Jump to content

M3 e92


daniwmk

Recommended Posts

Se pare ca proprietarul este tare ocupat ( o arde pe la mare,la fitze,normal,are M3 :LMAO: ),noroc cu mine ca mai sterg praful pe aici....Intradevar jantele arata super,sunt exact ce trebuie ca masina sa ramana OEM.Spor la upgrade-uri ! Apropo,am vazut ca ti-ai pus si carcasele de la oglinzi din carbon M Performance ( doar asa ca sa ma enervezi pe mine,nu ? )
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Cum sa ai 2 m-uri in garaj, asta e prea de tot :))sa te bucuri de ele, daca as fi in locul tau m-as duce din cand in cand pe Nurburgring sa iasa adrenalina ,eu din pacate ma duc doar la carturi in Pipera :)

 

ps: masina mea de suflet este m3 , mi-as fi luat e92 doar ca seamana la caroserie :D

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

In sfarsit a reinviat topicul,dupa aproape 1 an :LMAO: Bravo !

Prea multe cuvinte nu sunt de spus,superbe ambele masini,noroc ca cel care le detine stie sa si mearga,ca altfel le vedeam pe la stirile de la ora 17.00 :rofl:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

frumoasa buburuza, mai faina ca M3-ul dupa parerea mea. Apropo de G-Power, un prieten are un M6 modelul vechi cumparat pe cand avea 7k km de la reprezentanta BMW de aici, la 10k km i-a crapat motorul, l-au schimbat pe garantie, a durat vreo 7-8 luni toata operatiunea, dupa care iar la 13k km a cedat din nou, moment in care cei de la G-Power s-au oferit sa ii puna un motor stock, ca atare a renuntat la motorul lor si a revenit la cel stock. Masina a ramas cu kitul exterior de la ei dar nu mai are inima. Nici pana astazi nu au dat un raspuns oficial cu privire la cauza, de fiecare data motorul a fost dat jos de pe masina si trimis in Germania exact cum era, nu li s-a dat voie celor de la BMW sa il desfaca, tot ce au spus cei de la G-power a fost ca s-au topit pistoanele si ca probabil ceva din partile fabricate de BMW nu ar fi rezistat, insa ei nu au spus ca ar fi fost ceva din vina lor, probabil prea multa benzina sau un timing eronat. Am mers cu ea cand avea G-Power si era foarte greu de controlat masina asta cand avea DTC activ, fara devenea periculos pe strada publica sa o fortezi. Edited by mik15
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

1M mi se pare prea usoara pentru puterea pe care o are. Este mult prea rigida si mai neiertatoare daca gresesti.

La M3 senzatia e diferita, mult mai predictibila, mai grea dar totusi foarte agila.

 

Cred ca M3 ramane etalonul de performanta de la BMW; 1M, M5, M6 si Suv-urile sunt doar ca sa diversifice oferta.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca nu are legatura cu BMW-ul,insa nu ma pot abtine sa nu le arat si colegilor de forum ce mai e pe la voi la Braila ; se pare ca te-ai saturat de M-uri :LMAO:

PS : Apare si un BMW in fundal,deci suntem in ok :thumbsup: Pacat ca nu se vede si al meu in cadru,ca punem pe pagina mea pozele.

Edited by FRE
  • Like 8
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La e23 am sa astept inca aprox 2 ani timp in care am posibilitatea sa pun cateva seturi de nr rosii (cateva adica mai mult de 3 :) )

Si asa nu intentionez sa merg cu ea prea des deci nu am nici o problema cu asteptarea.

Dupa acesti 2 ani masina se poate inmatricula fara plata taxei de inmatriculare si impozitului anual (1500 euro taxa 1200 euro impozit/an) ca vehicul istoric (30 ani de la data ultimei productii).

 

 

1986 este ultimul an de fabricatie pt e23

 

superbe masinile astea.. cred ca ma mut la Braila :lol:

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca nu are legatura cu BMW-ul,insa nu ma pot abtine sa nu le arat si colegilor de forum ce mai e pe la voi la Braila ; se pare ca te-ai saturat de M-uri :LMAO:

PS : Apare si un BMW in fundal,deci suntem in ok :thumbsup: Pacat ca nu se vede si al meu in cadru,ca punem pe pagina mea pozele.

animal masina asta

Link to comment
Share on other sites

@hitman1234 - Roush edition rezolva cu suspensia parca, asta totusi fiind Shelby GT500 e mai mult decat un regular Mustang, dar tot nu l-as lua :), pasiunea mea pentru masini americane se opreste la look si puterea lor bruta, in rest lasa de dorit. Dar, ce ar merita incercat ar fi un CTS-V Coupe sau Sedan, astia au facut un pas mare inainte fata de restul de peste "balta".

 

Dar totusi, Shelby GT500 e la cca. 45-50k Eur, cat e aici noua, e cam, daca nu chiar, cea cea mai tare cand vine vorba de $/cp, nicio alta masina noua nu iti da raportul asta, ma rog, asta daca tot ce cauti e putere si look agresiv.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Hai ca am de scris :)

 

Deci M3 si 1M ...

M3 ul este un pachet mai complet ptr mers zilnic si pentru drumuri lungi

1M este in schimb mult mai fun si are putere utilizabila in zona de jos iar aspectul exterior cu aripile alea este :hyper:

 

La M3 se monteaza compressor HURRICANE 337 Edition cu 615 cp unde 337 vine de la viteza maxima pe care o va putea atinge :pirate:

 

Masina din pozele pusa de FRE nu este a mea este a unui prieten si nu este deloc un GT500 :))

Este un Shelby SuperSnake 850 (850cp si 1080 nm cuplu)

Cu upgradeurile pe care le are pe partea de frane suspensii diferential roti sta foarte foarte bine si pe viraje practic

Oricum masina este mult mult peste ce pot eu ca sofer in materie de putere dar ca pachet masina este dementiala :yahoo:

 

@hitman1234 - Roush edition rezolva cu suspensia parca, asta totusi fiind Shelby GT500 e mai mult decat un regular Mustang, dar tot nu l-as lua :), pasiunea mea pentru masini americane se opreste la look si puterea lor bruta, in rest lasa de dorit. Dar, ce ar merita incercat ar fi un CTS-V Coupe sau Sedan, astia au facut un pas mare inainte fata de restul de peste "balta".

 

Dar totusi, Shelby GT500 e la cca. 45-50k Eur, cat e aici noua, e cam, daca nu chiar, cea cea mai tare cand vine vorba de $/cp, nicio alta masina noua nu iti da raportul asta, ma rog, asta daca tot ce cauti e putere si look agresiv.

 

 

GT500 costa un USA ~50 mii euro dar adus cu tot cu taxe ajunge lejer peste 70 mii si aici nu este inclusa inmatricularea

Costul pachetului SuperSnake si al optionalelor oricum a depasit valoarea masinii de noua asa ca un SS850 adus si inmatriculat la noi sare de 150k binisor

 

Oricum sa ai 850cp si 1080 nm cuplu pe o masina de 1750 kg cu cutie manuala si tractiune spate este incredibil

Este cea mai spectaculoasa masina condusa de mine pana acum si am mers cu ceva supercar uri pana acum

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.