Jump to content

BMW E60 530xi 272cp, 2008


feitosak1

Recommended Posts

 

Fiecare masina cand iesie de pe banda, primeste o nota ca bebelusul la nastere. Cele care au o nota mica ( sub nota de trecere) sunt trimise la dealeri cu seria de caroserie taiata pentru piese de schimb. Cele premiante sunt tinute pentru europa de west, iar cele cu note mai mici, dar peste nota de trecere sunt trimise in est.

 

 

ahahahaahahahah, nu mai stricati cu paranoia voastra topicul omului

 

Foarte misto masina si la cati bani ai bagat in ea chiar nu are rost sa o vinzi.

Link to comment
Share on other sites

Market: Europe o sa gasesti in VIN-ul masinii, eventual la optiuni poate Language version Romanian...a mea e din Belgia si e trecut Language version French, la piata e trecut insa doar Europe. In schimb la fostul Astra H la verificarea VIN-ului scria exact tara pentru care a fost produsa...nu stu insa sa spun daca Astra produs in Polonia este dedicat Europei de Est iar cel din Russelsheim pietei vestice, in schimb la Renault veti gasi foarte multe plangeri ale celor cu masini fabricate in Turcia(cumparate din Romania) ca sunt mult mai proaste calitativ de la uzura plasticelo la mecanica, fata de cele produse in Franta(aduse din Vest, cumparate SH in Romania).

 

On: Frumoasa masina, ingrijita exemplar. Sa ai parte de cat mai multi km fara neplaceri.

Edited by DorinB.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

edit- in ritmul asta o sa ai ceva clienti când o sa vinzi masina .inclusiv pe mine :shifty:

 

Probabil ca anul viitor o sa o vand, vara-toamna. Si nu o vand decat aici pe forum, daca o ia cineva. Nu o pun pe Autovit, sunt satul de toti cretinii.

Am istoric complet la BMW Efficient Services, am schimbat multe piese preventiv, numai OE, etc. N-am chef de toti cocalarii care vor sa cumpere o masina buna cu cel mai mic pret al pietei.

 

ahahahaahahahah, nu mai stricati cu paranoia voastra topicul omului

 

Foarte misto masina si la cati bani ai bagat in ea chiar nu are rost sa o vinzi.

 

O sa o vand la un moment dat, desi imi place foarte mult si nu-s plictisit de ea. Dar ma tenteaza f tare F10 535d sau 535i.

 

On: Frumoasa masina, ingrijita exemplar. Sa ai parte de cat mai multi km fara neplaceri.

 

Multumesc, la fel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare. Daca sunt doritori (anuntul e si pe mica publicitate):

 

Vand jante style 351M, originale, 19 inch, nu sunt strambe, sparte sau sudate. Sunt cele de pe F10.

2 din 4 prezinta mici zgarieturi pe buze, de la borduri. Nu reusesc sa atasez poze aici, pot trimite pe WhatsApp.

Le vand cu tot cu cauciucuri (Michelin Pilot Super Sport, DOT 3513, cumparate noi de mine, am mai putin de 30.000 km cu ele, mai au aprox 7mm, nu sunt taiate, intepate, nu sunt uzate neuniform, nu au avut nicio pana vreodata, nu au galme, sunt in stare perfecta).Rotile le am pe E60, se pot vedea in Bucuresti si se pot vinde imediat.

Pret total (jante si cauciucuri) = 1500E

Edited by feitosak1
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare.

 

Am o mica problema. De vreo 3-4 saptamani mi s-a intamplat sa primesc eroare Servotronic Failure, numai cand stau pe loc la semafor destul de mult (mai mult de 2 minute sa zicem) sau stationez undeva cu motorul pornit. Niciodata nu mi s-a intamplat in mers.

 

Mi s-a intamplat de vreo 5-6 ori in intervalul asta de 4 saptamani. Ultima oara azi, asteptam cu motorul pornit pe cineva si dupa 3-4 minute a aparut eroarea. Nu mai functioneaza servodirectia, se remediaza prin oprirea si repornirea motorului.

