Jump to content

E60 525D 3000 cmc


dumi

Recommended Posts

Sincer, cea mai usoara si putin costisitoare varianta mi se pare cea mai buna. PROBLEMA mea e ca nu stiu in ce fel va afecta cutia de viteze aceasta resoftare, am tot auzit tot felul de probleme aparute la cv automata dupa o crestere a puterii. In aceiasi masura sunt si proprietari de masini care nu au avut nici o problema. Acuma cred ca depinde cat si de prapastios trebuie sa fii. Trebuie sa pun in balanta toate variantele pt ca dupa cum stim cu totii varianta cea mai simpla/ieftina nu este intotdeauna cea mai buna.

Eu vin de pe un 2.0 tdi de 143cp, va dati seama ca 197cp sunt mai mult decat suficienti pt mine acum, asta nu inseamna ca am uitat cum tragea 535d-ul ala anu trecut, insa mult mai multe masini cu puteri inferioare mi-au trecut pragul de atunci iar senzatia data de acest 525d este totusi una foarte placuta.

O sa ma interesez saptamana asta de niste preturi la un DPF aftermarket sa citesc un pic despre ele si pana la sf saptamanii sa ma decid. Asta cu, curatarea mi se pare un pic spre mit, la fel ca si cu nr de km ai masinii, personal nu cred ca are 144000 km, nu am nici o dovada care sa conteste lucrul asta insa fosta masina era din 2009 si avea 200.000 km iar asta din 2007 are 144k, sa fim seriosi.

 

Am mai incercat eu candva sa curat niste injectoare cu nu stiu ce ultrasunete si pana la urma le-am luat de noi din DE. Nu dau multe sanse unei eventuale purificari a filtrului. Nou este nou.

Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

Un alt argument impotriva scoaterii DPF ar trebui sa fie impactul la revanzare. Banuiesc ca nu vrei sa tii masina asta 20 de ani si o vei vinde la un moment dat. Eu unul daca as vedea un E60 LCI diesel cu esapamentul innegrit nu l-as cumpara indiferent in ce stare tehnica ar fi.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai 2 variante ieftine pe care vad ca nu vrei sa le iei in calcul, ca nu ti se par tie ok.

 

1) Incearca sa-l cureti ( asta inseamna sa dai jos filtru de pe masina, nu sa folosesti doar o substanta de curatare )

2) Incearca din diagnoza sa activezi functia de regenerare si dai o fuga pe autostrada.

 

Dupa ce ai incercat si tot nu ai rezolvat nimic, te poti gandi ori la un filtru SH varianta cea mai ieftina si fara improvizatii, ori sa-l scoti de tot, dar gandeste-te ca la orice "talpa" masina ta o sa scoata un nor de fum negru.

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

dumi tot nu te-ai saturat de masini cu probleme :) ? parerea mea ca ori pui unul nou, dar daca ai dat 10k pe masina nu prea iti vine sa dai 1,5k pe el ori scoate-l si i-o vinzi de buna urmatorului...bafta si cu asta!
  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

@mik15 - nu sunt genul care sa ma cobor la kkt-uri din astea, inca nu am dat nici o teapa si nici nu am de gand sa incep acum. Masina asta se pastreaza, chiar imi place. O sa fac tot ce trebuie ca sa remediez problema asta.

Incep cu regenerarea, este prima varianta ieftina sa zic asa. As avea rugamintea la voi sa imi recomandati si mie un atelier unde pot face curatarea asta. Vad ca parerile sunt impartite, ba pun nu stiu ce lichid si merg cu ea turata, ba nu stiu ce spray pt relanti, ba ca se da jos si se curata separat. De aceea apelez la cei care au mai facut operatiunea asta sa ma trimita si pe mine intr-un loc unde s-a mai realizat curatarea si sa fac si eu.

Link to comment
Share on other sites

Ia legatura cu valymad si incearca o regenerare fortata.

 

Daca a ajuns sa se infunde e foarte posibil sa aiba alte probleme si din cauza asta sa nu porneasca regenerarea automata.

Daca are erori prezente oricum Valy nu va putea face nimic deoarece regenerarea nu va porni sau daca porneste se intrerupe scurt.

 

pasi de urmat: diagnoza si vazut ce probleme mai sunt; daca mai sunt trebuie rezolvate

apoi se filtrul de particule se da jos si se curata, de obicei iese ok. Daca nu atunci trebuie cumparat altul.

 

Eu unul asa as face.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea imi convine depistarea problemei luate prin eliminare, e adevarat ca in cazul de fata nu prea am de ales. Am vb la un service azi dimineata, costa 400 lei sa il dea jos si sa il curete. Cu ce il curata numai ei stiu. Am vaga impresie ca aceasta curatare nu va da randament, mai ales in conditiile in care cel cu care am vorbit imi spunea ca exista riscul ca aceasta curatare sa nu rezolve problema. 100 euro aruncati pe geam.

Sunt curios sa vad masinile cu dpf off cat fum scot, adica daca scoate fum doar in turatii mari si nu la mersul normal de zi cu zi prin Bucuresti, m-ar putea face sa ma mai gandesc la o operatiune din asta. Daca da fum non stop, e jale. Am vazut ieri un video cu un 530d fara dpf si avea un zgomot de ziceai ca e motoreta de 49cmc, hidos rau de tot.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea imi convine depistarea problemei luate prin eliminare, e adevarat ca in cazul de fata nu prea am de ales. Am vb la un service azi dimineata, costa 400 lei sa il dea jos si sa il curete. Cu ce il curata numai ei stiu. Am vaga impresie ca aceasta curatare nu va da randament, mai ales in conditiile in care cel cu care am vorbit imi spunea ca exista riscul ca aceasta curatare sa nu rezolve problema. 100 euro aruncati pe geam.

