Jump to content

cauciucuri de iarna/vara


adrian121

Recommended Posts

Am pe masina mea cauciucuri de iarna, de fapt asa am cumparat-o. Sunt foarte bune, noi de altfel din cate se vede. Dar vine vara in curand si ma intrebam daca e neaparat nevoie sa i le schimb cu unele de vara. Care ar fi avantajele? Cumva cele de iarna nu merg si vara la fel de bine? La consum se simte si la viteza simtitor sau...?
Link to comment
Share on other sites

Cred ca ar fi bine sa treci la cauciucuri de vara deoarece:

 

1.previi uzura prematura a cauciucurilor de iarna(care sunt in general fabricate dintr-un

material mai moale)

2.castigi la stabilitatea in curbe

3.micsorezi spatiul de franare

4.imbunatatesti aderenta pe asfalt uscat

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ar fi bine sa treci la cauciucuri de vara deoarece:

 

1.previi uzura prematura a cauciucurilor de iarna(care sunt in general fabricate dintr-un 

  material mai moale)

2.castigi la stabilitatea in curbe

3.micsorezi spatiul de franare

4.imbunatatesti aderenta pe asfalt uscat

19931[/snapback]

...si pacat de ele ca le strici si o sa ai mare nevoie la iarna :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
...deci cumpara-ti un set si de vara :blink:

20140[/snapback]

 

Toata lumea e de acord cu "magazinul" de jante & cauciucuri sh de pe fundeni (de langa pod)? S-a intamplat cuiva sa nu fie multumit de produsele lor? Sau sa intreb altfel: a platit cineva mai mult pentru un produs slab calitativ (comparat cu specificatiile date de ei)?

Vreau sa imi cumpar un set de jante si cauciucuri de vara.. si cam toata lumea imi spune sa merg acolo.

Link to comment
Share on other sites

eu am fost si multumit si nemultumit. sint nemultumit de faptul ca o masina mai veche este tratata diferit, in sensul ca daca ai luat de la ei 4 cauciucuri de vara si 4 de iarna si le tot rotesti in fiecare toamna/primavara (deci ai investit o gramada de bani, nervi si spagi in ei...), dar ai un e30 esti tratat cu curul: "nu e posibil sa bata cauciucul nostru, sigur e de la roti sau de la geometrie". pe cind daca ai un e36 deja te iau cu saru mina si iti schimba un cauciuc de 6 ori in aceeasi zi pina esti multumit.

 

in rest, daca stai pe linga ei si le explici cind dau prost cu ciunga, fac treaba buna.

 

per total este ceva de genul "raul cel mai putin rau la pret acceptabil". daca vrei sa platesti de 4 ori mai mult si sa fii tratat _un pic_ mai bine, mergi la sama service in pipera.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, eu am E36, ceea ce ar insemna ca e bine :blink:

Dar,.. nu prea m-as prinde eu ca ar trebui schimbat de 6 ori in aceeasi zi. De asta mi-e cam teama: de posibilitatea de a cumpara ceva naspa (ok, recunosc, la pret de 4 ori mai mic), dar sub reclama "e perfect domne', poti sa te dai cu 200km/h fara nici o problema"..

Link to comment
Share on other sites

mai intii, cauciucurile de iarna _nu_ sint cauciucuri de viteza. mersul pe asfalt le face rau, iar mersul cu viteza le face foarte rau. bine, ca si eu le-am testat (fara sa-mi dau seama, ma luase valul) pe la 170 km/h dar e foarte riscant.

 

in plus, mai e vorba si de cauciucuri resapate (alea sint la 1 milion). ele sint foarte bune pentru zapada si gheata (evident, cu gradul adevcat de atentie), dar cam atit. pe asfalt au aderenta foarte proasta, se tocesc rapid si... bat. cred ca mai mult de jumatate din ele au defecte de resapare, si nu pot fi echilibrate. sau, sint echilibrate degeaba, pentru ca au defecte de forma. oricit de evident este defectul, mie n-au vrut sa mi le schimbe. avind in vedere ca au garantie 2 ani, ma gindesc ca iarna viitoare sa le montez din timp si sa ma duc sa iau o hirtie ceva cum ca-s strimbe de la un alt service.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea, e sa cumperi un set de jante de tabla pt. cauciucurile de iarna, si pe cele de vara sa le pui pe jantele de aliaj.