 

Din ce am citit pe un forum strain, ar putea fi din cauza bateriei, care n-ar face fata tuturor consumatorilor. Ar parea destul de logic, pentru ca se intampla doar in stationare si avand clima pe max, luminile pornite, radio, ventilatia in scaune, etc. Bateria are vreo 3 ani.

 

Nu vad nicio scurgere in garaj, nivelul de lichid de servo e ok, servodirectia functioneaza perfect.

 

Nu am timp sa ajung la o diagnoza in urmatoarele 2-3 saptamani, asa ca intreb aici daca a patit cineva asa ceva si care a fost cauza.

 

Multumesc.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Sa mai aduc un pic jurnalul la zi.

Servotronic Failure se pare ca era chiar de la baterie. Nu ramanea nicio eroare, nu s-a vazut nimic la diagnoza.

Azi am facut cateva drumuri scurte si la un moment dat dupa ce am oprit sa iau copilul de la scoala, nu a mai pornit. Nu invartea, nu se auzea nimic, pur si simplu nu se intampla nimic. Claxonul si farurile functionau.

Am banuit ca e bateria (si chiar era) si am schimbat-o in 30 de minute (am avut noroc ca era un Alpadrino la 200m).

Sunt curios de ce nu mi-a aparut avertizare de low battery (ultima oara am schimbat bateria acum 3 ani si m-a avertizat inainte). Si mai sunt curios daca mai apare treaba cu Servotronic.

In rest....trebuie sa fac revizia (implineste un an uleiul in decembrie, 7500km in 12 luni am facut, masina are 137.800 acum) si sa ii schimb niste brate fata-spate si ceva simeringuri la planetarele spate.

Mai am de vopsit aripa spate (e zgariata destul de rau). La primavara vreau sa-i fac un detailing exterior si sa-i schimb tipsurile de la evacuare, s-au facut cam urate. Nu i-as face polish acum, ca vine iarna si o sa cam stea gheata pe ea.

Am trecut inapoi la jantele pe 18, m-am mutat la casa si drumurile in zona sunt jalnice, n-am mai rezistat psihic cu jantele pe 19. Acum le am pe cele cu care a iesit masina din fabrica, style 135.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Motorul....da, e ceva deosebit. Dupa 4 ani si 40.000km nu simt nevoia de altceva, ma bucur de masina si de motor ca in prima zi.

Apropo...ma batea gandul acum vreo cateva luni sa schimb masina. Am 3 copii acum (aveam doar unul cand am luat masina) si se simte nevoia de ceva mai mare in special pentru locurile din spate.

Ma gandeam la un F10, dar pana la urma am zis sa iau o masina noua. M-am oprit la Mazda 6 2.5 192 cp, Opel Insignia GS 2.0 260cp si Skoda Superb 2.0 280 cp, toate pe benzina. Am facut testdrive cu fiecare (numai diesel aveau la td). Ce vreau sa subliniez e ca dupa fiecare testdrive, cand ma urcam in E60, aveam impresia ca E60 e din 2017 si masina de testdrive din 2008. N-au nicio legatura. Sa dai 35-40.000 pe niste rasnite..si nu e vorba de motor, ci de pozitia la volan, materiale, stabilitate, suspensie, felul in care simti masina.......asa ca m-am decis sa pastrez E60 macar inca vreo 2 ani, mai ales ca drumuri lungi cu toti copiii in spate nu prea fac, poate doar de 2-3 ori pe an.

Edited by feitosak1
  • Like 8
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Din cate inteleg, nici unul dintre modelele testate nu era disponibil in versiunea benzina, deoarece in Romania, nu vor vinde decat foarte putine spre zero in echiparea respectiva.

