Jump to content

E30-320is este sau nu M POWER?


GTR

Recommended Posts

Salutare,

Baieti, am si eu aceasta curiozitate legata de E30. Personal am avut peste zece E30-uri si cateva din celelalte serii 3 si 5.

Deci, este 320is M3? Stiu ce se spune oficial, stiu ce e pe masina. Dezbatem aici la ce viseaza un posesor de E30 normal ( 316-325i).

Link to comment
Share on other sites

320is nu este m3. 320is este o varianta "mai sport" fabricata pentru italia si portugalia in putine exemplare. este formata din caroserie normala de e30, pe care s-a montat motor m-power de 2l/192 cai (cel de pe primul m3), cutie de viteze tot de pe m3 (cu viteza I in jos) si suspensie tot de-acolo. ai un bodykit frumos. cred ca frinele sint cele de pe 325.

 

lipsesc: caroseria (aripi umflate si suprafata de contact marita, luneta si portbagaj modificate pentru aerodinamica mai buna), rotile cu 5 prezoane (si probabil frinele), si motoarele m3 mai noi.

Link to comment
Share on other sites

mda...sustzin ce a zis si jaffi, nu este un m3 este un exemplar de colectzie pe care as vrea sa-l detzin. Are un motor pe masura, un body-kit frumos si este e30. Poti spune ca este un semi m3.... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Este un lup in haine de oaie. :blink:

 

Sau un m3 undercover. :)

 

uite aici niste poze.

 

am vazut scris la semnatura 320is si m5 e39. sunt ale tale?

19923[/snapback]

 

 

da, am un 320is pe care l-am cautat 4-5 ani si un M5 E39.

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns la E30 suprem :blink: deoarece am avut in jur de 15 E30-uri (316,320,323,325,325e) si la un moment dat am avut un mega accident cu un SCANIA din care am scapat fara nici un traumatism dar cu masina tandari (puteam sa verific uleiul fara sa deschid capota). Ei, de atunci am spus ca la curtea mea o sa fie un E30. Ani de zile cand deschideam comp-ul intram direct pe mobile si incercam sa vad ceva ce sa-mi faca cu ochiul.

La M3 german am fost nevoit sa renunt relativ repede ca era prea scump si nu aveau. Masina pe care eu o vroiam nu aveam intentia sa circul cu ea zilnic....Ei, dupa multi ani m-am "ajuns".

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns la E30 suprem :blink: deoarece am avut in jur de 15 E30-uri (316,320,323,325,325e) si la un moment dat am avut un mega accident cu un SCANIA din care am scapat fara nici un traumatism dar cu masina tandari (puteam sa verific uleiul fara sa deschid capota). Ei, de atunci am spus ca la curtea mea o sa fie un E30. Ani de zile cand deschideam comp-ul intram direct pe mobile si incercam sa vad ceva ce sa-mi faca cu ochiul.

La M3 german am fost nevoit sa renunt relativ repede ca era prea scump si  nu aveau. Masina pe care eu o vroiam nu aveam intentia sa circul cu ea zilnic....Ei, dupa multi ani m-am "ajuns".

20039[/snapback]

 

vrem si noi sa vedem acest exemplar, sa-l simtim, sa-l mirosim sa-l conducem.... :)

Link to comment
Share on other sites

vrem si noi sa vedem acest exemplar, sa-l simtim, sa-l mirosim sa-l conducem.... :blink:

20044[/snapback]

din pacate eu stau un pic cam departe...

si mai e si in perioada de rodaj (prima mie de Km) pentru ca i-am schimbat arbore, cuzineti, biele, segmenti, etc....motorul original a dus 216000km.

credeti-ma, aproape ca m-a ajuns la 10000euro...dar face toti baniiiiiiii

Link to comment
Share on other sites

din punc de vedere al producatorului E30-M3 se imparte in doua:

-M3 Germany 2300cmc,215 PS;

-M3 Italy si France 2000cmc,192 PS(Portugalia cum spunea (cine pana mea?!?)-eu nu stiam asta).

fara doar si poate, din punct de vedere arhitectural nu este nici o diferenta intre cele doua motoare. si raporul capacitate/putere este la fel.

Link to comment
Share on other sites

nu e tocmai precis :blink:

 

The first M3 was introduced in 1986. It was based on the E30 3 series.

It had a four cylinder engine with 200 HP. It was also available with catalist.

This model had 195 HP. In 1989 the M3 received a new engine with 215 HP.

There was also a convertible available. This model was introduced in 1988 and

was available until 1991. This model had a four cylinder with 200 HP.

In 1992 a new M3 was introduced so the E30 M3 went out of production.

 

 

Evolution 2: This model was available in 1988 as Evolution 2.

The Evolution 2 had a 2.3 litre engine with 220 HP and a top speed of 244 km/h.

Some differences between the standard M3 and the Evolution 2 included a higher

compression ratio, some lighter bodyparts, a deeper front spoiler and bigger wheels.

The Evolution 2 was available in Misano Red, Macao Blue or Nogaro Silver.

There were only 501 build between March and May 1988.

 

Evolution 3: This model was available in 1990 as Sport Evolution.

The Evolution 3 was available in red or black only and had grey cloth or black

leather Recaro bucket seats. The engine was a 2.5 litre 16 valve wich had 238 HP.

The front and rear spoilers recieved adjustable splitters and BMW fitted the optional

16 inch cross spoke wheels as standard. Also standard was a suede steering wheel,

a suede gearknob, a suede handbrake grip and a three way adjustable suspension

 

 

cel pentru italia si portugalia (nu franta) a fost un fel de m3 economic... cu niste restrictii datorate nu stiu caror legi (poluare, taxe etc). era motorul de pe primul e30m3 putin "economizat", la 192 cai.

