Alta intrebare :D

 

Am un trim de la usa dreapta spate care incepuse sa se dezlipeasca, l-am scos eu cu totul azi si are cateva cleme rupte, a fost lipit cu o pasta neagra sau ceva banda dubluadeziva care s-a topit asta-vara. O recomandare pentru o solutie de lipit rezistenta la caldura? Multumesc

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Am comandat piesele pentru articulatie: brat superior punte spate spre fata x2, brat superior punte spate spre spate x2, TRW, in total 1700 ron plus 320 ron manopera. Pe fata nu mai schimb nimic, mecanicul zice ca as schimba degeaba. Comandat si chederul pentru usa sofer costa 450 ron oem.

Am comandat si piesele pentru revizie motor (filtru ulei Mann, filtru aer Mahle, filtru polen Febi Bilstein, 7 litri de ulei Liqui Moly TopTec 4200 5W30). Toate astea m-au costat 560 ron la Autokarma. In devizul de la service ma costau 710 ron (filtre Mann si ulei Castrol). Am mai comandat si stergatoare Valeo si becuri HB4 pentru proiectoare, Osram cu lumina alba. Stiu ca se recomanda lumina galbena la proiectoare, dar nu-mi place deloc cum arata asa, in combinatie cu xenon si angel-eyesurile albe.

 

Luni sau marti voi duce masina la service.

Ar mai fi de vopsit aripa dreapta spate, are o zgarietura adanca de 5-6mm chiar pe dunga verticala si mi-au spus ca trebuie bagat niste chit, nu-s foarte convins sa fac asta. O sa pun mai pe seara niste poze cu zona respectiva, mi-ar prinde bine niste sfaturi.

Voi vopsi oricum bratele de la stergatoare, sunt decojite/decolorate.

 

Mai ramane sa desfaca planetarele spate sa vada de ce se scurge ulei si sa comande ce e de comandat. Pentru plasticele de sub masina (un deflector din fata si o protectie langa roata stanga spate) trebuie sa ia codurile de pe piese ca nu le-au gasit altfel.

 

Filtrul epurator vine numai cu capacul de culbutori (daca am retinut bine) si e vreo 2000 ron, il schimb dupa 1 ianuarie, la fel si coloana inferioara de directie, 2200 ron.

 

Vreau sa schimb si chederul de la luneta, e copt si crapat. Am intrebat la Austroglass, a ramas sa ma sune maine sa-mi spuna un pret.

 

Legat de decarbonizare, am pornit masina dimineata si jur ca se simte diferenta la rece, chiar e mai putin zgomotos motorul si a pornit direct rotund, fara minutul ala care ii trebuia sa se "echilibreze".

Edited by feitosak1
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cam asta ar fi problema cu aripa. Adancimea zgarieturii e de cativa milimetri, vreo 5-7 in partea dinspre busonul rezervorului.

Un vopsitor mi-a zis ca vrea sa dea jos aripa....ceea ce eu exclud ca solutie, sunt 100% sigur ca n-o va putea pune la loc asa cum e acum.

Alta varianta, la serviceul unde fac revizia, e sa o traga atat cat e posibil si sa bage ceva chit, chestie care iarasi nu ma incanta.

Pareri?

post-62201-0-22288900-1511891233_thumb.jpg

post-62201-0-80364900-1511891239_thumb.jpg

post-62201-0-23965800-1511891245_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Deocamdata n-as propune nimic, doream sa aflu si alte pareri, poate cineva de pe aici a avut o problema similara si a gasit vreun vopsitor mai priceput.

Atat timp cat primul a zis ca da aripa jos (adica cu tot cu pavilionul de deasupra portierelor, pana la aripa fata) si nu lua in calcul alta solutie, mi-am dat seama ca pot fi mai multe variante. N-am avut probleme de tinichigerie pana acum.

 

Daca ar fi sa aleg intre cele doua variante, as alege-o pe cea cu chit.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Cel cu taiatul mi-a cerut 650ron (Marathon Service), cei de la service-ul unde fac revizia (care mi-au zis ca trebuie neaparat si chit), 550 ron. Pana la urma, cred ca trebuie si ceva chit, ce-i drept, nu e doar o zona infundata unde n-a sarit vopseaua, sa mearga trasa fara revopsire etc.

 

Ca sa stiti si cum am zgariat-o, poate va feriti pe viitor......Era noapte, zona neluminata, am dat cu spatele, oglinda s-a aplecat, senzorii nu au zis nimic, aveam in dreapta spate o camioneta, am dat in spate pana am auzit scrijelitura. Senzorii n-au piuit, in oglinda am vazut ca eram langa camioneta. Cobor si ce vad.....era o camioneta d-aia pentru termopane, care la nivelul unde e zgarietura avea un cadru metalic. N-a vazut-o nici senzorul, nici eu in oglinda.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.