Jump to content

Probleme e46 n42


Recommended Posts

Salut de ceva timp masina merge prost rau ...e vorba de un compact din 2002 cu 160 km la bord am facut o scanare cu inpa si la primul test au iesit toate sondele lambda 5 la numar si cva senzori de la axa cu came si de la vanos . Masina merge in suturi si nu trage ...am schimbat kitul ambreiaj cu unul sachs ca m-a lasat in drum am schimbat intinzatorul de la distributie ca facea urat la prima cheie . S-a modificat un pic sunetul dar tot mai bate rezulta am cumparat restul de piese pentru distributie respectiv lant si cele 2 patine plus ulei 5w40 bmw filtru ulei filtru polen si aer , cel de benzina l-am schimbat la schimbul trecut . Masina nu da fum in schimb miroase a benzina puternic ... Ceea ce ma duce la gandul ca sondele nu isi fac treaba bine de aceea am si check engine aprins . Cand pun contactul ramane aprins check engine si eml e ceva normal ? Dupa ce porneam motorul se stingeau acum dispare eml doar check engine ramane pe galben . Dupa diagnoza am salvat reportul si am dat delete . Au ramas 3 erori de sonda lambda ... Initial a fost o eroare apoi 2 (a doua s-a aprins dupa ce am schimbat ambreiajul nu aveam loc sa dau un surub de la cutia de viteze jos a trebuit sa scot sonda din dreptul cutiei si atunci s-a fript) a3a sonda nu stiu cum s-a fript ... Consumul a sarit de la 10.3 la 12.5 . Am facut un test la analogic values cu inpa la sonde si apar doar 2 iesite din tipar si aici ma refer ca apare in loc de verde rosu . Si la cilindri apare ceva ciudat si aici atasez o poza . Daca imi puteti da niste sfaturi ar fi ideal . De precizat ca papa si ceva ulei dar ma gandesc , ca ar fi de la garnituri ceva ... Ca uneori la prima cheie iese ceva fum de la capota undeva sub filtru polen in dreptul admisiei .http://img.tapatalk.com/d/13/07/03/peze9ute.jpg
Link to comment
Share on other sites

Sti si cum il gasesc pe real oem ?

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318i-N42/browse/engine/cylinder_head_electr_add_on_parts/

Piesa 4

 

 

 

Acesta este senzorul de la arborele cotit! (Crankshaft speed sensor)

Link to comment
Share on other sites

Fumul care iti iese de sub filtrul de polen partea dreapta (partea stanga cum te uiti la motor) este de la garnitura pompa vacuum. Ti se prelinge pe evacuare, si cand pornesti se arde uleiul scurs... Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Fumul care iti iese de sub filtrul de polen partea dreapta (partea stanga cum te uiti la motor) este de la garnitura pompa vacuum. Ti se prelinge pe evacuare, si cand pornesti se arde uleiul scurs...

Se poate schimba usor ? Sau desfac juma' de motor ? . Merci ptr raspuns . Stima

Link to comment
Share on other sites

Se poate schimba usor ? Sau desfac juma' de motor ? . Merci ptr raspuns . Stima

se schimba relativ usor, adica se da jos tot filtrul de polen si carcasa lui, si cineva cu indemanare si o oglinda poate lucra direct fara sa dea pompa vacuum afara, sau o poate da afara, nu e cine stie ce.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Mi s-a intamplat si mie o chestie similara.. Chiar acum pe seara,dupa ce am schimbat niste becuri. Am pornit masina,am facut probe,nicio problema,totul ok. Turasem in prealabil putin motorul,l-am oprit,erori in bord nu apar,nimic neobisnuit. Si ies in fata. Cand colo,vad fum sub capota. Zic WTF ?! Niciodata pana acum nu mi s-a intamplat asta. Fum iesea destul,incepusem sa ma panichez,sa nu fie de la instalatia electrica. Salt capota,arunc o privire si vad fum pe langa motor,partea stanga mai mult cum te uiti spre el. Cu capota coborata,fumul se vedea pregnant iesind pe unde apuca (deasupra farurilor,grile). L-am lasat 2 minute,nu a mai iesit. Instalatia era in timpul asta pornita,deci ma gandesc ca n-ar fi ceva pe partea electrica. Acum 20 min am iesit iar,am plimbat-o putin sa vad daca mai face asa. Cand am ajuns acasa,am oprit motorul si am iesit sa vad daca iese iar fum. Si iar iesea,la fel. Se simte un miros inchis,nu pot sa spun daca e de plastic sau ceva ulei. Oricum,e ceva inchis,ceva a ars. Deci e prima oara cand mi s-a intamplat asta,ma cam baga in panica treaba.. Eu si-asa aveam treaba aia cu uleiul de la motorul asta pacatos N42.. Eu ma gandeam,sa fie cumva fisurat vreun racord si fumul ce iese pe la esapament sa iasa cumva si prin zona aia? Dar nu inteleg cum se poate intampla asa,deodata.. :unsure:
Link to comment
Share on other sites

