Jump to content

Achizitie BMW 520d 2011


dany35

Recommended Posts

Da...cred ca asa e, cine accepta sa-i desfaci aproape jumatate de masina!? Dar hotului de hot ii teama. De ce spun asta: acu app. 2 ani, plouase toata noaptea, si spre dimineata duceam pe cineva in afara orasului. Fiind libera soseaua, doua benzi pe sens i-am dat sa mearga. La un moment dat, fiind puse borduri pe marginea soselei, si soseaua mai lasata in locul respectiv, se stransese toata apa in acel loc. Asa am intrat cu Loganul, cu 150 km/h, zburand in aer cativa metri, m-am rotit la 360gr., am lovit un stalp de la alimentarea liniei de tramvai cu spatele, si "m-am asezat" paralel cu tramvaiul, acesta trecand ulterior, la cativa cm. de oglinda mea stanga. In fine....rezultatul: impactul a fost atat de puternic incat masina nu mai putea fi indreptata, (daca asi fi avut Casco, era dauna totala), asa masina i-a fost taiat spatele (fata n-avut nimic),si am facut masina din doua bucati. Bine masina a fost facuta destul de bine, nu trage stanga-dreapata, nu-mi roade cauciucurile, etc.etc, dar cand ma gandesc.....

Si de aici, temerile mele........

 

Si tu crezi ca accepta cineva sa ii dai scaunele si barile jos sa vezi cum a fost?:)), se poate vedea foarte usor daca a fost lovita rau fara sa faci asemenea tampenii...

Mai exact, cum se poate vedea foarte usor daca a fost lovita? O sa vezi mai incolo de ce te intreb asta, in ce postez ulterior. Merci!

 

Structura de rezistenta? Cmon...nu e bloc sa se darame peste tine! Cred ca cineva mai cu ochiul format isi poate da seama daca a fost lovita atat de rau incat sa fie descentrata, dar sincer cred ca la o masina din asta, gasesti mai rar. Ok...ciupita bara putin ori ceva zgarieturi is ok ca doar nu i noua! Si mai bine sa nu fie ca noua toata vopseaua ca atunci ar cam trebui sa ti pui semne de intrebare despre masina respectiva.

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Da, am exagerat un pic, dar citind ce am scris mai sus, poate intelegi, DE CE !

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca deja duci lucrurile spre extrem. sa nu se transforme in vreo isterie. e normal sa fii foarte atent si calculat cand cumperi ceva sh , dar cand deja te gandesti doar ca o sa iei tzeapa, nu e bine.

asta cu masinile sh e ca aia cu distributia. imediat nu ne mai luam ca se rupe lantul.

 

bafta

Edited by Paleonte
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca deja duci lucrurile spre extrem. sa nu se transforme in vreo isterie. e normal sa fii foarte atent si calculat cand cumperi ceva sh , dar cand deja te gandesti doar ca o sa iei tzeapa, nu e bine.

asta cu masinile sh e ca aia cu distributia. imediat nu ne mai luam ca se rupe lantul.

 

bafta

O sa incerc sa nu mai fiu asa pesimist, si sa vad si partea buna a lucrurilor. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Decat sa iti faci atatea griji, mai bine mai asteapta putin, o sa apara un facelift discret la seria 5(odata cu aparitia lui 518d), ceea ce inseamna ca teoretic modelele non facelift (non LCI) ar trebui sa mai scada un pic la pret.

Ce inseamna "non LCI"? Imi cer scuze ca " sunt pe langa", dar cum am mai spus, am abia cateva saptamani de cand ma uit dupa BMW.

Link to comment
Share on other sites

la bmw facelift-urile sunt numite " lifecycle impulse"

Aha....Ce sa zic, faza cu asteptatul, e normal ca atunci cand apare ceva nou, modelul anterior "sa se duca inapoi". E la fel ca si la PC-ri, televizoare etc. Dar s-ar putea ca ce apare sa-ti placa mai mult, dar logic ca nu-ti mai ajung banii, si tot asa asteptand, nu-ti mai iei niciodata nimic. Parerea mea... :frantics:

Edited by dany35
Link to comment
Share on other sites

Eugen B - dragule, facelift la F10 a aparut, ce-i drept nu pe autovit.

 

Referitor la topicul asta - am mai scris ca dupa parerea mea (cu 4 masini achizitionate de pe autovit: una fabr in 2007, a mea in 2008, 2 din 2010) , nici sa nu te gandesti sa pleci dupa masina in Germania-Olanda-etc. Asa cum s-a scris si inainte, samsarii fac ei treaba lor cu TVA-ul. De aici rezulta preturile astea la fel sau mai mici uneori ca pe mobile.de...autohus.de samd. Ce te intereseaza pe tine e ca factura fiscala sa fie pe numele tau.