 

Totusi, Superb e facuta mai spre confort, e o adevarata sufragerie pe roti, insa despre mazda nu auzisem decat de bine, deci imi pare totusi putin surprinzatoare parerea ta, comparam o masina aparuta in 2003 cu unele aparute 12-13 ani mai tarziu. Chiar af fi util sa dai mai multe detalii, chiar daca comparatia a fost oarecum mere cu pere, si anume benzina vs diesel, rwd vs fwd.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Masina de test pe benzina n-am gasit la niciunul din cei 3 producatori. Asa ca am mers cu diesel, ma interesa tinuta de drum, pozitia la volan, etc.

Eu sunt mai solid (1.92 inaltime si 100+ kg) si la mazda nu vedeam hud-ul. Scaunul era mult prea inalt. Bine, asta pentru mine, pentru cineva la 1.75 ar fi perfect.

La opel materialele sunt sub orice critica, trimurile interioare de pe usi (imitatie ieftina de carbon) se miscau daca apasam un pic pe ele, zici ca erau de carton. Pozitia la volan e ceva mai buna decat la Mazda.

Superbul mi-a placut cel mai mult dintre toate, era si motorizarea mai fasneata, 2.0d 190cp, suspensie sport. Pozitia la volan e ok, apropiata de E60, insa in varianta configurata de mine ajungea pe la 43.000, mi se pare enorm pentru Skoda, oricat de Superba ar fi ea. La banii astia iau Touareg nou. Totusi, dupa ce am urcat in E60, sincer mi-a placut mai mult decat Superb (care avea scaune sport) si nu am vazut nicio logica sa vand E60 cu, sa zicem, 10.000 si sa mai pun 33.000 pentru Superb. Pur si simplu mi se pare o diferenta mult prea mare de bani, personal nu am considerat ca merita atatia bani un Superb care nici macar nu mi-a placut mai mult decat masina actuala. Si ca sa nu fie carcotasi care sa spuna ca sunt acri strugurii, chiar aveam banii respectivi si m-am gandit bine daca merita. Am concluzionat ca nu.

Ca sa rezum: Superb mi-a placut cel mai mult dintre cele 3, desi ceasurile de bord sunt aproape ca la Fabia 2005, mazda pe 2 in afara de pozitia la volan si Insignia pe 3, materiale ieftine rau.

Concluzia e ca, probabil, voi astepta 2-3 ani sa scada preturile la G30, un 520i cred ca va fi pe lista.

Edited by feitosak1
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe principiul asta... ori crezi ca la G30 nu au joc sau scartie plasticele de la bord? (probabil nu ca la opel, dar ..)

Ideea e ca nu trebuie sa te mai raportezi la masini vechi (asa si E39 era si mai bine, dar ai lua vreuna?), ci sa compari cu ce e in piata. (iar corect ar fi fost superb-ul de 280, AWD)

 

Mie personal mi se pare si F10 sesizabil mai bine facut decat G30 (vb de interior)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sincer as lua un E39 daca as gasi unul intretinut perfect. De exemplu acum caut un E46 ca a doua masina, problema e ca nu prea gasesc in Ro ce vreau. E46 mi se pare, inca, o masina superba.

Daca ajungi vreodata in vreo Insignia, sa te uiti ce joc au trimurile, nu glumesc, puteau macar sa le lipeasca.

In G30 nu m-am urcat pana acum, am zis asa ca idee. Mai e pana atunci, mai ales ca am facut altceva cu banii respectivi si nu se mai pune problema sa schimb masina acum.

Ca sa ne intelegem.....intr-adevar Superb 280cp awd cred ca e o masina buna, din ce reviewuri am vazut. 5.8s 0-100 nu e rau deloc, e mai rapida decat F10 530i. Doar ca mi se par mult prea multi bani pentru marca respectiva, probabil e o prejudecata.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Cateva poze de azi.

Jantele astea pe 18 style 135 nu-s asa agresive sau spectaculoase ca cele pe 19 (351M), insa am trecut peste si acum mi se par ok. Am luat anvelope de vara Hankook Ventus V12, sunt foarte multumit.

