Jump to content

Full engine power no longer available E90 318d


Recommended Posts

Salut,

 

Am o problema cu masina de ceva vreme.(E90 318d 2009,start/stop)

 

Povestea incepe asa:

 

Am luat masina de afara(la 109.000KM), am venit cu ea 2000 de km din Germania pana in Buc, toate bune si frumoase...

Im fac programare la RAR, ma duc sa fac RAR-ul, si dupa ce plec de acolo mi se aprinde bordul ca un pom de craciun...

"Engine problem

 

Full engine power no longer available.

 

Drive carefully. Have the problem checked by the nearest BMW Service."

 

Masina nu se mai tura cum trebuie, ca si cum nu mai avea motorina de ajuns. Turbo in schimb se aude ca intra,mai greu dar intra!

 

Opresc masina, pornesc din nou, eroarea dispare. Mai merg 100 de metri, din nou eroarea... Opresc pe dreapta, sunt un prieten care are un service BMW sa ma duc sa vad despre ce e vorba pe tester. Dupa ce pornesc, masina merge perfect.

Ajung la service, imi spune ca e de la motorina, sa schimb peco.

 

Zis si facut, nu am mai pus de la OM... am pus de la ROM...

Nu am mai avut probleme vreo catva sute de km, cand din nou aceeasi eroare.

 

Din ce am vazut pe forum in alt thread, am citit ca e posibil sa fie de la filtrul de motorina.

Am facut revizia, am schimbat si filtrul de motorina (nu mai era schimbat de la 50.000km), masina a inceput sa mearga ceas.

Dupa alti 4000 de km in care masina a mers impecabil, am din nou acceasi problema. Numai ca acum mi s-a si oprit in cateva randuri dupa ce am avut eroarea. Si cand o pornesc dupa, stau intre 4-10 sec pana porneste.

 

Daca nu turez masina merge fara sa se aprinda nimic,si porneste ceas. Cum turez un pic,cum eroarea, si implicit lipsa de putere. Cum cere un pic mai multa motorina, cum eroarea. E ca si cum ar fi filtrul infundat... Am inteles ca unele filtre sunt de proasta calitate si cauzeaza probleme. Am comandat unul OEM acum si sper sa se rezolve problema, cu toatea ca mi s-a mai spus ca este vorba de 2 senzori,desi nu vad legatura cu schimbul primului filtru si mers corect 4000 de km.

 

A mai patit cineva asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

O diagnoza ai facut ?

 

Salut,

 

Da am facut la acelasi service BMW si avea 4 erori diferite de la fuel pump(diferente de debit), pompa care a fost schimbata de catre nemti(cea veche o aveam in portbagaj cand am cumparat masina), diagnoza in urma careia mi s-a spus ca sunt cei 2 senzori, care in total sunt vreo 1500 de RON.

Nu as vrea sa dau banii astia si sa nu imi fie problema rezolvata...

Link to comment
Share on other sites

Vezi filtru de motorina.

 

Pompa cand e dusa, iti moare de tot, te lasa, nu mai are debit si moare motorul, si nici nu mai porneste, se poate verifica si aia, tre desfacut si vezi ce debit are..

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Vezi filtru de motorina.

 

Pompa cand e dusa, iti moare de tot, te lasa, nu mai are debit si moare motorul, si nici nu mai porneste, se poate verifica si aia, tre desfacut si vezi ce debit are..

 

Salut,

 

Mersi de raspuns.

Pompa nu este, daca merg cu masina fara sa o turez, nu am nici o eroare,porneste perfect, si merge normal daca nu bag piciorul in ea. Chiar si cu start/stop nici nu apuc sa duc piciorul pana la fund la ambreiaj ca a pornit perfect...

Link to comment
Share on other sites

Are cineva vreo idee?

Pai tu-ti repari masina dupa ce idei ti se sugereaza pe forum? :)

Mergi la un mecanic si pune-l pe el sa rezolve.

 

Ce faci daca vine unul si-ti spune sa schimbi injectoarele. Sau lantul. Sau ECU. Te apuci sa le schimbi, si la final intrebi iarasi daca mai are cineva vreo idee?

 

Sau tu vrei doar idei ieftine, de genul curata nu stiu ce, schimba un bec, verifica o siguranta?

Link to comment
Share on other sites

Pompa ai verificat-o ? Sau de unde stii ca nu e ea?

 

Si eu am avut problema cu pompa la 318d, insa era E46. Masina pur si simplu nu mai pornea, murea motorul in mers daca o acceleram. Am schimbat si filtru de motorina, si-a revenit partial, am mai parcurs cam 1000 km insa dupa m-a lasat de tot pe la Pitesti, si a trebuit sa schimb pompa.

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Nu caut idei ieftine, ci idei care sa ma ajute in rezolvarea problemei.

Cel de la service mi-a spus ca cel mai probabil este de la cei 2 senzori, insa nu ii poate testa.

 

Caut idei care sa ma ajute sa depistez problema, nu sa o rezolv ieftin. Daca as stii sigur ca e de la cei 2 senzori i-ai schimba fara sa ma gandesc, insa nici nu vreau sa arunc 1500 de RON degeaba...

Link to comment
Share on other sites

Ce vrei tu e tare dragut :). Toata lumea ar vrea sa schimbe din prima direct piesa defecta.

Uitand insa ca dificil nu este sa schimbi un senzor, ci sa stii sigur ca acel senzor e defect.

Tocmai asta trebuie sa faca un mecanic bun, sa indice defectul fara sa o ia pe incercate. Sau, ma rog, din cat mai putine incercari :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Azi am fost cu masina sa verific senzorii. In drumul sper service am zis sa merg mai tare sa se aprinda eroarea sa pot vedea ce si acum. Insa surpriza...

Mers turat, pana la 4500-5000 de ture, merge perfect. Ce sa mai verific acum?

Link to comment
Share on other sites

Si totusi... nu vad rostul. Masina mea nu stiu daca a vazut, la mine cel putin, mai mult de 3500 vreodata. Va mai mirati de ce va crapa una alta...

 

Eu nu mai inteleg nimic cu masinile astea diesel.... rau ca n-o turezi, rau c-o turezi. Daca n-o turezi, se depune nu stiu ce funingina pe la turbo si fwti turbo-ul, daca o turezi crapa nu stiu ce pe la motor....cum e pana la urma? turam sau nu turam masinile diesel?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.