Mi s-a intamplat si mie o chestie similara.. Chiar acum pe seara,dupa ce am schimbat niste becuri. Am pornit masina,am facut probe,nicio problema,totul ok. Turasem in prealabil putin motorul,l-am oprit,erori in bord nu apar,nimic neobisnuit. Si ies in fata. Cand colo,vad fum sub capota. Zic WTF ?! Niciodata pana acum nu mi s-a intamplat asta. Fum iesea destul,incepusem sa ma panichez,sa nu fie de la instalatia electrica. Salt capota,arunc o privire si vad fum pe langa motor,partea stanga mai mult cum te uiti spre el. Cu capota coborata,fumul se vedea pregnant iesind pe unde apuca (deasupra farurilor,grile). L-am lasat 2 minute,nu a mai iesit. Instalatia era in timpul asta pornita,deci ma gandesc ca n-ar fi ceva pe partea electrica. Acum 20 min am iesit iar,am plimbat-o putin sa vad daca mai face asa. Cand am ajuns acasa,am oprit motorul si am iesit sa vad daca iese iar fum. Si iar iesea,la fel. Se simte un miros inchis,nu pot sa spun daca e de plastic sau ceva ulei. Oricum,e ceva inchis,ceva a ars. Deci e prima oara cand mi s-a intamplat asta,ma cam baga in panica treaba.. Eu si-asa aveam treaba aia cu uleiul de la motorul asta pacatos N42.. Eu ma gandeam,sa fie cumva fisurat vreun racord si fumul ce iese pe la esapament sa iasa cumva si prin zona aia? Dar nu inteleg cum se poate intampla asa,deodata.. :unsure:

Mai mult ca sigur 99% este de la pompa de vacum. La fel a fost si de la mine.

Link to comment
Share on other sites

verifica toate garniturile de pe motor(pompa vacum, senzorul de langa cilindrul nr1, cele 2 de la corpul filtrului de ulei,garnitura de la capac culbutori, garnitura capac baie) si furtunele de la pcv; nu costa foarte mult si rezolvi problemele cu scurgerile de ulei pe urmatorii 100000 - 150000 km...
Link to comment
Share on other sites

verifica toate garniturile de pe motor(pompa vacum, senzorul de langa cilindrul nr1, cele 2 de la corpul filtrului de ulei,garnitura de la capac culbutori, garnitura capac baie) si furtunele de la pcv; nu costa foarte mult si rezolvi problemele cu scurgerile de ulei pe urmatorii 100000 - 150000 km...

 

Merci frumos,e bine de stiut :). Totusi,la mine,scurgerile se vor rezolva total abia dupa ce schimb si semeringurile,eu avand si problema vesnica a N42 cu fumul pe esapament cauzat de uleiul in motor.

 

@circiusorin : Si cum ai rezolvat-o pana la urma? Ai schimbat pompa? Sau doar ceva garnituri,o-ringuri sau vreun furtun de acolo?

Link to comment
Share on other sites

@criss88 : fumul pe esapament cred ca e de la supape , la pompa de vacum exista doua bube garnitura care se schimba eu am dat cu mastic si am pastrat garnitura si a doua buba are o conducta metalica ce are o prindere tot metalica pe unde se scurgea ulei si e un fel de capac sa zic asa care in timp se largeste si incepe conducta sa joace nu mai sta fixa cu o cheie am batut in cap capacul ce tine conducta de pompa si s-a strans . Si cam aia a fost dar nu stiu pentru cat timp ca na... teoretic o schimbi cu totul dar chiar nu am stat sa caut pompa .

 

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 4 Beta

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.