Link to comment
Share on other sites

adica? ce e m-tehnics?

20115[/snapback]

poti sa ai 3xx si sa ai kit M.

insa un M e altceva. de exemplu cand eu i-am facut omologarea am aflat ca si caroseria e putin diferita la partea de structura-ranforsari, etc (eu nu cred ca nu am reusit sa disting inca astfel dee detalii)...nu pot sa precizez cu certitudine pt ca si raspunsul lor a fost evaziv. una peste alta din acest motiv omologarea a durat de zece ori mai mult, timp in care mi-am pus de o suta de ori intrebarea: ce mi-a trebuit mie asa ceva. in plus am apucat deja sa investesc in el si nu mai puteam sa fac cale intoarsa fara sa pierd 4-5 mii.

Link to comment
Share on other sites

@ GTR: esti cumva cel cu care am vorbit in fata la Zass, in Timisoara?

 

am discutat cateva minute despre 320iS argintiu cu nr rosii. Dupa datele pe care le-ai dat as zice ca esti aceeasi persoana. Eu am un 320i 'normal'.

Link to comment
Share on other sites

@ GTR:  esti cumva cel cu care am vorbit in fata la Zass, in Timisoara?

 

am discutat cateva minute despre 320iS argintiu cu nr rosii. Dupa datele pe care le-ai dat as zice ca esti aceeasi persoana. Eu am un 320i 'normal'.

20204[/snapback]

chiaaaaaaar eeeeeeeeel. ei vezi, m-am descurcat si m-am lipit.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu ca viitor-viitor upgrade ma bate gandul ori 318iS sau 325i ori in functie de ce finante si ocazii exista 320iS sau M3 E30...bineinteles ultima parte face parte sunt vise la ora actuala. :blink: Edited by 316i
Link to comment
Share on other sites

in sfarsit am apucat sa ii vad si eu masina lui GTR . pacat ca te-ai grabit , a zis cristi ala cu honda (spoon) ca dupa ce i-a dat-o prietenului tau cu 325 i e46 , te asteapta si pe tine , poate poate cine stie :)

offtopic : civic type -r / cip / cold air intake / batut cu 4 masini un 325 i e46 badtkit ac schintzer , asta seara .... :)

sa fii fost ceva bai sau pur si simplu ... honda power ? :blink:

bmw : mai multe kile / mai putini cai ( vo 30 diferenta ) DAR tractiune spate si cuplu mai mult

honda : mai usoara / mai multi cai / 6 viteze dar mai putin cuplu si tractiune fata

Edited by Cioli
Link to comment
Share on other sites

in sfarsit am apucat sa ii vad si eu masina lui GTR . pacat ca te-ai grabit , a zis cristi ala cu honda (spoon)  ca dupa ce i-a dat-o prietenului tau cu 325 i e46 , te asteapta si pe tine , poate poate cine stie  :)

offtopic : civic type -r / cip / cold air intake / batut cu 4 masini un 325 i e46 badtkit ac schintzer  , asta seara ....  :)

sa fii fost ceva bai  sau pur si simplu ... honda power ?  :blink:

bmw : mai multe kile / mai putini cai ( vo 30 diferenta ) DAR tractiune spate si cuplu mai mult

honda : mai usoara / mai multi cai / 6 viteze dar mai putin cuplu si tractiune fata

21491[/snapback]

 

Stau de 5 minute sa ma prind ce vrei sa zici.Mai scrie o data. :)

Link to comment
Share on other sites

in sfarsit am apucat sa ii vad si eu masina lui GTR . pacat ca te-ai grabit , a zis cristi ala cu honda (spoon)  ca dupa ce i-a dat-o prietenului tau cu 325 i e46 , te asteapta si pe tine , poate poate cine stie  :)

offtopic : civic type -r / cip / cold air intake / batut cu 4 masini un 325 i e46 badtkit ac schintzer  , asta seara ....  :)

sa fii fost ceva bai  sau pur si simplu ... honda power ?  :blink:

bmw : mai multe kile / mai putini cai ( vo 30 diferenta ) DAR tractiune spate si cuplu mai mult

honda : mai usoara / mai multi cai / 6 viteze dar mai putin cuplu si tractiune fata

21491[/snapback]

Pai tati civic type R are 200 cai cu cip si ce zici tu acolo se duce lejer la 230-250 cai ia suta in 6,6 sec si are vreo 1200 kg 325 are 190 de cai parca si vro 1400 kg suta o ia in vreo 7-8 sec nu sunt sigur uite date tehniceHonda type R

BMW 325i si asta cu masini standard daca ala are ce zici tu pe masina suspectez ca ia suta in apox 6 sec iar diferenta de 1 sec se vede :)

Later edit:sa vada baiatul cu BMW-ul daca a scos dopul din pedala :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Pai tati civic type R are 200 cai cu cip si ce zici tu acolo se duce lejer la 230-250  cai ia suta in 6,6 sec si are vreo 1200 kg 325 are 190 de cai parca si vro 1400 kg suta o ia in vreo 7-8 sec nu sunt sigur uite date tehniceHonda type R

BMW 325i si asta cu masini standard daca ala are ce zici tu pe masina suspectez ca ia suta in apox 6 sec iar diferenta de 1 sec se vede :)

Later edit:sa vada baiatul cu BMW-ul daca a scos dopul din pedala :)

21618[/snapback]

iti amintesc ca nu e turbo , astfel cipul da doar 17 cai

325 -u face suta in 7.2

type-r -u are 1320 de kile deci nu kiar usoara

daca vreti sa deskidem un topic ok ( un versus ) :) ca vb pe topicu omului acia

GTR asteptam sa iasa masina din rodaj :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.