Jump to content

BMW E60 530xi 272cp, 2008


feitosak1

Recommended Posts

Alea pe lateral nu le-am pus eu, daca esti ironic si la ele te referi...........

Sper ca nu te superi ca sunt ironic,o fac fiindca imi place masina si e pacat sa fie badge-uita aiurea :flowers: Nici un model E60 nu a iesit din fabrica cu acele embleme,au fost puse initial pe aripi la primele F10,dupa care s-a renuntat si s-a pus doar una pe portbagaj.

Link to comment
Share on other sites

Pai la rotile de vara si eu am avut doar pe spate. Gandind logic, nu vad care ar fi problema, dar am zis totusi sa intreb. Nu-mi place deloc cum arata fara distantieri :p

 

P.S. - o sa dau jos badgeurile cu xDrive la primavara, cand o sa-i fac si un polish ;) Sau poate chiar mai repede.

Sper ca nu te-ai suparat ..... vezi ca am fost la colegul Acero pentru detailing,iti recomand cu toata increderea :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Inteleg ca pentru aspect arata mai bine cu distantiere pe spate.

Insa pe gheata si zapada e aceeasi treaba daca rotile de pe spate sunt iesite mai inafara?

Ma gandesc ca poate e mai nasol pe zapada ca rotile nu mai calca exact pe aceasi urma cu rotile din fata.

Nici mie nu-mi place cum arata cu ET 20 si as vrea sa pun distantiere de 10mm pe fiecare parte.

Edited by Adrian 80
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Revin dupa ceva vreme, n-am avut timp de nimic, nici macar de forum....

 

Adrian, pe zapada masina merge absolut perfect, zilele astea m-am bucurat din plin de xDrive. Nu cred ca distantierii influenteaza in vreun fel comportamentul, sau cel putin eu nu am simtit asa ceva. Plec de la semafor spre dreapta, accelerez moderat, simt ca "fuge" un pic de spate si se duce fix unde vreau eu, pe traseul ideal. La franare am facut niste teste mai dure, in zone necirculate (asta ma interesa/ingrijora, daca afecteaza cumva comportamentul la franare), sta pe linie, nu fuge in lateral absolut deloc.

Odata cu zapada asta, m-am decis ca nu voi mai avea niciodata vreun automobil fara 4wd.

Link to comment
Share on other sites

La multi ani tuturor!

 

FRE, chiar am fost foarte ocupat si am amanat de pe o zi pe alta revenirea.

 

Am "implinit" vreo 8000km de cand am masina, facuti in 7 luni. Probleme - zero. Bag benzina si-i dau bice :p

 

Ceva amuzant: duminica cand m-am intors acasa, in spatele blocului era zapada de juma' de metru si niste mosuleti loganisti, vreo 4-5, isi maturau bolizii in parcare. M-au vazut de la departare si s-au oprit din treaba sa vada cum ma descurc in troiene. Se vedea pe fetzele lor ca erau foarte neincrezatori si abia asteptau sa ma ia la misto dupa ce urma sa ma impinga. Insa - surpriza, am trecut prin zapada ca plugul, am parcat lejer, fara sa patineze vreo roata. Cand am trecut pe langa ei in drum spre scara, se uitau mirati, si unul dintre ei zice "puternica masina, domne'!". Zic eu: Da, e 4x4! Au facut toti niste fetze, si unul zice asa mirat: "Paaatru oori patruu??? Face astia si masini d-astea mici paatru oori patruuu?" :)))))))))

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Salut baieti.

 

Un primul rand, SCUZE pentru faptul ca n-am mai fost activ p-aici. Au fost motive obiective, ma rog...o sa revin asupra lor.

 

Momenta, am o problema URGENTA si va rog sa ma ajutati.

 

Mi-a crapat compresorul de AC. Azi am mers destul de mult prin oras, totul ok, am oprit undeva sa mananc si apoi cand am plecat, AC nu mai functiona, imi baga aer fierbinte. Am mers la BES la Alex de urgenta, unde au constatat ca acel compresor s-a blocat. Ceva s-a topit in interiorul lui, bobina sau ambreiaj din cate am inteles, pentru ca se vede o mazga neagra care a iesit din compresor prin capatul fuliei, un fel de plastic topit asa.

 

Ce variante am:

 

1. Sa-l schimb cu unul original, cost cam 5.500 RON fara manopera, enorm. Stiu ca e BMW, ca e scump de intretinut, etc, dar va dati seama ca totusi sunt 1500E.