Am reconditionat si volanul, era foarte zgariat. Am un prieten care se ocupa cu asa ceva si mi-a imbracat si trimurile in alcantara. Ma gandesc daca sa imbrac si airbagul.

post-62201-0-46694800-1510857216_thumb.jpg

post-62201-0-44286200-1510857222_thumb.jpg

post-62201-0-13966700-1510857229_thumb.jpg

post-62201-0-10937300-1510857390_thumb.jpg

post-62201-0-64579800-1510857395_thumb.jpg

post-62201-0-98324600-1510857399_thumb.jpg

Edited by feitosak1
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pe principiul asta... ori crezi ca la G30 nu au joc sau scartie plasticele de la bord? (probabil nu ca la opel, dar ..)

Ideea e ca nu trebuie sa te mai raportezi la masini vechi (asa si E39 era si mai bine, dar ai lua vreuna?), ci sa compari cu ce e in piata. (iar corect ar fi fost superb-ul de 280, AWD)

 

Mie personal mi se pare si F10 sesizabil mai bine facut decat G30 (vb de interior)

 

 

 

Apropo de E39, am un unchi care si-a luat in 2005 din Germania un E39 520d fabricat in 2000, avea 195.000 km atunci. Are masina si acum, are 520.000km si merge foarte foarte bine. N-a avut nicio problema majora, nici macar nu i-a schimbat uleiul din cutie, desi m-am rugat de el sa-l schimbe :D Face reviziile la un mecanic care are atelier propriu si ala i-a zis ca e lifetime.....am incercat sa-i explic ce e cu lifetime, dar n-ai cu cine sa te intelegi. Totusi masina merge brici si cutia schimba perfect.

Edited by feitosak1
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Salutare.

As vrea sa fac revizia la motor (am 7.700km de la ultimul schimb, in decembrie se face un an dar n-o sa am timp de revizii).

Pana acum am folosit numai ulei BMW 5w30. Ma bate gandul sa trec la altceva. Am tot citit ca n-ar fi chiar cel mai performant untdelemn pwntru motor.

Din cate am mai citit pe aici, m-am gandit la MOTUL, RAVENOL sau LIQUI MOLY. Ceva pareri? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

@crazyboy - probleme nu am avut, dar mi se pare putin cam zgomotos motorul la rece si ma gandeam ca as putea incerca alt ulei. Distributia e schimbata.

Despre ulei contrafacut, nu stiu ce sa zic....eu de obicei il cumpar de pe epiesa, mi s-ar parea strigator la cer sa vanda produse fara o provenienta dovedita.

Link to comment
Share on other sites

Salutare.

As vrea sa fac revizia la motor (am 7.700km de la ultimul schimb, in decembrie se face un an dar n-o sa am timp de revizii).

Pana acum am folosit numai ulei BMW 5w30. Ma bate gandul sa trec la altceva. Am tot citit ca n-ar fi chiar cel mai performant untdelemn pwntru motor.

Din cate am mai citit pe aici, m-am gandit la MOTUL, RAVENOL sau LIQUI MOLY. Ceva pareri? Multumesc.

 

Uleiul bmw inca nu a avut timp sa sa faca contrafacut :), totusi nu exclud. Eu am pus anul asta bmw 5w30.

 

Dar f multi ani am folosit liqui moly, desi e f scump, e f laudat.

 

Nu cred ca are nimic daca schimbi uleiul in ianurie, mai ales ca ai putini km.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca nu are nimic, dar maine ma duc la o constatare pentru niste mici probleme la articulatie (brate si bielete) si ce-o mai fi de inlocuit si daca tot las masina vreau sa schimb si uleiul saptamana viitoare.

 

pe epiesa BMW 5w30 e 34 ron si Liquy Moly 5w30 cu aceleasi specificatii (ACEA C3 LL04) e 56 ron, nu mi se pare mare diferenta daca ar fi mai bun

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.