Toate masinile astea le-am dus la reprezentanta BMW respectiv Audi dupa caz. Cand la Audi n-a avut timp sa o puna si pe elevator dar verifcasera isoricul de pe cheie, ne-am dus la un Bosch car service de au tras aia din toate incheieturile. Simplu.

Faza cu dauna totala...eu zic asa : mergi cu cineva care are idee despre ce si cum , unde tre sa te uiti, lufturi etc. Aia cu mecanicu meserias dupa tine e poveste apusa demult, n-are nea Vasile ce sa mai vada el la motor acolo...se pierde prin capacele de plastic.

Pe de alta parte, la o masina din 2011 totusi, da-o in masa ca o iei altfel, fatza de una din ..2004 sa zic. Cat de tocita poa sa fie masina aia ? Capte de bara bucse / mucse n-ai sa vezi tu uzate la o masina de 2 ani rulata pe sosele nu ulitzele din RO. Cati km poate sa aiba ca doar si nemtzii aia nu merg de la Passau la Flensburg zilnic...adica din S tocmai in N .?

Bafta multa, ia-ti si cu padele de tip F1, neaparat.

Link to comment
Share on other sites

Eugen B - dragule, facelift la F10 a aparut, ce-i drept nu pe autovit.

 

 

In general nu sunt genul de persoana care polueaza topicurile...insa probabil apelativul dragule ti-a scapat din greseala, altfel nu imi explic.

 

Cat despre LCI, in Europa (dealer din Franta de exemplu) putea fi configurat si comandat incepand cu luna iunie cu livrare in cateva luni , asa incat aparitia iminenta pe sosele nu va influenta imediat pretul modelelor pre-LCI , nu ma refeream la autovit (care dupa parerea mea este o copie fidela a partii acelea urate a Romaniei, si anume cuprinde de multe ori multa mizerie, minciuna, inselaciune,parvenitism, si nu reprezinta nicidecum o piata auto onesta sau o sursa credibila).

 

 

Scuze de off-topic!

Link to comment
Share on other sites

Eugen B - dragule, facelift la F10 a aparut, ce-i drept nu pe autovit.

 

Referitor la topicul asta - am mai scris ca dupa parerea mea (cu 4 masini achizitionate de pe autovit: una fabr in 2007, a mea in 2008, 2 din 2010) , nici sa nu te gandesti sa pleci dupa masina in Germania-Olanda-etc. Asa cum s-a scris si inainte, samsarii fac ei treaba lor cu TVA-ul. De aici rezulta preturile astea la fel sau mai mici uneori ca pe mobile.de...autohus.de samd. Ce te intereseaza pe tine e ca factura fiscala sa fie pe numele tau.

Toate masinile astea le-am dus la reprezentanta BMW respectiv Audi dupa caz. Cand la Audi n-a avut timp sa o puna si pe elevator dar verifcasera isoricul de pe cheie, ne-am dus la un Bosch car service de au tras aia din toate incheieturile. Simplu.

Faza cu dauna totala...eu zic asa : mergi cu cineva care are idee despre ce si cum , unde tre sa te uiti, lufturi etc. Aia cu mecanicu meserias dupa tine e poveste apusa demult, n-are nea Vasile ce sa mai vada el la motor acolo...se pierde prin capacele de plastic.

Pe de alta parte, la o masina din 2011 totusi, da-o in masa ca o iei altfel, fatza de una din ..2004 sa zic. Cat de tocita poa sa fie masina aia ? Capte de bara bucse / mucse n-ai sa vezi tu uzate la o masina de 2 ani rulata pe sosele nu ulitzele din RO. Cati km poate sa aiba ca doar si nemtzii aia nu merg de la Passau la Flensburg zilnic...adica din S tocmai in N .?

Bafta multa, ia-ti si cu padele de tip F1, neaparat.

Pai aici e problema, ca in afara de un Logan, ce l-am cumparat de nou, nu am experienta in a cumpara o masina SH, si habar n-am unde sa ma uit. De aia sunt dispus sa platesc orice test, sau pe cineva care se pricepe. Banii sunt muciti de de mine, nu sunt un baiat de bani gata, care s-a trezit peste noapte cu nu stiu ce bani si n-are ce face cu ei. Sunt un om normal, cu familie, care vrea o masina mai buna si mai sigura, dar mai mult de 24k n-am de unde da pe masina, si de aici, stau si ma uit pe Autovit. Sper sa gasesc pe cineva priceput, dispus sa ma ajute, chiar contracost.