 

2. Sa-l gasesc la dezmembrari. Cei de la BES mi-au spus ca se potriveste orice compresor de la Seria 1, Seria 3 si Seria 5 facelift, si Seria 6, motoare pe benzina 2.3, 2.8 si 3.0. Bineinteles, modelele din ~2008. Asta ar fi o solutie buna, dar n-am gasit pe nicaieri pe unde am sunat, probabil ca nu prea sunt BMWuri pe benzina la dezmembrari.

 

3. Sa-l repar. Aici e o telenovela. Sa prezint ce concluzii am tras:

 

3.a Am un amic care se ocupa cu vanzari de masini, mi-a spus ca nu se poate repara, ca trebuie schimbat.

3.b am sunat la o firma gasita repede pe google care se ocupa cu reparatii de AC, mi-au spus la telefon, dupa ce le-am prezentat situatia, ca pot repara ambreiajul sau bobina, dar ca e posibil sa fi intrat pilitura de la compresor in toata instalatia (putin probabil, daca nu scartaie nimic la masina, spuneau ei), si in cazul asta ar trebui schimbata toata instalatia, cu radiator cu tot, si curatata, etc, caz in care m-ar costa vreo 4000-4500 ron, probabil fara piese originale.

3.c Am mai sunat la o firma unde mi-au spus din start ca trebuie schimbata toata instalatia, cum am scris mai sus, ca nu am cum sa repar doar compresorul, pentru ca a intrat span (pilitura) in instalatie 100%.

 

Acum, imi cer inca o data scuze ca revin asa dintr-o data cu problema asta si va rog sa ma ajutati cu o parere. Ce ar trebui sa fac? Daca sunt sanse sa-l repar, normal ca nu as scoate 6000 ron din buzunar.

 

Daca e cineva care are un asemenea compresor de vanzare sau stie pe cineva care vinde asa ceva, va rog anuntati-ma.

 

Daca e cineva care stie cum sa repare un compresor, sau stie pe cineva care poate sa-l repare, va rog anuntati-ma :)

 

Daca e cineva 100% sigur ca trebuie schimbat, sa-mi spuna :)

 

Astept cat mai multe pareri. La reparat pot merge cel mai devreme lunea viitoare, deci am timp sa ma gandesc la toate variantele. Eu as prefera sa cumpar un compresor SH, dar cred ca e greu de gasit.

 

Va multumesc.

 

 

P.S. @MYX - Eu eram la Mega, te-am vazut si am vrut sa te salut la iesire dar plecasei :) Ne-am mai intersectat pe Prelungire, si eu locuiesc tot in zona, si pe Compozitorilor de cateva ori :p

 

P.P.S - Va dati seama cum e in masina neagra fara AC pe vremea asta? :)))))))

Link to comment
Share on other sites

E super fain la 41 grade fara aer conditionat, aceeasi problema am avut-o la A6 acum 2 ani, eu nu am scapat decat dupa schimbarea compresorului+radiator+filtru samd si curatat instalatie, vreo 3500lei parca cu totul. Ar trebui sa gasesti compresor AM, ma gandesc la Hella/Behr, iar cel mai corect e sa schimbi la fel ca mine, foarte probabil deja ai pilitura in instalatie. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

In primul rand cred ca trebuie sa afli cu siguranta daca trebuie curatata instalatia de climatizare sau nu.

 

In caz de e doar piesa in sine de schimbat (compresorul) ai putea cauta si pe ebay si cred ca e varianta cea mai ieftina. (eu asta as incerca prima oara)

 

Daca e de curatat instalatia atunci as cauta un atelier ce repara compresorul de A/C si as face toata lucrarea la ei daca sunt capabili sa ofere o garantie.

Edited by iwolffy
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca am pilitura neaparat, in momentul in care am simtit ca baga aer fierbinte m-am prins ca e ceva aiurea si l-am oprit, l-am mai pornit doar la BES pentru 1 minut sa vada despre ce e vorba. Ma rog, asa sper, sa scap cat mai ieftin :) Daca nu, asta e. Faza e ca vreau sa stiu exact ce sa fac si cum sa procedez, d-aia am scris aici, pentru ca iti dai seama cum ar fi sa iau compresor OEM de 6000 ron si apoi sa constat ca trebuie schimbata toata instalatia, nu numai compresorul.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.