Jump to content

bmw e 39 merita?


cata_meu_blue

Recommended Posts

scz de offtopic...Cine stie ceva Nemteste sa-mi traduca si mie asta "DEUTSCHE BRIEF KEIN PROBLEM"=????? Problema la??? La majoritatea 5-arilor apare asta...Ce inseamna?? :blink:

199225[/snapback]

inseamna ca are brief(= carte de identitate ) de germnaia si nu sunt probleme

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

inseamna ca are brief(= carte de identitate ) de germnaia si nu sunt probleme

199255[/snapback]

 

Iaute mah...si eu evitam sa ma uit la astea ziceam ca au probleme la nush ce :) ....Inca ceva....Stie cineva cum se scrie "Scaune cu Incalzire" in Nemteste...nu exact toate cuvintele.. asa cat decat cine stie sa-mi spuna...ca nu stiu... Poate are vreun 5-ar Scaune cu Incalzire si eu nu stiu cum se scrie :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

Stati asa ca nu m-a lamurit nimeni Sigur deci: Kein a spus gbu ca inseamna Lipsa.

Brief=Carte de Identitate deci vine asa tot raspunsul:

 

DEUTSCHE BRIEF KEIN PROBLEM=Problema la cartea de identitate???? :blink:

199292[/snapback]

 

Offfff.... Inseamna ca nu are probleme. Aia am vrut sa spun prin "lipsa".

Link to comment
Share on other sites

Iaute mah...si eu evitam sa ma uit la astea ziceam ca au probleme la nush ce :) ....Inca ceva....Stie cineva cum se scrie "Scaune cu Incalzire" in Nemteste...nu exact toate cuvintele.. asa cat decat cine stie sa-mi spuna...ca nu stiu... Poate are vreun 5-ar Scaune cu Incalzire si eu nu stiu cum se scrie  :blink:  :)  :)

199291[/snapback]

Sitzheizung

Link to comment
Share on other sites

Si daca iau Un E39 si are tot motorul ala cu probleme deci nu la schimbat ....Ma duc la "MAMA LUI IN GERMANIA" adik de acolo o sa iau sa zicem masina....Se poate dupa 10 ani sal mai schimbe reprezentanta???Daca nu a fost schimbat???Sa-mi puna unul nou :)  :) Fara bani bineInteles .....Offtopic:SUperba masina Ciupanezule sa te Poarte sa sanatos :blink:  :)

199154[/snapback]

 

Motorul nu se duce. Se duce chiulasa. Al meu E39 a fost din 98 si compresia pe fiecare piston dupa atatia ani era 12,5. Un motor care fugea super bine. Si era de 2,8 nu de 3,0 sau 3,5. La chiulasa s-au dus pe rand semeringuri supapa, dupa care supapele, tachetii hidraulici, axele cu came si cam tot ce mai e pe acolo. Dupa reparatie prezenta unele anomalii si am dat-o.

In rest o masina echilibrata, dar cam slaba la suspensii in curbe. La viteze de peste 120 ma cam legana. In rest numai de bine despre E39!

Un E39 din 96-97, fara facelift si dotari, mai mult de 6500E nu merita.

Link to comment
Share on other sites

Motorul nu se duce. Se duce chiulasa. Al meu E39 a fost din 98 si compresia pe fiecare piston dupa atatia ani era 12,5. Un motor care fugea super bine. Si era de 2,8 nu de 3,0 sau 3,5. La chiulasa s-au dus pe rand semeringuri supapa, dupa care supapele, tachetii hidraulici, axele cu came si cam tot ce mai e pe acolo. Dupa reparatie prezenta unele anomalii si am dat-o.

In rest o masina echilibrata, dar cam slaba la suspensii in curbe. La viteze de peste 120 ma cam legana. In rest numai de bine despre E39!

Un E39 din 96-97, fara facelift si dotari, mai mult de 6500E nu merita.

199555[/snapback]

 

Cum frate te cam legana dao dreaku ca are 1500kg :) ....Eu ziceam ca de la un 2.8 in sus adik 3.0 3.5 4,0 mergi cu 200 km\h fara probleme..(adik fara sa se simta nimik).... Acum putin offtopic Ce ati alege???Un E46 316 sau 318 din 99 sau un E39 523;528 din 97??? :blink: Stie cineva la E46 din primii ani adik 98-99 au aparut ceva probleme la motor Respectiv 316-318???

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

Cum frate te cam legana dao dreaku ca are 1500kg :) ....Eu ziceam ca de la un 2.8 in sus adik 3.0 3.5 4,0 mergi cu 200 km\h fara probleme..(adik fara sa se simta nimik).... Acum putin offtopic Ce ati alege???Un E46 316 sau 318 din 99 sau un E39 523;528 din 97??? :blink: Stie cineva la E46 din primii ani adik 98-99 au aparut ceva probleme la motor Respectiv 316-318???

199565[/snapback]

A mea sta perfect in curbe...insa suspensia de pe E39 cu motor V8 e diferita de suspensia de pe celelalte E39. Insa pt tine adica un incepator mai bine nu te gandesti la cat de tare poti alerga ca sa nu te trezesti mulal pe copac...

Link to comment
Share on other sites

A mea sta perfect in curbe...insa suspensia de pe E39 cu motor V8 e diferita de suspensia de pe celelalte E39.  Insa pt tine adica un incepator mai bine nu te gandesti la cat de tare poti alerga ca sa nu te trezesti mulal pe copac...