28031[/snapback]

 

Pai.. pana la urma aseara asa am facut..

Dar un pic altfel (gasisem 4 jante de "tabla" - ele fiind din aluminiu totusi, cu 4 cauciucuri dunlop sport. Din pacate se vandusera :blink: ?!?!)

So, mi-am luat 5 jante aliaj + 2 cauciucuri vara acceptabile.. (jentile acelasi model ca cele de pe masina, deci in caz de bordura/groapa am cu ce! :)), si am mai luat 2 cauciucuri SH pt. fatza. Am cam ridicat cu 6.5mm masina (cele de iarna erau 195/65, si astea sunt 205/65), dar finally, am reusit ce mi-am propus: sa nu dau jos cauciucurile de pe jentile pe care erau montate. (am citit pe un site despre gume ca ele sunt proiectate pentru o sg. intindere - cea de montaj initial)

Oricum, avand in vedere ca am sh-uri pe masina acum, o sa o las mai moale cu viteza...

Poate la anul cand o sa ma fac mai mare, o sa trec de la 15" la 17" (si poate atunci n-or sa mai fie craterele astea pe strazi :) )

Link to comment
Share on other sites

Ce am patit eu cu cauciurile alora de pe fundeni. ( pt pejo 307 - nu aveam bmw inca )

 

1. dupa cautari am decis sa iau GOODYEAR Eagle F1, au costat vreo 19-19,5milioane 4 bucati. Le pun.... cucu tragea dreapta...ma duc, fac unghiul de fuga tot la ei... tot tragea... imi schimba cauciuc fata cu cauciuc spate ... si mai abitir... explicatia lor ... o fi vreun cauciuc mai greu... si eu le-am zis pt un cauciuc de aproape 5 milioane nu ar trebui sa existe un cauciuc mai greu.

 

Mi-au facut directia de 3 ori... fiecare echipa gasea o mica problema. Pana la urma asta e cu cauciucurile .... merg bine :blink:.. mai trage asa dreapta dar ma fac ca nu vad :)

 

La bmw tot de la ei vreau sa iau !:)

Link to comment
Share on other sites

Ce am patit eu cu cauciurile alora de pe fundeni. ( pt pejo 307 - nu aveam bmw inca )

 

1. dupa cautari am decis sa iau GOODYEAR Eagle F1, au costat vreo 19-19,5milioane 4 bucati. Le pun.... cucu tragea dreapta...ma duc, fac unghiul de fuga tot la ei... tot tragea... imi schimba cauciuc fata cu cauciuc spate ... si mai abitir... explicatia lor ... o fi vreun cauciuc mai greu... si eu le-am zis pt un cauciuc de aproape 5 milioane nu ar trebui sa existe un cauciuc mai greu.

 

Mi-au facut directia de 3 ori... fiecare echipa gasea o mica problema. Pana la urma asta e cu cauciucurile .... merg bine :).. mai trage asa dreapta dar ma fac ca nu vad :)

 

La bmw tot de la ei vreau sa iau !:)

28057[/snapback]

 

aaaaa :blink:

la 5 mil. bucata, unul mai greu ca altul..??? Eagle F1? (asta vroiam sa-mi iau si eu)

no thanks. mai bine imi cumpar montana ca as merge suuuper inceeet decat sa-mi traga dreapta un "super cauciuc" (super doar cu numele si profilul, ca executia :) ) la 180-200km/h.

Dar.. dupa cum am zis, anul asta m-am saturat de cauciucuri. Intai sa-mi schimb puntea pe spate (cu discuri) si apoi trec la clasa a-2a (16-17").

:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.