Jump to content

se poate?


GTR

Recommended Posts

se poate, in cazul in care ai un 520i bun si un M5 tandari, sa pui totul din M5 pe 520 (E39) ?

cineva are curajul sa se gandeasca la asa ceva ?

stiti un "profesor" care sa faca o asa operatie ?

care ar fii cea mai mare problema, atat mecanica cat si electronica ?

Link to comment
Share on other sites

o problema ar fi franele. Am mai vazut insa si ursulet 316 cu motor de 2,5 si frane neschimbate (da, cu tamburi pe spate :blink:). Proprietarul pare multumit, dar nu cred ca stie potentialul motorului (ambreiajul patineaza iar motorul a avut si zile mai bune) Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

o problema ar fi franele. Am mai vazut insa si ursulet 316 cu motor de 2,5 si frane neschimbate (da, cu tamburi pe spate :blink:). Proprietarul pare multumit, dar nu cred ca stie potentialul motorului (ambreiajul patineaza iar motorul a avut si zile mai bune)

19888[/snapback]

Frane suspensii,posibil si caroseria sa trebuiasca intarita cumva

Link to comment
Share on other sites

ai un 520i bun si un M5 tandari, sa pui totul din M5 pe 520 (E39) ?
In ideea ca atat 520i cat si M5 sunt ambele E39, se poate face. Dar este insa fezabil numai in situatia in care "M5 tandari" inseamna ca doar caroseria a fost afectata, nu si mecanica, electrica sau cablarea.

Cred ca singura solutie este sa muti TOT ce inseamna motor, transmisie, electrica + electronica, suspensie, directie si frane, de pe caroseria M5 -ului pe cea a 520i -ului. Din cate cunosc, diferentele intre subansamblele care tin de orice altceva decat caroserie + interior sunt enorme, intre 520i si M5.

Spre exemplu, mi se pare ca 520i avea directie cu cremaliera, pe cand M5-ul avea directie cu mecanism cu bile recirculante, din cauza marimii motorului. Iarasi, nu m-ar mira sa trebuiasca sa muti (+ eventual sa rerutezi a la M5) ceva conducte (pentru sistemul de franare, alimentare, etc.)

Link to comment
Share on other sites

e complet,asta vreau sa zic.

nu stiu daca sa ma inham la un astfel de proiect sau sa-l dau pe piese.tii se ridica parul pe spate cand ii auzi motorul.

raspunsul celor de la BMW a fost ca daca ai omul care sa mute tot as putea sa reusesc. treaba e ca eu nu am timp sa ma ocup si pe altcineva nu cunosc.

Link to comment
Share on other sites

e complet,asta vreau sa zic.

nu stiu daca sa ma inham la un astfel de proiect sau sa-l dau pe piese.tii se ridica parul pe spate cand ii auzi motorul.

raspunsul celor de la BMW a fost ca daca ai omul care sa mute tot as putea sa reusesc. treaba e ca eu nu am timp sa ma ocup si pe altcineva nu cunosc.

19908[/snapback]

 

Daca vrei,hai la Cluj si am eu oameni care numai BMW fac.Si ti-l fac ei.Il desfac complet,si il pun la loc.Bani sa ai :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei,hai la Cluj si am eu oameni care numai BMW fac.Si ti-l fac ei.Il desfac complet,si il pun la loc.Bani sa ai :blink:

19910[/snapback]

treaba cu banii e ca in cazul unui E39 nu trebuie sa depaseasca un anumit buget. adica am avut proiectul cu M3-ul pt care mi-am dat "viata" pentru ca asa ceva nu mai poti sa gasesti...

cu E39 insa nu trebuie sa depaseasca o anumita valoare pt ca in cel mai rau caz eu zic ca trebuie sa coste cu 20% mai putin decat unul in stare perfecta. si nici nu e de suflet ca M3-ul. imi place provocarea asta dar daca ma costa un tziliard mai bine il dau pe piese.

a, daca stiti cine ar vrea un motor, cutie, diferential.....

Link to comment
Share on other sites

se poate, in cazul in care ai un 520i bun si un M5 tandari, sa pui totul din M5 pe 520 (E39) ?

cineva are curajul sa se gandeasca la asa ceva ?

stiti un "profesor" care sa faca o asa operatie ?

care ar fii cea mai mare problema, atat mecanica cat si electronica ?

19887[/snapback]

 

 

O sa coste cat nu face.Cine se apuca de asa ceva ori este inconstient ori se pricepe foarte bine :blink:

Link to comment
Share on other sites

O sa coste cat nu face.Cine se apuca de asa ceva ori este inconstient ori se pricepe foarte bine :blink:

20190[/snapback]

ca o sa coste e clar. ca face? orice astfel de proiect daca-ti REUSESTE si nu ma refer sa functioneze ( mai clar vreau sa subliniez ca a reusi inseamna ca la sfarsit tu sa vrei sa ai/pastrezi masina aia) , face cat toti steroizii psihici din lume ( daca vorbim aici de de un BMW LOVER ). singura mea emotie e legata de mutarea BUS-urilor de date si de programarile ce trebuie facute dupa (cheie-imobilizator-comp-etc ).

hai sa o luam altcumva.

cat credeti voi ca e valoarea la care se poate tranzactiona un M5 an 2002? si nu ma refer doar la unul ci sa spunem ca ar fii zece si astfel sa fim OBIECTIVI.