Link to comment
Share on other sites

Pai aici e problema, ca in afara de un Logan, ce l-am cumparat de nou, nu am experienta in a cumpara o masina SH, si habar n-am unde sa ma uit. De aia sunt dispus sa platesc orice test, sau pe cineva care se pricepe. Banii sunt muciti de de mine, nu sunt un baiat de bani gata, care s-a trezit peste noapte cu nu stiu ce bani si n-are ce face cu ei. Sunt un om normal, cu familie, care vrea o masina mai buna si mai sigura, dar mai mult de 24k n-am de unde da pe masina, si de aici, stau si ma uit pe Autovit. Sper sa gasesc pe cineva priceput, dispus sa ma ajute, chiar contracost.

 

 

Cineva priceput, vorbeste cu proprietarul verifici masina la reprezentanta ( au tinichigiu, vede orice, daca a fost busita rau sau nu, sudaturile ulterioare le vede din avion el) le explici sa verifice aia, aia ... si gata voila ai incheiat totul, iei masina bagi motorina si te plimbi cu ea.

Link to comment
Share on other sites

cred ca eu am fost singurul care am luat masina fara absolut nicio verificare prealabila, decat ca am condus-o vreo 50 km inainte sa fac plata. :)

nu stiu cat conteaza, dar era luata de la dealer BMW cu garantie 1 an la motor + transmisie. Singurul defect observat a fost stopul de pe luneta, care avea becul ars. Nu am facut diagnoza, verificare directie, nu am verificat vopseaua, etc etc etc. Masina arata bine exterior + interior, nu avea semne vizibile ca ar fi fost lovita, motorul tragea bine si nu dadea fum decat in acceleratie puternica. Am luat-o si nu am avut absolut nicio problema cu ea, decat pe partea de consumabile, respectiv amortizoare fata schimbate dupa 1 an de Romania si bielete antiruliu bara torsiune spate.

Link to comment
Share on other sites

Cineva priceput, vorbeste cu proprietarul verifici masina la reprezentanta ( au tinichigiu, vede orice, daca a fost busita rau sau nu, sudaturile ulterioare le vede din avion el) le explici sa verifice aia, aia ... si gata voila ai incheiat totul, iei masina bagi motorina si te plimbi cu ea.

Am inteles ideea, asa o sa fac. Sper sa am si un gram de noroc, sau poate mai mult! Multumesc! :thumbsup:

 

cred ca eu am fost singurul care am luat masina fara absolut nicio verificare prealabila, decat ca am condus-o vreo 50 km inainte sa fac plata. :)

nu stiu cat conteaza, dar era luata de la dealer BMW cu garantie 1 an la motor + transmisie. Singurul defect observat a fost stopul de pe luneta, care avea becul ars. Nu am facut diagnoza, verificare directie, nu am verificat vopseaua, etc etc etc. Masina arata bine exterior + interior, nu avea semne vizibile ca ar fi fost lovita, motorul tragea bine si nu dadea fum decat in acceleratie puternica. Am luat-o si nu am avut absolut nicio problema cu ea, decat pe partea de consumabile, respectiv amortizoare fata schimbate dupa 1 an de Romania si bielete antiruliu bara torsiune spate.

Da, cum ziceam si mai sus, trebuie sa ai si un pic de noroc, cred. Dar te ajuta si faptul sa ai ceva cunostinte, plus faptul ca ai luat-o de la dealer BMW. O sa vedem ce-o sa fie la sfarsitul lunii! Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Pai aici e problema, ca in afara de un Logan, ce l-am cumparat de nou, nu am experienta in a cumpara o masina SH, si habar n-am unde sa ma uit. De aia sunt dispus sa platesc orice test, sau pe cineva care se pricepe. Banii sunt muciti de de mine, nu sunt un baiat de bani gata, care s-a trezit peste noapte cu nu stiu ce bani si n-are ce face cu ei. Sunt un om normal, cu familie, care vrea o masina mai buna si mai sigura, dar mai mult de 24k n-am de unde da pe masina, si de aici, stau si ma uit pe Autovit. Sper sa gasesc pe cineva priceput, dispus sa ma ajute, chiar contracost.

Nu sunt eu vreun priceput, dar din ce am citit de la altii mai destepti de pe forum, masinile scumpe sunt mai avantajos de cumparat de la samsarii de pe Autovit, caci manevreaza TVA-ul, astfel, cu tot cu adaosul lor, masina e mai ieftina decat una identica de afara. Singura problema ar fi la Kilometrii, dar asta e usor de verificat.

