Jump to content

CurĂŁțare filtru EGR și galeria admisie E46


Recommended Posts

Știu că s-a scris foarte mult pe această temă dar eu vreau să vă aduc în atenție o soluție de curățare foarte eficientă.

Azi pe la orele 19 m-am apucat să curăț galeria mea de admisie, filtru epurator electrovalva EGR precum și să verific clapetele de pe admisie.

Pot spune că lucrarea a decurs foarte ușor și rapid grație acestei soluții pe care am achiziționat-o de la un magazin local.

Singura mare atenție a fost aceea de a purta mănuși de cauciuc deoarece soluția era pe bază de sodă caustică.Toată operațiunea a durat 3.5 ore, iar rezultatele, zic eu, sunt cele scontate.

Atașez poze cu soluția, clapete, electrovalvă cu filtru epurator și galeria de admisie o să le postez maine. (m-a lăsat bateria de la telefon)

Edited by Rcc67
Link to comment
Share on other sites

Felicitari :goodjob:

 

Sper ca ai avut grija sa nu dai cu solutia aia pe garnituri + ca ar fi fost indicat sa schimbi si garniturile daca tot ai umblat in zona sa stii sigur ca nu o sa ai probleme.

 

Poti sa imi spui exact numele solutiei si de ce firma este? Si eu trebuie sa ma apuc zilele astea de treaba.

 

Senzorul de pe admisie nu l-ai curatat? Era bine sa il cureti si acela.

 

LE: Asta e solutia?

 

http://e-24h.ro/degresant-la-rece-1000p

Link to comment
Share on other sites

da asta este, la noi în oraș costă 17 lei. Dacă vorbești de garniturile alea portocalii doar două am curățat restul erau la garaj.

chiar am făcut rău că le-am spălat cu soluția asta? nu m-am gîndit că le pot strica.

da am curățat și senzorul de pe admisie.

P.S. te rog spune-mi și mie există si electrovalvă EGR și filtru EGR?

Filtrul EGR este ăla de lângă alternator cu 2 furtune și un conector?

mulțumesc frumos

Edited by Rcc67
Link to comment
Share on other sites

Nu exista filtru EGR. In schimb electrovalva care controleaza EGR-ul are intr-adevar un filtru din pasla, care se poate curata cu aer comprimat, si da: are 2 furtunase da vacuum (unul care vine de la conducta principala de vacuum si altul care merge la EGR) si o mufa, cea care alimenteaza si da comanda electrovalvei.

 

Legat de garnituri, nu e asa de rau, dar stiu ca nu e bine sa dai pe ele cu solutii care contin soda caustica sau cu spray de curatat frane pt ca pot deteriora cauciucul.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

acum am ĂŽnțeles, era așa o bulibĂŁșealĂŁ ĂŽn capul meu vis-a-vis de filtru și electrolalva EGR. mulțumesc cĂŁ mai luminat.

Oare gĂŁsesc acele garnituri sĂŁ le cumpĂŁr, dacĂŁ le-am stricat (sper sĂŁ nu)?

P.S. cum sĂŁ-mi dau seama dacĂŁ s-au stricat?

Link to comment
Share on other sites

da asta este, la noi în oraș costă 17 lei. Dacă vorbești de garniturile alea portocalii doar două am curățat restul erau la garaj.

chiar am făcut rău că le-am spălat cu soluția asta? nu m-am gîndit că le pot strica.

da am curățat și senzorul de pe admisie.

P.S. te rog spune-mi și mie există si electrovalvă EGR și filtru EGR?