199594[/snapback]

 

Si astea V8 sunt de la 3000 cmc in sus nu??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

La asemenea motoare trebuie sa le pui si combustibil :) Degeaba ai motor mare daca esti incepator ca nu o poti stapani la viteza mare. Motorul de 2 litri ce are, nu fuge cu 200 in Romania?? :blink:
Link to comment
Share on other sites

La asemenea motoare trebuie sa le pui si combustibil :) Degeaba ai motor mare daca esti incepator ca nu o poti stapani la viteza mare. Motorul de 2 litri ce are, nu fuge cu 200 in Romania?? :blink:

199613[/snapback]

da... 520i e un compromis bun :) nu consuma mult si 150cp is de ajuns. Iar daca ii mai pui un chip si o admisie/evacuare sport mai castigi lejer un 30cp :) dacat sa torni benzina cu galeata in 540i :)

Link to comment
Share on other sites

da... 520i e un compromis bun :) nu consuma mult si 150cp is de ajuns. Iar daca ii mai pui un chip si o admisie/evacuare sport mai castigi lejer un 30cp :) dacat sa torni benzina cu galeata in 540i :blink:

199619[/snapback]

daca tu poti castiga 30 cp cu trucuri din astea ieftine( admisie evac sport chip .... bla lala )eu ma duc sa imi vand bmw ul si imi iau logan break diesel si vin la ine sa l "prepari"

stii ceva 206s4 are110kw(150 cp) si e o masina care ii lipseste ceva .. anume acceleratia

226s1 este motorul de2171 cmc si 125kw (170cp).. si parca e altceva.... trage altfel

nimeni nu poate face ca motorul de110 kw sa se miste ca cel de125kw .. vezi diferenta de 20cp e mare rau si nu o poti obtine cu simple modificari

ASA CA NU MAI BATE CAMPII .. FII REALIST .. ca esti fan bmw .. si nu esti pe un forum de trotinete sa spui aiureli

Link to comment
Share on other sites

daca tu poti castiga 30 cp cu trucuri din astea ieftine( admisie evac sport chip .... bla lala )eu ma duc sa imi vand bmw ul si imi iau logan break diesel si vin la ine sa l "prepari"

  stii ceva 206s4 are110kw(150 cp) si e o masina care ii lipseste ceva .. anume acceleratia

226s1 este motorul de2171 cmc si 125kw (170cp).. si parca e altceva.... trage altfel

nimeni nu poate face ca motorul de110 kw sa se miste ca cel de125kw .. vezi diferenta de 20cp e mare rau si nu o poti obtine cu simple modificari

ASA CA NU MAI BATE CAMPII .. FII REALIST .. ca esti fan bmw .. si nu esti pe un forum de trotinete sa spui aiureli

199627[/snapback]

 

UIte ce zice aici...

 

11 46 0200 H

Engine conversion for 320d (based on 110 kW) to 132 kW (179 hp) / 4000 rpm 370 Nm (lb-ft 273) / 2000 rpm. :blink:

Link to comment
Share on other sites

da... 520i e un compromis bun :) nu consuma mult si 150cp is de ajuns. Iar daca ii mai pui un chip si o admisie/evacuare sport mai castigi lejer un 30cp :) dacat sa torni benzina cu galeata in 540i :blink:

199619[/snapback]

Pai daca ai 1000 de euro sa dai pe o evacuare sport cred ca ai bani de un 525i de la inceput...plus ca o evacuare care e facuta dupa ureche poate chiar sa-ti ia din putere....iar chiptuningul pe un motor aspirat iti da 10% mai multe putere deci nici nu simti..

Link to comment
Share on other sites

daca tu poti castiga 30 cp cu trucuri din astea ieftine( admisie evac sport chip .... bla lala )eu ma duc sa imi vand bmw ul si imi iau logan break diesel si vin la ine sa l "prepari"

  stii ceva 206s4 are110kw(150 cp) si e o masina care ii lipseste ceva .. anume acceleratia

226s1 este motorul de2171 cmc si 125kw (170cp).. si parca e altceva.... trage altfel

nimeni nu poate face ca motorul de110 kw sa se miste ca cel de125kw .. vezi diferenta de 20cp e mare rau si nu o poti obtine cu simple modificari

ASA CA NU MAI BATE CAMPII .. FII REALIST .. ca esti fan bmw .. si nu esti pe un forum de trotinete sa spui aiureli

199627[/snapback]

 

eu zic sa consultati literatura de specialitate in privinta asta pt ca eu nu m-am aruncat sa zic sa sunt specialist si de acuma ma apuc sa modific BMW-uri sau cum spuneti dumneavastra loganuri... Sunt o groaza de situri care explica diferenta dintre o admisie sport si una stoc sau chip-uri si tot felul de alte "trucuri ieftine".

(http://www.bmwworld.com/parts/bmw-cold-air-intake-world.htm , etc)

Link to comment
Share on other sites

Si 150 cp sunt putini pt un incepator de 18 ani?? Eu spun ca este destul poate putin prea mult :)

199639[/snapback]

 

Hai ma lasa-ma ca pe asta am mai auzito de 100 mii ori :) ..Nu tre sa ai mai mult de 100 cai sau ceva de genu la 18 ani cand esti incepator sau etc....Daca e sa mori mori si intro jalnik Dacioara cu 90 km\h :blink: ....Daca nu sti sa te controlezi cand apesi acceleratia asta e....Chiar daca torni cu galeata benzina intrun 540i Merita fiecare picatura de benzina consumata :) :twoup:Eu as face compromisul asta...Sa am eu 540i E39 ca benzina bag eu :)

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.