Jump to content

318i Facelift - o mare implinire


Cosmin316

Recommended Posts

In primul rand nu e niciun secret (cel putin nu pt mine). Mi-a zis ca al meu n-are nicio problema.

 

Daca tot insisti atata, de ce nu-l suni sa-l intrebi si apoi poate dezvalui tu aici acest "secret"?

 

Am inteles.... nu e nevoie sa te agiti asa ca nu am probleme doar eram curios si mai ales sa stie si altii dar vad ca tu cand aveai nevoie sa iti zica lumea era bine cand iti ziceau toti informatii dar invers parca nu este asa chef nu? mult noroc cu masina si nu te mai deranjez

Link to comment
Share on other sites

Am inteles.... nu e nevoie sa te agiti asa ca nu am probleme doar eram curios si mai ales sa stie si altii dar vad ca tu cand aveai nevoie sa iti zica lumea era bine cand iti ziceau toti informatii dar invers parca nu este asa chef nu? mult noroc cu masina si nu te mai deranjez

Omul a zis ca el nu are probleme cu separatorul de ulei, asa ca ce simptome de separator defect sa-ti zica? Eu nu i-as zice la mecanic "stii, chiar daca ai spus ca piesa e ok, spune-mi te rog simptomele pe care le are cand e defecta"..

 

doar eram curios

Omul (ti-) a postat numarul mecanicului. Nu mai ai credit?

Link to comment
Share on other sites

Daca asta iti convine tie sa intelegi, e problema ta. Am fost intrebat de 4 ori de problema asta si mereu am raspuns la fel: sa-l sunati pe mecanic.

 

Hai ca l-am sunat eu. A zis asa: Cand separatorul este dus, se face presiune in carter, iar cand scoti joja arunca ulei. Inainte separatoarele aveau un filtru din pasla, se infunda si facea presiune. acum au renuntat la pasla si au facut un sistem cu canale care nu se mai infunda.

 

A mai zis ca pica foarte rar si de obicei sunt schimbate degeaba la indicatiile unor mecanici nepriceputi.

Link to comment
Share on other sites

Daca asta iti convine tie sa intelegi, e problema ta. Am fost intrebat de 4 ori de problema asta si mereu am raspuns la fel: sa-l sunati pe mecanic.

 

Hai ca l-am sunat eu. A zis asa: Cand separatorul este dus, se face presiune in carter, iar cand scoti joja arunca ulei. Inainte separatoarele aveau un filtru din pasla, se infunda si facea presiune. acum au renuntat la pasla si au facut un sistem cu canale care nu se mai infunda.

 

A mai zis ca pica foarte rar si de obicei sunt schimbate degeaba la indicatiile unor mecanici nepriceputi.

 

 

Ok iti multumesc de raspuns. Din punctul meu de vedere mi se pare foarte util raspunsul deoarece multa lume il considera defect si pe acesta cand dadea cu fum si il schimbau ,chiar si eu am zis ca in momentul cand voi avea aceasta problema sa schimb si separatorul...(nu trebuie sa privim niste intrebari precum niste jigniri ca si la randul nostru sunt utile aceste raspunsuri:D )

P.S pentru colegu de mai sus: Da eu cand ma duc la mecanic mai si intreb cum face o piesa si ce semneda cand se strica sau este pe duca ..nui logic? ca sa ai si tu o idee, sau tu te duci asa gen tu sti frate cu ce se mananca eu nush:))...priveste-o ca pe o gluma

Edited by Rapy22
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multam de informatii Cosmine (reparatii cat si numarul baiatului) :thumbsup: . Omul chiar e priceput din moment ce a zis ca vin multi din toata tara pentru asta. Cat de curand sper sa ajung si eu in Bucuresti special pentru treaba asta. Bine ca ai rezolvat-o si nu mai sunt si alte probleme ! :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

pai el exact ce tia zis cand este pe duca ? cum se manifesta? asta daca vrei sa dezvalui aceste secrete;))

e simplu cu separatorul am pus si eu video si altii , desfaci capacul la motor , pe unde torni uleiul , daca motorul se balbaie sau chiar se opreste atunci ai vacuum mare in carcasa si vine de la separator . Teoretic si practic motorul trebuie sa mearga normal cand desfaci busonul

Link to comment
Share on other sites

Daca asta iti convine tie sa intelegi, e problema ta. Am fost intrebat de 4 ori de problema asta si mereu am raspuns la fel: sa-l sunati pe mecanic.

 

Hai ca l-am sunat eu. A zis asa: Cand separatorul este dus, se face presiune in carter, iar cand scoti joja arunca ulei. Inainte separatoarele aveau un filtru din pasla, se infunda si facea presiune. acum au renuntat la pasla si au facut un sistem cu canale care nu se mai infunda.

 

A mai zis ca pica foarte rar si de obicei sunt schimbate degeaba la indicatiile unor mecanici nepriceputi.

Caz concret: manca 1 l/1000 km, nu arunca ulei pe la joja, dadea fum, a schimbat separatorul... dupa schimb acum are 5000 km si nivelul e la maxim... deci pica chestia care ti-a zis-o mecanicul!!! REPET: nu s-au schimbast simeringurile!!!

 

Deci cel mai ok se ia prin eliminare : 1. Separatorul, 2. Simeringurile

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

baga 5w30 cu incredere, dar nu bmw....

0w40 e pt motoras asta studiati forumurile sau o fisa tehnica a uleiului , 0w40 isi pastreaza vascozitatea si la temperaturi mai mari decat w30 . Fara sa vreau sa intru in polemici fara sfarsit .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Gata, am inmatriculat-o, am luat numerele si i-am pus folii. Oglinzile sunt inscriptionate fara cifrele de la numar, pentru ca le-am facut inainte sa o inscriu si nu stiam ce voi gasi liber. Nu cred ca mai are sens sa le inscriptionez si cu numarul, desi am lasat loc.

 

Poze proaspete:

 

http://img541.imageshack.us/img541/9531/rkzz.jpg

http://img4.imageshack.us/img4/7968/xhe7.jpg

http://img15.imageshack.us/img15/9166/7r1s.jpg

http://img843.imageshack.us/img843/3806/nm5s.jpg

http://img29.imageshack.us/img29/3602/oce4.jpg

http://img541.imageshack.us/img541/7720/gsui.jpg

http://img812.imageshack.us/img812/9098/9rd4.jpg

http://img211.imageshack.us/img211/578/cz04.jpg

http://img16.imageshack.us/img16/7780/uldw.jpg

http://img826.imageshack.us/img826/3072/j4tw.jpg

Link to comment
Share on other sites

http://img690.imageshack.us/img690/9020/pt2p.jpg

http://img843.imageshack.us/img843/5096/lq97.jpg

http://img208.imageshack.us/img208/3701/cydw.jpg

http://img138.imageshack.us/img138/2050/3zrt.jpg

http://img841.imageshack.us/img841/1039/dmnn.jpg

http://img163.imageshack.us/img163/2358/nptc.jpg

http://img13.imageshack.us/img13/2579/ppvq.jpg

http://img22.imageshack.us/img22/4624/o52g.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.