Filtrul EGR este ăla de lângă alternator cu 2 furtune și un conector?

mulțumesc frumos

SAlut!Stai linistit,solutia pe care ai folosit-o fiind pe baza de soda caustica nu afecteaza cu nimic garniturile din cauciuc.Solutiile pentru desfundat chiuvete si instalatii sanitare sunt pe baza de soda caustica ,si se specifica clar in prospectul lor ca nu ataca garniturile din cauciuc si plasticul.As fi curios cum a iesit galeria de admisie dupa curatarea cu aceasta solutie.Eu am curatat galeriile de admisie de la mai multe masini prin fierbere in solutie de apa +soda caustica,este si ub DIY aici la seria 3,in care am aratat cum am curatat eu prin fierbere galeria de admisie.Astept fotografii cu galeria de admisie dupa curatare.Spune-mi te rog cati km are masina ta si in ce stare sunt clapetele din admisie,pe la simiringul de la tija claletei scapa ceva ulei?Bafta!

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Da am vĂŁzut cĂŁ ai experiențĂŁ ĂŽn a curĂŁța galeriile de admisie prin fierbere și am vrut sĂŁ te rog sĂŁ mĂŁ ajuți și pe mine mai ales cĂŁ sora mea este cĂŁsĂŁtoritĂŁ cu cineva din Botoșani, dar am renunțat pentru cĂŁ mi-am zis cĂŁ trebuie sĂŁ pot și eu. Am folosit soluția și pot spune cĂŁ rezultatul a fost super ĂŽn sensul ĂŽn care pe unde am putut inspecta vizual galeria calamina nu mai era prezentĂŁ. Menționez cĂŁ am dat cu soluție prin interiorul galeriei și am lĂŁsat-o la ”dospit” pânĂŁ a doua zi dupĂŁ care am spĂŁlat-o cu apĂŁ.

Mașina mea are 170.000 km la bord și nu am vĂŁzut nici un fel scĂŁpare pe la simeringurile de la clapete.

DupĂŁ cum spuneau alți posesori de E46 cĂŁ au avut probleme cu clapetele am crezut cĂŁ și la mine poate este la fel, dar pot spune cĂŁ ele (clapetele) erau ĂŽn perfectĂŁ stare fĂŁrĂŁ nici un joc pe ax.

Link to comment
Share on other sites

Da am vĂŁzut cĂŁ ai experiențĂŁ ĂŽn a curĂŁța galeriile de admisie prin fierbere și am vrut sĂŁ te rog sĂŁ mĂŁ ajuți și pe mine mai ales cĂŁ sora mea este cĂŁsĂŁtoritĂŁ cu cineva din Botoșani, dar am renunțat pentru cĂŁ mi-am zis cĂŁ trebuie sĂŁ pot și eu. Am folosit soluția și pot spune cĂŁ rezultatul a fost super ĂŽn sensul ĂŽn care pe unde am putut inspecta vizual galeria calamina nu mai era prezentĂŁ. Menționez cĂŁ am dat cu soluție prin interiorul galeriei și am lĂŁsat-o la ”dospit” pânĂŁ a doua zi dupĂŁ care am spĂŁlat-o cu apĂŁ.

Mașina mea are 170.000 km la bord și nu am vĂŁzut nici un fel scĂŁpare pe la simeringurile de la clapete.

DupĂŁ cum spuneau alți posesori de E46 cĂŁ au avut probleme cu clapetele am crezut cĂŁ și la mine poate este la fel, dar pot spune cĂŁ ele (clapetele) erau ĂŽn perfectĂŁ stare fĂŁrĂŁ nici un joc pe ax.

Salut!Metoda ta de curatare este ingenioasa si prin simplul fapt ca se poate realiza muuult mai usor decat prin fierbere,ar fi foarte bine daca ai veni si cu fotografiile promise pentru confirmarea rezultatului.Te-am intrebat despre km masinii pentru ca eram curios cum se prezinta la tine clapetele,avand in vedere ca pe forum este o intreaga istorie despre anularea clapetelor,eu le-am anulat,am mers un an fara ele si s-a vazut diferenta,cuplu mai slab la turatii mici,frana de motor era mai slabuta decat cu clapetii montati pe galerie,asa ca am remontat clapetii la locul lor si masina merge mai bine.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.