Iar ca un sfat, care sper sa nu se inteleaga gresit, din cate am inteles, bugetul initial ar fi de 21000 euro, dar ai mai facut rost de 3000, nu crezi ca tinzi prea sus, adica ar mai trebui sa tii niste bani pentru eventuale surprize/cheltuieli ? Nu stiu daca o sa-ti faci casco, dar la o astfel de masina, valoarea politei se ridica la vreo 2500 de euro pe an, iar fara casco e riscant sa detii o asemenea masina.

Eu nu mi-am pus problema de buget, ci pur si simplu nu m-am intins mai mult decat mi-e plapuma.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt eu vreun priceput, dar din ce am citit de la altii mai destepti de pe forum, masinile scumpe sunt mai avantajos de cumparat de la samsarii de pe Autovit, caci manevreaza TVA-ul, astfel, cu tot cu adaosul lor, masina e mai ieftina decat una identica de afara. Singura problema ar fi la Kilometrii, dar asta e usor de verificat.

Iar ca un sfat, care sper sa nu se inteleaga gresit, din cate am inteles, bugetul initial ar fi de 21000 euro, dar ai mai facut rost de 3000, nu crezi ca tinzi prea sus, adica ar mai trebui sa tii niste bani pentru eventuale surprize/cheltuieli ? Nu stiu daca o sa-ti faci casco, dar la o astfel de masina, valoarea politei se ridica la vreo 2500 de euro pe an, iar fara casco e riscant sa detii o asemenea masina.

Eu nu mi-am pus problema de buget, ci pur si simplu nu m-am intins mai mult decat mi-e plapuma.

Da, asta am inteles si eu cu Autovitul. Nu oi gasi-o din prima, a doua, dar pana la urma tot o fi ceva, si tot ies mai ieftin, ca un drum pana in DE. Cat despre Casco, m-am gandit, dar din ce mai intrebasem parca nu depasea 1500 pe an. Si oricum, un an tot o sa mai tin si Loganul, pentru "eventualele surprize neplacute" ce pot aparea, si sa presupunem ca nu le pot remedia pe loc. O sa vad.... :getlost:

Link to comment
Share on other sites

din ce mai intrebasem parca nu depasea 1500 pe an

Pai la casco se ia in calcul valoarea de noua a masinii si deprecierea din an in an, iar daca la cazanul meu mi-a cerut 1600 euro pe an, asta la cea mai ieftina firma, nu cred ca are cum sa fie la fel la o masina care costa mai mult decat dublu. Spune-i agentului de asigurari sa-ti bage date fictive, in calculatorul ala asa de orientare si o sa vezi ca nu are cum sa fie 1500 de euro la un seria 5 din 2011.

Link to comment
Share on other sites

Pai la casco se ia in calcul valoarea de noua a masinii si deprecierea din an in an, iar daca la cazanul meu mi-a cerut 1600 euro pe an, asta la cea mai ieftina firma, nu cred ca are cum sa fie la fel la o masina care costa mai mult decat dublu. Spune-i agentului de asigurari sa-ti bage date fictive, in calculatorul ala asa de orientare si o sa vezi ca nu are cum sa fie 1500 de euro la un seria 5 din 2011.

Am inteles, e clar <_< Nu stiu, dar si fara Casco, (cel putin in primul an), parca nu as renunta la masina.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu altii cum sunt ..dar eu cand ma gandesc la cate se fura de pe masinile astea, la care adaug si f multi imbecili pe sosele, nu CONCEP sa NU AM CASCO . Am 1300euro/an...nu-mi pare rau. Nici tie nu ar treb sa-ti para rau de banii de Casco cum iti va parea cand intr-o dimin nu mai gasesti oglinzile/ornamentele/sigla/ si tot ce FURA AIA FARA CASCO in general ? Nu mai pun daca faci accident din culpa ta....sa-ti iei la revedere de la reparatii pe banii tai.Sau poate iti e mai convenabil asa. Piesele de caroserie is foaaarte scumpe la BMW. Deh premium.:thumbsup:

Avem bani de masina premium inseamna ca ne permitem sa o intretinem...daca nu tine-o in garaj si mergi cu DACIA. Sau nu mai da 23k euro pe masina.

Link to comment
Share on other sites

cum iti va parea cand intr-o dimin nu mai gasesti oglinzile/ornamentele/sigla/ si tot ce FURA AIA FARA CASCO in general ?

Stai putin, ca daca sta la bloc si-si ia masina cu 24K atunci e alta discutie in care eu nu ma bag, sa nu supar pe nimeni (poti sa stai la bloc si sa ai masina de 24K, dar sa fie un complex de lux, cu parcare pazita, intrare controlata, etc). :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.