Jump to content

motor


laurica

Recommended Posts

va multumesc pentru sfaturi despre comp de bord. as vrea sa mai stiu de ce atunci cind este in viteza 1 si iau picioarele de pe toate pedalele masina la un moment dat incepe si tremura violent apoi moare motorul intr-un final. asta la un bmw 525 din 1990 pe benzina. si inca un lucru in relanti oscileaza turatia de la 900 la 950 fara ca eu sa fac nimic sa fie de la fise? am etansat toata admisia si degeaba. va multumesc!
Link to comment
Share on other sites

va multumesc pentru sfaturi despre comp de bord.  as vrea sa mai stiu de ce atunci cind este in viteza 1 si iau picioarele de pe toate pedalele masina la un moment dat incepe si tremura violent apoi moare motorul intr-un final. asta la un bmw 525 din 1990 pe benzina. si inca un lucru in relanti oscileaza turatia de la 900 la 950 fara ca eu sa fac nimic sa fie de la fise? am etansat toata admisia si degeaba.  va multumesc!

191915[/snapback]

 

Este o chestie destul de normala nu ?? :) este ca si cum ai pleca de pe loc fara a mai da drumu treptat la ambreiaj si sa apesi pe aceleratie :blink:

 

Iti oscileaza cand e rece motoru nu ??? din nou , este ceva normal

Link to comment
Share on other sites

Iti oscileaza cand e rece motoru nu ??? din nou , este ceva normal

191924[/snapback]

 

:blink: explica de ce este normal sa oscileze turatia cand e rece,normal ar fi sa stea cu socul tras deci cu turatia mai ridicata...

Link to comment
Share on other sites

cred ca sonda lambda e cam dusa, dar un tester nu stica

 

pe curt ea masoara cantitatea de oxigen (ii mai spune si oxygen sensor )

 

rezultata dupa ardere si in functie de asta lasa/taie din cantitatea de combustibil

 

ce urmeaza sa fie injectata => e un senzor de intrare pt ECU de injectie, (ii mai zice si MCU [motor control unit] ) il ajuta la calcularea timpilor de injector (cate ms sa stea dechis injectoru)

 

Senzorul de obicei are trei fire

 

1 date (furnizeaza o tensiune intre 0V 0.1V cind e OK 0.2 ->0.8V => defect )

 

2 & 3 alimentarea rezistentei de incalzire a senzorului

 

sun char si cu 5 fire: 2 pt date si restu pt rezistente

 

De ce e nevoie de rezistenta ? el functioneaza corect la peste 350 de grade, deci ii accelereaza timpii morti.

 

Asta e si motivul ca el se afla la punctul de unire a tevilor de evacuare ce vin de la quloasa inainte de catalizator

 

O dovada a defectarii sunt oscilatiile turometrului la rece si consum RIDICAT

 

dar o scanare de DTC-uri (data trouble code) nu strica :blink:

 

Succes

P.S era sa uit cumva are tentative de inecare cand ii dai putina talpa de parca ar aparea intreruperi la alimentarea cu combustibil ???? :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

:blink: explica de ce este normal sa oscileze turatia cand e rece,normal ar fi sa stea cu socul tras deci cu turatia mai ridicata...

192009[/snapback]

fiind cilindrii reci , din benzina care intra prin admisie o parte se condenseaza si se depune pe peretii cilindrilor de asta benzina nu este suficienta si turatia motorului oscileaza la turatii mici :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.