Jump to content

conversie turbo e34 525 m50


VladDracu

Recommended Posts

Buna ziua la toata lumea doresc sa achizitionez un e34 525 cu motorul m50 si sa ii fac conversia turbo.

Poate cineva sa imi spuna cam care ar fi costurile conversiei? Un kit turbo este cam 1500 euro asta stiu dar o turbina garet este doar ea atata cum este mai bine sa fie galeriile de admisie evacuare facute manual sau dintrun kit?? Si cam la cat se ridica ca si cost componentele interne.

Sau daca sunt persiane care fac asa ceva pe aici pot cumva sa imi fac I oferta completa. Precizez ca nu vreau sa duc motoru foarte departe 400-500 de caiae fi ideal dar vreau sa fac totul ca la carte fara compromisuri.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai de asta pun intrebarea pt ca as dori sa stiu concret la costuri si in functie de asta ma decid daca pot sau nu sa imi permit. Stiu ca NU ma costa 1000 de lei treaba daca as stii un service de tuning mas duce direct acolo dar nu stiu.Iar din cate am citit pe aici sunt cativa care se ocupa cu astea pe forum.
Link to comment
Share on other sites

ia ti un motor nonvanos.e important

 

spapele sunt mult mai solide la asta si scoti din ecuatie si vanosul.daca motorul e in mintile lui,poti merge linistit pana in +300 cp fara sa i schimbi internele

 

garnitura de chiulasa metalica,injectoare debit marit si pompa de debit.astea sunt primele chestii

Link to comment
Share on other sites

Sly multumesc pt info. Nu stiam treaba cu vanosu. Vezi bine ca am intrebat inainte. In 6000 de euro ar intra inclusiv ambreiajul? ? Cutia originala rezista la aceste modificari?

Poti sa imi recomanzi pe cineva sau un service care se ocipa cu asa ceva in care las masina vin in doua saptamani si achit factura?

Link to comment
Share on other sites

Stii cumm cu pasiunea nu faci chesti de genu ca sa iesi in castig. Prefer sa fac eu aceste modificari si sa stiu ce piese bag in masina decat sa iau una gata modificata si sa nu stiu ce da bagar in ea . Ca nu pot sa ii desfac motoru la om sa vad ce o facut in el inainte de vanzare. In plus nu imi plac e36 o consider o masina deja prea comuna iar eu vreau 400+500 cp
Link to comment
Share on other sites

400-500 cp din 525i?

Masina aia nu are frane pentru asa ceva, nu are suspensie pentru puterea aia.

Ca sa faci o masina de 400-500 cp trebuie sa bagi peste 5000 euro, probabil ajungi chiar la 10 000 euro daca nu vrei sa o faci praf.

 

Vlad, ceva de genul ți-ar trebui dar in Romania nu cred ca e cineva care sa instaleze kitul. http://www.esstuning.com/products/M60B30-VT1-6PSI-Supercharger-System.html

Exista Sebastian Sandu si altii.

Banii trebuie sa-i ai, nu de manopera e problema.

Edited by Dorin Burtan
Link to comment
Share on other sites

Oricum ce ai pus tu n-are nici o treaba cu subiectul.

Ala e un kit foarte calitativ si foarte scump.

E 5900 USD in US, deci mai dai cateva sute pentru transport. In al doilea rand, e pentru V8-uri.

 

Treaba e simpla, a iesit Fast and Furious 6 si apar topicurile astea.

 

Si mie imi place una dintre masinile din film, un Jensen Interceptor. Arata chiar bine.

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1674454-Darren-s-E34-turbo-M50-build

 

Ca sa-ti faci o idee despre costuri si dimensiunea problemei.

Edited by Dorin Burtan
Link to comment
Share on other sites

Sincer oscilam intre conversia turbo intre honda h22a si bmw m50 am decis sa incep pe bmw pentru tractiunea spate (avand in vedete volumu de cai care vreau sa ii adaug)

 

Da intradevar 7-8000 de euro pot sa iau ceva interesant dar aia poate oricine nu vezi multe E34 pe strada la 500 cp

Link to comment
Share on other sites

Iti spun sigur ca un M5 e cu mult mai multe mii de euro peste buget din cauza costurilor de intretinere si taxelor.

 

Da intradevar 7-8000 de euro pot sa iau ceva interesant dar aia poate oricine nu vezi multe E34 pe strada la 500 cp

 

Nu prea conteaza asta, intotdeauna va exista cineva cu o masina si mai misto.

Sa obtii putere mare pe care o poti exploata doar in linie dreapta nu mi se pare o chestie foarte inteligenta.

La americani inteleg chestia asta pentru ca aia au strazile drepte, dar in Europa n-are nici o logica.

Edited by Dorin Burtan
Link to comment
Share on other sites

Poate la e60 nu merita dar daca il vinzi .. poti face si tu asta pe o masina mai eftina

 

Uite cea mai puternica masina care am avuto a fost un audi. A8 4.2 310 cp . Si culmea ca mergeam mai incet cu ea decat mergeam de obicei pt ca stiam ca aveam rezerva de putere sub picior era o sadisfactie dar totusi la un motor de 2.5 nu platesc 2000 de euro impozit anual la stat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.