Sunt curios sa vad masinile cu dpf off cat fum scot, adica daca scoate fum doar in turatii mari si nu la mersul normal de zi cu zi prin Bucuresti, m-ar putea face sa ma mai gandesc la o operatiune din asta. Daca da fum non stop, e jale. Am vazut ieri un video cu un 530d fara dpf si avea un zgomot de ziceai ca e motoreta de 49cmc, hidos rau de tot.

 

Si care e depistarea problemei prin eliminare.

Un tester costa ~50 de lei si afli ce alte probleme poate avea masina.

 

A, daca vrei sa iesi ieftinache atunci scoti doar filtru de particule, nu umbli deloc la soft si Dumnezeu cu mila inainte. N-ai fi primul care face chestia asta si probabil nici ultimul.

Link to comment
Share on other sites

Una din principalele cauze pentru care nu porneste regenerarea automata este data de termostatele defecte. Verifica in meniul secret temperatura la care ajunge lichidul de racire in timpul mersului. Trebuie sa stea undeva in jur de 90-95 de grade. Cauta pe net cum intri in meniul secret sa vezi informatia asta, e destul de simplu. Daca lichidul de racire nu ajunge la aceste temperaturi atunci schimba cele doua termostate, cel principal si EGR, costa vreo 450 de lei OEM.
Link to comment
Share on other sites

eu credeam ca ai ajuns macar la valy pana acum si ai facut o regenerare , nu are rost sa-ti bati capul prea mult , am vazut ca sunt unii in tara care curata filtrul dau si garantie , problema e ca au review destul de prost , adica daca nu se curata practic nu ai nici o garantie , iti baga pe gat diverse probleme la motor si ei si-au facut treaba .
Link to comment
Share on other sites

Nu am ajuns ca aseara m-am intors de la bv. Am sunat la el si mi-a zis sa incerc o curatare deoarece dpf-ul ar fi diferit pe lci si ar trebui sa se curate. O sa merg samabata la o curatatorie sa incerc si asta sa vedem ce randament are. Treaba e ca deocamdata nu am sesizat nici o reducere in puterea masinii. Presupun ca e de bine,nu?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Nu prea imi convine depistarea problemei luate prin eliminare, e adevarat ca in cazul de fata nu prea am de ales. Am vb la un service azi dimineata, costa 400 lei sa il dea jos si sa il curete. Cu ce il curata numai ei stiu. Am vaga impresie ca aceasta curatare nu va da randament, mai ales in conditiile in care cel cu care am vorbit imi spunea ca exista riscul ca aceasta curatare sa nu rezolve problema. 100 euro aruncati pe geam.

Sunt curios sa vad masinile cu dpf off cat fum scot, adica daca scoate fum doar in turatii mari si nu la mersul normal de zi cu zi prin Bucuresti, m-ar putea face sa ma mai gandesc la o operatiune din asta. Daca da fum non stop, e jale. Am vazut ieri un video cu un 530d fara dpf si avea un zgomot de ziceai ca e motoreta de 49cmc, hidos rau de tot.

 

Link to comment
Share on other sites

Din cate clipuri sunt pe youtube, ai nimerit unul inregistrat aiurea. Cam asa e fara DPF si fara catalizator:

 

http://www.youtube.com/watch?v=jHCWyYc2fWw

 

http://www.youtube.com/watch?v=S9SordBTtOU

 

Si sunetul in cazul in care e remapat + DPF Off (ignorati ce incearca ala sa faca in clip, ideea e cum suna) :

 

 

Si inca un filmulet, cu 525d fara DPF:

 

http://www.youtube.com/watch?v=rfpHKHjmcBc

Link to comment
Share on other sites

Eu nu prea cred ca are rost curatarea.

Curatarea e buna daca o faci cu mult inainte sa apara problema. Daca deja ti-a aparut eroarea in bord, mari sanse sunt sa fie compromis DPF-ul.

 

Ce imi recomanzi?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Mda, la video-ul ala ma uitasem si eu ieri. Zici ca e trotineta..

 

 

Ma bufneste rasul nu te mai speria atata de dat dpf-ul jos , la mine e dat jos si se aude foarte frumos, dute la cineva care stie bine sa faca treaba asta, poti pune in dpf o teava daca vrei, eu nu am, e gol la mine si merge foarte bine si se aude foarte bine... fum nu prea scoate, imi scotea putin asta pana sa schimb filtru epurator, dupa ce am schimbat acest filtru nu am vazut sa imi scoata fum...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca intr-adevar vrei s-o tii, pune unul nou si stai linistit. Dar daca da semne de oboseala nu-i totusi posibil ca masina sa aiba cam multi km dati inapoi si atunci o sa inceapa sa iti cada si alte chestii mai tarziu caz in care devine o gaura neagra si nerentabila?
Link to comment
Share on other sites

Poate sa stea linistit si daca-l scoate, nu se va intampla nimic dramatic.

 

E evident ca cea mai buna solutie asta e, si anume sa iei un filtru nou, dar tocmai ca a cumpara o masina sh e un compromis.

Cand cineva da in jur de 10 000 euro pe o masina sh, nu cred ca e foarte incantat sa dea inca 20% din valoarea masinii pe un filtru, fie el si de particule.

 

Faza aia cu revanzarea problematica e o poveste.

Poate doar 10% dintre proprietarii de E60 diesel din Romania isi schimba DPF-ul cu unul nou.

Cele mai multe E60-uri care ajung prin service-ul meu au deja DPF-ul scos.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.