Link to comment
Share on other sites

=e legata de mutarea BUS-urilor de date si de programarile ce trebuie facute dupa (cheie-imobilizator-comp-.

20211[/snapback]

 

 

Din punctul asta de vedere nu ai nici o problema(daca pot sa spun asa :blink: ).

 

TOATA instalatia electrica trebuie schimbata.Deci nu faci nici o modificare.Nu ai nevoie de nici o programare.

Link to comment
Share on other sites

treaba cu banii e ca in cazul unui E39 nu trebuie sa depaseasca un anumit buget. adica am avut proiectul cu M3-ul pt care mi-am dat "viata" pentru ca asa ceva nu mai poti sa gasesti...

cu E39 insa nu trebuie sa depaseasca o anumita valoare pt ca in cel mai rau caz eu zic ca trebuie sa coste cu 20% mai putin decat unul in stare perfecta. si nici nu e de suflet ca M3-ul. imi place provocarea asta dar daca ma costa un tziliard mai bine il dau pe piese.

a, daca stiti cine ar vrea un motor, cutie, diferential.....

20053[/snapback]

 

salut. daca esti interesat sa-l dai pe bucati ma intereseaza ceva din interior... si in primul rand daca poti sa-mi spui din ce an este M5-ul. multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Din punctul asta de vedere nu ai nici o problema(daca pot sa spun asa :blink: ).

 

TOATA instalatia electrica trebuie schimbata.Deci nu faci nici o modificare.Nu ai nevoie de nici o programare.

20391[/snapback]

pai daca pui de pe o caroserie pe alta caroserie trebuie sa pastrez elementele de identificare-contact, etc. si in acel moment trebuie facuta programare astfel incat calculatorul si imobilizatorul de pe cea veche sa comunice cu cheia de pe cea noua.

eu asa ma gandesc ca trebuie facut ca la sfarsit sa fie treaba treaba! nu ?

Link to comment
Share on other sites

pai daca pui de pe o caroserie pe alta caroserie trebuie sa pastrez elementele de identificare-contact, etc. si in acel moment trebuie facuta programare astfel incat calculatorul si imobilizatorul de pe cea veche sa comunice cu cheia de pe cea noua.

eu asa ma gandesc ca trebuie facut ca la sfarsit sa fie treaba treaba! nu ?

20474[/snapback]

 

 

Nu poti sa pastrezi imobilizatorul vechi.Trebuie sa schimbi tot.De ce ai vrea sa faci asta?

Link to comment
Share on other sites

eu as face-o, daca as sti pe cineva dispus sa faca treaba asta si cu ceva experienta, nu neaparat in motoare de M5, dar sa mai fi schimbat si el un motor acolo, sa fi dat jos un un bord ... Cu putina vointa, mult timp si bataie de cap cred ca se rezolva. Plus ca mi-as lua concediu doua saptamani ca sa-l ajut si eu cum pot :blink:

 

Cred ca cel mai important e sa ai trusa de scule la zi, sa nu te trezesti ca nu poti desface nu-stiu-ce surub. In rest, totul depinde de tine. Nerv sa ai!

Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

eu as face-o, daca as sti pe cineva dispus sa faca treaba asta si cu ceva experienta, nu neaparat in motoare de M5, dar sa mai fi schimbat si el un motor acolo, sa fi dat jos un un bord ... Cu putina vointa, mult timp si bataie de cap cred ca se rezolva. Plus ca mi-as lua concediu doua saptamani ca sa-l ajut si eu cum pot :blink:

20617[/snapback]

 

Eu m-am oferit sa il rezlov daca vrea.Am si "referinte":

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act..._album&album=47

Link to comment
Share on other sites

da, tu esti cel mai calificat pana acum sa ajuti la treaba asta, dar esti prea departe ... parca am fi in Luceafarul :blink:

20621[/snapback]

 

Pai e la Timisoara parca.Suie masina pe platforma si vine la Cluj.Se rezolva in 2 saptamani.Ala cu M5-ul cum si-a vopsit masina tocmai in Timisoara,de parca numai acolo sunt meseriasi.

Link to comment
Share on other sites

credeti-ma, primul URS l-am avut in 94 si de atunci am avut cam 25-30 de BMW-uri. stiu cam tot ce inseamna meseriasi in Timisoara, dar parca asta e un pic cam grea. desigur, ma refer aici si la aspectul financiar.

poate stiti un M5-E39 cu motor praf !?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.